Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε 3 χρόνια από τώρα θα κάνουμε συζήτηση για το αν υπάρχουν αποθέματα υλικών για τις μπαταρίες.

https://m.naftemporiki.gr/story/1330904/ta-apothemata-kobaltiou-kai-lithiou-tha-eksantlithoun-mexri-to-2050

Επεξ/σία από Vempire_G4
  • Like 3
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γενικοτερα δεν ειπε οτι θα τις βαλουν στα οχηματα που ηδη παραγει ( S,3,X,Y..πιθανον να το κανουν αλλα σε βαθος χρονου οποτε δεν επηρεαζει το αγοραστη που ειναι να παρει σε 1-2 χρονια). Γενικοτερα ηταν πολυ ενδιαφερουσα παρουσιαση και κυριως για ολα αυτα που πανε να κανουν στην παραγωγη των μπαταριων... παρα στις μπαταριες αυτες καθ αυτες.

 

 

 

 

 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Vempire_G4 είπε

Σε 3 χρόνια από τώρα θα κάνουμε συζήτηση για το αν υπάρχουν αποθέματα υλικών για τις μπαταρίες.

https://m.naftemporiki.gr/story/1330904/ta-apothemata-kobaltiou-kai-lithiou-tha-eksantlithoun-mexri-to-2050

Σε βάθος χρόνου ίσως αποδειχθεί ότι και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι τελικά τόσο φιλικά με το περιβάλλον....

Η τεχνολογία με κυψέλες υδρογόνου είναι μάλλον το μέλλον.

  • Like 2
Δημοσ.

 

25 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

Μία εικόνα, χίλιες λέξεις.

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.29384e3c7cdfbe11b3a5b49b1b5fabec.png

σε αρθρο το διαβασα δεν μπηκα να τσεκαρω τον Nasdaq για αυτο και ειπα νομιζω στην αρχη.

μικρη σημασια εχει βεβαια τι ειπα εγω, ο ανθρωπος εχει πεσει πολλες φορες εξω ακομα και αυτη θα ειναι αλλη μια... τα λεμε σε 3 χρονια!

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Vempire_G4 είπε

Σε 3 χρόνια από τώρα θα κάνουμε συζήτηση για το αν υπάρχουν αποθέματα υλικών για τις μπαταρίες.

https://m.naftemporiki.gr/story/1330904/ta-apothemata-kobaltiou-kai-lithiou-tha-eksantlithoun-mexri-to-2050

μονο που το κοβαλτιο πανε ολοι να το πεταξουν εξω αρα σε 5-10 χρονια λογικα δεν θα το χρησιμοποιουν και οσον αναφορα το λιθιο παρολο που οι περισσοτερες ερευνες το εβγαζαν οτι δεν υπαρχει αρκετο κτλ κτλ.. τωρα σου λεει οτι υπαρχει παντου.. και μπορουμε να το παρουμε ευκολα και οικολογικα.

https://techcrunch.com/2020/09/22/tesla-is-building-a-cathode-plant-and-getting-into-the-lithium-mining-business/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAHbS3Bmpv8k91zmnK5HzOeOgzDPJcHq9OhwjiX6AWbGkLEwgwTFROC3_klJyrVKMu29MsEWJg3EskToi8de2E-eqlmHXWQvpowEguqfSt2OY17uGCqcn2F3dBrlkREziwPVJVGHGmp309py68ENeumbiZ-6ABaKyvoQub0m7iVZY

 

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν σταματησουν τα ηλεκτροκινητα και βγουν διαστημοάμαξα ισως να παρω ένα , αλλά και στον αέρα θά'χει μλκες , δεν γλυτώνεις με τίποτα.

Δημοσ.

Δεν ανέφερε τίποτα ουσιαστικό πέραν του γεγονότος ότι μειώνει την εξάρτηση των μπαταριών από το κοβάλτιο. Κρίμα, περίμενα πολύ περισσότερα. 

Ωστόσο τα πράγματα είναι στο όριο για την TESLA και η Wall Street φαίνεται να το αγνοεί επιδεικτικά. Υπάρχει ο κίνδυνος όλη η ιστορία με την TESLA να καταρρεύσει "εν μιά νυκτί" σαν τραπουλόχαρτα.  Για όσους δεν γνωρίζουν εξηγούμε: Αυτή την στιγμή ο κύριος προμηθευτής λιθίου για της μπαταρίες της TESLA είναι κινέζικες μεταλλευτικές εταιρίες. Μικρότερες ποσότητες παίρνει από Αυστραλία. Δεν έχει πρόσβαση στα κοιτάσματα λιθίου της Βολιβίας. Με τις σχέσεις ΗΠΑ - Κίνας να επιδυνόνονται συνεχώς εάν η Κίνα αποφασίσει να μπλοκάρει τις εξαγωγές λιθίου στις ΗΠΑ η TESLA θα βρεθεί χωρίς λίθιο για τις μπαταρίες της και καθώς δεν παράγει άλλου είδους οχήματα πέραν των ηλεκτρικών θα καταρρεύσει. Γενικά η όλη ιστορία με την επάρκεια του λιθίου για ποσότητες που να μπορεί να καλύψει παγκόσμια παραγωγή  μπαταριών αυτοκινήτου είναι πολύ υποτιμημένη και οι κινήσεις της TESLA είναι στην κόψη του ξυραφιού. Εάν καταφέρει και ανταποκριθεί θα γίνει η Νο1 εταιρία στον κόσμο, εάν όχι θα καταρρεύσει και θα χάσει πολύς κόσμος τα λεφτά του. Με την παρούσα κατάσταση μεταξύ ΗΠΑ - Κίνας η TESLA είναι ένα στοίχημα με επικινδυνότητα 50 -50.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας πέσουν και ως τότε στο μισό οι τιμές στα ίδια τα αυτοκίνητα,για να μπορέσει να πάρει ο κόσμος,να υπάρξουν βέβαια  και ανάλογες υποδομές για όλα πλέον τα ηλεκτρικά,δεν θα ναι καθόλου κακό.😃

 

Επεξ/σία από ELMastas
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, anax111 είπε

Δεν ανέφερε τίποτα ουσιαστικό πέραν του γεγονότος ότι μειώνει την εξάρτηση των μπαταριών από το κοβάλτιο. Κρίμα, περίμενα πολύ περισσότερα. 

Ωστόσο τα πράγματα είναι στο όριο για την TESLA και η Wall Street φαίνεται να το αγνοεί επιδεικτικά. Υπάρχει ο κίνδυνος όλη η ιστορία με την TESLA να καταρρεύσει "εν μιά νυκτί" σαν τραπουλόχαρτα.  Για όσους δεν γνωρίζουν εξηγούμε: Αυτή την στιγμή ο κύριος προμηθευτής λιθίου για της μπαταρίες της TESLA είναι κινέζικες μεταλλευτικές εταιρίες. Μικρότερες ποσότητες παίρνει από Αυστραλία. Δεν έχει πρόσβαση στα κοιτάσματα λιθίου της Βολιβίας. Με τις σχέσεις ΗΠΑ - Κίνας να επιδυνόνονται συνεχώς εάν η Κίνα αποφασίσει να μπλοκάρει τις εξαγωγές λιθίου στις ΗΠΑ η TESLA θα βρεθεί χωρίς λίθιο για τις μπαταρίες της και καθώς δεν παράγει άλλου είδους οχήματα πέραν των ηλεκτρικών θα καταρρεύσει. Γενικά η όλη ιστορία με την επάρκεια του λιθίου για ποσότητες που να μπορεί να καλύψει παγκόσμια παραγωγή  μπαταριών αυτοκινήτου είναι πολύ υποτιμημένη και οι κινήσεις της TESLA είναι στην κόψη του ξυραφιού. Εάν καταφέρει και ανταποκριθεί θα γίνει η Νο1 εταιρία στον κόσμο, εάν όχι θα καταρρεύσει και θα χάσει πολύς κόσμος τα λεφτά του. Με την παρούσα κατάσταση μεταξύ ΗΠΑ - Κίνας η TESLA είναι ένα στοίχημα με επικινδυνότητα 50 -50.

 

Την λυση αυτου ακριβως που αναφερεις... το ειπαν στην παρουσιαση.   35ο λεπτο. Ισχυριζονται οτι με το λιθιο που ηδη ξερουν οτι υπαρχει στις ΗΠΑ μπορουν να καλυψουν ολες τις αναγκες ωστε να γινουν ολα τα οχηματα των ΗΠΑ ηλεκτρικα.

 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, triplex1 είπε

Οταν σταματησουν τα ηλεκτροκινητα και βγουν διαστημοάμαξα ισως να παρω ένα , αλλά και στον αέρα θά'χει μλκες , δεν γλυτώνεις με τίποτα.

https://www.newsbeast.gr/moto/eidhseis/arthro/440844/to-pio-katharo-ohima-tou-planiti

γέμισμα με αέρα , 100 χλμ αυτονομία

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, SchinasN είπε

https://www.newsbeast.gr/moto/eidhseis/arthro/440844/to-pio-katharo-ohima-tou-planiti

γέμισμα με αέρα , 100 χλμ αυτονομία

Το μόνο πού έμεινε είναι ν'αρχισουμε΄να πληρώνουμε και τον αέρα , η μλκια δεν εχει ορια΄.

tumblr_nje8zoWG6r1terwlso1_400.gif

Επεξ/σία από triplex1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Eloy είπε

Κάθε χρόνο, η τεχνολογία προχωράει. Είναι λογικό και φυσικό επόμενο αυτό - και όλοι οι καταναλωτές το περιμένουν οτι έτσι είναι. Αλλά όταν προχωράς σε τέτοια είδηση σε προιόν όπως το αυτοκίνητο  - και μάλιστα ένα που κοστίζει αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ - είναι σαν να λες στον υποψήφιο πελάτη "περίμενε" και στον πελάτη που αγόρασε την προηγούμενη εβδομάδα "την πάτησες"... Εκτός αν δεσμεύεσαι οτι θα αλλάξεις δωρεάν τις μπαταρίες που τοποθετήθηκαν τα τελευταία πχ. 2 χρόνια... Και δεν αγγίζω καν το πόσο ρίχνεις την αξία μεταπώλησης των αυτοκινήτων σου που ήδη κυκλοφορούν... Επιχειρηματικά, κάποια πράγματα δεν συμφέρει να τα ανακοινώνεις έτσι...

Αυτό που περιγράφεις είναι το osborn effect και θα ίσχυε εάν η tesla δεν έβγαζε άλλα οχήματα μέχρι τότε ή αναφερόταν στο μοντέλο που θα βγει το '21.

Όποιος θα περιμένει 3+ χρόνια για να πάρει νέο αμάξι για μια ανακοίνωση τέτοιου είδους, πολύ απλά είναι αποκύημα της φαντασίας. Δεν υπάρχει ή είναι λόγια του αέρα.

|

|

|

Παρεμπιπτόντως, βλέπω ότι το κλασσικό ινσόμνια είναι στα κέφια του πάλι.

Τα περισσότερα ποστ:

"Μα πόσο μα...βλαξ είναι αυτός και αυτά που ισχυρίζεται. Όλα φβούσκα είναι, στο λέω εγώ." .

Ο τύπος που ουσιαστικά αναζωογόνησε την βιομηχανία ηλεκτροκίνητων και ηγείται της εταιρίας με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία και τεχνολογία μπαταριών τέτοιου είδους.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Παρατηρηση : Κατι δεν παει καλα με την αποδοση των λεγομενων του Μασκ .

Ενα παραδειγμα : " τα νέα μεγαλύτερα κυλινδρικά στοιχεία θα παρέχουν πέντε φορές περισσότερη ενέργεια, έξι φορές περισσότερη ισχύ αλλά και 16% μεγαλύτερη αυτονομία. "  Πως γινεται μαθηματικα η πενταπλασια ενεργεια  δηλ οι 5χ κιλοβατωρες να προσδιδει μονον

+0,16χ επιπλεον αυτονομια- χιλιομετρα σε οποιαδηποτε οχημα ; Αλλη μια φορα χαμενοι στη μεταφραση και δεν φταιει το ινσομνια που

"σηκωσε" τα λεγομενα Μασκ , ετοιμα  μεταφρασμενα στο ποδι απο  "μπλοκακι" του 500ρικου μηνιαιως .

Το Θεμα Ηλεκτροκινηση ειναι πολυ σοβαρο ,μεχρι το τελος της δεκαετιας πολλα θα εχουν αλλαξει σε αρκετους

βιομηχανικους κλαδους .Προφανως δεν ειναι μονο τα οχηματα και οι μπαταριες ,οπου θα πρεπει να γινει επανασταση ,

αλλα και στην ηλεκτροπαραγωγη και προπαντων στα δικτυα διανομης .

Αυτη τη στιγμη και οχηματα παμφθηνα να ειχαμε και επαρκεις και οικονομικες μπαταριες , πουθενα στην Υφηλιο δεν υπαρχει

το  αναλογο δικτυο , ουτε επαρκης παραγωγη . Δηλ πολυ απλα  θα κατερρεε το συστημα , αν "μπριζωνονταν" αυριο

3χ οχηματα.

Θεμα Λιθιου για τις ΗΠΑ και γενικα στον κοσμο δεν τιθεται ,υπαρχει επαρκεια , πχ Ν.Αμερικη -Χιλη  κτλπ , επισης στην Ισπανια πολυ πραμα , στην Αφρικη  κοκ . Το μεγα Θεμα ειναι  οι σπανιες γαιες - μεταλλα  ,που οι Κινεζοι ελεγχουν σε ανεπιτρεπτα μεγαλο βαθμο.

Το κοβαλτιο που ειναι τοσο της μοδας , σιγα - σιγα θα μας αφησει κι αυτο , τιποτα δεν θα ερθει ουρανοκατεβατο σε μια πρωια,

ολα θα γινουν σταδιακα . Απο κατω σοβει πολεμος Γιγαντων και Τιτανων  . Ο Μασκ προηγειται στο λογισμικο των αυτονομων -

αυτο- οδηγουμενων οχηματων και αυτο σκιαζει τον υπνο πχ της VW , Daimler  κτλπ.

Ερχομενοι στην Ψωροκωσταινα και τα δικα μας ,ολος ο κοσμος προσμενει το αφαντο , αχρωμο ,αοσμο αορατο ,Υδρογονο ΠΖ

να ερθει να μας λυτρωσει απο το ΔΝΤ και να  παγωσει καθε σκεψη για αυξηση της στρατιωτικης Θητειας και αγορες Rafale !

Τουτεστιν: Αμα εχεις τοσο πολυ υδρογονο (πζ) , δινεις την περισσεια  στα μεμετια και γινεται το Αιγαιο Θαλασσα ειρηνης και

προοδου.

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...