Προς το περιεχόμενο

Φλάτζα κεφαλής συμφέρει ή όχι


theo93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, liakinen είπε

Να το πουλήσεις μέσα στην χρονιά μετά από τόσα που έδωσες; πόσο να το δώσεις; έχε υπόψη σου ότι ένας μηχανικός και όχι μόνο μπορεί να καταλάβει ότι έχει κάψει φλάντζα (σε περίπτωση που το πάει για έλεγχο ο ενδιαφερόμενος). 

Δηλαδή σου βγήκε περίπου 700€; βαθιά το χέρι στην τσέπη. Συνήθως 300€-400€ βγαίνει το κόστος για την κεφαλή αλλά είχες και μερικά άλλα θέματα. Θεωρώ δεδομένο ότι αγοράστηκε σετ φλάντζας γνήσιο (φλάντζα, τσιμουχάκια βαλβίδων, εκκεντροφόρου τσιμούχα) σωστά; 

 

Ισχύει αυτό που λές, μπορεί να μην σωστή επιλογή η άμεση πώληση.

Κάπου εκεί θα βγεί, θα δώ μήπως κόψουμε τίποτα άλλο.

Στα 300-400 είναι και τα λάδια-φίλτρο-παραφλού-φίλτρο λαδιού-αντλία νερού συνήθως ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, theo93 είπε

Στα 300-400 είναι και τα λάδια-φίλτρο-παραφλού-φίλτρο λαδιού-αντλία νερού συνήθως ;

 

Ναι.

Μόλις τώρα, liakinen είπε

 

Ξέχασα να ρωτήσω λάδια έκαιγε πριν; 

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ναι.

Ξέχασα να ρωτήσω λάδια έκαιγε πριν; 

Δεν έκαιγε λάδια, τα περνούσε στο δοχείο νερού.

Οπότε εμένα αν βάλεις μαζί και τα υπόλοιπα πήγε γύρω στα 400-450 η κεφαλή, όχι και πολύ καλά...

Οπότε τα 250-300 που μου είχε πει στην αρχή ήταν μόνο για Σετ φλάτζα + βίδες + Ρεκτιφιέ + εργατικά.

Επεξ/σία από theo93
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, theo93 είπε

Δεν έκαιγε λάδια, τα περνούσε στο δοχείο νερού.

Οπότε εμένα αν βάλεις μαζί και τα υπόλοιπα πήγε γύρω στα 400-450 η κεφαλή, όχι και πολύ καλά...

Καλά είσαι, ανάλογα το αυτοκίνητο σε αυτές τις δουλειές + - 50€ είναι normal. Ανέβηκε το κόστος με όλα τα άλλα που δεν τα περίμενες και όμως βγήκαν κολάρα κτλ. 

Τα λάδια και το φίλτρο λαδιού να τα αλλάξεις νωρίτερα ~1000 χλμ για κάνα γρέζι κτλ. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Καλά είσαι, ανάλογα το αυτοκίνητο σε αυτές τις δουλειές + - 50€ είναι normal. Ανέβηκε το κόστος με όλα τα άλλα που δεν τα περίμενες και όμως βγήκαν κολάρα κτλ. 

Τα λάδια και το φίλτρο λαδιού να τα αλλάξεις νωρίτερα ~1000 χλμ για κάνα γρέζι κτλ. 

Η αλήθεια είναι οτι απογοητευτηκα με το ποσό γιατί εκτός απο τα έξτρα(Σετ χρονισμού, κολάρα, Πολλαπλής) είναι παλιό αμάξι με πολλά χιλιόμετρα.

Λάδια και παραφλού δεν είναι λίγο ψηλά σαν τιμές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, theo93 είπε

Η αλήθεια είναι οτι απογοητευτηκα με το ποσό γιατί εκτός απο τα έξτρα(Σετ χρονισμού, κολάρα, Πολλαπλής) είναι παλιό αμάξι με πολλά χιλιόμετρα.

Λάδια και παραφλού δεν είναι λίγο ψηλά σαν τιμές;

 Δεν ξέρω τι λάδια και αντιψυκτικό έβαλε (μάρκα, τύπο) αλλά οι τιμές σε αυτά παίζουν και στην ουσία από αυτά βγάζουν λεφτά τα συνεργεία. Τα λάδια που σου έβαλε με 40€ μπορεί από μαγαζί που εμπορεύεται λάδια να τα βρεις εσύ πχ στα 28€. 10€-15€ πάνω πουλάνε τα συνεργεία αυτά τα προϊόντα. 

Για το κουστούμι που σου βγήκε ε οκ τι θα μπορούσες να κάνεις να το παρατήσεις για μία φλάντζα και μόνο; από ένα σημείο και μετά τα περισσότερα αυτοκίνητα ζητάνε. Αφού δεν σου έκαιγε λάδια σημαίνει ότι το κάτω κομμάτι της μηχανής (το δύσκολο δηλαδή) πιστόνια, ελατήρια κτλ είναι μια χαρά οπότε τώρα θα είσαι μια χαρά. Η φλάντζα θεωρείται αναλώσιμο σε πολλά αμάξια ειδικά στα χλμ που είσαι θα έλεγα ότι ήταν τίμιο το αμάξι. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι τα χρήματα που έδωσες είναι μια χαρά,ασχετο αν πόνεσε επειδή δεν είχες υπολογίσει τόσα. Πάνω κάτω οι τιμες/ανταλλακτικό είναι καλές, η εργασία πάει ανάλογα και τη δυσκολία και το αμάξι. 

Το ότι πχ πλήρωσες έξτρα για βίδες είναι πολύ καλό γιατί, αν και δεν θα έπρεπε να κάνουμε καν κουβέντα για τα αυτονόητα, έχω δει πολλά "συνεργεία" και μάστορες να αλλάζουν φλάντζα και να βάζουν τις παλιές (torque to yield) βίδες, με αποτέλεσμα σε λίγο καιρό το αμάξι να ξαναφλατζαρει....750€ είχα δώσει κι εγώ για αντίστοιχη εργασία. 

Προτείνω αν το αμάξι ειναι γενικά σε καλή κατάσταση να το κρατήσεις. Αν ο μηχανικός σου έχει κάνει καλή δουλειά και εφ όσον δεν σου έκαιγε και λάδια, έχεις ένα αξιόπιστο μοτέρ για κάποια χρόνια ακόμα. 

Καλά και απροβληματιστα χιλιόμετρα εύχομαι 😃

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζω το "Ημερολόγιο της φλάτζα + άλλων προβλημάτων" :P

Θα γίνει κόλλημα σε κάτι πλεξούδες του αερίου γιατί ήταν απλά τυλιγμένα μεταξύ τους τα καλώδιο και μπορεί αυτό να επηρέαζε ένα ρετάρισμα που είχα (+20-40€)

Και θα αλλάξουν και 2 λαστιχάκια στον πνεύμονα του αερίου περίπου 2.5€ το ένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, theo93 είπε

Συνεχίζω το "Ημερολόγιο της φλάτζα + άλλων προβλημάτων" :P

Θα γίνει κόλλημα σε κάτι πλεξούδες του αερίου γιατί ήταν απλά τυλιγμένα μεταξύ τους τα καλώδιο και μπορεί αυτό να επηρέαζε ένα ρετάρισμα που είχα (+20-40€)

Και θα αλλάξουν και 2 λαστιχάκια στον πνεύμονα του αερίου περίπου 2.5€ το ένα.

Κλασσική περίπτωση αυτό με το αέριο . Γιατί δεν γίνεται σωστή δουλειά εξ αρχής .

Κανονικά θέλει κόλλημα ξεχωριστά , με κολλητηρι , μόνωση και από επάνω βάζουν υφασμάτινη ταινία που είναι για αυτές τις δουλειές 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Κλασσική περίπτωση αυτό με το αέριο . Γιατί δεν γίνεται σωστή δουλειά εξ αρχής .

Κανονικά θέλει κόλλημα ξεχωριστά , με κολλητηρι , μόνωση και από επάνω βάζουν υφασμάτινη ταινία που είναι για αυτές τις δουλειές 

Αυτό μου είπε και αυτός, λέει ήταν απλά στριμμένα μεταξύ τους.

Του είπα αν μπορεί να πάει για πιο μετά αλλα λέει οτι επειδή έχουν βγεί είναι τόσο μικρό το κόστος αλλιώς θα ήθελε περισσότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, theo93 είπε

Αυτό μου είπε και αυτός, λέει ήταν απλά στριμμένα μεταξύ τους.

Του είπα αν μπορεί να πάει για πιο μετά αλλα λέει οτι επειδή έχουν βγεί είναι τόσο μικρό το κόστος αλλιώς θα ήθελε περισσότερα.

Φτιάξτε τώρα , εισαι και τυχερός , πολλές φορές γίνεται και βραχυκύκλωμα με ότι συνέπειες υπάρχουν .

Αυτός που σου το ειπισκευαζει είναι ο ίδιος αρχικός εγκατάστατης ή άλλος ;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Φτιάξτε τώρα , εισαι και τυχερός , πολλές φορές γίνεται και βραχυκύκλωμα με ότι συνέπειες υπάρχουν .

Αυτός που σου το ειπισκευαζει είναι ο ίδιος αρχικός εγκατάστατης ή άλλος ;

Άλλος, αν ήταν ο πρώτος και το έλεγε τώρα θα τον έπνιγα με τα καλώδια :P

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι τόσα χρόνια που έχει αέριο σε κανέναν έλεγχο - service αερίου δεν το είχαν δει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, theo93 είπε

Άλλος, αν ήταν ο πρώτος και το έλεγε τώρα θα τον έπνιγα με τα καλώδια :P

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι τόσα χρόνια που έχει αέριο σε κανέναν έλεγχο - service αερίου δεν το είχαν δει.

Επιπλέον αφού το κοιτάζει το υγραέριο ω, δείτε το και στο δρόμο το υγραέριο με συνδεδεμένο το Η/Υ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Επιπλέον αφού το κοιτάζει το υγραέριο ω, δείτε το και στο δρόμο το υγραέριο με συνδεδεμένο το Η/Υ

Μου πρότεινε μετά την φλατζα να το πάω σε κανονικό υγραερια για φουλ τσεκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...