Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αρχική τιμή του μοντέλου είναι στα $40K, αλλά έπειτα τις εκπτώσεις λόγω αγοράς ηλεκτρικού οχήματος, η τιμή μειώνεται σχεδόν κατά $10K.

Η VW έχει θέσει υψηλές προσδοκίες για το crossover EV, αφού σύμφωνα με την εταιρία, πρόκειται για την πιο σημαντική παρουσίαση προϊόντος έπειτα το θρυλικό Beetle. Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της VW ID.4 έχει διαστάσεις που αγγίζουν αυτές του RAV4 ή του CR-V, με το βασικό του πλεονέκτημα όμως να είναι η τιμή, η οποία θα «πέφτει» στα $30.000, έπειτα τα διάφορα «κίνητρα» αγοράς που ισχύουν σε πολλές αγορές των ΗΠΑ. Και αν κάποιος θα ήθελε κάτι ακόμη πιο οικονομικό, μία παραλλαγή του ίδιου μοντέλου με μικρότερη μπαταρία, θα αγγίζει τα $25.000.

Αν η τιμή όμως δεν είναι αρκετή για να πείσει τους επίδοξους αγοραστές, η VW συνοδεύει όλα τα οχήματα ID.4 με δωρεάν φόρτιση για 3 χρόνια στους σταθμούς Electrify America. Αυτό σημαίνει πως οι κάτοχοι θα απολαμβάνουν τα οφέλη των δωρεάν μετακινήσεων για τρία χρόνια.

vw-id4-7.jpg.7cbd9f1c32ba7bd012cb875200db434a.jpg

Η παραγωγή της VW θα ξεκινήσει αργότερα φέτος με κάποιες χιλιάδες First Edition εκδόσεις με αρχικό κόστος στα $43.995 αλλά και με την έκδοση ID.4 Pro στα $39.995 όπου θα φέρει κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές και η οποία θα κυκλοφορήσει αρχές του 2021.

Και τα δύο παραπάνω οχήματα θα κατασκευάζονται στο Zwickau της Γερμανίας και θα εξοπλίζονται με μπαταρία 82kWh με την εκτιμώμενη αυτονομία να αγγίζει τα 403km. Ο κινητήρας θα βρίσκεται στο πίσω μέρος και θα παράγει 201 ίππους και 31 κιλά ροπής ενώ αναμένεται να διατεθεί και έκδοση με κινητήρα 300 ίππων στα τέλη της άνοιξης του 2021, με την VW να μην έχει ανακοινώσει την τιμή.

vw-id4-2.jpg.26194bd93c2900d59640a133ef2468af.jpg

Το μοντέλο όμως που αναμένεται να κοστίζει ακόμη λιγότερο, είναι το ID.4 το οποίο θα έχει αρχικό κόστος περίπου $35.000 και θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ το 2022. Ένα πρακτικό και ηλεκτρικό SUV το οποίο μετά τις εκπτώσεις, θα φτάνει τα $25.000. Συγκριτικά, η πιο προσιτή έκδοση του Tesla Model Y κοστίζει $49.900 ενώ την ίδια στιγμή δεν πληροί τις προϋποθέσεις για την έκπτωση των $7.500. Με άλλα λόγια, η διαφορά στην τιμή θα μπορούσε να είναι από $15Κ έως και $20Κ χωρίς καν να συμπεριλαμβάνουμε τις δωρεάν φορτίσεις. Βέβαια, το μοντέλο της Tesla έχει μεγαλύτερη αυτονομία που φτάνει έως και τα 510km.

Ο Product Manager του τμήματος EV, Jeffrey Lear είπε:

Υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά οχήματα διαθέσιμα τα οποία όμως βάζουν τους κατόχους τους να κάνουν κάποιους συμβιβασμούς. Είτε στο σχεδιασμό τους είτε στους χώρους τους. Παρέχουμε ένα πολύ μεγαλύτερο όχημα που πραγματικά θέλετε να οδηγήσετε επειδή φαίνεται κομψό. Παραδίδουμε ένα πακέτο σε εξαιρετική τιμή.

Ανάμεσα στα άλλα πλεονεκτήματα του αυτοκίνητου είναι οι μαλακές επιφάνειες στο εσωτερικό, ηλεκτρικά καθίσματα με ρυθμίσεις μνήμης τα οποία είναι και θερμαινόμενα & διαθέτουν λειτουργία μασάζ, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών αλλά και πακέτο υποβοήθησης οδηγού.

 


View full article

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για VW και SUV σε αυτήν την τιμή είναι καλό. Εδώ κάπου τόσο κάνουν τα Skoda SUV. Και δωρεάν φορτίσεις για 3 χρόνια καλό ακούγεται . Γενικά ο σχεδιασμός των VW δεν μου αρέσει εκτός από το Scirocco και το T-Roc.

Επεξ/σία από nikcrf
  • Like 4
Δημοσ.

Παίδες, έχει βρει κάποιος φίλος, σε κάποιο άρθρο το πόσο θα κοστίζει η φόρτιση ενός ηλεκτρικού ΙΧ ; (κόστος ανά 1.000 χλμ).

 

Δημοσ.

Μυαλο δε θα βαλουν οι αμερικανοι με την VW..

Εβαλαν λογισμικο κατω απο το τιμονι κ σε σταση/ελεγχο εδειχνε λιγους ρυπους.. Εν κινησει εβγαζε τα κερατα του...

Αφου τους εμπιστευονται ακομα.... 😄

 

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Gk2016 είπε

Παίδες, έχει βρει κάποιος φίλος, σε κάποιο άρθρο το πόσο θα κοστίζει η φόρτιση ενός ηλεκτρικού ΙΧ ; (κόστος ανά 1.000 χλμ).

σκέτη φόρτιση χωρις κόστος μπαταριών δεν ειναι σωστός υπολογισμός. ακομη παντως και με τις μπαταρίες ειναι αρκετά πιο κάτω απο diesel. περίπου 2-3ε/100χλμ με ελληνικές τιμες και ακριβες μπαταρίες.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

σκέτη φόρτιση χωρις κόστος μπαταριών δεν ειναι σωστός υπολογισμός. ακομη παντως και με τις μπαταρίες ειναι αρκετά πιο κάτω απο diesel. περίπου 2-3ε/100χλμ με ελληνικές τιμες και ακριβες μπαταρίες.

Στην Ελλάδα βάση έρευνας το φυσικό αέριο είναι φθηνότερο της φόρτισης 

Δημοσ.
1 hour ago, basilis_k6 said:

σκέτη φόρτιση χωρις κόστος μπαταριών δεν ειναι σωστός υπολογισμός. ακομη παντως και με τις μπαταρίες ειναι αρκετά πιο κάτω απο diesel. περίπου 2-3ε/100χλμ με ελληνικές τιμες και ακριβες μπαταρίες.

Αν είναι τόσο δεν βλέπω να αξίζει τον κόπο σε σύγκριση με φυσικό αέριο ας πούμε 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...