Προς το περιεχόμενο

ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ROUTER TP-LINK FORTHNET


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω το modem router Archer VR-400 το πηρα προσχθες για να βελτιωθουν τα πραγματα με το internet γιατι ειχα πολλα θεματα και η forthnet δεν με βοηθησε καθολου. 


Τώρα το router κανει συνεχεια αποσυνδεση και δεν ξερω τι να κανω. Αλλαξα dns σε 1.1.1.1 και 1.0.0.1 αλλα τιποτα τα ιδια θεματα με τους dns της Forthnet. Υπαρχει καποιος να βοηθησει ? Να σημειωσω οτι δεν συμβαινουν αποσυνδεσεις με το router της Forthnet.

Edit: Εχω ADSL 24αρι και ενω παλια χρονιζα στα 11mbps τωρα χρονιζω στα 6 συμφωνα με την Forthnet. Η πραγματικη ταχυτητα απο speedtest εχει πεσει απο 7 σε 4.5 με το ζορι, τις προηγουμενες μερες ειχε προβλημα και η κοπελα μου να φορτωσει τις φωτο στο insta.

Επεξ/σία από nikster
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα από Κέρκυρα,

Η - άλλοτε αγαπημένη - Forthnet (πλέον Nova) έχει αυτό το πρόβλημα σχεδόν σε όλη της την επικράτεια. Έχουν αυξηθεί λόγω των προσφορών οι χρήστες χωρίς να έχουν υποστηρίξει αντιστοίχως το δίκτυό τους. Ο διαμοιρασμός γραμμών και καναλιών είναι γελοίος πλέον... Είχα το συγκεκριμένο πάροχο από το 2004 που είχε πρωτοέρθει στην Κέρκυρα και φέτος λόγω αντίστοιχων προβλημάτων, μετά από έξι μήνες διενέξεων με την εταιρεία, αλλαγών ρούτερ (τρία... ένα της εταιρείας, δύο ανεξάρτητα) και πολλαπλών speedtest μετρήσεων κάτω από 2Μbps ανεξαρτήτως ώρας της ημέρας, έκοψα τη σύνδεση κ πήγα σε Cosmote. Όλα αυτά στο κέντρο της πόλης, με το κέντρο διανομής γραμμών στο διπλανό οικοδομικό τετράγωνο. Διατηρώ ακόμη την επαγγελματική γραμμή επειδή δεσμεύομαι χρονικά και μία γραμμή στο Ηράκλειο που είναι τελείως άλλο καπέλο γιατί τις γραμμές εκεί τις συντηρεί ποσοστιαία ο ιδρυτής του δικτύου (το Ίδρυμα Τεχνολογίας κ Ερεύνης του πανεπιστημίου - FO.R.Th - εξού και το όνομα). Επιπλέον, η εξυπηρέτηση πελατών έχει γίνει αισχρή. Αναρωτιέμαι αν τώρα που την πήραν οι Ολλανδοί θα αλλάξει κάτι...

Δεν ξέρω τι δέσμευση συμβολαίου έχετε και κυρίως τι υπομονή... θα σας συμβούλευα να τους ενοχλείτε συνέχεια και να καταγράφετε μέρα και ώρα και διάρκεια κλήσης.... διότι όταν πήγα να διεκδικήσω τα αυτονόητα μετά από έξι μήνες και 12 ωριαία τηλέφωνα στην τεχνική υπηρεσία (που μου έλεγαν να μάθω μόνη μου ν 'αλλάζω κανάλι στο ρούτερ...) αμφισβητούσαν τις κλήσεις μου κ έστειλα εξώδικο...

Ελπίζω να μη σας απογοητεύω, αλλά να σας βοηθώ! Αν χρειαστείτε κάποια άλλη πληροφορία, στη διάθεσή σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, NasstasjiaP είπε

Είχα το συγκεκριμένο πάροχο από το 2004 που είχε πρωτοέρθει στην Κέρκυρα και φέτος λόγω αντίστοιχων προβλημάτων, μετά από έξι μήνες διενέξεων με την εταιρεία, αλλαγών ρούτερ (τρία... ένα της εταιρείας, δύο ανεξάρτητα)

Δεν ξέρω τι δέσμευση συμβολαίου έχετε και κυρίως τι υπομονή... θα σας συμβούλευα να τους ενοχλείτε συνέχεια και να καταγράφετε μέρα και ώρα και διάρκεια κλήσης.... διότι όταν πήγα να διεκδικήσω τα αυτονόητα μετά από έξι μήνες και 12 ωριαία τηλέφωνα στην τεχνική υπηρεσία (που μου έλεγαν να μάθω μόνη μου ν 'αλλάζω κανάλι στο ρούτερ...) αμφισβητούσαν τις κλήσεις μου κ έστειλα εξώδικο...

 

Έστειλες εξώδικο σε εταιρία που δεν έχει πρόσβαση σε ρουτερ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, και δεν μπορούσαν να σου αλλάξουν κανάλι; 

Μη γράφεις γενικευμένα, γράψε το πρόβλημα που είχες ακριβώς.

Γιατί αν το πρόβλημα ήταν ΜΟΝΟ με το wifi, ήταν καθαρά θέμα χώρου, και όχι της γραμμής.

Το ότι σου είπαν να μάθεις μόνη σου να αλλάζεις κανάλι, ήταν για τον συγκεκριμένο λόγο. Επειδή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ πρόσβαση.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, HateMe είπε

Έστειλες εξώδικο σε εταιρία που δεν έχει πρόσβαση σε ρουτερ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, και δεν μπορούσαν να σου αλλάξουν κανάλι; 

Μη γράφεις γενικευμένα, γράψε το πρόβλημα που είχες ακριβώς.

Γιατί αν το πρόβλημα ήταν ΜΟΝΟ με το wifi, ήταν καθαρά θέμα χώρου, και όχι της γραμμής.

Το ότι σου είπαν να μάθεις μόνη σου να αλλάζεις κανάλι, ήταν για τον συγκεκριμένο λόγο. Επειδή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ πρόσβαση.

Καλημέρα!

Το εξώδικο το έστειλα γιατί αρνούνταν να κάνουν διαθέσιμες τις ηχογραφημένες συνομιλίες αμφισβητώντας τις κλήσεις μου. Όχι για την αλλαγή του καναλιού... αλίμονο! Επίσης τα κανάλια τα άλλαζαν μια χαρά γιατί σε μία από τις κλήσεις ήμασταν με τον τεχνικό στο τηλέφωνο μία ώρα για να δοκιμάσει απομεμακρυσμένα και τα 13 κανάλια στα οποία είχε πρόσβαση η γραμμή μου και στο τέλος η συμβουλή του ήταν πως θα πρέπει να το κάνω και μόνη μου μέχρι να βρω το κανάλι που θα μου δίνει σήμα. Σημειωτέον πως και μαζί του δεν βρήκαμε πάνω από 1-1.5 Mbps σε ΚΑΝΕΝΑ κανάλι.... Όταν κλείσαμε δεν είχε λυθεί το πρόβλημα. Μου έταξε επίσκεψη από τεχνικό αφού με ρώτησε πότε είναι κάποιος σπίτι κλπ... και ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ. Παρά όταν ξαναπήρα τηλ για το ίδιο πρόβλημα δυο μέρες μετά να ρωτήσω πότε θα έρθει ο τεχνικός, μου είπαν πως το πρόβλημά μου στο σύστημα εμφανίζεται λυμένο....

Και είναι αστείο να μιλάμε για θέμα χώρου με πρόβλημα στο wifi όταν η γραμμή υπήρχε από το 2004 με το ρούτερ πάντα στην ίδια θέση και με το wifi να αποδίδει στην αρχή 18/24Mbps και μετά 0-1.5 χωρίς εμείς ως χρήστες να έχουμε αλλάξει κάτι. Και στην τελική, ακόμη κ αν υπήρχε κάποιο άλλο πρόβλημα, δεν το μάθαμε ποτέ! Γιατί στην εξυπηρέτηση πελατών το πρόβλημά μου υπήρχε μόνο όσο μιλούσαμε στο τηλ!!! Μετά λυνόταν ως δια μαγείας και ο τεχνικός που τρεις φορές υποτίθεται έκλεισαν για να έρθει, δεν εμφανίστηκε ποτέ!!! 

Επιπλέον, γνωρίζω αρκετά άτομα στην περιοχή με τα ίδια ακριβώς παράπονα και αυξάνονται.

Στις 22/9/2020 στις 9:01 ΠΜ, NasstasjiaP είπε

διότι όταν πήγα να διεκδικήσω τα αυτονόητα μετά από έξι μήνες και 12 ωριαία τηλέφωνα στην τεχνική υπηρεσία

 

Στις 22/9/2020 στις 9:01 ΠΜ, NasstasjiaP είπε

αμφισβητούσαν τις κλήσεις μου κ έστειλα εξώδικο...

Νομίζω ήμουν σαφέστατη...

Και πάλι καλημέρα σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έκανα αίτηση φορητότητας για να αλλάξω πάροχο μας έπαιρναν τηλ και μας έλεγαν ό,τι προσφορά μπορείς να φανταστείς. Επειδή τους εξηγούσαμε πως η δυσαρέσκεια πάει πίσω πολύ καιρό και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτε γι' αυτό, άρχισαν να αμφισβητούν τις κλήσεις που είχα κάνει στην τεχνική υπηρεσία και να απειλούν, ότι δεν έχει λήξει το συμβόλαιο (ήθελε 9 μήνες ακόμη) και θα πληρώσουμε ρήτρα 300 ευρώ. Ωστόσο, μέσα στους όρους του συμβολαίου στα πολύ ψιλά είναι ότι αν η εταιρεία είναι υπαίτια υπολειτουργίας της γραμμής, έχουν γίνει επανειλημμένα παράπονα και δεν έχει κάνει κάτι γι'αυτό κλπ, καθότι είναι η αρμόδια για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών κλπ, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να διακόψει χωρίς ρήτρα. Αμφισβητούσαν, λοιπόν, τις κλήσεις για να φανεί ότι διακόπτουμε από μόνοι μας χωρίς δική τους υπαιτιότητα. Έκανα καταγγελία στο ΕΕΤΤ με συνημμένες τις μετρήσεις του δικτύου 6 μηνών, το αρχείο των κλήσεων κλπ κλπ. Σε αυτό η εταιρεία απάντησε λέγοντας πως όσες φορές καλέσαμε την τεχνική υπηρεσία το πρόβλημα λύθηκε. Ζητήσαμε τα αρχεία ηχογράφησης κι αρνήθηκαν, ενώ συνέχισαν να ζητούν τα χρήματα. Τότε στείλαμε το εξώδικο για να αποκτήσουμε πρόσβαση στις ηχογραφήσεις. Εκεί τελείωσε το στόρυ. Η εταιρεία εξαφανίστηκε. 1-2 μήνες μετά πήρε τηλέφωνο μόνο μία φορά μία εισπρακτική που ζητούσε 100, πλέον, ευρώ από τα 300 που έλεγαν. Αυτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/9/2020 στις 3:26 ΠΜ, nikster είπε

Εχω το modem router Archer VR-400 το πηρα προσχθες για να βελτιωθουν τα πραγματα με το internet γιατι ειχα πολλα θεματα και η forthnet δεν με βοηθησε καθολου. 


Τώρα το router κανει συνεχεια αποσυνδεση και δεν ξερω τι να κανω. Αλλαξα dns σε 1.1.1.1 και 1.0.0.1 αλλα τιποτα τα ιδια θεματα με τους dns της Forthnet. Υπαρχει καποιος να βοηθησει ? Να σημειωσω οτι δεν συμβαινουν αποσυνδεσεις με το router της Forthnet.

Edit: Εχω ADSL 24αρι και ενω παλια χρονιζα στα 11mbps τωρα χρονιζω στα 6 συμφωνα με την Forthnet. Η πραγματικη ταχυτητα απο speedtest εχει πεσει απο 7 σε 4.5 με το ζορι, τις προηγουμενες μερες ειχε προβλημα και η κοπελα μου να φορτωσει τις φωτο στο insta.

Τα στοιχεία της forthnet, τα έχεις βάλει στο ρούτερ; 

Πχ username "[email protected]" (ΠΑΝΤΑ με @forthnet.gr όταν έχεις tp link) 

Κωδικός: αυτός που σου στέλνουν με μήνυμα στο κινητό.

Πάρε στο 13731 και ζήτα να στα στείλουν και να σε βοηθήσουν να τα περάσεις. 

Όσο για την ταχύτητα, σε έχουν βάλει σε άλλο προφίλ για να σταθεροποιηθεί η γραμμή σου (λογικά)

ζήτα να σου βάλουν FREE προφίλ, αφού πρώτα περάσεις τους κωδικούς που σου είπα.

Κατά 90% θα είσαι οκ μετά.

 

 

Επεξ/σία από HateMe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...