Προς το περιεχόμενο

H300s - Νέο Πρόγραμμα Backup VOIP Ρυθμίσεων


DanielRGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 498
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

35 λεπτά πριν, dimitris_p είπε

Το εχω δοκιμάσει 5-6 φορες, δεν ανοίγει με τίποτα η σελίδα του router.. Μόνο σε μένα συμβαίνει αυτό?

Σου έχω στείλει PM για να το κοιτάξουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασα και τις 2 εκδόσεις αλλά για IP 192.168.2.1.

Δούλεψε κανονικά (μου εμφάνισε τον κωδικό που είχα βρει από το router "χειροκίνητα"), απλά όταν το τρέχω στην αρχή και εμφανίζει την οθόνη για Login, μόλις πάω να βάλω username μου εμφανίζει την πιο κάτω εικόνα, πατάω "ΟΚ" και μου ξαναεμφανίζει την οθόνη για login και μετά συνδέεται κανονικά.

Υ.Γ.: Δεν μπορώ να κάνω copy-paste τον κωδικό του router στην οθόνη για το login, πρέπει να τον γράψω με το χέρι αλλά για μια φορά που θα τρέξεις το πρόγραμμα δεν είναι κάποιο πρόβλημα.


2020-09-28_22-25-17.jpg.e6b1b7fbe02d0847f875379387993070.jpg

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Maitre είπε

Δοκίμασα και τις 2 εκδόσεις αλλά για IP 192.168.2.1.

Δούλεψε κανονικά (μου εμφάνισε τον κωδικό που είχα βρει από το router "χειροκίνητα"), απλά όταν το τρέχω στην αρχή και εμφανίζει την οθόνη για Login, μόλις πάω να βάλω username μου εμφανίζει την πιο κάτω εικόνα, πατάω "ΟΚ" και μου ξαναεμφανίζει την οθόνη για login και μετά συνδέεται κανονικά.

Υ.Γ.: Δεν μπορώ να κάνω copy-paste τον κωδικό του router στην οθόνη για το login, πρέπει να τον γράψω με το χέρι αλλά για μια φορά που θα τρέξεις το πρόγραμμα δεν είναι κάποιο πρόβλημα.


2020-09-28_22-25-17.jpg.e6b1b7fbe02d0847f875379387993070.jpg

Σε ευχαριστώ πολύ για το feedback! Δυστυχώς ή ευτυχώς, το παράθυρο που σου εμφανίζει (και εμφανίζεται μόνο μία φορά, μετά το ΟΚ, δεν ξαναεμφανίζεται όπως ανέφερες κι εσύ) είναι απαραίτητο για τον τρόπο με τον οποίο τραβάω τα στοιχεία. Όσο για την αδυναμία copy-paste του κωδικού, ενδεχομένως να κλείδωσα το χειρισμό του περιηγητή επειδή εγώ όσο το δοκίμαζα το έγραφα με το χέρι αφού έχω αλλάξει σε απλό κωδικό, όπως και να έχει, στην επόμενη έκδοση θα ξεκλειδώσω το χειρισμό!

Επεξ/σία από DanielRGr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας πολυ χρήσιμο tool...

Γνωρίζουμε αν ειναι νόμιμο να περασουμε τους κωδικούς voip σε αλλο modem?

Επεξ/σία από octavecode
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, octavecode είπε

Γεια σας πολυ χρήσιμο tool...

Γνωρίζουμε αν ειναι νόμιμο να περασουμε τους κωδικούς voip σε αλλο modem?

Οι κωδικοί σου ανήκουν έτσι κι αλλιώς. Μέλη του φόρουμ έχουν περάσει τα στοιχεία σε άλλα modems κανονικά.

Το tool δούλεψε όπως έπρεπε;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, sakisvele είπε

Μπορεί κάποιος να δώσει μοντέλα ρούτερ για το δίκτυο της  να πάρουμε για να παίζουν απροβληματιστα...

.

Καλησπέρα,

Αν σου είναι εύκολο, να μεταφέρεις την ερώτηση σου σε δικό σου νήμα/άλλο νήμα γύρω απο τα ρούτερ-μόντεμ της Χ εταίριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορισμένοι πάροχοι:

δεν εφαρμόζουν την κοινοτική νομοθεσία στην Ελλάδα , αλλά την εφαρμόζουν οι ίδιοι σε άλλες χώρες για λόγους που δεν χρειάζεται να αναφέρω , σύμφωνα με την οποία οι συνδρομητές έχουν την ελευθεριότητα της επιλογής τερματικού εξοπλισμού και οι πάροχοι να τους δώσουν όλες τις σχετικές πληροφορίες.

παραβιάζουν έτσι τους κανόνες του ανταγωνισμού τόσο για τον τερματικό εξοπλισμό όσο και για την μικρότερη δυνατή δαπάνη λειτουργίας και συντήρησης. Αν έδιναν αξιοπρεπείς τερματικές συσκευές κανένας δεν θα ήθελε να αγοράσει δικό του εξοπλισμού αν δεν είχε κάποιες ιδιαίτερες ανάγκες.

Σημαντική και η πρωτοβουλία και η εξαιρετική δουλειά με το εργαλείο.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, YiannisBL είπε

Ορισμένοι πάροχοι:

δεν εφαρμόζουν την κοινοτική νομοθεσία στην Ελλάδα , αλλά την εφαρμόζουν οι ίδιοι σε άλλες χώρες για λόγους που δεν χρειάζεται να αναφέρω , σύμφωνα με την οποία οι συνδρομητές έχουν την ελευθεριότητα της επιλογής τερματικού εξοπλισμού και οι πάροχοι να τους δώσουν όλες τις σχετικές πληροφορίες.

παραβιάζουν έτσι τους κανόνες του ανταγωνισμού τόσο για τον τερματικό εξοπλισμό όσο και για την μικρότερη δυνατή δαπάνη λειτουργίας και συντήρησης. Αν έδιναν αξιοπρεπείς τερματικές συσκευές κανένας δεν θα ήθελε να αγοράσει δικό του εξοπλισμού αν δεν είχε κάποιες ιδιαίτερες ανάγκες.

Σημαντική και η πρωτοβουλία και η εξαιρετική δουλειά με το εργαλείο.

Γενικά υπάρχουν πολλά προβλήματα στο θέμα αυτό. Τουλάχιστον μία απο τις εταίριες, παρέχει τις πληροφορίες κανονικά.

Το εργαλείο δούλεψε όπως έπρεπε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ θερμά DanielRGr! Χάρη στο πολύτιμο πραγματικά πρόγραμμά σου, πέρασα τα στοιχεία Voip από το Η300 στο Fritz!Box 7530 και λειτουργούν όλα άψογα! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, gmark16 είπε

Ευχαριστώ θερμά DanielRGr! Χάρη στο πολύτιμο πραγματικά πρόγραμμά σου, πέρασα τα στοιχεία Voip από το Η300 στο Fritz!Box 7530 και λειτουργούν όλα άψογα! 

Πολύ θετικό αυτό! Να είσαι καλά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, gmark16 είπε

Ευχαριστώ θερμά DanielRGr! Χάρη στο πολύτιμο πραγματικά πρόγραμμά σου, πέρασα τα στοιχεία Voip από το Η300 στο Fritz!Box 7530 και λειτουργούν όλα άψογα! 

καλησπέρα.

Μπορείς να βοηθήσεις ? εβγαλα τα στοιχεία από το H300s αλλα δεν εχω καταφέρει να κάνω register την γραμμή στο φριτζ 7590 . χρειαζεται STUN σερωερ που δεν έχω.

ευχαριστώ προκαταβολικά και τον DanielRGr! για την πολυτιμη εφαρμογή του να ξεπερασομε την παρανομία οριισμένων παρόχων με την μη χορηγηση των κωδικών VOIP.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, YiannisBL είπε

καλησπέρα.

Μπορείς να βοηθήσεις ? εβγαλα τα στοιχεία από το H300s αλλα δεν εχω καταφέρει να κάνω register την γραμμή στο φριτζ 7590 . χρειαζεται STUN σερωερ που δεν έχω.

ευχαριστώ προκαταβολικά και τον DanielRGr! για την πολυτιμη εφαρμογή του να ξεπερασομε την παρανομία οριισμένων παρόχων με την μη χορηγηση των κωδικών VOIP.

Καλησπέρα. Εμένα δεν μου ζήτησε STUN server, από το μενού του router (fritz.box), αριστερά στο τέλος, χρησιμοποίησα Wizard και μετά δήλωση νέου τηλεφωνικού αριθμού. Στο παράθυρο που εμφανίστηκε, μου ζήτησε τα εξής στοιχεία: 

(επιλογή other provider)

1. Telephone number                      2. Fritz!box number (without area code)

3. Username

4. Password 

5. Registrar

6. Proxy server

Αφού πέρασα τα στοιχεία από το πρόγραμμα του DanielRGr, προχώρησε σε έλεγχο των στοιχείων σύνδεσης και μετά από λίγο μου ενεργοποιήθηκε το πράσινο φωτάκι του Telephony 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...