Προς το περιεχόμενο

Δίλημμα, punto vs mito & lpg vs diesel


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι 4 μήνες στο ψάξιμο τώρα για αλλαγή αυτοκινήτου και δε βρίσκω τίποτα, εκτός από "ύποπτες" αγγελίες

Κάνω 70-80 χλμ την ημέρα εντός Αττικής μόνο για τη δουλειά...

Οπότε ψάχνω αποκλειστικά LPG ή Diesel. (Τώρα έχω ένα micra k11 1.3 lpg, που θα πουληθεί όταν πάρω άλλο)

budget 5-7 χιλ

Μίνιμουμ 90 άλογα αν είναι diesel και 120 αν είναι βενζίνη/lpg (ιδανικότερος κινητήρας ο 1.6 JDTM με τα 120 άλογα)

Απαραίτητα έξτρα : χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου, πίσω δισκόφρενα

Θα ήθελα και 5θυρο για πρακτικούς λόγους, αλλά το Mito βγαίνει μόνο 3θυρο και τα περισσότερα 5θυρα punto που βρίσκω είναι βασικές εκδόσεις με τάσια και εξοπλισμό λίγο χειρότερο από αυτόν που έχει το micra μου :P

Ιδανικά, χρονιά μετά το 2010 ώστε να έχει φτηνότερα τέλη.

Τα περισσότερα που βρίσκω είναι είτε απο leasing είτε εισαγωγής από Ιταλία με αγνώστου ταυτότητος ιπτάμενα χιλιόμετρα κτλ...

Οπότε προτιμώ ιδιώτη...

Ζητάω πολλά? :P

 

Επεξ/σία από Ntinaras
Δημοσ.

Ούτε diesel ούτε lpg ΑΛΛΑ cng εάν το θες αποκλειστικά για μετακίνηση από/προς εργασία 

80km/ημέρα - 400/εβδομάδα - 1600/ μήνα ~50€/μήνα 

Eco up / citigo / punto (evo) / Panda 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, terry308 είπε

Ούτε diesel ούτε lpg ΑΛΛΑ cng εάν το θες αποκλειστικά για μετακίνηση από/προς εργασία 

80km/ημέρα - 400/εβδομάδα - 1600/ μήνα ~50€/μήνα 

Eco up / citigo / punto (evo) / Panda 

Δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε σχεση με diesel και Lpg ωστε να παω σε cng.

επισης βρισκω ελαχιστα στη τιμη.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα σε σχεση με diesel και Lpg ωστε να παω σε cng.

επισης βρισκω ελαχιστα στη τιμη.

Μάλλον δεν τα έχεις υπολογίσει καλά, όπως και να έχει, εσύ αποφασίζεις 🤐😎

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, terry308 είπε

Μάλλον δεν τα έχεις υπολογίσει καλά, όπως και να έχει, εσύ αποφασίζεις 🤐😎

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&offer_type=sale&price-to=<7000&registration-from=>2010&fuel_type=11&rg=3

δεν εχει τιποτα εκτος απο επαγγελματικα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&offer_type=sale&price-to=<7000&registration-from=>2010&fuel_type=11&rg=3

δεν εχει τιποτα εκτος απο επαγγελματικα.

Ξεκίνησα να γράφω edit στη προηγούμενη απάντηση μου, όταν έχεις χρόνο πάρε ένα χαρτί και ένα στυλό, βάλε τα 7Κ ως προκαταβολή, 50€ για καύσιμα / μήνα και υπολόγισε, 48 δόσεις πόσο θα είναι το κέρδος από την διαφορά στη τιμή των καυσίμων, με τις τωρινές τιμές. 

Βαλε χλμ/ημέρα /μήνα και /χρόνο, πόσα € διαφορά  βγαίνουν; Ρώτα πόσο θα βγαίνει μια μηνιαία δόση ενός Scala πχ... και δες σε  βάθος 4 ετίας, εάν σε συμφέρει να έχεις ένα αυτοκίνητο τουλάχιστον 15ετιας, με πόση μεταπωλητικη αξία ή ένα 4 ετίας με καύσιμο το cng και πόσο θα κερδίζεις μετά την 4 ετία,έχοντας ένα ολοκαινούργιο αυτοκίνητο, χωρις τκς οποιες βλάβες από μετατροπή σε υγραέριο ή diesel με τις οποιες απαγορεύσεις, νοθείες καυσίμων, βλάβες κτλ κτλ. 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ζητάω πολλά? :P

Εξαρτάται, από αξιοπιστία ζητάς τίποτα;

Γιατί απ' το Micra να πας σε ένα από αυτά τα δύο και μεταχειρισμένο, σε βλέπω να κανονίζεις την καθημερινότητά σου βάσει του μάστορα.

  • Thanks 2
Δημοσ.
19 minutes ago, phanispal said:

Εξαρτάται, από αξιοπιστία ζητάς τίποτα;

Γιατί απ' το Micra να πας σε ένα από αυτά τα δύο και μεταχειρισμένο, σε βλέπω να κανονίζεις την καθημερινότητά σου βάσει του μάστορα.

Τι βλάβες βγάζουν καθημερινά? 

Δημοσ.

Δες και σε άλλες μάρκες , και αν μπορείς , κοιτάς την ανανέωση του car.gr με τις νέες αγγελίες , αν δεις κάτι στα λεφτά σου με χρονολογία από 2012 και μετά και με το πολύ 140.000 χλμ , το χτυπάς. Θα χρειαστεί ίσως κάποια στιγμή ρεκτιφιέ , αλλά αναμενόμενο με τόσα χλμ που κάνεις.

Δημοσ.

Να πω την άποψη μου για mito/punto επειδή έχω το δεύτερο μοντέλο '15 με τα 85 και επειδή έχω οδηγήσει το 90άρι ή 95άρι εξατάχυτο πετρέλαιο σε mito και τον 1,6 με τα 120 σε G.

Από θέμα οικονομίας με μεγάλη διαφορά υπερέχει το 85άρι με τα 90 CO2 euro 5 και το 85άρι 89CO2 euro6 (σπάνιο) όπου δεν έχουν και τέλη. Επιδόσεις θα σχολιάσω απλώς ότι σε ταξίδι με 120-125 τα ίδια είναι γιατί με την ροπή που έχουν τα κρατάει το 'μικρό' με τα 20κιλά πόσο μάλλον τα μεγαλύτερα. Ενδεικτικά η κατανάλωση εντός κέντρου Αθήνας παίζει 4-5λ/100χλμ (+0,5λ με aircondition). Μία φορά που έτρεχα στο νοσοκομείο με aircondition πήγε 6και κάτι αλλά εκεί δεν έβαλα ποτέ 3η... Ποτάμι κάθοδο με κίνηση 2-2,5λ/100χλμ και ανέβα κατέβα 3,5 λ/100χλμ με τα όρια, χωρίς όρια 4,5λ/100χλμ.

 

Τώρα για δίσκους πίσω, στο punto δεν καταλαβαίνω με τη χρήση που του κάνω διαφορά με κάποιο από τα άλλα. Όλα μου τα αυτοκίνητα πριν και μετά είχαν δίσκους πίσω, εκτός ενός που τα άλλαξα σε δίσκους και είδα διαφορά. Βέβαια πριν το πάρω την σκεφτόμουν την αλλαγή για καλύτερη λειτουργία του συστήματος ευστάθειας, αλλά μετά από δοκιμές λειτουργεί άψογα και με ταμπούρα. Το κόστος της αλλαγής δεν είναι απαγορευτικό, ίσως τα διπλά από το να αλλάξεις καμπάνες και ρεγουλατόρους στα ταμπούρα, φυσιολογική φθορά, αλλά με καινούριους δίσκους τακάκια συν τις μεταχειρισμένες δαγκάνες. Και επειδή θα το πάρεις μεταχειρισμένο μπορείς να το βάλεις στο πρόγραμμα. (εγώ περιμένω να δω φθορά και να αποφασίσω αλλά έχω μόνο 100χιλχλμ σε 5 χρόνια)

Ζάντες αλουμινίου 16άρες βρίσκεις εύκολα και σε καλές τιμές, έχω και μια 4άδα για χειμερινά, και χωρίς τον περιορισμό στο σχέδιο. Με 16άρες βάζεις 205/55 και έχεις και ίσως την πιο οικονομική διάσταση χωρίς να χάνεις σε επιδόσεις σε κατανάλωση.

Πλεονέκτημα της mito είναι το 6τάχυτο (κάποια στιγμή μπορεί να το βάλω) και ο κλιματισμός, πιό δύσκολο να το βρεις σε punto.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, filarhos είπε

Να πω την άποψη μου για mito/punto επειδή έχω το δεύτερο μοντέλο '15 με τα 85 και επειδή έχω οδηγήσει το 90άρι ή 95άρι εξατάχυτο πετρέλαιο σε mito και τον 1,6 με τα 120 σε G.

Από θέμα οικονομίας με μεγάλη διαφορά υπερέχει το 85άρι με τα 90 CO2 euro 5 και το 85άρι 89CO2 euro6 (σπάνιο) όπου δεν έχουν και τέλη. Επιδόσεις θα σχολιάσω απλώς ότι σε ταξίδι με 120-125 τα ίδια είναι γιατί με την ροπή που έχουν τα κρατάει το 'μικρό' με τα 20κιλά πόσο μάλλον τα μεγαλύτερα. Ενδεικτικά η κατανάλωση εντός κέντρου Αθήνας παίζει 4-5λ/100χλμ (+0,5λ με aircondition). Μία φορά που έτρεχα στο νοσοκομείο με aircondition πήγε 6και κάτι αλλά εκεί δεν έβαλα ποτέ 3η... Ποτάμι κάθοδο με κίνηση 2-2,5λ/100χλμ και ανέβα κατέβα 3,5 λ/100χλμ με τα όρια, χωρίς όρια 4,5λ/100χλμ.

Τώρα για δίσκους πίσω, στο punto δεν καταλαβαίνω με τη χρήση που του κάνω διαφορά με κάποιο από τα άλλα. Όλα μου τα αυτοκίνητα πριν και μετά είχαν δίσκους πίσω, εκτός ενός που τα άλλαξα σε δίσκους και είδα διαφορά. Βέβαια πριν το πάρω την σκεφτόμουν την αλλαγή για καλύτερη λειτουργία του συστήματος ευστάθειας, αλλά μετά από δοκιμές λειτουργεί άψογα και με ταμπούρα. Το κόστος της αλλαγής δεν είναι απαγορευτικό, ίσως τα διπλά από το να αλλάξεις καμπάνες και ρεγουλατόρους στα ταμπούρα, φυσιολογική φθορά, αλλά με καινούριους δίσκους τακάκια συν τις μεταχειρισμένες δαγκάνες. Και επειδή θα το πάρεις μεταχειρισμένο μπορείς να το βάλεις στο πρόγραμμα. (εγώ περιμένω να δω φθορά και να αποφασίσω αλλά έχω μόνο 100χιλχλμ σε 5 χρόνια)

Ζάντες αλουμινίου 16άρες βρίσκεις εύκολα και σε καλές τιμές, έχω και μια 4άδα για χειμερινά, και χωρίς τον περιορισμό στο σχέδιο. Με 16άρες βάζεις 205/55 και έχεις και ίσως την πιο οικονομική διάσταση χωρίς να χάνεις σε επιδόσεις σε κατανάλωση.

Πλεονέκτημα της mito είναι το 6τάχυτο (κάποια στιγμή μπορεί να το βάλω) και ο κλιματισμός, πιό δύσκολο να το βρεις σε punto.

Απο βλαβες και κοστος συντηρησης τι εχεις παρατηρησει?

17 ώρες πριν, terry308 είπε

Ξεκίνησα να γράφω edit στη προηγούμενη απάντηση μου, όταν έχεις χρόνο πάρε ένα χαρτί και ένα στυλό, βάλε τα 7Κ ως προκαταβολή, 50€ για καύσιμα / μήνα και υπολόγισε, 48 δόσεις πόσο θα είναι το κέρδος από την διαφορά στη τιμή των καυσίμων, με τις τωρινές τιμές. 

Βαλε χλμ/ημέρα /μήνα και /χρόνο, πόσα € διαφορά  βγαίνουν; Ρώτα πόσο θα βγαίνει μια μηνιαία δόση ενός Scala πχ... και δες σε  βάθος 4 ετίας, εάν σε συμφέρει να έχεις ένα αυτοκίνητο τουλάχιστον 15ετιας, με πόση μεταπωλητικη αξία ή ένα 4 ετίας με καύσιμο το cng και πόσο θα κερδίζεις μετά την 4 ετία,έχοντας ένα ολοκαινούργιο αυτοκίνητο, χωρις τκς οποιες βλάβες από μετατροπή σε υγραέριο ή diesel με τις οποιες απαγορεύσεις, νοθείες καυσίμων, βλάβες κτλ κτλ. 

Το σκεφτηκα και αυτο, αλλα επειδη κανω τοσα χλμ τη μερα και οδηγαω νευρικα, δε θελω να εχω το αγχος μη διαλυσω ενα αυτοκινητο μεγαλης αξιας, και επισης δε θελω να ειμαι χρεωμενος και εξαρτημενος. 

Δημοσ.
Στις 25/9/2020 στις 5:52 ΜΜ, Ntinaras είπε

Απο βλαβες και κοστος συντηρησης τι εχεις παρατηρησει?

Το σκεφτηκα και αυτο, αλλα επειδη κανω τοσα χλμ τη μερα και οδηγαω νευρικα, δε θελω να εχω το αγχος μη διαλυσω ενα αυτοκινητο μεγαλης αξιας, και επισης δε θελω να ειμαι χρεωμενος και εξαρτημενος. 

Αν εξαιρέσεις μια αλλαγή δίσκου πλατό στα 40χιλχλμ δεν είχα τίποτα αλλο. Βασικά όλα τα Ιταλικά που έχουμε η είχαμε στην οικογένεια δεν είχαν προβλήματα.

Αλλαγές λαδιών και φίλτρων 1η στα 8χιλ χλμ και μετά αλλαγές κάθε 10-12 Χιλ χλμ και σε όλα τα άλλα ότι λέει το manual αλλαγές στο 70%. 

Η αλλαγή έγινε λόγω κατασκευαστικής αστοχίας, τσαλακωθηκαν τα ελατηρια και τα υλικά τριβής ηταν ολοκαίνουργια αλλά έτυχε...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Απαραίτητα έξτρα : χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου, πίσω δισκόφρενα

Βαφή πέρλα, γιατί όχι;

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ.

Έχω φιλο που έχει mito πετρέλαιο και του έχουν πέσει όλα τα μαλλιά από τον όγκο των προβλημάτων.Γενικοτερα εγώ είμαι της άποψης Ιαπωνίας-Κορεας.Το αυτοκίνητο από ότι λες είναι εργαλείο για σένα.Δες κάτι που θα έχει τις λιγότερες πιθανότητες προβλημάτων, οποιαδήποτε και να είναι αυτά,να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Οπψς είπε κ ένας φίλος πιο πάνω με αυτά τα συγκεκριμένα θα βλέπεις το συνεργείο μέχρι και στον ύπνο σου.Παντα φιλικά.

Δημοσ.

 

12 λεπτά πριν, ben3os είπε

Έχω φιλο που έχει mito πετρέλαιο και του έχουν πέσει όλα τα μαλλιά από τον όγκο των προβλημάτων.Γενικοτερα εγώ είμαι της άποψης Ιαπωνίας-Κορεας.Το αυτοκίνητο από ότι λες είναι εργαλείο για σένα.Δες κάτι που θα έχει τις λιγότερες πιθανότητες προβλημάτων, οποιαδήποτε και να είναι αυτά,να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Οπψς είπε κ ένας φίλος πιο πάνω με αυτά τα συγκεκριμένα θα βλέπεις το συνεργείο μέχρι και στον ύπνο σου.Παντα φιλικά.

Σαν τι προβλήματα του έχει βγάλει ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...