Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Σε ένα Honda Accord που το είχα από 1ο χέρι είχε και χιλιόμετρα γύρω στις 350,000 χιλιόμετρα μου εμφάνισε το ίδιο θέμα . Για αρχή άλλαξα λάδια κιβωτίου και μέσα έριξα και πρόσθετο για το κιβώτιο .

Με το συγκεκριμένο θέμα έκανα ακόμη 20,000 και μετά κατέβηκε κιβώτιο πέρα από σετ συμπλέκτη αλλάχτηκε και το ρουλεμάν συμπλέκτη. Μπορείς να το φτιάξεις , καλύτερα φτιάξε το δικό σου παρά να πας για μεταχειρισμένο κιβώτιο .

Υπάρχουν συνεργεία και στη Αθήνα που ασχολούνται μόνο με κιβώτια ,κάνε μια αναζητηση

Ευχαριστώ αλλά ψάχνω κάτι σε Ιωαννινα, Αρτα, πρέβεζα, ηγουμενίτσα αντε μέχρι Αγρίνιο.  Αν γνωριζεται κάποιον καλό τεχνικό στην δυτική Ελλάδα... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ikucic είπε

Ευχαριστώ αλλά ψάχνω κάτι σε Ιωαννινα, Αρτα, πρέβεζα, ηγουμενίτσα αντε μέχρι Αγρίνιο.  Αν γνωριζεται κάποιον καλό τεχνικό στην δυτική Ελλάδα... 

Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα πριν 10 χρόνια περίπου. Σαν σφύριγμα στο ρελαντί, μόλις πατούσα λίγο το συμπλέκτη δεν υπήρχε. 

Ρουλεμάν συμπλέκτη.Κατεβηκε το σασμάν, αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν, μπήκε και καινούριο σετ συμπλέκτη, αμάξι clk230 του 1998,και από τότε ησυχία. 

Για ποιο λόγο να αλλάξεις σασμαν, εφοσων μπορούν να αλλαχτούν τα ρουλεμάν. 

Δεν χρειάζεται κανένα ειδικό συνεργείο,αλλά ένας σωστός μάστορας που γνωρίζει. Αν ένα συνεργείο δεν μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά, τότε δεν είναι συνεργείο. 

Θεωρητικά μπορείς να πας μερικές δεκάδες χιλιάδες χλμ,ο θόρυβος θα γίνεται πιο έντονος.Τα αλλάζεις, τα ρουλεμάν, σύντομα, βάζεις και καινούριο συμπλέκτη, και αποφεύγεις να πατάς,έστω και ελάχιστα, τον συμπλέκτη όταν δεν χρειάζεται. 

Επεξ/σία από jmmys
  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Aggelosrae είπε

Καλησπέρα παιδιά ..έχω το vw polo 9n 2006 1.4 101hp..αξίζει να βάλω χταπόδι και πρόγραμμα??

Πρόγραμμα - χταπόδι και ένα βαρελάκι θα σου δώσουν γύρω στους 15-20 ΗΡ. Πολύ καλύτερα ψηλά , θα γονατίσει στις χαμηλές. Έχω το ίδιο setup σε Skoda Fabia (2005) 1.4 Sport edition. 

Επεξ/σία από stamatisj1
Δημοσ.

Δίνει άπειρα άλογα και με 0 προβλήματα! Σίγουρα ολόκληρη VW και το R&D τους, δε μπόρεσαν να σχεδιάσουν σωστά ένα κινητήρα, αλλά ο μαστροκιτσος ο "βελτιωτης" βρήκε τη λύση με χταπόδι πρόγραμμα χοάνη 🤣.

 

Καθίστε στοκ ρε με τους κινητήρες μιλκο, πόνεσαν τα κεφάλια και τα μυαλά μας. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, stamatisj1 είπε

Πρόγραμμα - χταπόδι και ένα βαρελάκι θα σου δώσουν γύρω στους 15-20 ΗΡ. Πολύ καλύτερα ψηλά , θα γονατίσει στις χαμηλές. Έχω το ίδιο setup σε Skoda Fabia (2005) 1.4 Sport edition. 

Μάλλον 5 με 10 εννοείς... Αν πάει σε παραπάνω με μετατόπιση κόφτη δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις μέχρι τις 2-3χιλστροφές, εκτός αν το κοντύνει πολύ... Πολλά λεφτά χωρίς λόγο.

2 ώρες πριν, ewssonaht είπε

Δίνει άπειρα άλογα και με 0 προβλήματα! Σίγουρα ολόκληρη VW και το R&D τους, δε μπόρεσαν να σχεδιάσουν σωστά ένα κινητήρα, αλλά ο μαστροκιτσος ο "βελτιωτης" βρήκε τη λύση με χταπόδι πρόγραμμα χοάνη 🤣.

 

Καθίστε στοκ ρε με τους κινητήρες μιλκο, πόνεσαν τα κεφάλια και τα μυαλά μας. 

Απόλυτα σωστός!!!

 

Αν δεν σε ικανοποιεί αυτό που έχεις το αλλάζεις και επιλέγεις κάποιο με turbo για να μπορείς με ένα πρόγραμμα να πάς 20-30-40 επιπλέον...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ewssonaht είπε

Δίνει άπειρα άλογα και με 0 προβλήματα! Σίγουρα ολόκληρη VW και το R&D τους, δε μπόρεσαν να σχεδιάσουν σωστά ένα κινητήρα, αλλά ο μαστροκιτσος ο "βελτιωτης" βρήκε τη λύση με χταπόδι πρόγραμμα χοάνη 🤣.

Καθίστε στοκ ρε με τους κινητήρες μιλκο, πόνεσαν τα κεφάλια και τα μυαλά μας. 

 

24 λεπτά πριν, filarhos είπε

Μάλλον 5 με 10 εννοείς... Αν πάει σε παραπάνω με μετατόπιση κόφτη δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις μέχρι τις 2-3χιλστροφές, εκτός αν το κοντύνει πολύ... Πολλά λεφτά χωρίς λόγο.

Απόλυτα σωστός!!!

Αν δεν σε ικανοποιεί αυτό που έχεις το αλλάζεις και επιλέγεις κάποιο με turbo για να μπορείς με ένα πρόγραμμα να πάς 20-30-40 επιπλέον...

μην τους ακους, ειναι ζουλιαρηδες επειδη δεν το σκεφτηκαν

βαλε και προγραμμα και χοανη και χταποδι σε μοτερ 18 ετων, το πολυ πολυ να εκτοξευτεί κανα πιστονι, 4 εχεις

και αυτοκολλητακι με φλογες μην ξεχασεις, ειναι στανταρ +10 αλογακια

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.

Επειδή μαζεύτηκαν όλοι οι ειδήμονες εδώ, να σας γράψω την ιστορία μου.

Εγώ αγόρασα καινούργιο το Fabia 1.4 Sport edition (έτσι το πούλαγαν τότε το μακρινό 2005).

Η τοπική αντιπροσωπεία έκανε την μετατροπή με αλλαγή προγράμματος, βαρελάκι, μεγαλύτερο τελικό εξάτμισης και άλλες διαφοροποιήσεις (καθίσματα - τριακτινο τιμονι-λεβιε-αναρτήσεις KW- χαμηλωμα - μεμβράνες στα τζάμια κλπ).

Δυναμομετρημένα από 101 ΗΡ έφτανε τους 115ΗΡ.

Αισίως έχω 290.000 χλμ (τα τελευταία 200.000 χλμ και με υγραέριο) και το αυτοκίνητο δεν κάνει κιχ μοτερικά. Ούτε λάδια καίει ούτε πιστόνια πετάγονται από το καπό κλπ.

Φυσικά εαν κάνει την μετατροπή τώρα κάποιος σε ένα ταλαιπωρημένο μοτέρ δεν ξέρω τι θα γίνει... 

Αρθρα του auto τρίτη του 2004 - Skoda Fabia Sport Edition 116PS - Πολεμοχαρής (autotriti.gr)  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...