Καπετάνιος Βασίλης Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2020 Γεια σε όλους. Μάλλον η ερώτησή μου φανεί χαζή σε αρκετούς, αλλά είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα... Πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο xbox 360. Υπάρχει περίπτωση να παίξω κάποιο παιχνίδι που έχω στα windows 10 στο xbox? Το ρωτώ αυτό μιας και στις ρυθμίσεις των windows 10 παρατήρησα ότι υπάρχει η επιλογή "Παιχνίδια" στην οποία αν εισέλθει κανείς υπάρχει η επιλογή "Δικτύωση xbox"... Συγκεκριμένα, έχω το far cry 4 στα Windows 10 (uplay) και αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να το παίξω στην tv μέσω xbox... Αν ΔΕΝ γίνεται αυτό που ρωτώ, τότε ποια η χρησιμότητα της συγκεκριμένης λειτουργίας; Γνωρίζει κανείς;
THE GG GAMER Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2020 8 ώρες πριν, Καπετάνιος Βασίλης είπε Γεια σε όλους. Μάλλον η ερώτησή μου φανεί χαζή σε αρκετούς, αλλά είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα... Πρόσφατα απέκτησα ένα μεταχειρισμένο xbox 360. Υπάρχει περίπτωση να παίξω κάποιο παιχνίδι που έχω στα windows 10 στο xbox? Το ρωτώ αυτό μιας και στις ρυθμίσεις των windows 10 παρατήρησα ότι υπάρχει η επιλογή "Παιχνίδια" στην οποία αν εισέλθει κανείς υπάρχει η επιλογή "Δικτύωση xbox"... Συγκεκριμένα, έχω το far cry 4 στα Windows 10 (uplay) και αναρωτιέμαι αν θα μπορούσα να το παίξω στην tv μέσω xbox... Αν ΔΕΝ γίνεται αυτό που ρωτώ, τότε ποια η χρησιμότητα της συγκεκριμένης λειτουργίας; Γνωρίζει κανείς; Όχι δεν έχει cross play το 360 ,cross play θα έχεις με xbox one αν έχεις αγορασμένα παιχνίδια μέσω του microsoft store και μόνο.Και απ'όσο γνωρίζω όλες οι λειτουργίες για κονσόλα αφορούν μόνο το xbox one για remote play κτλ 1