N3M3SiS Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 22 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ ΠΡΩΤΑ (ΟΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ............ΡΕ ΣΥ.Δεν δαιφωνουμε καπου για την τριετια.Αλλα μεταχειρησμένη απο την υπογα αγνωστου λειτουργικης καταστασης και χωρις εγγυηση (ουτε εστω το υπολοιπο) ειναι απατη.Καινουργια και υπολοιπο τριετίας νομιμοτατο και ηθικότατο.. ΟΧΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ........Απλα το πλαισιο δεν εχει καμια σχεση μαζι τους. Αν το "ρε συ", σε χαλασε, οπως διεκρινα, μπορω να σου απευθυνθω με το "ρε φιλε", οπως εκανες εσυ. Παραβλεποντας αυτο λοιπον, να σου θυμησω οτι ΔΕΝ εχει υπολοιπο εγγυησης, γιατι η καρτα "χαλασε" ολως τυχαιως, 1 εβδομαδα πριν την ληξη της 3ετιας. Δεν αναφερεται πουθενα και για κανενα λογο, οτι ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να σου δωσει καινουρια του κουτιου καρτα. Υπολοιπο εγγυησης δεν εχει, οποτε τι συζηταμε; Του εδιναν καινουρια καρτα, χωρις κουτια κλπ και χωρις υπολοιπο εγγυησης, αλλα δεν το δεχτηκε. Του εδιναν και αλλη, με χαριστικα 6 μηνες εγγυηση και παλι δεν το δεχτηκε. Σου χαλαει μια καρτα στα 3 χρονια, στην αλλαζουν, ομως εσυ θελεις νεα καρτα με άλλα 3 χρονια εγγυηση με το στανιο. Ε, καταχρηστικο ειναι, πως να το κανουμε. Το αρχικο Post: *******Μου είπαν εχθές ότι θα αλλαχθεί με την ίδια αλλά νέα κάρτα. Διότι να πάει στην αντιπροσωπεία και να περάσει ένας μήνας δεν με βόλευε. Στο πλαίσιο η λύση τους ήταν μέσα στο παλιό μου κουτί να βάλουν μια "νέα" σε χάρτινο κουτί με νέο σειριακό αριθμό μέσα σε αντιστατικο σακουλάκι απλά. Που δεν πιάνεται για νέα διότι θεωρειται ανοιγμένο. Δηλαδή υπάρχει απλά το αντιστατικο σακουλάκι και η κάρτα . ****** Μετα του προτειναν και ενα 6μηνο και παλι δεν ηθελε. Ας παει δικαστικα και με τον ΣτΚ και αμα βγαλει ακρη, ας ερθει να μας το πει. Νταξει καπου ελεος. 1 1
SPYRER_007 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε . Σου χαλαει μια καρτα στα 3 χρονια, στην αλλαζουν, ομως εσυ θελεις νεα καρτα με άλλα 3 χρονια εγγυηση με το στανιο. ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ . Με κατι λογικες σαν την δικια σου φτασαμε σαν καταναλωτες να τρεχουμε στους συνηγορους για τα αυτονοητα. 14 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Του εδιναν καινουρια καρτα Αυτο το συμπερασμα απο που το εβγαλες. Το νεα στο αρχικο ποστ ειναι σε εισαγωγικά "νεα" Νεα καρτα ειναι αυτη που ειναι σφραγισμενη οπως ερχεται απο τον κατασκευστη.Δεν υποχρεούστε ο καθενας να εχει τεχνικες γνωσεις ουτε να παραλαβει κατι για το οποιο δεν ειναι σιγουρος για την κατασταση του .Ποσο μαλλον με μια εβδομαδα υπολοιοπο εγγυησης Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2020 από SPYRER_007
k_w_t Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ . Με κατι λογικες σαν την δικια σου φτασαμε σαν καταναλωτες να τρεχουμε στους συνηγορους για τα αυτονοητα. Αυτο το συμπερασμα απο που το εβγαλες. Το νεα στο αρχικο ποστ ειναι σε εισαγωγικά "νεα" Νεα καρτα ειναι αυτη που ειναι σφραγισμενη οπως ερχεται απο τον κατασκευστη.Δεν υποχρεούστε ο καθενας να εχει τεχνικες γνωσεις ουτε να παραλαβει κατι για το οποιο δεν ειναι σιγουρος για την κατασταση του . Ο νομος ειναι για τα 2 ετη εδω μιλαμε για 3ετη εμπορικη εγγυηση.... Οποτε παει με τους ορους του κατασκευαστη.... 1
agnostos13 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, N3M3SiS είπε Ακριβως επειδη ΟΛΑ βασιζονται σε νομους, αγορασες πριν 3 χρονια ενα προιον το οποιο καλυπτοταν με 3ετη εγγυηση. Ειναι υποχρεωμενοι να σου εχουν το προιον λειτουργικο για αυτα τα 3 χρονια. Με ποιον τροπο θα το επισκευασουν, αλλαξουν ή θα το κανουν refurbish εσενα δεν σε απασχολει, as long as εσυ, εχεις το προιον για το οποιο πληρωσες λειτουργικο στα χερια σου για τα 3 αυτα χρονια απο την αρχικη σου αγορα. Μεχρι εκει. Το Πλαισιο στις λυσεις που σου προτεινε εξ αρχης, ηταν καθ'ολα νομιμο. Οσο αφορα την ανανεωση της εγγυησης, μην επιμενεις. Το εγραψες και μονος σου " εκτος αν στους ορους της εμπορικης εγγυησης αναγραφεται κατι διαφορετικο". Οι οροι της Sapphire αναγραφουν κατι διαφορετικο, το οποιο στο εχουμε γραψει 100 φορες. Ακομα και η Logitech, της οποιας το after sales service ειναι το καλυτερο που εχω συναντησει ποτε, την ιδια ακριβως πολιτικη ακολουθει. Δεν γινεται οποτε σου χαλαει εσενα κατι, να στο αντικαθιστουν και να αποκτας αυτοματως 2πλη εγγυηση. Νομιζω καταλαβαινεις και μονος σου πως κατι τετοιο δεν ειναι εφικτο με καμμια λογικη. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ τι ειναι αυτο που επιδιωκεις. Αγορασες ενα προιον με 3 χρονια εγγυηση. Κοντα στην 3ετια χαλασε και τωρα εσυ θελεις να σου δωσουν ενα φρεσκο, νεο προιον το οποιο να εχει αλλα 2 ή 3 ακομα χρονια εγγυηση. Αυτο ειναι καταχρηστικο και οριακα λαμογιά και δυστυχως δεν περναει ετσι ευκολα πλεον σε τετοια καταστηματα. Αν σου χαλουσε 7 ημερες μετά, θα εμενες με την καρτα στο χερι και κανεναν να στην αντικαταστησει. Τωρα σου δινουν αλλη, μετα απο πιεση σου προσφερουν αλλους 6 μηνες εγγυησης και εσυ ακομα επιδιωκεις τι; Αυτα κανουν μερικοι καταναλωτες και μετα τα πραγματα με τις εγγυησεις γινονται ολοενα και πιο δυσκολα για ολους τους υπολοιπους. Για την ιστορία η Logitech μου αντικατέστησε πριν μερικά χρόνια σετ ηχείων που κάηκαν (σημειοτέον κάποιος σε άλλο θέμα ισχυρίζοταν οτί καμένο ηχείο δεν καλύπτει ποτέ η εγγύηση). Μάλιστα η απόδειξη είχε χαθεί και παρόλα αυτά με εξυπηρέτησαν με καλή θέληση (μίλησα με το support στο εξωτερικό για να συνεννονηθώ). Τέλος επειδή το μοντέλο που είχα δεν υπήρχε πλέον μου έστειλαν το νέο χωρίς καν να ζητήσουν το παλιό πίσω(μου είπαν να το πάω απλά για ανακύκλωση) και φυσικά καινούριο στο κουτί του. Well done Logitech! ΥΓ. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει η πολιτική τους αλλά ελπίζω όχι καθώς από την εμπειρία που είχα εγώ ίσως ήταν η κορυφαία after-sales υποστήριξη (που έχω πετύχει ως τώρα)! 1
SPYRER_007 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 26/9/2020 στις 1:45 ΠΜ, SabotazNic είπε Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος. Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης. Μπαχαλο τα εχεις κανει 2 χρονια νομικη απο τον κατασκευαστη 1 χρονο εμπορικη απο το πλαισιο. Ο 1 επιπλεων χρονος δεν εχει να κανει με τον κατασκευαστη εξου και το μπαχαλο που εχει δημιουργηθεί.Διαφορετικα θα εστελνε την καρτα στην εταιρεια και θα ξεμπερδευε εξ αρχης και ο νηματοθετης και το πλαισιο. Το νταβαντουρι γινεται γιατι το πλαισιο την πληρωνει απο την τσεπη του.. 5 λεπτά πριν, k_w_t είπε Ο νομος ειναι για τα 2 ετη εδω μιλαμε για 3ετη εμπορικη εγγυηση.... Οποτε παει με τους ορους του κατασκευαστη.... Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2020 από SPYRER_007
korakios Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 15 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Δεν αναφερεται πουθενα και για κανενα λογο, οτι ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να σου δωσει καινουρια του κουτιου καρτα. Εννοείται , αλλά πρέπει να την επισκευάσει . 16 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Υπολοιπο εγγυησης δεν εχει, οποτε τι συζηταμε; Είχε υπόλοιπο γιαυτό και η συζήτηση 17 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Ας παει δικαστικα και με τον ΣτΚ και αμα βγαλει ακρη, ας ερθει να μας το πει. Τους ....χοχοχοχο....πήρε τηλέφωνο.... κλάιν φυσικά , έπρεπε να ξεκινήσει διαδικασία ... Από τη στιγμή όμως που το Πλαίσιο δέχτηκε να τη στείλει για επισκευή , μάλλον για εκεί θα πάει Και επαναλαμβάνω απο τη στιγμή που δεν το πήγε και ούτε το κόβω να το πάει νομικά (θα το είχε κάνει ήδη) ,απλά ξενέρωσε που δεν πήρε λεφτά πίσω ή ήλπιζε να του δώσουν αντίστοιχης αξίας καινούρια... Ο κάθε έμπορος μπορεί κάλλιστα να αποφύγει νομικά κάθε συνέπεια με το να μην επισκευάζει καν την κάρτα, να τη παραδίδει χαλασμένη (και καλά επισκευασμένη) και να πηγαινοέρχεται με μεταφορικά και αργοπορημένα μέχρι τη λήξη της εγγύησης...
k_w_t Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εχω ρωτησει 3 φορες τον TS και δεν μου εχει απαντησει. Εαν το ΠΛΑΙΣΙΟ του επισκευαζε την VGA ή του εδινε την καινουργια χωρις σειριακο σαν επισκευασμενη τι θα εκανε ? Ειναι αυτο που εχουμε καταλαβει ολοι .. Εχει ξενερωσει γιατι δεν του την αλλαξαν με καλυτερη ή γιατι δεν του εδωσαν πιστωτικο για να παρει αλλη. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2020 από k_w_t 5 1
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) εγώ μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι αρκετοί εδώ μέσα χαραμίζετε το ταλέντο σας να γίνεται σύμβουλοι επιχειρήσεων.... ότι αφορά τον TS αγαπητέ μου φίλε μην ακούς τίποτα από ότι γράφεται εδώ μέσα κάνε επώνυμα και γραπτώς την καταγγελία σου στην ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html μετά αν έχεις χρήματα πήγαινε σε άλλο πιο σοβαρό κατάστημα αγόρασε μια νέα κάρτα γραφικών να κάνεις την δουλειά σου και όταν με το καλό σε φωνάξει το συγκεκριμένο κατάστημα να παραλάβεις (γιατί θα έχει χάσει την υπόθεση είτε δικαστικώς είτε εξωδικαστικώς τότε πες τους ότι θες επιστροφή των χρημάτων σου και διέγραψε τους από κατάστημα. όσο για τα δικαιώματα ενός καταναλωτή ευτυχώς υπάρχει η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και φυσικά ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ η νομοθεσία (νόμοι) λέει συγκεκριμένα πράγματα και οφείλει ο κάθε κατασκευαστής/έμπορος να τα εφαρμόσει και σε εμένα έλεγαν *** ελληνικά παραρτήματα αντιπροσωπειών αλλά ευτυχώς που υπάρχουν οι ξένες (μητρικές) αντιπροσωπείες που τηρούν τον νόμο και βάζουν τα πράγματα στην θέση τους έτσι μου έχουν αντικατασταθεί κινητά τηλέφωνα - φορητοί υπολογιστές - εξαρτήματα υπολογιστή - οθόνες - τηλεοράσεις από προιόντα που έχουν 2 χρόνια εγγύηση - 3 χρόνια εγγύηση - 5 χρόνια εγγύηση - 10 χρόνια εγγύηση - εφόρου ζωής εγγύηση. όσο για τα ελληνικά καταστήματα σαν το αναφερόμενο .. το αφήνω ασχολίαστο προσωπικά και επαγγελματικά το έχω διαγράψει από την λίστα μου υπάρχουν άλλα πιο σοβαρά και αξιόπιστα ελληνικά καταστήματα αλλά και το εξωτερικό που σέβονται τον πελάτη. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2020 από ikorolis
qsbmw Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Στο eshop θα σου εκοβαν με τη μια πιστωτικο για αγορα οτι θελεις ΑΠΟ το eshop. Το λεω απο προσωπικες εμπειριες. Κατι εχει χαλασει στο "ΠΛΑΙΣΙΟ". 1
SPYRER_007 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, k_w_t είπε Εαν το ΠΛΑΙΣΙΟ του επισκευαζε την VGA ή του εδινε την καινουργια χωρις σειριακο σαν επισκευασμενη τι θα εκανε ? Καινουργια = σφραγισμενη στο κουτι με συριακό αριθμο.Ολα τα υπολοιπα απατη. Αν μπορούσε να την επισκευασει μονο του θα το ειχε κανει ηδη. Διεκδικει τα δικαιωματα του και καλα κανει εφοσον εχει δικιο.Αλλοι εχουν ξενερωσει......... 1
johnieXoX Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, UpToDate_ είπε Αυτή η φράση μπήκε στον νόμο του 2018 και είναι για να καλύπτει τα μαγαζιά και να δίνουν την συνεχή εγγύηση του αρχικού προιόντος, σε αγορές απο το 2018 κ έπειτα. Που δεν υπάρχει η φράση και ρητά λέει οτι με την αντικατάσταση ανανεώνεται και εκ νέου η εγγύηση απο την αρχή. Εμένα η αγορά μου υπάγεται στου 1994 μιας και έγινε η αγορά το 2017 πριν αλλάξει ο νόμος το 2018. Πρέπει να τα ξαναγράφω 3η φορά γιατί επιμενεις να λες τα δικά σου; ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) άρθρο 5 Αυτό το καταλαβαίνεις ή θα παίζεις τον έξυπνο και θα λες τα δικά σου πράγματα γιατί ίσως να εργάζεσαι και γι αυτούς; Πάλι τα δικά σου λες βλέπω όμως ... άσ'το ξέρεις καλύτερα εσύ απο τους Νομικούς φίλε μου. Σκέψου να αλλάξεις επάγγελμα. Η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Συγνώμη, αλλά από το παραπάνω δεν προκύπτει ότι δίδεται νέα εγγύηση για το νέο προϊόν/ ανταλλακτικό. Η υπάρχουσα εγγύηση ανανεώνεται για να κάλυψει το νέο προϊόν/ ανταλλακτικό για τη διάρκειά της. Δεν αναφέρει κάπου ότι επεκτείνεται η εγγύηση. Όπως και να χει, η διατύπωση είναι διφορούμενη και ασαφής. Δεν νομίζω πως μπορείς να κερδίσεις κάτι με αυτό. Αν δεν σε ικανοποιεί η συμπεριφορά του πλαισίου, καλή τύχη στα αστικά δικαστήρια... * Πάντως αν ισχύει όπως το λες, θα ναι καλή φάση.. όπως ειπώθηκε, παίρνεις τροφοδοτικό.. στα 9 χρόνια "χαλάει" και έχεις τροφοδοτικό για 20, 30 ++++ χρόνια.. και για τους απογόνους σου άμα λάχει.. 2 1
k_w_t Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, SPYRER_007 είπε Καινουργια = σφραγισμενη στο κουτι με συριακό αριθμο.Ολα τα υπολοιπα απατη. Αν μπορούσε να την επισκευασει μονο του θα το ειχε κανει ηδη. Διεκδικει τα δικαιωματα του και καλα κανει εφοσον εχει δικιο.Αλλοι εχουν ξενερωσει......... Καινουργια μπορει να ειναι και Bulk... Εγω προσωπικα εχω ξενερωσει γιατι βλεπω κουτοπονηρια την οποια την εχω ζησει απο μεσα. Την εποχη των Pentium 4 που αλλαζε καθε γενια το FSB της CPU και ολοι καιγανε της μητρικες τους για να τις αλλαξουν με ποιο καινουργιες ωστε να υποστηριζουν την νεα γενια. Γινοταν ενας κακος χαμος στα service υπολογιστων.. ΥΓ Δεν εχω καμια σχεση με τον ΠΛΑΙΣΙΟ εδω και 18χρονια (ημουν υπαλληλος εκει οταν ειχαμε ακομα δραχμες) 1
N3M3SiS Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε Καινουργια = σφραγισμενη στο κουτι με συριακό αριθμο.Ολα τα υπολοιπα απατη. Αν μπορούσε να την επισκευασει μονο του θα το ειχε κανει ηδη. Διεκδικει τα δικαιωματα του και καλα κανει εφοσον εχει δικιο.Αλλοι εχουν ξενερωσει......... ΔΕΝ προκύπτει από ΠΟΥΘΕΝΆ ότι ο πωλητής ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΣ να σου αντικαταστήσει ένα προϊόν ελαττωματικό 1 εβδομάδα πριν την λήξη της εγγύησης του με άλλο ΚΑΙΝΟΎΡΙΟ του κουτιού, στην αρχική του συσκευασία και γενικά οπως το θελει ο TS, φρέσκο, νέο, του κουτιού και με άλλα 3 χρόνια (σύνολο 6) εγγύηση. Πουθενά, με κανένα νόμο και κανένα τρόπο. Οπως σωστά ειπώθηκε και παραπάνω, εγώ το χαρακτηρίζω καταχρηστικο, άλλος κουτοπονηριά και είναι ακριβώς αυτό. Απο εκεί και πέρα, όπως του είπε και το Πλαίσιο, τρεχάτε όπου θέλετε.. Κανένας δεν πρόκειται να σας δικαιώσει δικαστικά, από την στιγμή που το κατάστημα ήταν διαθετιμενο να τηρήσει την εγγύηση του όπως αυτή προκύπτει από τις νομικές του υποχρεώσεις. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2020 από N3M3SiS 1
SPYRER_007 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, k_w_t είπε ην εποχη των Pentium 4 που αλλαζε καθε γενια το FSB της CPU και ολοι καιγανε της μητρικες τους για να τις αλλαξουν με ποιο καινουργιες ωστε να υποστηριζουν την νεα γενια. Γινοταν ενας κακος χαμος στα service υπολογιστων.. Κατανοητο αλλα άσχετο με το θεμα ....εκτος αν υπονοεις κατι .Αν έχεις να πεις κατι πεστο ανοιχτα. 55 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε Στις 26/9/2020 στις 1:45 ΠΜ, SabotazNic είπε Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος. Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης. Και συμφωνα με τα λεγομενα το νηματοθετη μια χαρα βγαινει ακρη. Ας ξεκινησει επικοινωνια με μεηλ η να ζητησει εγγράφως την τελικη απαντηση απο το πλαισιο ωστε να τα μεταβιβασει στον συνηγορο και να αρχισουν οι διαδικασιες. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2020 από SPYRER_007 1
k_w_t Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε Κατανοητο αλλα άσχετο με το θεμα ....εκτος αν υπονοεις κατι .Αν έχεις να πεις κατι πεστο ανοιχτα. To ειπα και πριν οτι ο TS εχει ξενερωσει γιατι δεν πηρε καλυτερη καρτα γραφικων ή πιστωτικο για να διαλεξει αυτος !!! Ηλπιζε οτι μετα απο 35μηνες και 3 εβδομαδες(ετσι εγραψε μια εβδομαδα πριν ληξει η εγγυηση χαλασε) απο οταν την αγορασε δεν θα εβρισκαν την ιδια να του την αλλαξουν... Οταν βρηκαν και δεν πηρε καλυτερη ξενερωσε την ζωη του... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις