maglor1981 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το Μάιο είχα αγοράσει ένα gigaset ασύρματο τηλέφωνο από το Germanos στα 35€. Κάποια στιγμή μετά από ένα μήνα κόλλησε εντελώς. έβγαλα μπαταρίες επανεκκίνησα το τηλέφωνο, τίποτα. Οπότε το άφησα χωρίς μπαταρίες όλο το βράδυ και την επόμενη γυρίζοντας από τη δουλειά ξαναπροσπάθησα και λειτουργούσε. Οπότε δε έδωσα και μεγάλη σημασία. Όμως πριν ένα μήνα περίπου σταμάτησαν να λειτουργούν τα πλήκτρα 0 και κλήσης. Οπότε το πήγα στο service του Γερμανού. Μου ήρθε μήνυμα ότι λέει το κόστος επισκευής είναι στα 55€. Στην καρτέλα στο site στην πορεία της επισκευής λέει ότι υπήρχε παρουσία υγρών. Να σημειώσω ότι το τηλέφωνο ήταν στο σαλόνι μακρυά από οποιαδήποτε πηγή υγρών, παιδιά δεν υπάρχουν και ποτέ δεν είχε χυθεί οποιοδήποτε υγρό πάνω. Θα περάσω και από το κατάστημα σήμερα να τα πούμε από κοντά....... να δω πως αποδεικνύεται το "υγρά" καθώς είναι στο 6μηνο που πρέπει να αποδείξουν αυτοί ότι δεν είναι πρόβλημα του τηλεφώνου... Συμβουλές για μετέπειτα κινήσεις γιατί μας κοροϊδεύουν νομίζουν... Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2020 από maglor1981
Petros24ath Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το αν έχει γίνει κάτι από λάθος δικό σου, το ξέρεις εσύ και μόνο. Αν ήμουν στη θέση σου, θα ζητούσα επίσημο έγγραφο από τον Γερμανό στο οποίο να εξηγούν τους λόγους για τους οποίους δεν καλύπτεται η επισκευή από την εγγύηση των 2 ετών, καθώς και φωτογραφίες κατά το άνοιγμα της συσκευής, όπου διαπιστώσανε ότι υπάρχουν υγρά. Εννοείται ότι αυτό θα το ζητήσεις εγγράφως (οχι προφορικά) και αν είναι δυνατόν μέσω mail, αναφέροντάς τους πως αν δεν λάβεις επίσημη απάντηση εντός 10 ημερών, θα απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή. Αν στο φτιάξουν χωρίς χρέωση τότε ολα καλά. Αν όχι ξεκίνα την διαδικασία με τον συνήγορο του καταναλωτή. Κράτα ημερομηνίες και ώρες όλης της επικοινωνίας και συμπεριέλαβε στην καταγγελία που θα κάνεις και το mail που τους έστειλες και την ενδεχόμενη απάντησή τους. Τα "υγρά" στα οποία αναφέρονται, είναι συνήθως η ενεργοποίηση αισθητήρων εντός της συσκευής. Αυτό όντως μπορεί να είναι από κάποιο υγρό αλλά μπορεί να οφείλεται και σε υψηλη υγρασία στον χώρο. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2020 από Petros24ath 2
maglor1981 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Υγρό δεν είχε χυθεί. Τώρα για υγρασία δεν έχω στο σπίτι. Πολύ σωστά το τι έγινε το ξέρω εγώ και γι αυτό δε ζήτησα να πάρει θέση κανείς αλλά μόνο συμβουλές. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή σου και την απάντησή σου. πραγματικά με βοήθησες πολύ.
The_Judas Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Οπως είπε ο Πέτρος. Οτι κάνεις να γίνει γραπτά και αν δεν απαντήσουν κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα