Guest1398 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Καλησπέρα παιδιά! Μετά από έρευνα αγοράς 2 μηνών αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά της νέας Α 160. Αρχική μου επιθυμία ήταν να κάνω την υπέρβαση και να πάω στην A 180 και μόνο για αυτά τα έξτρα άλογα, ωστόσο παρατηρησα ότι ο κινητήρας που φέρει η Α (1,33 λίτρων) είναι ίδιος από την 160 μέχρι και την 200. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει η δυνατότητα τα 109 άλογα να τα κάνω 163 όπως και στην Α 200. Αν ναι, τι διαφορές έχουν μεταξύ τους οι κινητήρες και αλλάζει η ιπποδύναμη; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
paylidis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Υπάρχει. Ένα προγραμμα είναι. Δεν έχει καμία άλλη διαφορά. Με τη λήξη της εγγύησης το βάζεις και πεταει. το αμαξάκι είναι σούπερ χτυπά το μη το σκέφτεσαι
TechnoState Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 ....powered by Renault δεν είναι αυτό το αυτοκίνητο? Με πόσα χρόνια εγγύηση πωλείται?
HALF EVIL Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Από 109 ps σε 163 ps , δεν νομίζω ότι αρκεί μόνο remaping. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Μήπως ο εξοπλισμός ανεβαίνει από το 160 στο 180 ή στο 200; Αν θέλεις κάτι βασικό , ναι μια χαρά είναι το 160 και πας και βάζεις πρόγραμμα . η εγγυηση είναι 2ετής και βάζεις επιπλέον με τρελό κόστος. Μήπως το Fiesta ST κάνει καλύτερα για την δουλειά σου ; πολλά άλογα , 8 χρόνια εγγύηση
paylidis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 28 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Από 109 ps σε 163 ps , δεν νομίζω ότι αρκεί μόνο remaping. Κι ομως ειναι το ιδιο μοτερ ακριβως με τα ιδια εξαρτήματα σύμφωνα με πωλητές της ΜΒ (αντιστοιχα ήταν το ιδιο στα bmw 114-116-118 που ειχαν 102/136/170 αλογα, με μόνη διαφορά στα 170 το 10-15% μεγαλυτερο Intercooler).
HALF EVIL Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, paylidis είπε Κι ομως ειναι το ιδιο μοτερ ακριβως με τα ιδια εξαρτήματα σύμφωνα με πωλητές της ΜΒ (αντιστοιχα ήταν το ιδιο στα bmw 114-116-118 που ειχαν 102/136/170 αλογα, με μόνη διαφορά στα 170 το 10-15% μεγαλυτερο Intercooler). Οκ, δεν είμαι ειδικός, απλά μου φάνηκαν πολλά τα 54 επιπλέον άλογα χωρίς κάποια αλλαγή σε εξάρτημα. Πρόσφατα στο Ίμπιζα 1,2 TSI πήρα μόνο 30 άλογα και 4 κιλά ροπή με remaping. Από 105 σε 135. Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2020 από HALF EVIL
paylidis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Οκ, δεν είμαι ειδικός, απλά μου φάνηκαν πολλά τα 54 επιπλέον άλογα χωρίς κάποια αλλαγή σε εξάρτημα. μαιμουνιες μαρκετινιστικες ειναι, απλα διαφορετικές πιεσεις στη τουρμπινα/διαφορετικη χαρτογραφηση... βγαζουν το Α160 κομμενο για να σε βάλουν να πληρώσεις 2-3 χιλιαρικα παραπανω για να πας στο Α180 κοκ... τα ξεκινησε πρωτη η Bmw τα αντεγραψε και η ΜΒ... Επεξ/σία 25 Σεπτεμβρίου 2020 από paylidis
filarhos Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Σε άλλης εταιρείας πάντως 120-140-155-170 είχε από άλλη τουρμπίνα, φαινόταν εύκολα, μέχρι άλλους κωδικούς στα εντόσθια... Δεν είναι ότι με ένα πρόγραμμα δεν τα φτάνει, αλλά το να συνεχίσει να δουλεύει για 150-200χιλχλμ και να μην σπάσει στα 50χιλχλμ.
Shyn Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δεν μπορω να βρω το ποστ αλλα δεν ειναι ακριβως ιδια ολα τα parts. Επισης το Α200 εχει διαφορετικο δεσιμο απο το Α160. Κατα τα αλλα ναι, ειναι "κομμενος" ο κινητηρας. Επειδη πηρα προσφατα το A180d μπορεις να με ρωτησεις οτι θελεις! Το αμαξι ειναι σουπερ οπως ειπαν οι απο πανω αλλα τιποτα εξωπραγματικο που να δικαιολογει την τιμη του (πληρωνεις σημα με αλλα λογια). Δυο μειονεκτημα για μενα - Lane assist - Throttle lag (μπορει να μην ισχυει στον βενζινοκινητηρα). 1
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Τα υπόλοιπα περιφερειακά ,ανάρτηση/φρενα, αρκούν για την αυξημένη ιπποδύναμη;
paylidis Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Απο όσο γνωρίζω δεν αλλαζει κάτι (θεωρω θα μου το ελεγαν για να με πεισουν να παω αντι για την Α180 στην Α200 οταν ειχα ρωτήσει)
Dantε Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, filarhos είπε Σε άλλης εταιρείας πάντως 120-140-155-170 είχε από άλλη τουρμπίνα, φαινόταν εύκολα, μέχρι άλλους κωδικούς στα εντόσθια... Δεν είναι ότι με ένα πρόγραμμα δεν τα φτάνει, αλλά το να συνεχίσει να δουλεύει για 150-200χιλχλμ και να μην σπάσει στα 50χιλχλμ. Υποθετω μιλας για τα 1,4 της φιατ. Αυτα ειναι εντελως διαφορετικα μοτερ μεταξυ τους. Το 155 ειναι tjet και τα 140-170 ειναι multiair με ηλεκτρουδραυλικες βαλβιδες.Και εχουν και αλλες τουρμπινες. Επισης αλλο το να γινει remap και αλλο να μπει το προγραμμα απο το 163αρι.Τα μαμα προγραμματα εχουν πολλες δικλειδες ασφαλειες που κανενας βελτιωτης δε θα στις προσφερει. Οποτε αν απλα αλλαζεις το προγραμμα και το 109 παει 163,τοτε θα ειναι και εξισου αξιοπιστο.Αν μπλεχτει custom map μεσα τοτε περιπλεκονται τα πραγματα. Πχ εχω το Μιτο 1,4 Tjet και παιρνει το μαμα προγραμμα του esse esse.Καμια σχεση με το να εβαζα το custom του καθενος που κυκλοφορει εκει εξω... 2
ideal09 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Τους έχουμε δει και τους πωλητές τις MB πόσα ξέρουν όποτε μη σου λένε τίποτα οι παπάτζες τους. Αν δεν το επαληθεύσεις με κωδικά ανταλλακτικού τι διαφορές έχουν οι 160, 180 και 200 μη προχωρήσει και αφήσεις τον κάθε τσαρλατάνο να σου δώσει απλόχερα 50 αλογάκια., γιατί η MB προφανώς και δεν δίνει.
Guest1398 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Σας ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα