Προς το περιεχόμενο

Lg oled B8


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, είμαι κάτοχος μίας oled B8 εδώ και 14 μήνες και πραγματικά πανευτυχής και απόλυτα ευχαριστημένος.

 Αλλά εδώ και περίπου 2 μήνες έχω παρατηρήσει κάτι ασυνήθιστο στην οθόνη όταν παρακολουθώ είτε κάποια σειρά ή κάποια ταινία και στο gaming,2 κάθετες γραμμές δεξιά στην οθόνη σαν είδωλο διαφορετικού κάπως χρώματος, είμαι σχεδόν 100% σίγουρος ότι δεν έχει να κάνει με burn in γιατί όσα pattern έτρεξα στο YouTube δεν φαίνεται τίποτα παράξενο και καμία αλλοίωση στα χρώματα. Ψάχνοντας βρήκα πληροφορίες ότι αυτό ονομάζεται vertical banding και ότι είναι κάποιο πρόβλημα στο πάνελ, μίλησα με την lg Hellas και μου είπαν ότι θα στείλουν αύριο κιόλας κάποιον να παραλάβει την τηλεόραση και να πάει για έλεγχο στον καταστήματα του κυρίου Μανωλοπούλου.Με έχει φάει πραγματικά το άγχος γιατί είναι σαν καινούργια η τηλεόραση και την προσέχουμε πολύ στο σπίτι και στο θέμα του oled light και την κλείνουμε και κάθε 4 ώρες για 10 λεπτά.

Και το άλλο θέμα που παρουσιάζει τελευταία είναι ότι όταν ανοίγω το χβοχ και κάποιο παιχνίδι πάει να γυρίσει σε HDR σταματάει τελείως να δείχνει εικόνα και γυρίζει πίσω στο κάδρο που είναι σαν screen saver και πρέπει να την κλείσω και να την ανοίξω πάλι για να δείξει εικόνα.

Άλλαξα και καλώδιο μήπως έφταιγε αυτό αλλά πάλι τα ίδια.🥺🥺🥺😭😭😭

Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο παιδιά.

received_731517277404145.jpeg

received_1206149616418079.jpeg

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Maroutas είπε

Και το θέμα ρε γαμωτο που κάνει με την εναλλαγή σε HDR?

Δε το γνωρίζω αυτό φίλε μου.Καλο θα είναι να το αναφέρεις και αυτό στους τεχνικούς.

  • Sad 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Maroutas είπε

Την παρέλαβαν πρίν λίγο,τα έχω αναφέρει όλα φίλε μου, τώρα υπομονή να δω τι θα βρουν

Περιμένουμε νέα σου.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, alelo είπε

Θα σου την αντικαταστήσουν και αν είσαι τυχερος με b9

Μακάρι να είμαι τυχερός, αλλά προς το παρόν ακόμα δεν έχω καμία ενημέρωση

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά, είχα γενικά μεγάλο πρόβλημα με το service του κυρίου Μανωλοπούλο,και τεράστια καθυστέρηση από δικό τους λάθος και εξακολουθώ να είμαι χωρίς τηλεόραση εδώ και 16 μέρες.Οταν παρέλαβαν την τηλεόραση ήταν ξεκάθαρο το πρόβλημα που είχε και το είχα αναφέρει επανειλημμένα, ήταν οι κάθετες γραμμές στην οθόνη και η εναλλαγή σε HDR.Οι μέρες περνούσαν και δεν είχα καμία ειδοποίηση, κάλεσα στο service 4 φορές να μιλήσω με τον τεχνικό και να του πω το τι ακριβώς παρουσιάζει η τηλεόραση και στον ίδιο και τις 4 φορές αρνήθηκαν να μου μιλήσουν.Την 5η ημέρα με καλούν πίσω να μου πούνε ότι η τηλεόραση δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα και ότι δεν τούς παρουσίασε κάτι, εκεί πια βγήκα εκτός εαυτού ζήτησα να μιλήσω με την υπεύθυνη στο τμήμα του service.

Λέω με συγχωρείται όπως μου λέει ο τεχνικός σας έχετε την τηλεόραση 3 μέρες και παίζει συνέχεια και δεν έχει δεί το πρόβλημα στο πάνελ με τις κάθετες γραμμές είναι δυνατόν?το βλέπω εγώ ο ίδιος ολοφάνερα εχω τραβήξει και φωτογραφίες και δεν το βλέπει ο τεχνικός? Και μου ζήτησε να στείλω αν μπορώ με email τις φωτογραφίες να της δούνε!

Άντε πάλι αναμονή λόγω σαββατοκύριακου!

Δευτέρα πρωί με καλεί στο τηλέφωνο ο τεχνικός να μου πει ότι τελικά όντως έχει πρόβλημα το πάνελ και πρέπει να γίνει αντικατάσταση στο πάνελ,τώρα για το πρόβλημα με το HDR δεν του παρουσιάζει τίποτα και δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό,και του απαντώ έχω την τηλεόραση 14 μήνες και εσείς μια εβδομάδα και ότι ούτε και εμένα μου το κάνει καθημερινά.Με ρωτήσε αν θέλω να παραμείνει και άλλο για έλεγχο η τηλεόραση και αρνήθηκα,τώρα έχουν παραγγείλει το πάνελ από 29 Σεπτεμβρίου και ακόμη τίποτα!

Μεγάλο μπλέξιμο δυστυχώς!

  • Sad 2
Δημοσ.
Στις 7/10/2020 στις 11:20 ΠΜ, Maroutas είπε

Καλημέρα παιδιά, είχα γενικά μεγάλο πρόβλημα με το service του κυρίου Μανωλοπούλο,και τεράστια καθυστέρηση από δικό τους λάθος και εξακολουθώ να είμαι χωρίς τηλεόραση εδώ και 16 μέρες.Οταν παρέλαβαν την τηλεόραση ήταν ξεκάθαρο το πρόβλημα που είχε και το είχα αναφέρει επανειλημμένα, ήταν οι κάθετες γραμμές στην οθόνη και η εναλλαγή σε HDR.Οι μέρες περνούσαν και δεν είχα καμία ειδοποίηση, κάλεσα στο service 4 φορές να μιλήσω με τον τεχνικό και να του πω το τι ακριβώς παρουσιάζει η τηλεόραση και στον ίδιο και τις 4 φορές αρνήθηκαν να μου μιλήσουν.Την 5η ημέρα με καλούν πίσω να μου πούνε ότι η τηλεόραση δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα και ότι δεν τούς παρουσίασε κάτι, εκεί πια βγήκα εκτός εαυτού ζήτησα να μιλήσω με την υπεύθυνη στο τμήμα του service.

Λέω με συγχωρείται όπως μου λέει ο τεχνικός σας έχετε την τηλεόραση 3 μέρες και παίζει συνέχεια και δεν έχει δεί το πρόβλημα στο πάνελ με τις κάθετες γραμμές είναι δυνατόν?το βλέπω εγώ ο ίδιος ολοφάνερα εχω τραβήξει και φωτογραφίες και δεν το βλέπει ο τεχνικός? Και μου ζήτησε να στείλω αν μπορώ με email τις φωτογραφίες να της δούνε!

Άντε πάλι αναμονή λόγω σαββατοκύριακου!

Δευτέρα πρωί με καλεί στο τηλέφωνο ο τεχνικός να μου πει ότι τελικά όντως έχει πρόβλημα το πάνελ και πρέπει να γίνει αντικατάσταση στο πάνελ,τώρα για το πρόβλημα με το HDR δεν του παρουσιάζει τίποτα και δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό,και του απαντώ έχω την τηλεόραση 14 μήνες και εσείς μια εβδομάδα και ότι ούτε και εμένα μου το κάνει καθημερινά.Με ρωτήσε αν θέλω να παραμείνει και άλλο για έλεγχο η τηλεόραση και αρνήθηκα,τώρα έχουν παραγγείλει το πάνελ από 29 Σεπτεμβρίου και ακόμη τίποτα!

Μεγάλο μπλέξιμο δυστυχώς!

Ποιος είναι  ο κ. Μανωλοπουλος; 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Ποιος είναι  ο κ. Μανωλοπουλος; 

καλημέρα φίλε μου είναι το κατάστημα που έχει αναθέσει επίσημα η LG στην Ελλάδα για το service των συσκευών της.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα. Σε ενοχλεί πολύ στη θέαση; Έχω και εγώ τέτοια πρόβλημα σε C8 . Το καταλαβαίνω σε τεστ και σε μερικές σκηνές με γκρι φόντο. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Maroutas είπε

καλημέρα φίλε μου είναι το κατάστημα που έχει αναθέσει επίσημα η LG στην Ελλάδα για το service των συσκευών της.

Φίλε μου η τηλεόραση σου είναι μέσα στην διετή εγγύηση της Lg, ή στην επέκταση; 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Καλημέρα. Σε ενοχλεί πολύ στη θέαση; Έχω και εγώ τέτοια πρόβλημα σε C8 . Το καταλαβαίνω σε τεστ και σε μερικές σκηνές με γκρι φόντο. 

Ναι ήταν αρκετά ενοχλητικό πλέον και είχε γίνει και εμμονή .

Χαχαχαχαχα

9 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Φίλε μου η τηλεόραση σου είναι μέσα στην διετή εγγύηση της Lg, ή στην επέκταση; 

Όχι κανονικά στη διετή εγγύηση της LG είναι σκέψου την τηλεόραση την έχω σχεδόν 14 μήνες.αν πάντως η δική σου είναι στην επέκταση εγγύησης π.χ. του Κωτσόβολου έχεις πολλές πιθανότητες να στην κάνει αντικατάσταση ο Κωτσόβολος γιατί το κόστος επισκευής είναι μεγάλο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...