Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, _BASSstarlet_ είπε

Πόσο αξιόπιστο είναι το ποσοστό 51% που γράφει παραπάνω;

Μου φαίνεται υπερβολικό.

Αλλά μου αρέσει που επιδοτούμε τις ΑΠΕ πληρώνοντάς τες στο λογαριασμό της ΔΕΗ!!!!

και μενα μου εκανε εντυπωση δεδομενου οτι στο λογαριασμο του ηλεκτρικου λεει αλλα, αλλα για να βγαινει να το λεει ο διαχειριστης του συστήματος ενέργειας κατι θα ξέρει.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, anikologr είπε

Η vw δεν έχει ανάγκη μια αγορά 300 εκατομμυρίων. Δεν έχει ανάγκη την αγορά μιας εκ των πλουσιότερων χωρών με το 2ο μεγαλύτερο αεπ παγκοσμίως και πολύ υψηλό κεφαλήν εισόδημα. Εντάξει δεν έχει νόημα να συζητήσουμε κάτι περισσότερο. 

Ναι δεν εχει νοημα... Καληνυχτα..

Δημοσ.
Στις 26/9/2020 στις 7:03 ΠΜ, Antilogos1975 είπε

αυτο που μερικοι μιλανε για ρυπογονα αυτοκινητα και ζουνε στην ελλαδα , με ξεπερναει...

Χειρότερο είναι όταν μιλάνε για «κοστοβόρο» χωρίς να ξέρουν τι μαλακία πέταξαν.

Το «ξεπερνάει» τι ακριβώς σημαίνει;Κρεμαστάρια;

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, _BASSstarlet_ είπε

Χειρότερο είναι όταν μιλάνε για «κοστοβόρο» χωρίς να ξέρουν τι μαλακία πέταξαν.

Το «ξεπερνάει» τι ακριβώς σημαίνει;Κρεμαστάρια;

 
 

ειλικρινα θελω να σου απαντησω, αλλα δεν καταάβαινω τι γραφεις...

Δημοσ.

Έχει κανείς σκεφτεί ότι οι τιμές μεταξύ ενός deisel και ενός φυσικού αερίου είναι σχεδόν ίδιες;;;

Έχετε σκεφτεί ότι οι αντίστοιχες ενός ηλεκτρικού είναι περίπου 10000 παραπάνω;;;

Ωραία λοιπόν, σκέφτειτε τώρα ότι με φυσικό αέριο σε έναν 1.4κ.εκ κινητήρα με 10€ και ταχύτητα 120χλμ κάνεις περίπου 300χλμ!!!

Και ρωτάω,. για πόσο μαλ@κες μας περνάνε;;;  

Να δώσεις δλδ ΚΑΙ 10000 extra και σε 8 χρόνια ταβάνι να πρέπει να αλλάξεις και μπαταρία 5-6000 ακόμα

Μανι-μανι ένα 15αρι στο κεφάλι.... πρέπει να είσαι πολύ μαζοχας λοιπόν φίλε μου.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, jimmad4 είπε

Έχει κανείς σκεφτεί ότι οι τιμές μεταξύ ενός deisel και ενός φυσικού αερίου είναι σχεδόν ίδιες;;;

Έχετε σκεφτεί ότι οι αντίστοιχες ενός ηλεκτρικού είναι περίπου 10000 παραπάνω;;;

Ωραία λοιπόν, σκέφτειτε τώρα ότι με φυσικό αέριο σε έναν 1.4κ.εκ κινητήρα με 10€ και ταχύτητα 120χλμ κάνεις περίπου 300χλμ!!!

Και ρωτάω,. για πόσο μαλ@κες μας περνάνε;;;  

Να δώσεις δλδ ΚΑΙ 10000 extra και σε 8 χρόνια ταβάνι να πρέπει να αλλάξεις και μπαταρία 5-6000 ακόμα

Μανι-μανι ένα 15αρι στο κεφάλι.... πρέπει να είσαι πολύ μαζοχας λοιπόν φίλε μου.

Εγώ έδωσα το βενζίνη και δεν ξαναγυρνάω. 

Σκέφτομαι ένα disel για Ταξίδια και ένα Φ.αεριο για την πόλη. Ή ένα παλιό και μετατροπή. 

Παίζει βέβαια και το leasing που δεν φοβάσαι ότι το παντρεύεσαι.

Ηλεκτρικό ποτέ. Χωρίς δική μου θέση στάθμευσης πως θα φορτίζω το βράδυ...άσε που φοβάμαι στο μέλλον το κόστος των μπαταριών.

Ένα καλό πήγε να κάνει η Opel με το ampera, Αλλά δεν ακολούθησε κανείς. 

Δημοσ.
Στις 26/9/2020 στις 6:25 ΜΜ, LongTom είπε

Το υδρογόνο και τις κυψέλες που θα τα βρεις μάστορα; Πως θα παράγεις, αποθηκεύσεις και διανείμεις δίχως τις υπάρχουσες υποδομές (aka ορυκτά καύσιμα);

Θα το μαζεύεις το υδρογόνο με ηλεκτροστατική σκούπα μέσω ηλιακού ανέμου αλά Scifi ή έχεις τρόπο να μην βασιστείς σε ορυκτά καύσιμα για την παραγωγή/διανομή και δεν μας το λες;

 

Απάντησα και προηγουμένως: Όπως πριν 20 χρόνια ήμασταν σε εποχή τόξου και βέλους στην τεχνολογία μπαταριών, αλλά επιλέξαμε να επενδύσουμε τόσα χρήματα και χρόνο σε μία τεχνολογία γεμάτη απώλειες ενέργειας και καταστρεπτικές ουσίες για το περιβάλλον, την οποία επιδοτούμε κιόλας για να μας βγαίνουν τα νούμερα, έτσι θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει (πριν 20 χρόνια, ή και  τώρα) με την τεχνολογία που αναφέρεις. Είναι όλα θέματα r&d και στρατηγικών επενδύσεων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

5 ώρες πριν, jimmad4 είπε

Έχει κανείς σκεφτεί ότι οι τιμές μεταξύ ενός deisel και ενός φυσικού αερίου είναι σχεδόν ίδιες;;;

Έχετε σκεφτεί ότι οι αντίστοιχες ενός ηλεκτρικού είναι περίπου 10000 παραπάνω;;;

Ωραία λοιπόν, σκέφτειτε τώρα ότι με φυσικό αέριο σε έναν 1.4κ.εκ κινητήρα με 10€ και ταχύτητα 120χλμ κάνεις περίπου 300χλμ!!!

Και ρωτάω,. για πόσο μαλ@κες μας περνάνε;;;  

Να δώσεις δλδ ΚΑΙ 10000 extra και σε 8 χρόνια ταβάνι να πρέπει να αλλάξεις και μπαταρία 5-6000 ακόμα

Μανι-μανι ένα 15αρι στο κεφάλι.... πρέπει να είσαι πολύ μαζοχας λοιπόν φίλε μου.

τα ιδια και τα ιδια συζητάμε. τουλάχιστον για τα tesla βρες μου ενα αμαξι με τις επιδόσεις του model 3 τετρακίνητο με 370 άλογα που κανει 45 χιλιαρικα αφου λες οτι ειναι 10 χιλιαρικα κάτω τα θερμικά. για να μην μιλησω για ολες τις αλλες δυνατότητες του αυτοκινήτου.

σε 8 χρονια που θα πρεπει να αλλαξεις μπαταρία οπως λες η τιμή της θα ειναι η μισή. τι συντήρηση πρεπει να κάνεις σε ενα θερμικό τα έχεις υπολογίσει? τι κόστος συντήρησης έχει ένα diesel στην 8ετια?

αν εχεις εξοικονόμηση καυσίμου 1500 ευρώ  ετήσιως - σε πόσα χρόνια εχεις αποσβέσει τα 10 χιλιαρικα που λες? και σε ολη αυτή την συζήτηση κοιτάς την τσέπη σου, το περιβάλλον που θα μεγαλώσουν τα παιδιά σου το σκέφτεσαι?

φαντάζομαι θα μου πεις και τα 45 χιλιάρικα ειναι πολλα για αυτοκίνητο για τον μεσο αγοραστή. ανακοινώθηκε ηλεκτρικό απο την tesla με ορίζοντα τριετίας που θα ειναι ποιο προσιτό στα 25.000 ευρώ.

2 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Απάντησα και προηγουμένως: Όπως πριν 20 χρόνια ήμασταν σε εποχή τόξου και βέλους στην τεχνολογία μπαταριών, αλλά επιλέξαμε να επενδύσουμε τόσα χρήματα και χρόνο σε μία τεχνολογία γεμάτη απώλειες ενέργειας και καταστρεπτικές ουσίες για το περιβάλλον, την οποία επιδοτούμε κιόλας για να μας βγαίνουν τα νούμερα, έτσι θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει (πριν 20 χρόνια, ή και  τώρα) με την τεχνολογία που αναφέρεις. Είναι όλα θέματα r&d και στρατηγικών επενδύσεων.

αν πριν είκοσι χρόνια είχαμε επενδύσει στο υδρογόνο τώρα θα ηταν τσάμπα σαν καύσιμο πιστευεις? γιατι σου παρεθεσα τιμες και σαν κοστος ειναι εφαμιλλο  της βενζίνης, να ήταν το μισό το κόστος μετα απο 20 χρόνια έρευνας? πάλι απο ΑΠΕ δεν θα επρεπε να δημιουργείτε για να ειναι καθαρό καύσιμο? αφου μονος σου το λες οτι στην μετατροπή χάνεται ενέργεια γιατι να έχει διαφορά η αποθήκευση της ηλεκτρικής σε χημική απο την χρηση για μετατροπη σε υδρογόνο και ειναι ο βαθμος απωλειών συγκρίσιμος?

το τι θα μπορούσε να είχε γίνει είναι σχετικό, στη συγκεκριμένη πραγματικότητα το υδρογόνο δεν υπάρχει. τα αεροπλάνα τα περιμένουμε για το 2035.

οποτε εγώ λεω καιρός για στροφή στα ηλεκτρικά απο βενζίνη και πετρέλαιο και σε μια δεκαετία βλεπουμε που βρίσκεται το υδρογόνο.

Επεξ/σία από dimkin
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/9/2020 στις 8:05 ΠΜ, dimkin είπε

το άρθρο φαίνεται σαν πληρωμένη καταχώρηση εταιρίας φυσικού αερίου.

η διαφορά τιμής αμελητέα, η διαφορά επιδόσεων τεράστια, η διαφορά στο κόστος συντήρησης επίσης σημαντική.

αν πιάσεις και το περιβαλλοντικό  με ενέργεια που προέρχεται απο ανανεώσιμες πηγές μπορείς να έχεις μηδενικούς ρύπους σε σχέση με την εξόρυξη φυσικού αερίου και αντίστοιχα την χρήση του. ειναι ενα καθαρότερο καύσιμο αλλα και πάλι έχει εκπομπές ρύπων.

πιστεύω οτι η ηλεκτροκίνηση ειναι μονόδρομος.

Ναι σίγουρα όλοι βάζουν να γράφουν τώρα ενάντια στα ηλεκτρικά...τα στοιχεία δεν θες να τα πιστέψεις. 

Δες τότε και ένα άλλο:

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/100-chronia-i-aposvesi-reymatos-se-ilektriko-aytokinito

Και μην μου πεις ότι η διαφορά τιμής αγοράς καινούργιου είναι μικρή. Το ακριβώς αντίθετο. Είναι η διπλάσια! Όταν υπάρξουν ηλεκτρικά στα  15.000 , 20.000 τότε το βλέπουμε.

Όσο για το φυσικό αέριο ,αυτό δεν επεξεργάζεται όπως η αμόλυβδη, υπάρχει σε αφθονία, δεν εκπέμπει μικροσωματίδια...

Υβριδικό με φυσικό αέριο λοιπόν με τι να εξελιχθούν οι κυψέλες υδρογόνου.  

Και να ξαναβάλω να διαβάσουν μερικοί και την έρευνα με το φυσικό αέριο:

https://worldenergynews.gr/index.php?id=49282&fbclid=IwAR3ZZG-JNt2WJL8P8QFnY6bsTbqHPUmHDmqfEmslSkMbq7tCkJ8zjj-PDXQ

Επεξ/σία από manelys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dimkin είπε

 το περιβάλλον που θα μεγαλώσουν τα παιδιά σου το σκέφτεσαι?
 

Eσύ το έχεις σκεφτεί πως μπορεί να είναι μια μεγάλη απάτη η κλιματική αλλαγή;

Όχι ε;Δεν πειράζει...

https://slpress.gr/koinonia/i-alli-anomologiti-klimatiki-allagi-anti-gia-yperthermansi-psyxi/

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 27/9/2020 στις 11:10 ΜΜ, manelys είπε

Ναι σίγουρα όλοι βάζουν να γράφουν τώρα ενάντια στα ηλεκτρικά...τα στοιχεία δεν θες να τα πιστέψεις. 

Δες τότε και ένα άλλο:

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/100-chronia-i-aposvesi-reymatos-se-ilektriko-aytokinito

Και μην μου πεις ότι η διαφορά τιμής αγοράς καινούργιου είναι μικρή. Το ακριβώς αντίθετο. Είναι η διπλάσια! Όταν υπάρξουν ηλεκτρικά στα  15.000 , 20.000 τότε το βλέπουμε.

Όσο για το φυσικό αέριο ,αυτό δεν επεξεργάζεται όπως η αμόλυβδη, υπάρχει σε αφθονία, δεν εκπέμπει μικροσωματίδια...

Υβριδικό με φυσικό αέριο λοιπόν με τι να εξελιχθούν οι κυψέλες υδρογόνου.  

Και να ξαναβάλω να διαβάσουν μερικοί και τηνρευνα με το φυσικό αέριο:

https://worldenergynews.gr/index.php?id=49282&fbclid=IwAR3ZZG-JNt2WJL8P8QFnY6bsTbqHPUmHDmqfEmslSkMbq7tCkJ8zjj-PDXQ

ευχαρίστως να πιστέψω τα στοιχεία όταν είναι αντικειμενικά και τεκμηριωμένα.

δυστυχώς το άρθρο που παραθέτεις είναι γελοίο και από την αρχή θέλει να καταλήξει σε συγκεκριμένο συμπέρασμα.

συγκρίνει δυο κινητήρες με 30% διαφορα ιπποδύναμης και ενώ υπάρχει αντίστοιχος κινητηρας 1.2 βενζίνη με 130 άλογα.

ειναι τυχαίο οτι όλες η εταιρίες με το ζόρι δίνουν εναν πετρελαιοκινητήρα ανα μοντέλλο και το πετρέλαιο φθίνει?

πραγματικά πιστεύεις οτι η κατανάλωση των 3,2 λίτρων /100 υπάρχει σε πραγματική χρήση?

επιπλέον δεν αναφερει οτι το ηλεκτρικο peugeot εχει μια επιδότηση της ταξης των 5000 ευρώ (4935 ευρώ) οποτε η διαφορα δεν ειναι 12800 ευρώ αλλα 7800 ευρώ.

ουτε περνει υπόψη οτι το πετρελαιο στην έκδοση ειναι με μηχανικό κιβώτιο ενω το ηλεκτρικό ειναι αυτόματο - μεγάλη διαφορά στην εμπειρία οδήγησης ειδικά αν κάνεις χιλιόμετρα.

αν πάρεις το αντιστοιχο peugeot με αυτοματο κιβώτιο και 130 άλογα (βενζίνη) πας στα 23,200 ευρώ - διαφορά με το ηλεκτρικό μετά την επιδότηση 2400 ευρώ.

σε 18000 χιλιόμετρα ετησίως κόστος ηλεκτρικου (2 ευρώ/100) = 360 ευρώ - κόστος θερμικού ( πολυ συντηρητικά 5 λιτρα /100 κμ χ 1,40 = 1260 ευρώ

διαφορά 900 ευρώ - απόσβεση ηλεκτρικού σε περίπου τρια χρόνια μονο απο την διαφορά καυσίμου  χωρίς να υπολογίζεις το κόστος συντήρησης που για το πετρέλαιο ειναι ακομα μεγαλύτερο απο την βενζίνη.

και αυτό συγκρίνοντας ενα μοντέλο που ειναι η πρώτη ηλεκτρική προσπάθεια της peugeot και σε καμμια περίπτωση το φθηνότερο ηλεκτρικό στην αγορά.

το φυσικό αέριο που γράφεις είναι ποιο καθαρό καύσιμο μεν αλλα δεν παυει να ειναι πεπερασμένο (απο που προκύπτει το αφθονο και οταν πρεπει να το κάνουμε εισαγωγή που εχει επισης ανθρακικό αποτύπωμα) και επιπλέον η χρήση του πάλι παράγει αέρια του θερμοκηπίου. αυτη τη στιγμή διαβάζω οτι υπάρχουν 17 πρατήρια για φυσικό αέριο στην αττική οταν αντίστοιχα υπάρχουν 50 σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά.

το ηλεκτρικό μπορείς να το φορτίζεις και σπίτι σου,  καποιοι συγκρίνουν κόστος φόρτισης σε ταχυφορτιστή.

θα πρέπει να καταλάβετε οτι στο πρότυπο των δικαιωμάτων ρύπων , η αυτοκίνηση με καύσιμα που ρυπαίνουν το περιβάλλον θα ακριβύνει καθώς οι ρυπαντές θα πρέπει να επωμισθούν αυτό το κόστος,

Στις 27/9/2020 στις 11:44 ΜΜ, _BASSstarlet_ είπε

Eσύ το έχεις σκεφτεί πως μπορεί να είναι μια μεγάλη απάτη η κλιματική αλλαγή;

Όχι ε;Δεν πειράζει...

https://slpress.gr/koinonia/i-alli-anomologiti-klimatiki-allagi-anti-gia-yperthermansi-psyxi/

τώρα πραγματικά περιμένεις σοβαρή απάντηση με αυτά που παραθέτεις. ειναι απάτη η κλιματική αλλαγή αλλα η παγοι λιώνουν και έχουμε τυφώνες στην κεντρική ελλάδα. ο φίλος μας λεει οτι αντι να ζεσταινομαστε τελικα θα κρυώνουμε. η ποιο εύκολη προσεγγιση σε ενα πρόβλημα ειναι η άρνηση, αλλα αυτο δεν λύνει το πρόβλημα απλώς το διογκώνει.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ σου παραθέτω αθρο με σύγκριση ηλεκτρονικού και φυσικού αερίου και εσύ λες για θερμικό βενζίνη.

Καμιά σχέση το ένα με το άλλο. 

Με την διάρκεια ζωής και το κόστος αντικατάστασης μπαταριών τι γίνεται; Κάνεις δεν ξέρει Ή κανείς δεν θέλει να πει .

Επίσης τα καινούργια ντίζελ έχουν λιγότερους ρύπους σε διοξείδιο από τα αντίστοιχα βενζίνης και πλέον έχουν φίλτρα για τα μικροσωματίδια. 

Και αν το πας στο περιβάλλον και όχι στο κόστος κίνησης ( που πάλι το φυσικό αέριο είναι το οικονομικότερο) οι μπαταρίες για να παραχθούν και για νά ανακυκλωθουν έχει ψάξει κανείς τι αποτύπωμα έχει;

Άσε η ηλεκτροκίνηση είναι ένα κόλπο για να αναζωογονήσει  την αγορά αυτοκινήτου που πλέον μόνο σε ανεπτυγμενες χώρες αγοράζουν αρκετά. Οι υπόλοιποι στόλοι είναι στα μεταχειρισμένα. 

Μεταβατικό στάδιο το φυσικό αέριο λοιπόν που είναι άφθονο και δεν χρειάζεται επεξεργασία και τελικός στόχος οι κυψέλες υδρογόνου. 

Επεξ/σία από manelys
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...