Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Κατανοητο αλλα άσχετο με το θεμα ....εκτος αν υπονοεις κατι .Αν έχεις να πεις κατι πεστο ανοιχτα.

Βάζεις, ξαναβάζεις ξαναματαβάζεις το ίδιο Quote, και δεν καταλαβαίνεις οτι ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Απλά δεν τους ξέρεις. Ξαναλέω, μπορεί στην εμπορική εγγύηση, να λέει το Plaisio αντικατάσταση στους 6 μήνες, ή στις πρωτες 4.5 ώρες, και μετά αμα χαλάσει ΦΙΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ απο τον υπεύθυνο του καταστήματος. 

Αν δεν πάρει γραπτώς τους όρους της εγγύσης του Πλαισίου, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ, δεν έχει κανένα νόημα ολη η συζήτηση, ολες οι ευρωπαικές οδηγίες κτλ κτλ δεν ισχύουν, γιατι πολύ απλά έχει περάσει η διετία η οποία αναγκάζει τα καταστήματα να τις ακολουθούν, ΘΕΛΟΥΝ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ.

Ο άνθρωπος θα κάνει καταγγελία, έχει συνήγορο, δεν χρειάζεται άλλους.

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Ηλπιζε οτι μετα απο  35μηνες και 3 εβδομαδες(ετσι εγραψε μια εβδομαδα πριν ληξει η εγγυηση χαλασε) απο οταν την αγορασε δεν θα εβρισκαν την ιδια να του την αλλαξουν...

Αν λοιπον δεν κατηγορεις εμμέσως τον νηματοθετη για κατι τοτε εχει καθε δικαιωμα να δικδικησει οτι οριζει ο νομος ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

 

6 λεπτά πριν, papp0us είπε

Βάζεις, ξαναβάζεις ξαναματαβάζεις το ίδιο Quote, και δεν καταλαβαίνεις οτι ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Απλά δεν τους ξέρεις. Ξαναλέω, μπορεί στην εμπορική εγγύηση, να λέει το Plaisio αντικατάσταση στους 6 μήνες, ή στις πρωτες 4.5 ώρες, και μετά αμα χαλάσει ΦΙΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ απο τον υπεύθυνο του καταστήματος. 

Εδω σε ρωταω  λοιπον

Εχεις καπου γραμμενους αυτούς τους ορους να τούς δουμε και εμεις,μιας και υπονοεις οτι υπαρχει καποια ειδικη συμφωνεία μεταξυ του συγκεκριμενου μαγαζιου και του πελατη .Οχι δηλαδη γιατι αν ειναι ετσι να ξεβρακωθεί και το μαγαζι και ο πολυδιαφημισμένος  τρίτος χρονος που δινει που για πολλους αποτελει κριτηριο αγορας παρα τις υψηλές τιμες που εχει.Αμα εγινε σκρουτζομαγαζο να μας το πει να το ξερουμε ξεκαθαρα.Το να δινει μεταχειρισμένα απο το υπογειο αγνωστου καταστασης και λειτουργικότητας χωρις καμια εγγύηση δεν νομιζω οτι πρεπει να το αφησουμε να περασε ετσι....ειδικά οταν εχουμε πληρώσει χρυσο αυτον τον ενα επιπλέον χρονο

1 ώρα πριν, SPYRER_007 είπε

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης

Γιατι ο νόμος αυτα λεει για τον επιπλεων χρονο που οριζεται ως εμπορική

Επεξ/σία από SPYRER_007
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Αν λοιπον δεν κατηγορεις εμμέσως τον νηματοθετη για κατι τοτε εχει καθε δικαιωμα να δικδικησει οτι οριζει ο νομος ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

Και εσυ και ο νηματοθετης δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι η εμπορικη εγγυηση δεν οριζεται απο τον νομο. Εισαι στον 3ο χρονο, και αφου το Πλαισιο προσφερει εμπορικη εγγυηση, θα ενεργησει οπως νομιζει το ιδιο καταστημα. Αν δεν φτιαχτει, ισως φτασει στο πιστωτικο. Και επειδη γραφεις το ιδιο στον καθενα, ΕΣΥ εχεις τους ορους που να οριζει οτι το καταστημα πρεπει να δωσει καινουργια? Οχι.

Κακως που και το Πλαισιο δεν αναφερει τους ορους της εμπορικης εγγυησης, παρα μονο ενα "ελεγχος και αντικατασταση" (το οποιο εχουν ηδη προτεινει) 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Εχω ρωτησει 3 φορες τον TS και δεν μου εχει απαντησει.

Εαν το ΠΛΑΙΣΙΟ του επισκευαζε την VGA ή του εδινε την καινουργια χωρις σειριακο σαν επισκευασμενη τι θα εκανε ?

Ειναι αυτο που εχουμε καταλαβει ολοι .. Εχει ξενερωσει γιατι δεν του την αλλαξαν με καλυτερη ή γιατι δεν του εδωσαν πιστωτικο για να παρει αλλη.

Το ρώτησα στον συνήγορο και η απάντηση ήταν αν επισκευαζόταν, 3 έτη εγγύηση στο κομμάτι για το οποίο επισκευάστηκε και 3 έτη γιατί αυτό έλεγε η αρχική σύμβαση-απόδειξη.

Το ότι ΄ρωτησες 3 φορες και δεν απάντησα ήταν διότι δημοσίευσα τον νόμο και σου έλυνε ξεκάθαρα την ερώτηση σου. Μάλιστα πλέον έχω δημοσιεύσει τον νόμο 3 φορές, όσες και ρώτησες.

Και αυτο διοτι, ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ, η συναλλαγή ήταν το 2017 . Αν ήταν το 2018+ επειδή ήταν στο τέλος της εγγύησης απλά θα είχα 5 ημέρες εγγύηση ακόμη, όσες είχαν μείνει .

Δεν έχω κινηθεί ακόμη νομικά διότι ο ΣτΚ εξυπηρετεί Δ-Π 9-13.30.
Το πρωί Παρασκευή είχα πάρει να ενημερωθώ και μετά εκλεισαν κ δεν πρόλαβα να κινήσω διαδικασίες. 
Πως μέσα στο ΣΚ θα κινηθώ με τον ΣτΚ αν ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ; 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Αν λοιπον δεν κατηγορεις εμμέσως τον νηματοθετη για κατι τοτε εχει καθε δικαιωμα να δικδικησει οτι οριζει ο νομος ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.

Εδω σε ρωταω  λοιπον

Εχεις καπου γραμμενους αυτούς τους ορους να τούς δουμε και εμεις,μιας και υπονοεις οτι υπαρχει καποια ειδικη συμφωνεία μεταξυ του συγκεκριμενου μαγαζιου και του πελατη .Οχι δηλαδη γιατι αν ειναι ετσι να ξεβρακωθεί και το μαγαζι και ο πολυδιαφημισμένος  τρίτος χρονος που δινει που για πολλους αποτελει κριτηριο αγορας παρα τις υψηλές τιμες που εχει.Αμα εγινε σκρουτζομαγαζο να μας το πει να το ξερουμε ξεκαθαρα.Το να δινει μεταχειρισμένα απο το υπογειο αγνωστου καταστασης και λειτουργικότητας χωρις καμια εγγύηση δεν νομιζω οτι πρεπει να το αφησουμε να περασε ετσι....ειδικά οταν εχουμε πληρώσει χρυσο αυτον τον ενα επιπλέον χρονο

Επειδή ΔΕΝ του έχω. ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ. Αυτό ακριβώς λέω. Πριν βγάλεις πουλημένο το πλαίσιο , πριν αποφασίσεις αν έχει άδικο, πριν το διαγράψεις απο τα συνεργαζόμενα καταστήματα, γιατι δεν τα ανέχεσαι αυτά, τσέκαρε πρώτα τι γράφουν αυτοί οι όροι, με τους οποίους συμφώνησες πριν ψωνίσεις. 

Το κατάστημα, τήρησε την εγγύηση, του έδωσε άλλη κάρτα, ο TS αρνήθηκε γιατι ήθελε και την επέκταση της εγγύησης, την οποία χωρίς να έχουμε τους όρους, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ. Απλά πράγματα και μετρημένα. 

Και ξαναλέω, Καταγγελία θα γίνει, θα την αναλάβει νομικός, δε χρειάζεται αν βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς ούτε καν τους όρους της εγγύησης.

3 λεπτά πριν, UpToDate_ είπε

Το ρώτησα στον συνήγορο και η απάντηση ήταν αν επισκευαζόταν, 3 έτη εγγύηση στο κομμάτι για το οποίο επισκευάστηκε και 3 έτη γιατί αυτό έλεγε η αρχική σύμβαση-απόδειξη.

Το ότι ΄ρωτησες 3 φορες και δεν απάντησα ήταν διότι δημοσίευσα τον νόμο και σου έλυνε ξεκάθαρα την ερώτηση σου. Μάλιστα πλέον έχω δημοσιεύσει τον νόμο 3 φορές, όσες και ρώτησες.

Και αυτο διοτι, ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ, η συναλλαγή ήταν το 2017 . Αν ήταν το 2018+ επειδή ήταν στο τέλος της εγγύησης απλά θα είχα 5 ημέρες εγγύηση ακόμη, όσες είχαν μείνει .

Δεν έχω κινηθεί ακόμη νομικά διότι ο ΣτΚ εξυπηρετεί Δ-Π 9-13.30.
Το πρωί Παρασκευή είχα πάρει να ενημερωθώ και μετά εκλεισαν κ δεν πρόλαβα να κινήσω διαδικασίες. 
Πως μέσα στο ΣΚ θα κινηθώ με τον ΣτΚ αν ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ; 

 

Το μόνο που έχω αποριά εγώ εδώ, είναι τι σχέση έχει η νομοθεσία του 17 και του 18, αφού μιλάμε για την εγγύηση με όρους πλαισίου. Αποκλείεται απο το 17 και πριν να όριζαν τι εγγύηση θα προσφέρουν οι κατασκευαστές και οι πωλητές. Λογικά αναφέρετε στην νόμιμη εγγύηση σου. Ισχύει αυτή τον τρίτο χρόνο; Σου είπε η Σ.Τ.Κ; Σου είπε δηλαδή οτι αφού λέει 3, είναι 3 νόμιμη; Έχω χάσει το μπουσουλα.

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, qsbmw είπε

Στο eshop θα σου εκοβαν με τη μια πιστωτικο για αγορα οτι θελεις ΑΠΟ το eshop.

Το λεω απο προσωπικες εμπειριες.

Κατι εχει χαλασει στο "ΠΛΑΙΣΙΟ".

Το eshop εβγαλε εκτος εγγυησης r9 290 για καποιες ωρες γιατι η καρτα του ηταν με εγγυηση απο αυτους και οχι απο την sapphire οπως μου ειπε η sapphire μετα σε επικοινωνια με email, δλδ η καρτα ηταν 2 χρονων και κατι ωρων. Μην λεμε και οτι θελουμε δλδ ελεος...

Σιγα μην πληρωναν απο την τσεπη τους καρτα εστω και αν ηταν εκτος νομικης εγγυησης μερικων λεπτων....μακαρι να μου την αλλαζε και εμενα το e-shop και ας μου εδινε και refurbished με 1 μηνα εγγυηση...

παλι καλα να λες για το πλαισιο, την υποχρεωση τους την εκαναν, 3 χρονια εγγυηση γραφει. Για 3 χρονια θα εχεις λειτουργικη καρτα το ελαχιστο.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, papp0us είπε

τσέκαρε πρώτα τι γράφουν αυτοί οι όροι, με τους οποίους συμφώνησες πριν ψωνίσεις.

Αμα τους έχεις καπου προχείρους γιατι δεν μα ς τους δειχνεις.

Εγω μονο του νομοους του κρατους γνωριζω και ουδεποτε υπογραψα κατι κατα την αγορα οσε φορες αγορασα κατι απο κει.

ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΡΤΑ ΣΦΡΑΓΙΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Αμα τους έχεις καπου προχείρους γιατι δεν μα ς τους δειχνεις.

Εγω μονο του νομοους του κρατους γνωριζω και ουδεποτε υπογραψα κατι κατα την αγορα οσε φορες αγορασα κατι απο κει.

ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΡΤΑ ΣΦΡΑΓΙΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ.

Καλά,. δε θες να καταλάβεις είσαι σε σταυροφορία,  δε θα μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης.

Δεν ξέρεις ΟΥΤΕ ΑΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΚΑΡΤΑ, το οτι δεν έχει κουτί και είναι bulk δε σημαίνει οτι δεν είναι καινούργια. 

Επίσης για μια ακόμη φορά θα αφήσω αυτό εδώ

7. Τέλος η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (THE CLICKERS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

  

53 minutes ago, johnieXoX said:

Η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Συγνώμη, αλλά από το παραπάνω δεν προκύπτει ότι δίδεται νέα εγγύηση για το νέο προϊόν/ ανταλλακτικό. Η υπάρχουσα εγγύηση ανανεώνεται για να κάλυψει το νέο προϊόν/ ανταλλακτικό για τη διάρκειά της. Δεν αναφέρει κάπου ότι επεκτείνεται η εγγύηση.

Το "για όλη την διάρκειά της" τι εννοεί όμως? 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν ξέρεις ΟΥΤΕ ΑΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΚΑΡΤΑ, το οτι δεν έχει κουτί και είναι bulk δε σημαίνει οτι δεν είναι καινούργια.

Ουτε εσυ το ξερεις ομως και προφανως αν ο νηματιθετης δεν διαθέτη την καταλληλη εμπειρία ευκολα του πασαρουν μεταχειρισμένη στο σακουλακι για καινουργια.Ουκ ολιγες περιπτωσεις........

Αυτο που αναφερεις  εινα γενικο και αφορα την διετη νομιμη εγγυηση

Εδω εχουμε 1 επιπλεων χρονο εμπορικη απο το πλαισιο που την εχουμε χρυσοπληρώσει κατα τη αγορα εν γνώση μας για αυτο το λογο . συνφωνα με τον νομο ισχυουν αυτα

46 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης

Το θεμα ξεκιναει γιατι το πλαισιο την πληρωνει απο τη τσεπη του.

Το ιδιο εκαναν και σε μενα σε παρομοια περιπτωση ,απλα εγω ειχα τις γνωσεις να ελενξω οπτικα οτι η καρτα ηταν καινουργια.Η πρωτη ηταν βγαλμενη απο υπολογηστη και πηγαν να με δουλεψουν αλλα τούς πηρα χαμπαρι.

Δεν ειναι υποχρεωμενοι να κανουν ολοι το ιδιο ομως για αυτο λεμε σφραγισμενη στο κουτι.

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Εδω εχουμε 1 επιπλεων χρονο εμπορικη απο το πλαισιο που την εχουμε χρυσοπληρώσει κατα τη αγορα εν γνώση μας για αυτο το λογο . συνφωνα με τον νομο ισχυουν αυτα

42 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης

Αυτό το "ορους της εμπορικής εγγύησης" που έχεις κάνει και Bold δε σε αγγίζει; Το πλαίσιο αντικατέστησε την κάρτα, το αντιλαμβάνεσαι αυτό; Αυτό δεν είναι το θέμα μας, το θέμα μας είναι οτι ο TS θέλει την μεταβίβαση της αρχικής εγγύησης στην νέα κάρτα. Το ΑΝ θα πρέπει να γίνει αυτό ή όχι, το αναφέρουν οι ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, τους οποίους δεν ξέρουμε.

5 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Το ιδιο εκαναν και σε μενα σε παρομοια περιπτωση ,απλα εγω ειχα τις γνωσεις να ελενξω οπτικα οτι η καρτα ηταν καινουργια.

Δηλαδή σε έκοψαν εσένα γνώστη, και σου έδωσαν καινούργια, Αλλά έκοψαν τον TS νιουμπακα, και είπαν "σε αυτόν δώσε μια καμένη". Μάιστα.

5 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Εδω εχουμε 1 επιπλεων χρονο εμπορικη απο το πλαισιο που την εχουμε χρυσοπληρώσει κατα τη αγορα εν γνώση μας για αυτο το λογο . συνφωνα με τον νομο ισχυουν αυτα

Δεν έχεις χρυσοπληρώσει τίποτα, η εμπορική εγγύηση του πλαισίου σου δόθηκε εντελώς δωρεάν. Αν τώρα εσυ θεωρείς οτι η διαφορά τιμών πλαισίου-σκρουτζομάγαζου  είναι οτι το πλαίσιο σου "χρεώνει" τον ένα ΄έξτρα χρόνο εγγύησης" τότε δεν έχω να πω κάτι επι του θέματος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Thresh είπε

  

Το "για όλη την διάρκειά της" τι εννοεί όμως? 

Για όλη τη διάρκεια της αρχικής εγγύησης. Γι αυτό λέει για ανανέωση και όχι για έναρξη νέας εγγύησης.

Όπως και να χει, η διατύπωση δεν είναι σαφής και χωράει διπλή εξήγηση.

Επεξ/σία από johnieXoX
  • Super Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, johnieXoX said:

Για όλη τη διάρκεια της αρχικής εγγύησης. Γι αυτό λέει για ανανέωση και όχι για έναρξη νέας εγγύησης.

Όπως και να χει, η διατύπωση δεν είναι σαφής και χωράει διπλή εξήγηση.

Τι να σου πω, προσωπικά θεωρώ πιο πιθανό να αρχίζει καινούρια παρά να ισχύει το υπόλοιπο. Διότι αν ίσχυει το 2ο, δεν θα έκανε κανένα κατάστημα το 1ο, δεν είναι κορόιδα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/9/2020 στις 8:09 ΜΜ, UpToDate_ είπε

Καλησπέρα στην παρέα.  

Πείτε μου αν ειμαι καπου λαθος .

Είχα μια κάρτα γραφικών σε εγγύηση από πλαίσιο η οποία κάηκε. 

Μου είπαν εχθές ότι θα αλλαχθεί με την ίδια αλλά νέα κάρτα.  Διότι να πάει στην αντιπροσωπεία και να περάσει ένας μήνας δεν με βόλευε.

Στο πλαίσιο η λύση τους ήταν μέσα στο παλιό μου κουτί να βάλουν μια "νέα" σε  χάρτινο κουτί με νέο σειριακό αριθμό  μέσα σε αντιστατικο σακουλάκι απλά.  Που δεν πιάνεται για νέα διότι θεωρειται ανοιγμένο.  Δηλαδή υπάρχει απλά το αντιστατικο σακουλάκι και η κάρτα .  

Επίσης ήταν στην τελευταία εβδομάδα εγγύησης και μου λένε ότι δεν υπάρχει εγγύηση πλέον  για την "νεα" αυτή κάρτα. 

Μάλιστα αρνήθηκαν να μου δώσουν. 

Είχα ζητήσει αντικατάσταση με ίδια καινούρια ή πιστωτικό ή μια ιδίων επιδόσεων. Αλλά τίποτα. 

Στο κατάστημα σήμερα με τον διευθυντή τους επί 3 ώρες δεν έβγαλα άκρη είτε με το τηλεφωνικο κέντρο ή όπου κ να κάλεσα. 

Ο διευθυντής το μόνο που μου είπε αυτή είναι η αλλαγή της κάρτας και χωρίς εγγύηση και αν δεν θες μπορείς να προσφύγεις στην δικαιοσύνη.  

Τι να κάνω λέτε; να απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή; αισθάνθηκα ότι με κορόιδευε όλη την ώρα.  

Να σημειώσω ότι είχα μαζί μου την οδηγία 1999/44/ΕΚ που λέει αναλυτικά τα πάντα για αλλαγές προϊόντος αλλά μου έλεγε ότι αυτά δεν ισχύουν και είναι Απλά οδηγίες . 

Screenshot_20200924-200630_Gallery.jpg

Screenshot_20200924-200601_Gallery.jpg
-----------------------------------------------------------------------------------


ΕDIT Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΣτΚ:
 

Παιδιά έχω update απο την προστασία του καταναλωτή που μόλις μίλησα  τηλεφωνικά και μια ευγενική κυρία με βοήθησε και μου ανέλυε τα πράγματα επι 10-15λ.

Η απόδειξη του προίοντος ήταν το 2017 οπότε με καλύπτει σαν καταναλωτή ο νόμος 2251/1994 άρθρο 5(Σελίδα 14 -Παράγραφος 5)
Ο οποίος ίσχυε μέχρι το 2017, οπότε ισχύει ο χρόνος της αρχικής σύμβασης-απόδειξης. Και όχι ο χρόνος αντικατάστασης κλπ(2020) .


Το πλαίσιο προσπαθεί να καλυφθεί είτε επειδή δεν γνωρίζουν είτε επειδή το επιλέγουν απο την έπειτα τροποποίηση του νόμου αυτού στην περίπτωση μου,
η οποία είναι ο νόμος 4512/2018 .

Άτοπα και παράνομα όμως απο μεριάς τους.
Η κυρία μου εξήγησε ότι επειδή η απόδειξη ήταν το 2017 , είτε μέσα σε έναν χρόνιο έβγαζε πρόβλημα το προιόν είτε στα 3 , πρέπει να αντικατασταθεί και η εγγύηση να ανανεωθεί απο την αρχή ως νεο προιόν όπως ρητά ορίζει ο τότε νόμος. Διότι αν δείτε στην αρχική εικόνα , λέει ότι αλλάχθηκε με νέο με σειριακό αριθμό xxxx. Οπότε νέο προιόν.

Μου πρότεινε να την παραλάβω ως έχει και να σημειώσω κάτι στα παραστατικά επάνω για να καλύπτομαι και να κάνω και την δουλειά μου μιας και είναι πληρωμένο αγαθό και δεν το έχω αυτην την στιγμή , γιατί είτε μου το λένε εκείνοι είτε όχι καλύπτεται απο νέα 3ετη εγγύηση βάση νόμου και άκυρη η κάθε πολιτική τους.

Αν λέει εγγράφως όμως στο παραστατικό παραλαβής οτι δεν έχει εγγύηση και πάλι καλύπτομαι νομικά ,διότι υπερισχύει ο νόμος κατά την αγορά απο το ότι λέει το κατάστημα και το κάθε κατάστημα.
Και αν βγάλει πρόβλημα ξανα εντος 3ετίας απο την παραλαβή και δεν μου το διορθώνουν /επισκευάζουν/αλλάζουν δωρεάν τότε μπορώ να κινηθώ νομικά, βέβαια είτε τότε είτε μπορώ και τώρα.

Έδωσα τα στοιχεία της επιχείρησης και του καταστήματος , και θα έρθω πάλι σε επικοινωνία μαζί τους μήπως και πράξουν τα νόμιμα. Τους έχω στείλει και email για να προωθηθεί όπου αυτό πρέπει.

Δεν διάβασα ολα τα υπόλοιπα ακόμα αλλά θυμήθηκα το εξής:

τελευταία φορά που ήμουν στο εν λογο κατάστημα για κάποιο θέμα (άλλη τιμή στο ράφι και η τριπλάσια στο ταμείο), και εμένα ο υπεύθυνος (μετα απο αναμονή καμιας ώρας), το ίδιο μου ειπε...   να το κυνηγήσω δικαστικά η με οποιος τρόπο θέλω αν νομίζω ότι κάνουν κάτι άδικο (δλδ τακτική της αδιαφορίας).

Οταν του ειπα ομως ότι οκ θα το κυνηγήσω νομικά και ότι μιας και έχω χρόνο, θα καλέσω επι τόπου την αστυνομία για να καταγράψει το περιστατικό, με συγκεκριμένα ονόματα κλπ, άρχισε τις κωλοτούμπες.

Τοτε, με παρακάλεσε να πληρώσω τη μισή διαφορά (ήταν 40€ περίπου, 9.99 έλεγε στο ράφι, 50 κάτι στο ταμείο) για να μοιραστούμε το πρόβλημα (δλδ τακτική φιλότιμο) και οταν αρνήθηκα και αυτό (ειχα τσαντιστεί πια) μου ειπε ότι αν δεν το κάνω θα τους βάλουν να πληρώσουν απο την τσέπη τους τα λεφτα και κάτι τέτοια, και αυτά, με στυλ ξαφνικά τελειως κακόμοιρικο και σχεδόν κλαίγοντας (δλδ συναισθηματικος εκβιασμος).

 Όταν και πάλι αρνήθηκα (δεν πίστεψα οσα ειπε βασικά... αν μου το έλεγε απ ευθειας, ισως να το λάβαινα το όψιν) και αφού περίμενα για καποια διαδικασία που κράτησε μια ώρα, τελικα το πηρα έτσι.. Εξαλλου απ ότι ξέρω, και ο νομος αυτό λέει: πως ότι τιμή εχει στο ράφι ισχυει

Τωρα θα μου πεις τι σχέση έχουν ολα αυτά με το θέμα σου; Βασικά το ανέφερα επειδή πολύ εύκολα λέει καποιος σε ένα κατάστημα «τραβά στα δικαστήρια» αλλα η επίκληση της αστυνομίας επι τόπου για κατάσταση, άλλαξε τα πράγματα προς το καλύτερο (στην περίπτωση μου)...

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αυτό το "ορους της εμπορικής εγγύησης" που έχεις κάνει και Bold δε σε αγγίζει; Το πλαίσιο αντικατέστησε την κάρτα, το αντιλαμβάνεσαι αυτό; Αυτό δεν είναι το θέμα μας, το θέμα μας είναι οτι ο TS θέλει την μεταβίβαση της αρχικής εγγύησης στην νέα κάρτα. Το ΑΝ θα πρέπει να γίνει αυτό ή όχι, το αναφέρουν οι ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, τους οποίους δεν ξέρουμε.

Συμφωνα με τον συνηγορο αν ισχυει οτι λεει ο νημαοθετης ειναι νομιμο δικαιωμα του και καλα κανει και το διεκδικεί.

ΑΝ ΥΠΉΡΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΚΤΟΣ  ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΡΑΜΜΈΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΘΕΙ

Άρα δεν υπαρχουν

Αλωστε οπως ειπα κατα την αγορα δεν υπογραφείς κανα ξεχωριστο ιδιωτικο συμφωνητικο

22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δηλαδή σε έκοψαν εσένα γνώστη, και σου έδωσαν καινούργια, Αλλά έκοψαν τον TS νιουμπακα, και είπαν "σε αυτόν δώσε μια καμένη". Μάιστα.

Μπα αν με κοβαν απο την αρχη θα φερναν κατευθειαν την καινουργια και οχι αυτην με τις χαρακιες στις pci επαφες της 

Με τον νηματοθετη δεν γνωριζω για αυτο λεω καινουργια σφραγισμενη στο κουτι για να μην υπαρχουν αμφιβολιες

Μαιστα ..............μαγκα

22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν έχεις χρυσοπληρώσει τίποτα, η εμπορική εγγύηση του πλαισίου σου δόθηκε εντελώς δωρεάν. Αν τώρα εσυ θεωρείς οτι η διαφορά τιμών πλαισίου-σκρουτζομάγαζου  είναι οτι το πλαίσιο σου "χρεώνει" τον ένα ΄έξτρα χρόνο εγγύησης" τότε δεν έχω να πω κάτι επι του θέματος.

Πληρωσα εν γνωση μου την διαφορα τιμης για να εχω αυτον τον τριτο χρονο εγγυησης που πολυδιαφημιζόταν ως συν απο το πλαισιο.ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ που πλεον εχει γινει σκρουτζομαγαζο με φυσικη εδρα.

Εγω και πόλλοι αλλοι..........

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...