Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Η αγορά θα γίνει σε περίπου ένα μήνα και είπα να ξεκινήσω να ψαχνομαι.

Πριν κάνα μήνα επειδή έπαιζε σαν ιδέα είχα βάλει στο μάτι alfa romeo Giulietta, γιατί μου άρεσε πολύ εμφανισιακα αλλά διάβασα ότι είναι ζημιαρικα τα ιταλικά, τόσο εδώ όσο και σε άλλα φόρουμ. 

Οι απαιτήσεις μου είναι οι παρακάτω: 

- Να είναι πετρέλαιο. Θα κάνω γύρω στις 8-10 Χιλ χλμ τον χρόνο αλλά θέλω πετρέλαιο για την μικρότερη κατανάλωση. Για την αναγέννηση του dpf είμαι ενημερωμένος και από όσο μου λένε θέλει να ανεβάζεις για 10 λεπτά περίπου τις στροφές σε ανοιχτό δρόμο. 

- Να είναι πάνω απο 90 άλογα και 20 κιλά ροπής καθώς μένω σε περιοχή με ανηφόρες και θα χρειάζεται. 

- 5πορτο, να κάθονται άνετα 4 άτομα σε περίπτωση ταξιδιού.

- Θα προτιμούσα να έχει ζάντες αλουμινίου ήδη, φώτα led και Bluetooth. 

- Όσο πιο αξιόπιστο γίνεται και με λογικές τιμές ανταλλακτικών.

Μέχρι στιγμής έχω δει toyota auris από 2013 και μετά 1.4, 90 αλογα, 20,5 κιλά ροπής κάπου στις 9.000 χιλιάδες.

Υπάρχει κάποιο καλύτερο σε αυτά τα χρήματα; Όπως i30; Megane; Opel astra;  

Αν το έχει ήδη κάποιος μπορεί να πει πως είναι οδηγικά, κατανάλωση και προβλήματα; 

Τέλος να πω ότι τώρα έχω μια e36 316i το παλιό οικογενειακό, το οποίο δεν θέλω να αποχωριστώ αλλά δυστυχώς πρέπει να γίνει.

Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

1. Σίγουρα θα σου πουν να πάρεις κουβαδάκι καινούριο. Θα είναι το σχόλιο σε θέσεις 3-6 το πολύ.

2. Τα χιλιομετρα ειναι πραγματικά λίγα για πετρέλαιο και επειδή νομίζω πως θα είναι αστικού κύκλου, δεν ειναι η ιδανική επιλογή. Απο το να πληρώσεις το premium του πετρελαίου, καλύτερα πάρε μια αντίστοιχη βενζίνη που να παίρνει LPG.

3. Φίλος έχει το 1.6 TDI του VAG με τα 110 άλογα. Απο κατανάλωση είναι πολύ ευχαριστημένος και με εξατάχυτο κιβώτιο είναι ξεκούραστο. Εγώ έχω το 2λιτρο TDI που νομίζω δε κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα. Μέση κατανάλωση εντός πόλης έχω γύρω στα 6.5/100, με το 1.6 σκέψου 6 πάνω κάτω.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

1. Σίγουρα θα σου πουν να πάρεις κουβαδάκι καινούριο. Θα είναι το σχόλιο σε θέσεις 3-6 το πολύ.

2. Τα χιλιομετρα ειναι πραγματικά λίγα για πετρέλαιο και επειδή νομίζω πως θα είναι αστικού κύκλου, δεν ειναι η ιδανική επιλογή. Απο το να πληρώσεις το premium του πετρελαίου, καλύτερα πάρε μια αντίστοιχη βενζίνη που να παίρνει LPG.

3. Φίλος έχει το 1.6 TDI του VAG με τα 110 άλογα. Απο κατανάλωση είναι πολύ ευχαριστημένος και με εξατάχυτο κιβώτιο είναι ξεκούραστο. Εγώ έχω το 2λιτρο TDI που νομίζω δε κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα. Μέση κατανάλωση εντός πόλης έχω γύρω στα 6.5/100, με το 1.6 σκέψου 6 πάνω κάτω.

1. Μου το έχουν πει ήδη φίλοι μου αλλά δεν παίζει να πάω σε yaris ατμόσφαιρα με τα 75. 

2. Ναι αστικός κύκλος και συγκεκριμένα Θεσσαλονίκη. Από άποψη ζημιών δεν αξίζει το πετρέλαιο; Εχω διαβάσει αρκετά και σκέφτομαι πως αφου κάνω ότι συμμάζεμα τα θα χρειαστεί, αν το συντηρώ σωστά με τα σέρβις στην ώρα του και είναι κάποια μάρκα χωρίς να βγάζει πολλές βλάβες αξίζει να πάω στο πετρέλαιο. Είμαι κάπου λάθος;

Θέλω να φύγω από βενζίνη γιατί περιστασιακά χρησιμοποιώ και bmw 316i e92 και καίει μέσα στην πολύ 10-12 με a/c ανοιχτό. Δεν θέλω να πάω σε κάποιο βενζίνη και να είμαι σε αυτά τα επίπεδα πάλι. 

Βέβαια η παλιά μπέμπα δεν καίει τόσο επειδή δεν έχει a/c. 

3. Ναι το ξέχασα αυτό. Είδα και gold 6 1.6 tdi με τα 110. Αλλά δεν ξέρω αν είναι πιο αξιόπιστο από auris που είναι αυτό που ζαχαρωνω πιο πολύ.

58 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Κοιτάζω προς hatchback. 

Δημοσ.

Καλησπέρα...πιο μικρό απο την giulietta που κοίταγες αλλά νομίζω καλυπτει όλες τις άλλες προδιαγραφες που έθεσες :

https://sinis.car.gr/cars/view/31541840/

Για το πετρέλαιο που λες, go for it. Προφανώς εισαι συνειδιτοποιημένος για τις απαιτήσεις του πετρελαίου και αν δεν τσιγκουνευεσε να βάλεις το πιο ακριβό πετρελαιο (και για μένα, να κυνηγας  τα εταιρικα βενζιναδικα...), τοτε δεν εχεις τπτ να φοβηθεις. Επίσης απο τη στιγμή που αγοράζεις μεταχειρισμενο πετρελαιο, αρχιζεις την απόσβεση σχεδόν με το καλημέρα...

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Καλησπέρα...πιο μικρό απο την giulietta που κοίταγες αλλά νομίζω καλυπτει όλες τις άλλες προδιαγραφες που έθεσες :

https://sinis.car.gr/cars/view/31541840/

Για το πετρέλαιο που λες, go for it. Προφανώς εισαι συνειδιτοποιημένος για τις απαιτήσεις του πετρελαίου και αν δεν τσιγκουνευεσε να βάλεις το πιο ακριβό πετρελαιο (και για μένα, να κυνηγας  τα εταιρικα βενζιναδικα...), τοτε δεν εχεις τπτ να φοβηθεις. Επίσης απο τη στιγμή που αγοράζεις μεταχειρισμενο πετρελαιο, αρχιζεις την απόσβεση σχεδόν με το καλημέρα...

Πολύ καλό φαίνεται αυτό. Θα προτιμούσα βέβαια 6ταχυτο για πιο άνετα ταξίδια. Ξέρουμε περίπου τι κατανάλωση έχει το συγκεκριμένο στα 120/130 χλμ;  Και τι τέλη έχει;

Θα προσέχω εννοείται τι πετρέλαιο βάζω και από πού από τη στιγμή που έτσι θα μου βγάζει λιγότερες βλάβες. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1η επιλογή https://www.car.gr/31644962-seat-leon-cng

2η επιλογή Καινούργιο Scala tgi, 10.000€ προκαταβολή και τα υπόλοιπα δόσεις 

3 πρατήρια Πυλαία, Διαβατά, Σινδο (Συντομα Σταυρούπολη) 

4kg=3.5€/100km ,χωρίς να σε νοιάζει τι euro είναι, dpf, "καλά" πρατήρια κτλ 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεταχειρισμένο πετρέλαιο εισαγωγής με γυρισμένα χλμ για κίνηση εντός και λίγα χλμ

Όλα τα κουτάκια τσεκαρισμενα για μια πραγματικά κακή αγορά.

Ότι κερδίσεις από την διαφορά στην τιμή των καυσίμων θα τα δώσεις σε ζημιές

Με 10.000 χλμ/έτος το κέρδος σου θα είναι 350€ (τιμή πετρελαίου 1.2,το premium και κατ 5.5 vs τιμή βενζίνης 1.4 και κατ 7) δλδ 30€ το μήνα

Επεξ/σία από tutuyo
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, koularasss είπε

Πολύ καλό φαίνεται αυτό. Θα προτιμούσα βέβαια 6ταχυτο για πιο άνετα ταξίδια. Ξέρουμε περίπου τι κατανάλωση έχει το συγκεκριμένο στα 120/130 χλμ;  Και τι τέλη έχει;

Θα προσέχω εννοείται τι πετρέλαιο βάζω και από πού από τη στιγμή που έτσι θα μου βγάζει λιγότερες βλάβες. 

Ο συγκεκριμενος ειναι η αντιπροσωπεια Opel κοντα στο αεροδρομιο της Θεσσαλονικης, δυσκολα να ειναι εισαγωγης.

Αυτα τα Corsa ειχαν το εξης περιεργο, το 6αρι κιβωτιο ειχε μεγαλυτερη καταναλωση και περισσοτερους ρυπους, πρεπει να ηταν πιο "κοντο" το κιβωτιο.

Υπολογισε μεση καταναλωση γυρω στα 5 λιτρα μεχρι να το μαθεις (τα πετρελαια γενικα θελει να τα οδηγεις με μια "σχεση πανω"). Στην πορεια πεφτεις και κατω απο 5 ευκολα. Σε εθνικη θα 'σαι στα +- 5λιτρα.

Στην αγγελία λεει 89 CO2 άρα δεν πληρωνει τέλη...

Επεξ/σία από lefkrc
Δημοσ.
2 ώρες πριν, koularasss είπε

1. Μου το έχουν πει ήδη φίλοι μου αλλά δεν παίζει να πάω σε yaris ατμόσφαιρα με τα 75. 

2. Ναι αστικός κύκλος και συγκεκριμένα Θεσσαλονίκη. Από άποψη ζημιών δεν αξίζει το πετρέλαιο; Εχω διαβάσει αρκετά και σκέφτομαι πως αφου κάνω ότι συμμάζεμα τα θα χρειαστεί, αν το συντηρώ σωστά με τα σέρβις στην ώρα του και είναι κάποια μάρκα χωρίς να βγάζει πολλές βλάβες αξίζει να πάω στο πετρέλαιο. Είμαι κάπου λάθος;

Θέλω να φύγω από βενζίνη γιατί περιστασιακά χρησιμοποιώ και bmw 316i e92 και καίει μέσα στην πολύ 10-12 με a/c ανοιχτό. Δεν θέλω να πάω σε κάποιο βενζίνη και να είμαι σε αυτά τα επίπεδα πάλι. 

Βέβαια η παλιά μπέμπα δεν καίει τόσο επειδή δεν έχει a/c. 

3. Ναι το ξέχασα αυτό. Είδα και gold 6 1.6 tdi με τα 110. Αλλά δεν ξέρω αν είναι πιο αξιόπιστο από auris που είναι αυτό που ζαχαρωνω πιο πολύ.

Κοιτάζω προς hatchback. 

Με ένα βενζίνη θα είσαι worst case scenario στα 9-10λ/100 αλλά με LPG. Με βενζίνη χαμηλότερα, φυσικά δε θα βλέπεις τις καταναλώσεις της παλιάς 1.6 βενζίνης. Βενζίνη θα βρεις και απο ιδιώτη και με λιγότερα χιλιόμετρα που θα είναι πραγματικά. Ή τουλάχιστον είναι πολύ πιο πιθανό να είναι πραγματικά.

Εγώ συμφωνώ για το μεταχειρισμένο των 10Κ, κι εγώ μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αγόρασα (Golf VI btw). Μη κολλάς στο toyota, αν συντηρείς το αυτοκίνητο στην ώρα του και δεν έχει τρανταχτή ευπάθεια σε κάτι, δε θα έχεις θέμα.

2 ώρες πριν, terry308 είπε

1η επιλογή https://www.car.gr/31644962-seat-leon-cng

2η επιλογή Καινούργιο Scala tgi, 10.000€ προκαταβολή και τα υπόλοιπα δόσεις 

3 πρατήρια Πυλαία, Διαβατά, Σινδο (Συντομα Σταυρούπολη) 

4kg=3.5€/100km ,χωρίς να σε νοιάζει τι euro είναι, dpf, "καλά" πρατήρια κτλ 

Random τιμή στο Δήμο Θεσσαλονίκης για LPG 0.65. Και 10 να του καίει βενζίνη με μετατροπή, που δε θα του καίει, αλλά έστω. Κόστος καυσίμου 6.5€/100χλμ. 3 ευρώ διαφορά με το CNG. Στα 10,000χλμ που θα κάνει το χρόνο θα γλιτώνει €300. Και 2.000 να δώσει παραπάνω για το CNG σε σύγκριση με το πακέτο βενζίνη-LPG, θα τα κάνει απόσβεση σε 7 χρόνια. Και 7 χρόνια θα έχει το Leon με το κουτσουρεμένο πορτ μπαγκάζ που εκτός Ν. Θεσσαλονίκης θέλει μπενζίνα για να κινηθεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

 Και 7 χρόνια θα έχει το Leon με το κουτσουρεμένο πορτ μπαγκάζ που εκτός Ν. Θεσσαλονίκης θέλει μπενζίνα για να κινηθεί.

Εκτος Ν. Θεσσαλονίκης ως προς Έβρο, σήμερα, έχοντας 45λτρ μπενζινα

Lpg μετατροπή με ότι σημαίνει αυτό, εκτός και αν βρει εργοστασιακό... 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
4 ώρες πριν, terry308 είπε

1η επιλογή https://www.car.gr/31644962-seat-leon-cng

2η επιλογή Καινούργιο Scala tgi, 10.000€ προκαταβολή και τα υπόλοιπα δόσεις 

3 πρατήρια Πυλαία, Διαβατά, Σινδο (Συντομα Σταυρούπολη) 

4kg=3.5€/100km ,χωρίς να σε νοιάζει τι euro είναι, dpf, "καλά" πρατήρια κτλ 

Ευχαριστω για την προταση και καταλαβαινω το σκεπτικο σου αλλα πανω απο 10κ δεν μπορω να δωσω ουτε θελω μπλεχτω με δοσεις.

2 ώρες πριν, lefkrc είπε

Ο συγκεκριμενος ειναι η αντιπροσωπεια Opel κοντα στο αεροδρομιο της Θεσσαλονικης, δυσκολα να ειναι εισαγωγης.

Αυτα τα Corsa ειχαν το εξης περιεργο, το 6αρι κιβωτιο ειχε μεγαλυτερη καταναλωση και περισσοτερους ρυπους, πρεπει να ηταν πιο "κοντο" το κιβωτιο.

Υπολογισε μεση καταναλωση γυρω στα 5 λιτρα μεχρι να το μαθεις (τα πετρελαια γενικα θελει να τα οδηγεις με μια "σχεση πανω"). Στην πορεια πεφτεις και κατω απο 5 ευκολα. Σε εθνικη θα 'σαι στα +- 5λιτρα.

Στην αγγελία λεει 89 CO2 άρα δεν πληρωνει τέλη...

Δεν το ηξερα οτι ηταν η αντιπροσωπεια. Ισως παω μεσα στη βδομαδα να ριξω μια ματια, κυριως για τους χωρους. Ευχαριστω ξανα για την προταση.

2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Με ένα βενζίνη θα είσαι worst case scenario στα 9-10λ/100 αλλά με LPG. Με βενζίνη χαμηλότερα, φυσικά δε θα βλέπεις τις καταναλώσεις της παλιάς 1.6 βενζίνης. Βενζίνη θα βρεις και απο ιδιώτη και με λιγότερα χιλιόμετρα που θα είναι πραγματικά. Ή τουλάχιστον είναι πολύ πιο πιθανό να είναι πραγματικά.

Εγώ συμφωνώ για το μεταχειρισμένο των 10Κ, κι εγώ μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αγόρασα (Golf VI btw). Μη κολλάς στο toyota, αν συντηρείς το αυτοκίνητο στην ώρα του και δεν έχει τρανταχτή ευπάθεια σε κάτι, δε θα έχεις θέμα.

Random τιμή στο Δήμο Θεσσαλονίκης για LPG 0.65. Και 10 να του καίει βενζίνη με μετατροπή, που δε θα του καίει, αλλά έστω. Κόστος καυσίμου 6.5€/100χλμ. 3 ευρώ διαφορά με το CNG. Στα 10,000χλμ που θα κάνει το χρόνο θα γλιτώνει €300. Και 2.000 να δώσει παραπάνω για το CNG σε σύγκριση με το πακέτο βενζίνη-LPG, θα τα κάνει απόσβεση σε 7 χρόνια. Και 7 χρόνια θα έχει το Leon με το κουτσουρεμένο πορτ μπαγκάζ που εκτός Ν. Θεσσαλονίκης θέλει μπενζίνα για να κινηθεί.

Δεν θελω να μπλεχτω ουτε με lpg, εδω και καιρο το σκεφτομαι για το πετρελαιο αρα προς τα εκει θα καταληξω, εκτος αν υπαρχει κατι σε βενζινη που να τηρει τα κριτηρια μου εκτος του ( Θα προτιμούσα να έχει ζάντες αλουμινίου ήδη, φώτα led και Bluetooth. ) και να καιει γυρω στα 6-7 εντος πολης.. κατι το οποιο νομιζω ειναι αδυνατο να βρεθει. 

Δεν εχω κολλημα με τα toyota απλα εχουν το ονομα οτι ειναι αξιοπιστα. Και προς golf 6 κοιταω κιολας. Απλα σκεφτομαι οτι απο τη στιγμη που παω για μεταχειρισμενο ειναι λαχειο αρα θελω να επιλεξω καποιο που να εχει οσο το δυνατον λιγοτερες πιθανοτητες να βγαζει προβληματα λογω μαρκας, κακης συντηρησης απο τον προηγουμενο κτλ. 

Ειναι ευκολο να με κατατοπισεις για το golf σου; Αν εισαι ευχαριστημενος; Καταναλωση πραγματικη;

Ευχαριστω.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, koularasss είπε

Ευχαριστω για την προταση και καταλαβαινω το σκεπτικο σου αλλα πανω απο 10κ δεν μπορω να δωσω ουτε θελω μπλεχτω με δοσεις.

Δεν το ηξερα οτι ηταν η αντιπροσωπεια. Ισως παω μεσα στη βδομαδα να ριξω μια ματια, κυριως για τους χωρους. Ευχαριστω ξανα για την προταση.

Δεν θελω να μπλεχτω ουτε με lpg, εδω και καιρο το σκεφτομαι για το πετρελαιο αρα προς τα εκει θα καταληξω, εκτος αν υπαρχει κατι σε βενζινη που να τηρει τα κριτηρια μου εκτος του ( Θα προτιμούσα να έχει ζάντες αλουμινίου ήδη, φώτα led και Bluetooth. ) και να καιει γυρω στα 6-7 εντος πολης.. κατι το οποιο νομιζω ειναι αδυνατο να βρεθει. 

Δεν εχω κολλημα με τα toyota απλα εχουν το ονομα οτι ειναι αξιοπιστα. Και προς golf 6 κοιταω κιολας. Απλα σκεφτομαι οτι απο τη στιγμη που παω για μεταχειρισμενο ειναι λαχειο αρα θελω να επιλεξω καποιο που να εχει οσο το δυνατον λιγοτερες πιθανοτητες να βγαζει προβληματα λογω μαρκας, κακης συντηρησης απο τον προηγουμενο κτλ. 

Ειναι ευκολο να με κατατοπισεις για το golf σου; Αν εισαι ευχαριστημενος; Καταναλωση πραγματικη;

Ευχαριστω.

Ευχαρίστως απλά ο κινητήρας που έχω εγώ δε κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Οδήγηση πολύ καλή, ταξίδι άνετο (κι έχω κάνει πολλά, μέχρι και 650χλμ με επιστροφή αυθημερόν), πολύ καλή θέση οδήγησης, ελάχιστος θόρυβος απο δρόμο/αέρα, εμένα έχει και πολλαπλούς πίσω. Είναι του 2011 και σε 11 μήνες έχω κάνει 29,000χλμ οπότε το λιώνω λίγο. Έχει 55άρι ντεπόζιτο, εθνική αν δεν πετύχω επικό μποτιλιάρισμα (συνηθισμένο εδώ) και πάω χαλαρά (120 με 6η) βγάζει 1100 χλμ. Μέσα στην πόλη καίει 6.5-7 και όσο να το σκίσεις πάνω από 7 δε βλέπεις (been there, done that). Φίλος με το 1.6 του VAG της επόμενης γενιάς (ο ίδιος κινητήρας πάνω κάτω, απλά αντί για 105 βγάζει 110 PS) βλέπει λίγο χαμηλότερη κατανάλωση, διαφορές περίπου 0.5-1λ/100.

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Δημοσ.

Πετρέλαιο 7-8 ετών είναι euro 5. Τα euro 4 απαγορεύονται εδώ και καιρό στη Θεσσαλονίκη όποτε ρισκάρεις πιθανή απαγόρευση και των euro 5 μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια. Βάλε κι αυτή τη σκέψη στην εξίσωση. 

Δημοσ.

Υπάρχει κάποια οδηγία για το πότε θα απαγορευτεί το euro5? 

19 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ευχαρίστως απλά ο κινητήρας που έχω εγώ δε κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Οδήγηση πολύ καλή, ταξίδι άνετο (κι έχω κάνει πολλά, μέχρι και 650χλμ με επιστροφή αυθημερόν), πολύ καλή θέση οδήγησης, ελάχιστος θόρυβος απο δρόμο/αέρα, εμένα έχει και πολλαπλούς πίσω. Είναι του 2011 και σε 11 μήνες έχω κάνει 29,000χλμ οπότε το λιώνω λίγο. Έχει 55άρι ντεπόζιτο, εθνική αν δεν πετύχω επικό μποτιλιάρισμα (συνηθισμένο εδώ) και πάω χαλαρά (120 με 6η) βγάζει 1100 χλμ. Μέσα στην πόλη καίει 6.5-7 και όσο να το σκίσεις πάνω από 7 δε βλέπεις (been there, done that). Φίλος με το 1.6 του VAG της επόμενης γενιάς (ο ίδιος κινητήρας πάνω κάτω, απλά αντί για 105 βγάζει 110 PS) βλέπει λίγο χαμηλότερη κατανάλωση, διαφορές περίπου 0.5-1λ/100.

Από βλάβες σου έχει βγάλει κάτι τρανταχτό;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...