Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

 

Σε αυτό, απάντησε ο @nikosjc από πάνω, άθελά του: Όπως ρίξαμε το κόστος της κιλοβατώρας μπαταρίας μέσα σε μία δεκαετία σχεδόν κατά 90%, έτσι θα μπορούσαμε να έχουμε φθηνότατη υποδομή υδρογόνου και πιο αποτελεσματικές κυψέλες. Απλά, ως σύστημα οικονομίας και εξουσίας, ο καπιταλισμός προτίμησε να στραφεί στην εύκολη λύση, η οποία επί της ουσίας δεν είναι οικολογική, αυτό προσπαθώ να πω.

 

 

δηλαδη που διαφωνείς αν είχαμε αμιγως ηλεκτροκίνηση με ενέργεια που προέρχεται απο ΑΠΕ , δεν θα ήταν οικολογική? το συγκεκριμένο μοντέλο ειναι ποιο αποδοτικό απο το υδρογόνο και με ποιο εύκολο τρόπο διανομής. φαντάζομαι και σιγουρα ποιο ασφαλές.  δεν μπορώ να συμφωνήσω οτι η συγκεκριμένη λυση που υπαγορεύεται απο το κερδος ειναι απαραίτητα κακή για το περιβάλλον. αν μη τι αλλο ειναι μια σχετικά ώριμη τεχνολογία,  είμαστε σιγουροι οτι με οση ερευνα και να γίνει το υδρογόνο θα καταστεί οικονομικα βιώσιμο για την συγκεκριμένη εφαρμογή?

 

Επεξ/σία από dimkin
  • Like 2
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, dream21 είπε


Και σε χαρτί με μολύβι να το κανεις μια χαρά ισχύει διότι η kWh στη ΔΕΗ έχει 0.18€ Και κοιτάς και βάζεις ανά 100 χιλιόμετρα ποσά kWh κατανάλωση έχει το αυτοκίνητο.

Απο εκεί και πέρα εάν εσυ το πας το αυτοκίνητο με 150 χιλιόμετρα ανά ώρα θα χρειαστείς να φορτίσεις . Παίζει ρόλο πως οδηγείς.

Σε ταχύ φορτιστές αλλάζει το πράγμα επειδη στην Ελλάδα ειναι πανάκριβοι για το σπιτι ισχύει αυτο που λες 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Deadly_rider είπε

Σε ταχύ φορτιστές αλλάζει το πράγμα επειδη στην Ελλάδα ειναι πανάκριβοι για το σπιτι ισχύει αυτο που λες 

Mα για το σπίτι μιλάω εγώ δεν είπα πουθενά για  ταχύ φορτιστή DC στο δρόμο.. Άλλωστε αυτή τι στιγμή που μιλάμε υπάρχουν και δωρεαν ταχύφορτιστές DC  σε ΣΕΑ πχ Στην Αθηνών Πατρών στο ψαθοπυργο , της ABB είναι δωρεάν προς το παρόν 

https://www.plugshare.com

Επεξ/σία από dream21
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλη μια προσπάθεια να γεμίσουμε Γερμανικούς κουβάδες. Μας γέμισαν με Diesel τα οποία ξαφνικά έγιναν του διαβόλου ενώ τα προωθούσαν ως τα καλύτερα, μας γέμισαν με Turbo μικρού κυβισμού και μεγάλης ιπποδύναμης με ότι αυτό συνεπάγεται σε αξιοπιστία κτλ. και τώρα πρέπει να γεμίσουμε την αγορά με ηλεκτρικά "πατίνια" γιατί μας έπιασε ξαφνικά στεναχώρια για το περιβάλλον. Βρε αι σιχτήρ...

Επεξ/σία από SaFiS
  • Sad 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Άλλη μια προσπάθεια να γεμίσουμε Γερμανικούς κουβάδες. Μας γέμισαν με Diesel τα οποία ξαφνικά έγιναν του διαβόλου ενώ τα προωθούσαν ως τα καλύτερα, μας γέμισαν με Turbo μικρού κυβισμού και μεγάλης ιπποδύναμης με ότι αυτό συνεπάγεται σε αξιοπιστία κτλ. και τώρα πρέπει να γεμίσουμε την αγορά με ηλεκτρικά "πατίνια" γιατί μας έπιασε ξαφνικά στεναχώρια για το περιβάλλον. Βρε αι σιχτήρ...

 

Πες τα συνέλληνα! Εμπρός ... πίσω, στα σάξο και τα στάρλετ του 95. :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, qwertyuiop2 είπε

Πες τα συνέλληνα! Εμπρός ... πίσω, στα σάξο και τα στάρλετ του 95. :)

Εντάξει δεν το εννοώ και έτσι. Yaris Hybrid του 2019 έχω. Όχι όμως ότι και τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον που μας έχουν πρήξει. Τα ηλεκτρικά θα είναι το μέλλον όταν βγουν "σωστές" μπαταρίες (χωρητικότητα, αυτονομία, γρήγορη φόρτιση, κτλ.) και θα υπάρχουν και υποδομές. Έχω φίλο στην Αγγλία με BMW Plugin Hybrid, ο οποίος εγκατέστησε και ταχυφορτιστή στο σπίτι του και τραβάει τα μαλλιά του. Συνολικά πιο ακριβή η χρήση από το να είχε πάρει το ίδιο αυτοκίνητο σε πετρέλαιο...

  • Like 2
Δημοσ.

Μου εξηγεί, κάποιος παρακαλώ, τι μας ενδιαφέρει εμάς τους βαλκάνιους τι γίνεται στο 'μέρικα;

Μήπως να αποτελέσει παράδειγμα, ώστε να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το ποσοστό της  WV στο Ελλαδιστάν;

Α συγνώμη, ξέχασα, είναι οικολογικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Συνεχίζουμε να περιστρεφόμαστε γύρω από ένα χαζό μοντέλο.

Για να φορτίσεις ηλεκτρικό όχημα, από τη στιγμή που βασίζεσαι κατά 60-70% στα ορυκτά καύσιμα, αποδέχεσαι ότι κάποιοι άλλοι θα τρώνε τον άνθρακά σου στη μούρη (ποιοι; Οι κάτοικοι των λιγνιτοπαραγωγών περιοχών, πολίτες 2ης ταχύτητας όπως φαίνεται.) και ότι είναι νορμάλ εκεί που είχες ήδη μία διαδικασία απωλειών ενέργειας για την παραγωγή ρεύματος, εσύ να πας να κοτσάρεις και δεύτερη (τη μετατροπή της ηλεκτρικής σε χημική και από χημική σε κινητική).

Τα μόνα πραγματικά βιώσιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι αυτά που δεν θα βασίζονται στα ορυκτά καύσιμα και δεν θα κινούνται με ένα εξαιρετικά ενεργοβόρο και σπάταλο τρόπο όπως οι μπαταρίες και οι απώλειες ενέργειας εξαιτίας τους. Δηλαδή, τα οχήματα με κυψέλες υδρογόνου.

Όλα τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε (και να δίναμε επιδοτήσεις).

Άντε να πω ότι τα ηλεκτρικά είναι περισσότερο ενεργοβόρα από τα θερμικά, ανεξάρτητα των μελετών που αποδεικνύουν άλλα.

 Χώσε και ότι bias υπάρχει για να αγνοήσουμε ακόμη και το χειρότερο whell to wheel των ηλεκτρικών vs των θερμικών με αποκλειστικά παραγωγή ηλεκτρισμού από λιγνίτη, για να μας βγουν τα νούμερα. 

Το υδρογόνο και τις κυψέλες που θα τα βρεις μάστορα; Πως θα παράγεις, αποθηκεύσεις και διανείμεις δίχως τις υπάρχουσες υποδομές (aka ορυκτά καύσιμα);

Θα το μαζεύεις το υδρογόνο με ηλεκτροστατική σκούπα μέσω ηλιακού ανέμου αλά Scifi ή έχεις τρόπο να μην βασιστείς σε ορυκτά καύσιμα για την παραγωγή/διανομή και δεν μας το λες;

|

|

Πάλι βλέπω ότι σε κάθε ανάλογη είδηση το ινσόμνια καταφέρνει πάλι να πείσει ότι πάρα πολλοί δεν έχουν πάρει μυρωδιά για ότι συμβαίνει στην βιομηχανία και τι είναι το μέλλον.

Όπως το έγραψε ο φίλος παραπάνω, μόνο για σαξο, ραλί και τουότα στάρλετ. Βαριά, βαριά και για κανένα ντόϊτσε ντίζελ εουρό 4 με 200Κ χλμ γυρισμένα είναι.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, anikologr είπε

Μάλλον το ακριβώς αντίθετο θες να πεις.. Η vw δεν έβαλε μυαλό με τις ΗΠΑ. Αν το ψάξεις λίγο θα διαπιστώσεις εύκολα ότι από το diesel gate η κυρίως χαμένη ήταν η vw... 

Η VW δεν εχει αναγκη τις Ηπα.. Δεν ειναι μερσεντες... Αντιθετως ολα αυτα που βγαζει το καθε πειραγμενο vw εχει αντικτυπο στην ατμοσφαιρα των ηπα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, dimkin είπε

στο λογαριασμο δεη φαίνεται το μειγμα, λιγνιτικα 5% που αναφερε ο φιλος. διασύνδεση ειναι οντος αρκετη 18% αντι για συνηθως 8-10% αλλα φαντάζομαι συμφέρει ισως να εισάγεις παρά να παράγεις με λιγνίτη.

ειναι σχετικα παρήγορο οτι και στην ελλαδιτσα ενα 36% της ηλεκτρικής ενέργειας παράγεται απο ΑΠΕ αλλά θα μπορούσε να αυξηθεί αν υπάρχει πολιτική βούληση και αντίστοιχα κίνητρα.

ο ιστιότοπος που παραθέτεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρεπει να ανήκει στη γενοπ ΔΕΗ, " λιγνιτης ο δικός μας μαυρος χρυσός" λολ - και για το πετρέλαιο τα ίδια λέγανε...

819878516_.png.d8c7eba040f200c6f009ec48fc3dd42e.png

Η ΑΠΕ ειναι απαρχιωμενη τεχνολογια  που χωρις επιδοτησεις δεν θα ειχε λογο υπαρξης Το πάρτυ δισεκατομμυρίων της "πράσινης" ανάπτυξης με τα λεφτά των Ελλήνων πολιτών.

Δεν υποκαθιστουν θερμικες μοναδες λιγνητη , φυσικου αεριου η πυρηνικων υπαρχουν μονο για να τα κονομανανε οι απατεωνες των πρασινων φουμαρων

Στην Δανια που τις επιδοτουν απο το 1990 και εχουν την μεγαλυτερη εγκαταστημενη βαση πληρωνουν το δευτερο ακριβοτερο ρευμα του πλανητη αφου το 94% ειναι εισαγωμενο ρευμα Η σούπερ αιολική Δανία: ακόμα μια φορά αξιοπιστία ηλεκτροδότησης με αιολικά λιγότερο από 3%

Να πώς η σούπερ αιολική Δανία κάνει το σούπερ ξεφόρτωμα του τυχαίου/άχρηστου/επιζήμιου αιολικού ρεύματος.

Τα ιδια και στην Γερμανια που τα αποσυρουν Αιολικά: όλο και λιγότερα στη Γερμανία. Γιατί τα βάζουμε στην Ελλάδα

Το κυριοτερο οτι φταιχνωνται με μη ανακυκλωσιμα υλικα και ο στολος θελει καθε 20ετια αλλαγη και μαζεμα του σκουπιδαριου Νέα πληγή οι γερασμένες ανεμογεννήτριες.

 

 

 

Επεξ/σία από 7700K
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, 7700K είπε

Η ΑΠΕ ειναι απαρχιωμενη τεχνολογια  που χωρις επιδοτησεις δεν θα ειχε λογο υπαρξης Το πάρτυ δισεκατομμυρίων της "πράσινης" ανάπτυξης με τα λεφτά των Ελλήνων πολιτών.

Δεν υποκαθιστουν θερμικες μοναδες λιγνητη , φυσικου αεριου η πυρηνικων υπαρχουν μονο για να τα κονομανανε οι απατεωνες των πρασινων φουμαρων

Στην Δανια που τις επιδοτουν απο το 1990 και εχουν την μεγαλυτερη εγκαταστημενη βαση πληρωνουν το δευτερο ακριβοτερο ρευμα του πλανητη αφου το 94% ειναι εισαγωμενο ρευμα Η σούπερ αιολική Δανία: ακόμα μια φορά αξιοπιστία ηλεκτροδότησης με αιολικά λιγότερο από 3%

Να πώς η σούπερ αιολική Δανία κάνει το σούπερ ξεφόρτωμα του τυχαίου/άχρηστου/επιζήμιου αιολικού ρεύματος.

Τα ιδια και στην Γερμανια που τα αποσυρουν Αιολικά: όλο και λιγότερα στη Γερμανία. Γιατί τα βάζουμε στην Ελλάδα

Το κυριοτερο οτι φταιχνωνται με μη ανακυκλωσιμα υλικα και ο στολος θελει καθε 20ετια αλλαγη και μαζεμα του σκουπιδαριου .

 

σιγουρα πάντως το οτι εχουμε φθηνο ρεύμα στην ελλαδα δεν ειναι λογω του λιγνίτη οταν καλύπτει το 5% της παραγωγής μόνο...

1622291633_.png.5fd943f7327690c89f0e6b2c68c1232e.pngσιγου

 

Επεξ/σία από dimkin
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, syfiltzo είπε

Η VW δεν εχει αναγκη τις Ηπα.. Δεν ειναι μερσεντες... Αντιθετως ολα αυτα που βγαζει το καθε πειραγμενο vw εχει αντικτυπο στην ατμοσφαιρα των ηπα.

Η vw δεν έχει ανάγκη μια αγορά 300 εκατομμυρίων. Δεν έχει ανάγκη την αγορά μιας εκ των πλουσιότερων χωρών με το 2ο μεγαλύτερο αεπ παγκοσμίως και πολύ υψηλό κεφαλήν εισόδημα. Εντάξει δεν έχει νόημα να συζητήσουμε κάτι περισσότερο. 

Επεξ/σία από anikologr
Δημοσ.

Πόσο αξιόπιστο είναι το ποσοστό 51% που γράφει παραπάνω;

Μου φαίνεται υπερβολικό.

Αλλά μου αρέσει που επιδοτούμε τις ΑΠΕ πληρώνοντάς τες στο λογαριασμό της ΔΕΗ!!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...