Kurios Nikolas Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Έχω μια 24άρα σύνδεση cyta (vodafone) και σήμερα μου έστειλαν καινούριο router. Μέχρι τώρα είχα το Thomson TG782 και δεν είχα παράπονο, εκτός από την εμβέλεια του wifi που ήταν μέτρια. Μου έστειλαν δωρεάν το ZTE ZXHN H267N. Είμαι άσχετος από αυτά. Αξίζει, λέτε, να ξηλώσω το TG782 και να βάλω το καινούριο ή να το αφήσω ως έχει; Το ρωτάω γιατί διάβασα κάποια αποθαρρυντικά σχόλια για το ZTE H267N. Ποια είναι η γνώμη σας; Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2020 από Kurios Nikolas
jkoukos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2020 Το δοκιμάζεις στη γραμμή και πράττεις ανάλογα ποιο σε εξυπηρετεί καλύτερα.
Kurios Nikolas Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2020 6 ώρες πριν, jkoukos είπε Το δοκιμάζεις στη γραμμή και πράττεις ανάλογα ποιο σε εξυπηρετεί καλύτερα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου αλλά θα προτιμούσα να καλέσω μια φορά τον τεχνικό, καθώς η τοποθέτηση του ρουτερ γίνεται επι πληρωμή (είμαι τελείως άσχετος απο αυτά για να το κάνω μόνος μου). Γι αυτο θέλω να καταλήξω σε καποιο βάσει καλύτερων τεχνικών χαρακτηριστικών.
logvphys Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δε χρειαζεται να πληρωσεις κανεναν. Βαλε το zte πανω και απλα πατα το κουμπι να ανοιξει και δοκιμασε το. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2020 από logvphys
Kurios Nikolas Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2020 4 ώρες πριν, logvphys είπε Δε χρειαζεται να πληρωσεις κανεναν. Βαλε το zte πανω και απλα πατα το κουμπι να ανοιξει και δοκιμασε το. Είχα την εντύπωση πως χρειάζεται ρύθμιση από υπολογιστή μετά, αλλά θα το δοκιμάσω, ευχαριστώ!
alhtakos Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2021 Ξέρει κανείς αν το εν λόγω router μπορεί να δεχτεί 2 voip νούμερα από διαφορετικούς πάροχους;Είδα ότι έχει 2 sip accounts αλλά δεν βλέπω πεδίο να συμπληρώσεις το host 2 παρόχων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε