Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στην ομάδα...θα ήθελα μια βοήθεια αναφορικά με την επιλογή αμαξιού ντίζελ η Βενζίνης . σε έναν χρόνο χρήσης βενζίνης κάνω 10.000χλμ  τα οποία είναι κυρίως εντός πόλης Κατερίνης τα οποία τα περισσότερα έγιναν σε διαδρομή δουλειας 10χ10 χλμ καθημερινα κ όχι πάντα.τα υπόλοιπα χλμ είναι σε μεγάλες αποστάσεις τύπου Κατερίνη Κιλκίς πηγαίνοντας κ στο χωριό τακτικά.χρηστης Χόντα σιβικ 04 με τρελή κατανάλωσης βενζίνης αλλά χωρίς κανένα προβλήμα μηχανικα που είναι κ το σημαντικό.τωρα τον χειμώνα η χρήση του αυτοκινήτου θα είναι μικρότερη .τα λεφτά που πρόκειται να διαθέτω είναι μέχρι τα 8500€ . ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Tzitzi1914 είπε

Καλημέρα στην ομάδα...θα ήθελα μια βοήθεια αναφορικά με την επιλογή αμαξιού ντίζελ η Βενζίνης . σε έναν χρόνο χρήσης βενζίνης κάνω 10.000χλμ  τα οποία είναι κυρίως εντός πόλης Κατερίνης τα οποία τα περισσότερα έγιναν σε διαδρομή δουλειας 10χ10 χλμ καθημερινα κ όχι πάντα.τα υπόλοιπα χλμ είναι σε μεγάλες αποστάσεις τύπου Κατερίνη Κιλκίς πηγαίνοντας κ στο χωριό τακτικά.χρηστης Χόντα σιβικ 04 με τρελή κατανάλωσης βενζίνης αλλά χωρίς κανένα προβλήμα μηχανικα που είναι κ το σημαντικό.τωρα τον χειμώνα η χρήση του αυτοκινήτου θα είναι μικρότερη .τα λεφτά που πρόκειται να διαθέτω είναι μέχρι τα 8500€ . ευχαριστώ εκ των προτέρων

Καταρχάς δεν είπες τι αυτοκίνητο θες, μικρό πόλης; μεσαίο; ποσα κυβικά; 1000αρι; μεγαλύτερο; κτλ. Απο τα λεγόμενα σου υποθέτω πως θες ενα μικρό αυτοκίνητο που θα το χρησιμοποιείς κυρίως μεσα στην πόλη σου, και περιστασιακά σε εθνικό δρόμο. Δεν μενεις στην θεσσαλονίκη και φανταζομαι δεν θα πηγαίνεις και συχνά με το αυτοκίνητο. Εγώ στην θέση σου θα επέλεγα καποιο μικρομεσαιο  αυτοκίνητο με diesel κινητηρα απο 1200 ως 1500 cc, λόγω της μικρότερης καταναλωσης του σε σχέση με την βενζίνη, οποσδήποτε euro6 για να μην έχεις στο μέλλον προβλήματα με τους ρύπους, και να μπορείς να πηγαίνεις στην θεσσαλονίκη νομιμα. Eχει αρκετά αυτοκινητα  με αυτά τα κριτήρια που θετω στο car.gr όπου μπορεις να δεις ή και να ψάξεις μονο σου σε αγγελίες. Προσοχή μονο στην μηχανολογική κατάσταση του αυτοκινητου που θα επιλέξεις γιατι κυκλοφορεί πολυ σαβούρα εκει έξω. Απαιτείται λεπτομερής έλεγχος και απο μηχανικο και απο φανοποιο πριν την αγορά του.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Πας διπλα στην Βουλγαρια, βρισκεις ανετα 8ετιας με 7,000. 

και μετά τι; Το κυκλοφορείς με νούμερα Βουλγαρίας; Το εκτελωνίζεις; Τι κάνεις;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gairf είπε

Καταρχάς δεν είπες τι αυτοκίνητο θες, μικρό πόλης; μεσαίο; ποσα κυβικά; 1000αρι; μεγαλύτερο; κτλ. Απο τα λεγόμενα σου υποθέτω πως θες ενα μικρό αυτοκίνητο που θα το χρησιμοποιείς κυρίως μεσα στην πόλη σου, και περιστασιακά σε εθνικό δρόμο. Δεν μενεις στην θεσσαλονίκη και φανταζομαι δεν θα πηγαίνεις και συχνά με το αυτοκίνητο. Εγώ στην θέση σου θα επέλεγα καποιο μικρομεσαιο  αυτοκίνητο με diesel κινητηρα απο 1200 ως 1500 cc, λόγω της μικρότερης καταναλωσης του σε σχέση με την βενζίνη, οποσδήποτε euro6 για να μην έχεις στο μέλλον προβλήματα με τους ρύπους, και να μπορείς να πηγαίνεις στην θεσσαλονίκη νομιμα. Eχει αρκετά αυτοκινητα  με αυτά τα κριτήρια που θετω στο car.gr όπου μπορεις να δεις ή και να ψάξεις μονο σου σε αγγελίες. Προσοχή μονο στην μηχανολογική κατάσταση του αυτοκινητου που θα επιλέξεις γιατι κυκλοφορεί πολυ σαβούρα εκει έξω. Απαιτείται λεπτομερής έλεγχος και απο μηχανικο και απο φανοποιο πριν την αγορά του.

Ναι ισχύει δεν έγραψα ακριβώς τι ψάχνω κ είναι λάθος μου...ψάχνω ένα αυτοκίνητο μεσαίου μεγέθους κ κυρίως 5 Πόρτο .σε κυβικά ναι θα ήθελα κάτι σε 1600 η κ πάλι 1400 .έχεις μπει ακριβώς μέσα στο μυαλό μου γτ κάνω αυτό ακριβώς που περιέγραψες.οκ έχω βρει αρκετά αμάξια κ εννοείται ότι θα κάνω πολύ καλό τσεκ με το μηχανικό μου όπου κ αν βρω αμάξι.απλα αν πάω σε ντίζελ με προβληματίζει το γεγονός που μένει αρκετοί ότι βγάζουν τακτικά προβλήματα είτε το ένα είτε το άλλο . γι'αυτό τον λόγο έχω δεύτερες σκέψεις για ντίζελ .έχω βρει κάποια ντίζελ του 17 μοντέλο όπως Citroen c3 στα λεφτά που είπα όπως κ πολλά Opel Corsa αλλά κ κάποια fiesta euro5b.σε θέμα αξιοπιστίας σε αυτά γνωρίζουμε κάτι;

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Πας διπλα στην Βουλγαρια, βρισκεις ανετα 8ετιας με 7,000. 

Ναι βρήκα κάποια κ από εκεί αλλά με το τελωνείο με τα έξοδα έχετε μια η άλλη.οποτε περνώ κάτι από εδώ κ έχω κάπως πιο ησχυου το κεφάλι μου

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Tzitzi1914 είπε

Ναι ισχύει δεν έγραψα ακριβώς τι ψάχνω κ είναι λάθος μου...ψάχνω ένα αυτοκίνητο μεσαίου μεγέθους κ κυρίως 5 Πόρτο .σε κυβικά ναι θα ήθελα κάτι σε 1600 η κ πάλι 1400 .έχεις μπει ακριβώς μέσα στο μυαλό μου γτ κάνω αυτό ακριβώς που περιέγραψες.οκ έχω βρει αρκετά αμάξια κ εννοείται ότι θα κάνω πολύ καλό τσεκ με το μηχανικό μου όπου κ αν βρω αμάξι.απλα αν πάω σε ντίζελ με προβληματίζει το γεγονός που μένει αρκετοί ότι βγάζουν τακτικά προβλήματα είτε το ένα είτε το άλλο . γι'αυτό τον λόγο έχω δεύτερες σκέψεις για ντίζελ .έχω βρει κάποια ντίζελ του 17 μοντέλο όπως Citroen c3 στα λεφτά που είπα όπως κ πολλά Opel Corsa αλλά κ κάποια fiesta euro5b.σε θέμα αξιοπιστίας σε αυτά γνωρίζουμε κάτι;

Ναι βρήκα κάποια κ από εκεί αλλά με το τελωνείο με τα έξοδα έχετε μια η άλλη.οποτε περνώ κάτι από εδώ κ έχω κάπως πιο ησχυου το κεφάλι μου

Το πρόβλημα των ντίζελ στην Ελλάδα έχει να κάνει με την ποιότητα του πετρελαιου, τι θέλω να πώ, το ντίζελ κίνησης περιέχει μια ποσότητα βιοντίζελ που η αναλογία του ποικίλει απο εταιρία σε εταιρία, το οποίο βιοντίζελ έχει πολύ μεγάλη ευπάθεια στις μολύνσεις απο μικροοργανισμούς. θεωρητικά οι εταιρίες πετρελαιοειδών ριχνουν απορυπαντικά και μικροβιοκτόνα μεσα στο καυσιμο τους, αλλά πολλές φορές αυτό δεν συμβαίνει ή τουλάχιστον στον βαθμό που θα έπρεπε να συμβαίνει. Οι καινούργιοι κινητηρες diesel με common rail ειναι πιο ευάισθητοι απο την προηγούμενη γενια οσο αφορα στην ποιοτητα καυσίμου, και ειδικότερα στις αντλίες καυσίμου τους καθως και στο φιλτρο DPF που εχουν στην εξαγωγη των καυσαεριων τους για την κατακράτηση της καπνας. Εαν μπορείς να εισαι σίγουρος για την ποιοτητα του πετελαιου που θα βαζεις στο αυτοκίνητο, και αν καπου καπου θα το βγάζεις εθνική για να το ''ξεκαπνίζεις'' , δεν θα έχεις πρόβλημα. Ξέρω αρκετούς γνωστούς που δεν έιχαν ως τωρα θέμα βλάβης σε ντιζελ αυτοκινητα με αιτία το καύσιμο.Εαν τώρα σε φοβίζει αυτό και η βενζίνη είναι μια καλή και αξιόπιστη λύση και αν συνδιαστεί και με υγραεροκίνηση, οικονομική.  

Επεξ/σία από gairf
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, theoilia είπε

και μετά τι; Το κυκλοφορείς με νούμερα Βουλγαρίας; Το εκτελωνίζεις; Τι κάνεις;

πληρωνεις τέλη ταξηνομισης μονο!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, gairf είπε

Το πρόβλημα των ντίζελ στην Ελλάδα έχει να κάνει με την ποιότητα του πετρελαιου, τι θέλω να πώ, το ντίζελ κίνησης περιέχει μια ποσότητα βιοντίζελ που η αναλογία του ποικίλει απο εταιρία σε εταιρία, το οποίο βιοντίζελ έχει πολύ μεγάλη ευπάθεια στις μολύνσεις απο μικροοργανισμούς. θεωρητικά οι εταιρίες πετρελαιοειδών ριχνουν απορυπαντικά και μικροβιοκτόνα μεσα στο καυσιμο τους, αλλά πολλές φορές αυτό δεν συμβαίνει ή τουλάχιστον στον βαθμό που θα έπρεπε να συμβαίνει. ...

Το  ποσοστό βιοντίζελ καθορίζεται μέγιστο 7 % από την Ε.Ε. Δεν βάζει ο καθένας όσο θέλει.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Tzitzi1914 είπε

κάνω 10.000χλμ  τα οποία είναι κυρίως εντός πόλης Κατερίνης τα οποία τα περισσότερα έγιναν σε διαδρομή δουλειας 10χ10 χλμ καθημερινα

Άσχετα με το μοντέλο είσαι για υγραέριο και όχι ντίζελ 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NT1G είπε

Το  ποσοστό βιοντίζελ καθορίζεται μέγιστο 7 % από την Ε.Ε. Δεν βάζει ο καθένας όσο θέλει.

Κανείς λάθος, το πιο κοινό είδος είναι το β5  δηλαδή 5% βιοντίζελ , με προοπτική να ανεβαίνει σταδιακά ως το β10 τα επόμενα χρόνια, αλλά καμία εταιρεία δεν βάζει στάνταρντ το β5 η το β10 στο μέλλον. Έχει να κάνει κιόλας με την πρώτη ύλη του βιοντίζελ, όπως φυτικά έλαια , ηλίανθος ελαιοκράμβη κτλ ή τα ζωικά λίπη. Όλα αυτά επηρεάζουν την ποιότητα του καυσίμου.

1 λεπτό πριν, korakios είπε

Άσχετα με το μοντέλο είσαι για υγραέριο και όχι ντίζελ 

Και εγώ συμφωνώ μ' αυτήν τη λύση, βενζινοκινητήρα με υγραέριο, για οικονομία. 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, gairf είπε

Κανείς λάθος, το πιο κοινό είδος είναι το β5  δηλαδή 5% βιοντίζελ , με προοπτική να ανεβαίνει σταδιακά ως το β10 τα επόμενα χρόνια, αλλά καμία εταιρεία δεν βάζει στάνταρντ το β5 η το β10 στο μέλλον. Έχει να κάνει κιόλας με την πρώτη ύλη του βιοντίζελ, όπως φυτικά έλαια , ηλίανθος ελαιοκράμβη κτλ ή τα ζωικά λίπη. Όλα αυτά επηρεάζουν την ποιότητα του καυσίμου.

...

Αναφορά σε κείμενο

Directive 2009/30/EC of the European Parliament and of the Council of 23 April 2009 amending Directive 98/70/EC as regards the specification of petrol, diesel

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex%3A32009L0030

 

diesel.PNG.f917668814d4f5521c8e902d8585b730.PNG

Ναι το B10 συζητιέται για το μέλλον αλλά τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμα.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, gairf είπε

Κανείς λάθος, το πιο κοινό είδος είναι το β5  δηλαδή 5% βιοντίζελ , με προοπτική να ανεβαίνει σταδιακά ως το β10 τα επόμενα χρόνια, αλλά καμία εταιρεία δεν βάζει στάνταρντ το β5 η το β10 στο μέλλον. Έχει να κάνει κιόλας με την πρώτη ύλη του βιοντίζελ, όπως φυτικά έλαια , ηλίανθος ελαιοκράμβη κτλ ή τα ζωικά λίπη. Όλα αυτά επηρεάζουν την ποιότητα του καυσίμου.

Και εγώ συμφωνώ μ' αυτήν τη λύση, βενζινοκινητήρα με υγραέριο, για οικονομία. 

Κ εγώ τείνω στην αγορά βενζινοκινητήρα εν τέλει για θέμα ασφαλείας συγκριτικά με το ντίζελ κ συν ότι δεν κάνω τρομερά χλμ ετησίως..έχει κάποια άποψη για το Όπελ κορσα το 1200 τούρμπο 100 άλογα;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Tzitzi1914 είπε

Κ εγώ τείνω στην αγορά βενζινοκινητήρα εν τέλει για θέμα ασφαλείας συγκριτικά με το ντίζελ κ συν ότι δεν κάνω τρομερά χλμ ετησίως..έχει κάποια άποψη για το Όπελ κορσα το 1200 τούρμπο 100 άλογα;

Δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά πιστεύω πως αν το αυτοκίνητο θα είναι σε καλή κατάσταση, και θα το συντηρείς σωστά σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, δεν θα έχεις προβλήματα, εξάλλου τα περισσότερα προβλήματα παρατηρούνται σε αυτοκίνητα με κακή συντήρηση ή συντήρηση εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή. Είναι σημαντική η πιστή εφαρμογή των οδηγιών λειτουργίας και συντήρησης σε κάθε μηχανοκίνητο του κατασκευαστή του, και σε γλυτώνει από πολλά προβλήματα και έξοδα στο μέλλον.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, gairf είπε

Δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά πιστεύω πως αν το αυτοκίνητο θα είναι σε καλή κατάσταση, και θα το συντηρείς σωστά σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, δεν θα έχεις προβλήματα, εξάλλου τα περισσότερα προβλήματα παρατηρούνται σε αυτοκίνητα με κακή συντήρηση ή συντήρηση εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή. Είναι σημαντική η πιστή εφαρμογή των οδηγιών λειτουργίας και συντήρησης σε κάθε μηχανοκίνητο του κατασκευαστή του, και σε γλυτώνει από πολλά προβλήματα και έξοδα στο μέλλον.

Καλά ναι προφανώς...εδώ έχω το σιβικ στην εντέλεια εδώ κ πέντε χρόνια χωρίς να παρουσιάσει προβλήμα κ είναι σχεδόν 20 χρόνων αμάξι..οπότε σε ένα καινούργιο θα το προσέχω πολύ παραπάνω

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tzitzi1914 είπε

Κ εγώ τείνω στην αγορά βενζινοκινητήρα εν τέλει για θέμα ασφαλείας συγκριτικά με το ντίζελ κ συν ότι δεν κάνω τρομερά χλμ ετησίως..έχει κάποια άποψη για το Όπελ κορσα το 1200 τούρμπο 100 άλογα;

Πότε βγήκε Corsa 1,2 turbo και πρόλαβε να γίνει και μεταχειρισμένο;

Εκτός αν λες για καινούργιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...