Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αυτο ισχύει ΑΝ αυτός που παρέχει την εμπορική εγγύηση δεν αναφέρει κάτι αντίθετο στους όρους της. Το έβαλε πιο πάνω ένα παιδί το άρθρο αυτό. Εδώ δεν ξέρουμε τι αναφέρει στους όρους η Εγγύηση του πλαισίου, πρέπει να τους ζητήσει εγγράφως.

Δεν μπορεί να αρνηθεί να δώσει εγγύηση για τις υπηρεσίες επισκευής/αντικατάστασης (η οποία σε τίποτα δεν σχετίζεται με την εγγύηση του αρχικού αγαθού), διαφορετικά όπως έγραψα και παραπάνω μπορούν κάλλιστα να μην κάνουν απολύτως τίποτα και απλά να περιμένουν να περάσει το διάστημα της "εμπορικής εγγύησης" για να επιστρέψουν το ίδιο προβληματικό αγαθό!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν μπορεί να αρνηθεί να δώσει εγγύηση για τις υπηρεσίες επισκευής/αντικατάστασης (η οποία σε τίποτα δεν σχετίζεται με την εγγύηση του αρχικού αγαθού), διαφορετικά όπως έγραψα και παραπάνω μπορούν κάλλιστα να μην κάνουν απολύτως τίποτα και απλά να περιμένουν να περάσει το διάστημα της "εμπορικής εγγύησης" για να επιστρέψουν το ίδιο προβληματικό αγαθό!

¯\_(ツ)_/¯  ειλικρινά εικασίες κάνω. Χωρίς να πάρει τους όρους της εγγύησης να τους διαβάσει δεν θα βγάλει άκρη. Μπορεί και που του δώσανε αντικατάσταση να το έκαναν "χάρη", να μην προβλέπεται. Να λέει "τον τρίτο χρόνο αν επισκευάζεται, έχει καλώς, αν όχι, σας δίνουμε δώρο μια μπανάνα" Που να ξέρω τι γίνεται. Αυτό με τον τρίτο χρόνο δεν το έχω ξανασυναντήσει ποτέ, ούτε σε συζήτηση, απλά ιδέες ρίχνω.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, papp0us είπε

¯\_(ツ)_/¯  ειλικρινά εικασίες κάνω. Χωρίς να πάρει τους όρους της εγγύησης να τους διαβάσει δεν θα βγάλει άκρη. Μπορεί και που του δώσανε αντικατάσταση να το έκαναν "χάρη", να μην προβλέπεται. Να λέει "τον τρίτο χρόνο αν επισκευάζεται, έχει καλώς, αν όχι, σας δίνουμε δώρο μια μπανάνα" Που να ξέρω τι γίνεται. Αυτό με τον τρίτο χρόνο δεν το έχω ξανασυναντήσει ποτέ, ούτε σε συζήτηση, απλά ιδέες ρίχνω.

Δεν υπάρχουν αυτά μου τα ξεκαθάρισε η συνήγορος στον νόμο του 1994 που υπάγεται η αγορά γιατί έγινε το 2017 όπως ξαναλέω.. Είναι παράνομοι που δεν μου δίνουν και 3 ετη εγγύηση.  Η συνήγορος ήταν σαφής σε αυτό.  Αλλάζουν τα πράγματα ξαναλέω αν η αγορά είχε γίνει μετά το 2018 όπου ίσχυει η τροποποίηση του νόμου όπου συνέβη τότε. Αλλά εμένα υπάγεται στον νόμο του 1994 η αγορά και όχι του 2018.

Οποτε καμία χάρη δεν κάνουν.. νομικές υποχρεώσεις έχουν τις οποιες και δεν αναγνωρίζουν και κάνουν τα δικά τους . Γιατί έτσι θέλουν...

Επεξ/σία από UpToDate_
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Δεν υπάρχουν αυτά μου τα ξεκαθάρισε η συνήγορος στον νόμο του 1994 που υπάγεται η αγορά γιατί έγινε το 2017 όπως ξαναλέω.. Είναι παράνομοι που δεν μου δίνουν και 3 ετη εγγύηση.  Η συνήγορος ήταν σαφής σε αυτό.  Αλλάζουν τα πράγματα ξαναλέω αν η αγορά είχε γίνει μετά το 2018 όπου ίσχυει η τροποποίηση του νόμου όπου συνέβη τότε. Αλλά εμένα υπάγεται στον νόμο του 1994 η αγορά και όχι του 2018.

Οποτε καμία χάρη δεν κάνουν.. νομικές υποχρεώσεις έχουν τις οποιες και δεν αναγνωρίζουν και κάνουν τα δικά τους . Γιατί έτσι θέλουν...

Η νομιμη εγγυηση ειναι 2ετη . Ποτε δεν ηταν 3 ουτε πριν απο το 2017 ουτε πριν το 1821.

Το 3ο χρονο στον εδωσε το ΠΛΑΙΣΙΟ με τους δικους τους ορους.

H 3ετης εγγυηση ειναι με ασφαλιστηριο συμβολαιο(οπως κανει ο Κωτσοβολος ) ή οχι ?

Γιατι εαν ειναι με ασφαλιστηριο λυπαμαι που στο λεω αλλα παει σε αλλους κανονες περαν του νομου περι καταναλωτη.

Ακομα δεν μου εχεις απαντησει στο ερωτημα : Εαν στην επισκευαζαν τι θα εκανες ? ή εαν σου εδιναν αλλη με το ιδιο serial ?

 

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ.
Μόλις τώρα, k_w_t είπε

Η νομιμη εγγυηση ειναι 2ετη . Ποτε δεν ηταν 3 ουτε πριν απο το 2017 ουτε πριν το 1821.

Στην εδωσε το ΠΛΑΙΣΙΟ με τους δικους τους ορους.

H 3ετης εγγυηση ειναι με ασφαλιστηριο συμβολαιο(οπως κανει ο Κωτσοβολος ) ή οχι ?

Γιατι εαν ειναι με ασφαλιστηριο λυπαμαι που στο λεω αλλα παει σε αλλους κανονες περαν του νομου περι καταναλωτη.

Όχι απλά το προϊόν είχε 3 χρόνια..

Και η συνήγορος μου είπε ρητά ότι είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα στην συγκεκριμένη περιπτωση . Νόμιμη θεωρείται τα 3 χρόνια που αναγράφει.  Δεν υπάρχει 2+1 . Υπάρχει 3 ετη.  

Νομικά η συνήγορος μου είπε αυτά. Και υπάρχουν και στο ποστ που είχα κάνει πιο πίσω. 

Τεσπα θα δω πως θα κινηθώ. 

Απλά σας τα λέω μήπως και βοηθήσω και κάνα άλλο άτομο που είναι στην ίδια κατάσταση ή ενδιαφέρεται.  

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Όχι απλά το προϊόν είχε 3 χρόνια..

Και η συνήγορος μου είπε ρητά ότι είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα στην συγκεκριμένη περιπτωση . Νόμιμη θεωρείται τα 3 χρόνια που αναγράφει.  Δεν υπάρχει 2+1 . Υπάρχει 3 ετη.  

Νομικά η συνήγορος μου είπε αυτά. Και υπάρχουν και στο ποστ που είχα κάνει πιο πίσω. 

Τεσπα θα δω πως θα κινηθώ. 

Απλά σας τα λέω μήπως και βοηθήσω και κάνα άλλο άτομο που είναι στην ίδια κατάσταση ή ενδιαφέρεται.  

Αν έχει πάρει τέτοια απάντηση τι περιμένεις; Εκτύπωση και στο Πλαίσιο, μην δεχτείς τίποτα λιγότερο, ΑΛΛΑ σου ξαναλέω ζήτα πρώτα τους όρους εγγύησης του πλαισίου, και διάβασε τους πρώτα. Ο υπεύθυνος παραήταν άνετος, που σημαίνει οτι του έχει ξανατύχει η περίπτωση και ξέρει που θα καταλήξει.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, UpToDate_ είπε

Όχι απλά το προϊόν είχε 3 χρόνια..

Και η συνήγορος μου είπε ρητά ότι είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα στην συγκεκριμένη περιπτωση . Νόμιμη θεωρείται τα 3 χρόνια που αναγράφει.  Δεν υπάρχει 2+1 . Υπάρχει 3 ετη.  

Νομικά η συνήγορος μου είπε αυτά. Και υπάρχουν και στο ποστ που είχα κάνει πιο πίσω. 

Τεσπα θα δω πως θα κινηθώ. 

Απλά σας τα λέω μήπως και βοηθήσω και κάνα άλλο άτομο που είναι στην ίδια κατάσταση ή ενδιαφέρεται.  

To προϊον ειχε 3 χρονια απο τον κατασκευαστη ?

Εαν ναι τοτε την στελνει το Πλαισιο στον κατασκευαστη και νυπτει τας χειρας του.

Εαν το προϊον γραφει απο 1 μερα εως 23 μηνες τοτε πας με την εγγυηση του πωλητη που ειναι 2 χρονια..

https://www.sapphiretech.com/en/cs_consumer 

Εδω ο κατασκευαστης το γραφει καθαρα...:   

 4. Any replacement product provided under warranty may include new, reworked or refurbished product and parts.                  

 5. Any repaired, replaced or exchanged products will be covered for the remaining period of the original warranty

 

 

Δημοσ.

@UpToDate_

Μην δεχτείς αυτά που λένε στο Π, να σε δαγκώσουν πάνε όπως κάναν πιο παλιά με τους σκληρούς , όπως κάνουν και με τα πιστωτικά που εντελώς τυχαία ΠΑΝΤΑ είναι στη μικρότερη τιμή, αν έχει ανέβει το προϊόν σου δίνουν πιστωτικό στην τιμή αγοράς, αν έχει πέσει σου δίνουν ότι γουστάρουν σαν "τελευταία τιμή", 2 μέτρα 2 σταθμά, ότι συμφέρει και το νόμο κωλόχαρτο.

Μην ακούς τα νομίζ-ματα μου γράφονται εδώ, η εγγύηση ανανεωνόταν αυτόματα μετά από την αντικατάσταση, κινήσου μέσω του συνήγορου και μετά από την αντικατάσταση να πας να τρίψεις τη νέα κάρτα στη μούρη του διευθυντή.

Και αν αργήσει ζήτα και κάρτα για να κάνεις την δουλεία σου.

" Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»."

  • Thanks 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, UpToDate_ είπε

Δες το ποστ εδώ φίλε μου.
 

 Επίσης Σκέφτομαι να την παραλάβω και να κινηθώ και νομικά  μέσω του συνηγόρου για να αναγνωριστεί η 3χρονη εγγύηση με έγγραφο τρόπο  .

Το είδα , εσυ απλά μίλησες με το συνήγορο (όχι προστάτη) του καταναλωτή , δεν έγινε δηλαδή απολύτως καμια διαδικασία που να σε κατοχυρώνει σε περίπτωση που γινει στραβή με τη νέα κάρτα . 
Οταν το Πλαίσιο απαντήσει στο συνήγορο και μετά παρθεί απόφαση , τότε ολοκληρώνεται η διαδικασία , όχι τηλεφωνικά .

Δημοσ.

H sapphire είναι διεθνή εταιρία, οι όροι που αναγράφει είναι "global", εμείς ζούμε στην Ελλάδα και στην EE οπότε μας ενδιαφέρει τι λένε οι νόμοι, την εγγύηση έχει υποχρέωση να την καλύψει ο πωλητής και όχι ο κατασκευαστής, κοινός ο κάθε αγοραστής δεν θα έπρεπε να να μπει στο κόπο να επικοινωνήσει με άλλους πέρα απο το πωλητή, άσχετα που πολλοί μαζί και εγώ κάνουμε RMA πολλές φορές κατευθείαν στον κατασκευαστή για να γλιτώσουμε την ταλαιπωρία που περνάει τώρα ο TS.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Havik είπε

H sapphire είναι διεθνή εταιρία, οι όροι που αναγράφει είναι "global", εμείς ζούμε στην Ελλάδα και στην EE οπότε μας ενδιαφέρει τι λένε οι νόμοι, την εγγύηση έχει υποχρέωση να την καλύψει ο πωλητής και όχι ο κατασκευαστής, κοινός ο κάθε αγοραστής δεν θα έπρεπε να να μπει στο κόπο να επικοινωνήσει με άλλους πέρα απο το πωλητή, άσχετα που πολλοί μαζί και εγώ κάνουμε RMA πολλές φορές κατευθείαν στον κατασκευαστή για να γλιτώσουμε την ταλαιπωρία που περνάει τώρα ο TS.

Στην Ελλαδα ο νομος λεει 2 χρονια εγγυηση.....

Ο TS την εχει παει στους 35 μηνες .......

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Στην Ελλαδα ο νομος λεει 2 χρονια εγγυηση.....

Ο TS την εχει παει στους 35 μηνες .......

Ξεχνάς μια λέξη, λέει "τουλάχιστον" 2 έτη, όχι έως όπως στην adsl , ούτε ακριβώς 2 έτη.

 

Επίσης του απάντησαν από το συνήγορο, γιατί συζητάμε ακόμα αν και ίσως? ας προχωρήσει μέσω του συνήγορου να τελείωνει, στο Π θα λένε ότι θέλουν και θα κάνουν παζάρια βασισμένοι στο γεγονός ότι θα υποχωρήσει.

Επεξ/σία από Havik
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Havik είπε

Ξεχνάς μια λέξη, λέει "τουλάχιστον" 2 έτη, όχι έως όπως στην adsl , ούτε ακριβώς 2 έτη.

Επίσης του απάντησαν από το συνήγορο, γιατί συζητάμε ακόμα αν και ίσως? ας προχωρήσει μέσω του συνήγορου να τελείωνει, στο Π θα λένε ότι θέλουν και θα κάνουν παζάρια βασισμένοι στο γεγονός ότι θα υποχωρήσει.

Ναι ο νομος υποχρεωνει τα 2ετη.

Εαν ο κατασκευαστης δινει παραπανω παει με τους ορους του κατασκευαστη. (του οποιους εγραψα πιο πανω)

Για παραδειγμα πλυντηριο LG δινει 10 χρονια στο μοτερ.

Δεν μπορω εγω στα 3 χρονια να ζητησω αλλαγη πλακετας ή καδου ή αντλιας .Μονο για το μοτερ ειναι.

Δεν ειναι χαζοι στο ΠΛΑΙΣΙΟ ξερουν τι γινεται.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Πλαισιο ειναι καθ'ολα νομιμο με τις κινησεις που εχει ηδη κανει και που σου προτεινε. Για την ακριβεια υπερ του δεοντος.

Δεν εχω διαβασει ολοκληρο το νημα, μονο επιγραμματικα. Αλλα:

Αυτα που εξ αρχης σου προτειναν, ηταν και τα προβλεπομενα. ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν νεο, φρεσκο απο το κουτι αντικειμενο. Μπορει να σου δωσουν εφαμιλλο, μπορουν να σου δωσουν ανοιγμενο, κλειστο, οτιδηποτε θελουν, αρκει να λειτουργει οπως πρεπει, βαση των προδιαγραφων του. Ή βεβαια καλυτερο εαν δεν εχουν κατι ισαξιο.

Αυτη η αντικατασταση που θα παρεις στα χερια σου ΔΕΝ καλυπτεται εκ νεου απο αλλα 2 ή 3 χρονια εγγυηση. Θα μπορουσαν απλα να το επισκευασουν, αντι να στο αλλαξουν. Δεν σημαινει οτι επειδη επισκευαστηκε, εχει αυτοματως ανανεωμενη εγγυηση. Η εγγυηση του προιοντος ισχυει για την χρονικη περιοδο απο την στιγμη της αγορας.

Αν πας να σου επισκευασει η Samsung το κινητο σου στα 2 χρονια παρα μια ημερα και σου κανουν αντικασταση μητρικης πλακετας πχ, αυτη η νεα πλακετα δεν καλυπτεται απο άλλα 2 χρονια εγγυηση. Μπορει να χαλασει την αλλη μερα που θα εχει παρελθει η 2ετια και να μην μπορεις να κανεις απολυτως τιποτα.

Τα υπολοιπα που λεμε για τα 2 ή 3 χρονια ή 1 της εγγυησης ειναι ασχετα με το θεμα. Το προιον ηρθε με 3ετη εμπορικη εγγυηση απο τον κατασκευαστη ή απο τον πωλητη και τελος.

Παρε την καρτα που σου προσφερουν με τους αλλους 6 μηνες που επισης σου προσφερουν ή αφησε τους να στειλουν την καρτα στην Sapphire, ελπιζωντας πως θα σου στειλουν μια καινουρια καρτα, πιθανως καλυτερη απο αυτην που τους πας για αντικατασταση. Προσωπικα θα επαιρνα τα ρισκα μου με την κατασκευαστρια εταιρεια, πατωντας πανω στην ελπιδα πως σαν εργοστασιο και τμημα marketing θα ειναι πιο "Large".

 

Επισης σταματηστε με τα 2 χρονια και τι λενε οι νομοι στην Ελλαδα, το εχουμε αναλυσει σε αλλα θεματα και δεν ισχυει αυτο που νομιζετε.

56 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Εδω ο κατασκευαστης το γραφει καθαρα...:   

 4. Any replacement product provided under warranty may include new, reworked or refurbished product and parts.                  

 5. Any repaired, replaced or exchanged products will be covered for the remaining period of the original warranty

Ακριβως αυτο..

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος του πλαίσιου, ο νόμος αναφέρει τουλάχιστον 2 έτη, δηλαδή ΟΧΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ από 2 έτη. Το 3ο έτος αφορά εγγύηση που δίνει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ. Το πλαίσιο έχει ΝΟΜΙΚΗ υποχρέωση όλα τα εμπορεύματα που πουλάει να έχουν τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση από την ημερομηνία πώλησης. Πως γίνεται να κυνηγάς τον έμπορο για μια απόφαση του κατασκευαστή;

Αν μιλάμε για άλλο προϊόν, πχ τροφοδοτικό με 10 χρόνια εγγύηση, και στον 9ο χρόνο χαλάσει, πως γίνεται μια επιχείρηση να μπει σε διαδικασία εξόδων για μια αγορά που ολοκληρώθηκε πριν 9 χρόνια; Δηλαδή κάπου να υπάρχει και μια λογική. Τον κατασκευαστή κυνηγάς από την στιγμή που σου διαφήμισε το προϊόν του με αυτές τις προδιαγραφές. Δείχτε μου ότι κάνω λάθος, αν κάνω λάθος, αλλά δε βγάζει νόημα να κυνηγάς μια επιχείρηση που νομικά μετά την 2ετία μπορεί να αποσυρθεί νομιμότατα από τη διαδικασία της εγγύησης για τα προϊόντα που εισήγαγε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...