Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα .εκτος του οτι τα public δινουν εγγυηση σε λαπτοπς οσο ακριβα κι αν ειναι 1 χρονο μονο,πραγμα που απαγορευεται απ τη νομοθεσια ,πηγα το κινητο γι αλλαγη οθονηξς μιας και σαν τον κοτσοβωλο οτι αγοραζεις απο εκει χρονια δε βγαζει. μου αλλαξαν το πισω καπακι κι απο αλου,ινιο στο p 20 uwauei το εβαλα γυαλινο.ναι γυαλινο το πισω καπακι. .θα γφανε κραξιμο αλλα ποιος εχει την ορεξη να κανει φορματ καθε τρεις και λιγο???μεινετε μακρια απο απατεωνιστικα μαγαζια. καμμια φορα τα σκρουτζομαγαζα ειναι και καλυτερα....

Επεξ/σία από razorblade334
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Τα public δινουν εγγυηση μονο 1 χρονο σε οτι λαπτοπ παρεις ανεξαρτητου τιμης ακομα και ακριβο. Ειναι παρανομο μονο 1 χρονος.

Πηγε το κινητο για αλλαγη οθονης.

Στον κωτσο οτι παρεις χρονιά (χρόνο) δεν βγαζει.

Του αλλαξαν το πισω καπακι στο γουαγουεη Ρ20 και απο αλουμινιο του εβαλαν γυαλι.

Θα φανε κραξιμο.

ποιος κανει φορματ καθε 3 και λιγο?

μεινετε μακρια απο απατεωνιστικα μαγαζια.

καμμια φορα τα σκρουτζομαγαζα ειναι και καλυτερα

 

  • Like 5
  • Thanks 3
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Να παραθέσω και εγώ την απαράδεκτη εμπειρία που έχω με τα PUBLIC εδώ και 1 μήνα.
 

"Παραγγελία 28/11/2020. Ακυρώθηκε 23/12/2020 χωρίς λόγο και ενημέρωση ενώ μου το είπαν μία εβδομάδα πριν ότι έχουν τα προιόντα και θα μου τα στείλουν άμεσα με προτεραιότητα.

Ενώ όλα τα προιόντα ήταν άμεσα διαθέσιμα, η αποστολή τους καθυστερούσε χαρακτηριστικά. Να ξεκαθαρίσω δεν διαμαρτύρομαι για καθυστέρηση COURIER αλλά για εσωτερικό θέμα των PUBLIC. Τώρα 15/11/2020 ενημερώνομαι ότι τα προιόντα έχουν συλλεχτεί και είναι έτοιμα για αποστολή, αλλά μία εβδομάδα μετά καλώ να μάθω γιατί δεν έχουν παραδοθεί σε ταχυδρομική εταιρεία. Εντωμεταξύ στα τηλεφωνήματα ενημερώθηκα 1 φορά ότι θα με ενημερώσουν δεν έγινε ποτέ και μετά από μία εβδομάδα που ξανακάλεσα κατέγραψαν το αίτημα και με καλούνε την επόμενη για να με ρωτήσουν αν ακύρωσα την παραγγελία.....Τους είχα ενημερώσει ότι θέλω να ενημερωθώ για την εξέλιξή της όχι για ακύρωση, ενώ η εταιρεία ή κάποιος υπάλληλος την ακύρωσε. Έστελνα και email και μέσω FB να πάρω μία απάντηση γιατί δεν απαντούσαν και μάλλον απο δόλο και όχι λάθος υποθέτω την ακύρωσαν καθώς είχαν αγοραστεί σε προνομιακή τιμή και δεν θα τους σύμφερε να την στείλουν....... Μαλλον τα έδωσαν σε άλλους στην τιμή προ έκπτωσης..... Δεν εξηγείτε αλλιώς γιατί 2 από τα 4 προιόντα είναι διαθέσιμα τώρα που μιλάμε και δεν μου πρότειναν να στείλουν μόνο αυτά, αλλά χώρις ενημέρωση και χωρίς να μου εξηγήσουν ακόμα το λόγο, την ακύρωσαν.

Αν η εταιρεία δεν προβεί σε αποκατατάσταση της ταλαιπωρίας που αναμένω 1 μήνα με τηλέφωνα και email θα κινηθώ με καταγγελία, κάτι που έχω κάνει μόνο 1 φορά. Έχω ενημερώσει την ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ και περιμένω απάντηση από τα PUBLIC για να δώ πως θα κινηθώ.

Η κοροιδία είναι εμφανής γιατί ενόσω με ενημέρωσαν ότι έχουν τα προιόντα της παραγγελίας προς αποστολή 7 μέρες μετά την ακύρωσαν. Να επισημάνω ότι τα προιόντα ήταν διαθέσιμα 3 εβδομάδες μετά την παραγγελία και αλλη μία που έκανα από το κατάστημα 11/12/2020 παρέλαβα 14/12/2020.

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι επειδή σβήνουν και τα σχόλια στο Facebook, βλέπουν τα μυνήματα και δεν απαντάνε, τους ενόχλησε η κριτική μου και την ακύρωσαν αναιτιολόγητά. Υποθέτω είναι συνήθης πρακτική διότι αναφέρεται και στο insomnia από άλλους χρήστες

Τονίζω δεν διαμαρτύρομαι για χρόνο παράδοσης δέματος αλλά για μη επίδοσή του σε courier μετά από 25 εργάσιμες μέρες ενώ είχαν τα προιόντα και τα έδωσαν αλλού. Ακύρωσαν παραγγελία ενώ μου είπαν 7 μέρες πριν ότι θα την στείλουν και είναι έτοιμη.

Αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου για να επιλυθεί το ζήτημα προχωρώ σε καταγγελία όπως προανέφερα. Θα ενημερώσω...."


Το συγκεκριμένο κείμενο δημοσιεύτηκε σε όλα τα καταστήματα των PUBLIC στο GOOGLE και στο TRUSTPILOT, μέσα από το οποίο ενημερώθηκε και η εταιρεία με email.

Mετά από 1 μήνα με ενημερώνουν ότι ακυρώθηκε η παραγγελία γιατί δεν υπάρχουν τα προιόντα, ρωτάω όμως αφού 2 από τα 4 είναι διαθέσιμα γιατί δεν τα στέλνετε αφού έχω πληρώσει κιόλας και περιμένω 1 μήνα.....μου απαντάει η υπάλληλος ότι το είπε στον υπεύθυνο και δεν πήρε ούτε αυτή λογική απάντηση.....Προχώρησα σε καταγγελία. Εδώ θα βρείτε ότι χρειάζεστε και καλό είναι να κινηθούμε ομαδικά.

https://eeke.gr/
https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/καταγγελίες
http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Μην το υποτιμάτε, μπορεί να μην κερδίσετε άμεσα κάτι, αλλά σε προηγούμενη καταγγελία που έκανα για άρνηση υπαναχώρησης το κατάστημα βρέθηκε με 5.000€ πρόστιμο.

Υ.Γ Γράφτηκα στην Ενωση Καταναλωτών μόλις, ανέφερα γραπτώς το γεγονός και θα με καλέσει δικηγόρος τους.

Δημοσ.
Στις 28/9/2020 στις 8:26 ΜΜ, WireFire είπε

Τα public δινουν εγγυηση μονο 1 χρονο σε οτι λαπτοπ παρεις ανεξαρτητου τιμης ακομα και ακριβο. Ειναι παρανομο μονο 1 χρονος.

Πηγε το κινητο για αλλαγη οθονης.

Στον κωτσο οτι παρεις χρονιά (χρόνο) δεν βγαζει.

Του αλλαξαν το πισω καπακι στο γουαγουεη Ρ20 και απο αλουμινιο του εβαλαν γυαλι.

Θα φανε κραξιμο.

ποιος κανει φορματ καθε 3 και λιγο?

μεινετε μακρια απο απατεωνιστικα μαγαζια.

καμμια φορα τα σκρουτζομαγαζα ειναι και καλυτερα

 

Οχι βρε σατανα!!!

μιλαμε εκλαψα😂

να εισαι καλα , καλη χρονια με υγεια!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...