Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αλλαγή ψυγείου που έκανα σε KIA ο μηχανικός στο συνεργείο έβαλε παραφλού και έβαλε μπρος το αμάξι για να ανεβάσει θερμοκρασία και να κάνει εξαέρωση. Παρακολουθούσε το δείκτη της βελόνας για να μην ανεβάσει θερμοκρασία και ταυτόχρονα με δική μου πρωτοβουλία έβαλα ένα obd scanner και έβλεπα θερμοκρασία στο κινητό μου. Η θερμοκρασία συνέχισε να ανεβαίνει (στην ένδειξη στο κινητό) αλλά η βελόνα ήταν κολλημένη στους 90°C. Όταν έφτασε τους 105°C του το είπα και το έσβησε αμέσως. Η βελόνα ήταν ακόμη στους 90. Άνοιξε με προσοχή την τάπα του ψυγείου αφού έπεσε λίγο η θερμοκρασία (μην το επιχειρήσετε!) και έφυγε όλος ο αέρας. Μάλλον έπρεπε να την αφήσει ανοιχτή με αναμμένη τη μηχανή για να φεύγει ο αέρας και να συμπληρώνει ταυτόχρονα. Μετά την εξαέρωση η θερμοκρασία παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα (84-86°C).

Τα αναφέρω για να καταλάβετε πως η βελόνα δεν δείχνει σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές στη θερμοκρασία και ειδικά τις απότομες αλλαγές. Προφανώς για να μη τρομάζει τον οδηγό με τις διακυμάνσεις τις θερμοκρασίας ανεβαίνει μέχρι τους 90 και μετά αλλάζει θέση αν παραμένει ψηλά για αρκετό χρόνο. Το θεωρώ λάθος από τη μεριά των κατασκευαστών. Θα έπρεπε να δείχνει σωστές ενδείξεις και σίγουρα να υπάρχει μία φωτεινή ένδειξη μετά από κάποιο όριο.

Η διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας είναι πολύ σημαντική όχι μόνο για την ψύξη της μηχανής αλλά για τη σωστή της λειτουργία. Ο κατασκευαστής τη σχεδίασε και επέλεξε τα μέταλλά για να δουλεύουν με συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασίας. Θεωρώ σημαντικό όπως τσεκάρουμε λάδια αέρα κ.τ.λ. να τσεκάρουμε μια φορά το μήνα και τη θερμοκρασία με ένα obd scanner και το κινητό μας τόσο σε κίνηση όσο και σε στάση. Αν δούμε αλλαγές στα όρια (ελάχιστο-μέγιστο) ίσως πρέπει να το ελέγξει μηχανικός για διαρροές.

Επεξ/σία από ioanniskar
  • Like 1
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ioanniskar είπε

Σε αλλαγή ψυγείου που έκανα σε KIA ο μηχανικός στο συνεργείο έβαλε παραφλού και έβαλε μπρος το αμάξι για να ανεβάσει θερμοκρασία και να κάνει εξαέρωση. Παρακολουθούσε το δείκτη της βελόνας για να μην ανεβάσει θερμοκρασία και ταυτόχρονα με δική μου πρωτοβουλία έβαλα ένα obd scanner και έβλεπα θερμοκρασία στο κινητό μου. Η θερμοκρασία συνέχισε να ανεβαίνει (στην ένδειξη στο κινητό) αλλά η βελόνα ήταν κολλημένη στους 90°C. Όταν έφτασε τους 105°C του το είπα και το έσβησε αμέσως. Η βελόνα ήταν ακόμη στους 90. Άνοιξε με προσοχή την τάπα του ψυγείου αφού έπεσε λίγο η θερμοκρασία (μην το επιχειρήσετε!) και έφυγε όλος ο αέρας. Μάλλον έπρεπε να την αφήσει ανοιχτή με αναμμένη τη μηχανή για να φεύγει ο αέρας και να συμπληρώνει ταυτόχρονα. Μετά την εξαέρωση η θερμοκρασία παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα (84-86°C).

Τα αναφέρω για να καταλάβετε πως η βελόνα δεν δείχνει σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές στη θερμοκρασία και ειδικά τις απότομες αλλαγές. Προφανώς για να μη τρομάζει τον οδηγό με τις διακυμάνσεις τις θερμοκρασίας ανεβαίνει μέχρι τους 90 και μετά αλλάζει θέση αν παραμένει ψηλά για αρκετό χρόνο. Το θεωρώ λάθος από τη μεριά των κατασκευαστών. Θα έπρεπε να δείχνει σωστές ενδείξεις και σίγουρα να υπάρχει μία φωτεινή ένδειξη μετά από κάποιο όριο.

Η διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας είναι πολύ σημαντική όχι μόνο για την ψύξη της μηχανής αλλά για τη σωστή της λειτουργία. Ο κατασκευαστής τη σχεδίασε και επέλεξε τα μέταλλά για να δουλεύουν με συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασίας. Θεωρώ σημαντικό όπως τσεκάρουμε λάδια αέρα κ.τ.λ. να τσεκάρουμε μια φορά το μήνα και τη θερμοκρασία με ένα obd scanner και το κινητό μας τόσο σε κίνηση όσο και σε στάση. Αν δούμε αλλαγές στα όρια (ελάχιστο-μέγιστο) ίσως πρέπει να το ελέγξει μηχανικός για διαρροές.

Ωραίος μηχανικός.Απο τα βασικά που έπρεπε να ξέρει  ότι βάζεις "νερό" αφήνεις ανοιχτή την τάπα μέχρι να ανοίξει ο θερμοστάτης και να αρχίσουν να κυκλοφορουν.Πρόσθέτεις και άλλο και παρακολουθείς.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, beknick είπε

φιλέ δυστυχώς το απιονισμένο είναι το χειρότερο που μπορείς να βάλεις

στα υπολοιπα και εγω μαζι σου μην το κουνησεις βημα και παρε οδικη καποιο σωληνακι θα ειναι

Στα Ford το πορτοκαλί ψυκτικό υγρό παει μισο μισό με απιονισμενο νερο βάση προδιαγραφών κατασκευαστή.

Απο φτηνιάρικο παραφλου καλύτερα απιονισμενο νερό που δεν ξηραίνει τις φλαντζες όπως ενα φτηνιάρικο παραφλου.

Και όλα αυτά ειναι οδηγίες του κατασκευαστή, γιατί και εγω ford εχω

Επεξ/σία από georgebou21
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ioanniskar είπε

Σε αλλαγή ψυγείου που έκανα σε KIA ο μηχανικός στο συνεργείο έβαλε παραφλού και έβαλε μπρος το αμάξι για να ανεβάσει θερμοκρασία και να κάνει εξαέρωση. Παρακολουθούσε το δείκτη της βελόνας για να μην ανεβάσει θερμοκρασία και ταυτόχρονα με δική μου πρωτοβουλία έβαλα ένα obd scanner και έβλεπα θερμοκρασία στο κινητό μου. Η θερμοκρασία συνέχισε να ανεβαίνει (στην ένδειξη στο κινητό) αλλά η βελόνα ήταν κολλημένη στους 90°C. Όταν έφτασε τους 105°C του το είπα και το έσβησε αμέσως. Η βελόνα ήταν ακόμη στους 90. Άνοιξε με προσοχή την τάπα του ψυγείου αφού έπεσε λίγο η θερμοκρασία (μην το επιχειρήσετε!) και έφυγε όλος ο αέρας. Μάλλον έπρεπε να την αφήσει ανοιχτή με αναμμένη τη μηχανή για να φεύγει ο αέρας και να συμπληρώνει ταυτόχρονα. Μετά την εξαέρωση η θερμοκρασία παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα (84-86°C).

Τα αναφέρω για να καταλάβετε πως η βελόνα δεν δείχνει σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές στη θερμοκρασία και ειδικά τις απότομες αλλαγές. Προφανώς για να μη τρομάζει τον οδηγό με τις διακυμάνσεις τις θερμοκρασίας ανεβαίνει μέχρι τους 90 και μετά αλλάζει θέση αν παραμένει ψηλά για αρκετό χρόνο. Το θεωρώ λάθος από τη μεριά των κατασκευαστών. Θα έπρεπε να δείχνει σωστές ενδείξεις και σίγουρα να υπάρχει μία φωτεινή ένδειξη μετά από κάποιο όριο.

Η διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας είναι πολύ σημαντική όχι μόνο για την ψύξη της μηχανής αλλά για τη σωστή της λειτουργία. Ο κατασκευαστής τη σχεδίασε και επέλεξε τα μέταλλά για να δουλεύουν με συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασίας. Θεωρώ σημαντικό όπως τσεκάρουμε λάδια αέρα κ.τ.λ. να τσεκάρουμε μια φορά το μήνα και τη θερμοκρασία με ένα obd scanner και το κινητό μας τόσο σε κίνηση όσο και σε στάση. Αν δούμε αλλαγές στα όρια (ελάχιστο-μέγιστο) ίσως πρέπει να το ελέγξει μηχανικός για διαρροές.

Εγω παλι ξερω οτι η ενδειξη ειναι πολυ κοντα στην πραγματικη θερμοκρασια με καποια μικρη αποκλιση και καθυστερηση..  Σιγουρα στις αποτομες εναλλαγες χανει! Γιατι και σε μενα πριν σκασουν τα νερα η ενδειξη δεν εδειξε καποιο κακο σημαδι.. Αλλα στο σκασιμο ηταν ανεβασμενη τερμα!!!

Τωρα που ο μαστορας δεν ειχε ανοιχτει την ταπα πρεπει να ηταν ερωτευμενος ή να ειχε πιει τιποτα!

5 λεπτά πριν, georgebou21 είπε

Στα Ford το πορτοκαλί ψυκτικό υγρό παει μισο μισό με απιονισμενο νερο βάση προδιαγραφών κατασκευαστή.

Απο φτηνιάρικο παραφλου καλύτερα απιονισμενο νερό που δεν ξηραίνει τις φλαντζες όπως ενα φτηνιάρικο παραφλου.

Και όλα αυτά ειναι οδηγίες του κατασκευαστή, γιατί και εγω ford εχω

Ο κυριος σκοπος του αντιψυκτικου ειναι να μην πηζουν τα νερα στις χαμηλες θερμοκρασιες και με τα προσθετα που βαζουν μεσα(χημικα) κατα τις σκουριας.. Επισης βαζουν μεσα και καποιο λιπαντικο για την συντηρηση της αντλιας!

Τα φτηνα παραφλου πηζουν σε υψηλοτερη θερμοκρασια! Δεν εχουν προσθετα ή αν εχουν σε μικρο ποσοστο.. και κακης ποιοτητας χρωματικης ουσιας που δημιουργει φθορες!

Υπαρχουν ομως αυτοκινητα που ο θερμοστατης ανοιγει σε πιο υψηλες θερμοκρασιες! Εκει  θελει αντιψυκτικο με καλο + για να μην βραζουν τα νερα και δημιουργουν πιεσεις..! Αυτοι οι κινητηρες συνηθως εχουν και χαμηλη αξιοπιστια!

Τωρα για τα περισσοτερα αυτοκινητα δεν ειναι κακο να συμπλωρονουμε απιονισμενο για καποιο καιρο.. μεχρι να φτιαξουμε την διαρροη..

Αν βαλεις μονο απιονισμενο μετα απο καποιους μηνες θ αρχιζει να βλεπεις το νερο ν αλλαζει χρωμα.. σκουριες! Το ιδιο πραγμα θα συμβει και αν αφησεις το αντιψηκτικο για περισσοτερα χρονια! Ενα καλης ποιοτητας αντιψυκτικο ανετα το αλλαζεις μετα την 5ετια!(θερμοκρασιες Αττικης)

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Εγω παλι ξερω οτι η ενδειξη ειναι πολυ κοντα στην πραγματικη θερμοκρασια με καποια μικρη αποκλιση και καθυστερηση..  Σιγουρα στις αποτομες εναλλαγες χανει! Γιατι και σε μενα πριν σκασουν τα νερα η ενδειξη δεν εδειξε καποιο κακο σημαδι.. Αλλα στο σκασιμο ηταν ανεβασμενη τερμα!!!

Τωρα που ο μαστορας δεν ειχε ανοιχτει την ταπα πρεπει να ηταν ερωτευμενος ή να ειχε πιει τιποτα!

Ο κυριος σκοπος του αντιψυκτικου ειναι να μην πηζουν τα νερα στις χαμηλες θερμοκρασιες και με τα προσθετα που βαζουν μεσα(χημικα) κατα τις σκουριας.. Επισης βαζουν μεσα και καποιο λιπαντικο για την συντηρηση της αντλιας!

Τα φτηνα παραφλου πηζουν σε υψηλοτερη θερμοκρασια! Δεν εχουν προσθετα ή αν εχουν σε μικρο ποσοστο.. και κακης ποιοτητας χρωματικης ουσιας που δημιουργει φθορες!

Υπαρχουν ομως αυτοκινητα που ο θερμοστατης ανοιγει σε πιο υψηλες θερμοκρασιες! Εκει  θελει αντιψυκτικο με καλο + για να μην βραζουν τα νερα και δημιουργουν πιεσεις..! Αυτοι οι κινητηρες συνηθως εχουν και χαμηλη αξιοπιστια!

Τωρα για τα περισσοτερα αυτοκινητα δεν ειναι κακο να συμπλωρονουμε απιονισμενο για καποιο καιρο.. μεχρι να φτιαξουμε την διαρροη..

Αν βαλεις μονο απιονισμενο μετα απο καποιους μηνες θ αρχιζει να βλεπεις το νερο ν αλλαζει χρωμα.. σκουριες! Το ιδιο πραγμα θα συμβει και αν αφησεις το αντιψηκτικο για περισσοτερα χρονια! Ενα καλης ποιοτητας αντιψυκτικο ανετα το αλλαζεις μετα την 5ετια!(θερμοκρασιες Αττικης)

Απιονισμενο νερο θα βάλει μέχρι νσ βάλει στο συνεργείο ρε φίλε.

Μετα θα βάλει κανονικό παραφλου, ότι λέει ο κατασκευαστής.

Δεν του λεω να αντικαταστήσει το παραφλου για πάντα με απιονισμενο νερό.

Δημοσ.
Στις 20/9/2020 στις 8:19 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Τρισιμπιτερ;Τι είναι αυτό;

Και ντιστριμπιτερ να θες να πεις σιγά την βλάβη.

ναι το ειπες σωστα.στο σταρλετ που ειχα ηθερλαν 260 ευρω για την αλλαγη του...σ ενα καινουριο αμαξι υποθετω θα ειναι πολλα παραπανμω

Δημοσ.
1 ώρα πριν, razorblade334 είπε

ναι το ειπες σωστα.στο σταρλετ που ειχα ηθερλαν 260 ευρω για την αλλαγη του...σ ενα καινουριο αμαξι υποθετω θα ειναι πολλα παραπανμω

Σε καινούργιο αμάξι δεν υπάρχει.Ο εγκέφαλος δίνει την εντολή για την ανάφλεξη.

Είσαι σίγουρος ότι ζητησαν τόσα πολλά,μεχρι 50€ βρισκεις μεταχειρισμένο ευκολα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 21/9/2020 στις 12:22 ΜΜ, ioanniskar είπε

Σε αλλαγή ψυγείου που έκανα σε KIA ο μηχανικός στο συνεργείο έβαλε παραφλού και έβαλε μπρος το αμάξι για να ανεβάσει θερμοκρασία και να κάνει εξαέρωση. Παρακολουθούσε το δείκτη της βελόνας για να μην ανεβάσει θερμοκρασία και ταυτόχρονα με δική μου πρωτοβουλία έβαλα ένα obd scanner και έβλεπα θερμοκρασία στο κινητό μου. Η θερμοκρασία συνέχισε να ανεβαίνει (στην ένδειξη στο κινητό) αλλά η βελόνα ήταν κολλημένη στους 90°C. Όταν έφτασε τους 105°C του το είπα και το έσβησε αμέσως. Η βελόνα ήταν ακόμη στους 90. Άνοιξε με προσοχή την τάπα του ψυγείου αφού έπεσε λίγο η θερμοκρασία (μην το επιχειρήσετε!) και έφυγε όλος ο αέρας. Μάλλον έπρεπε να την αφήσει ανοιχτή με αναμμένη τη μηχανή για να φεύγει ο αέρας και να συμπληρώνει ταυτόχρονα. Μετά την εξαέρωση η θερμοκρασία παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα (84-86°C).

Τα αναφέρω για να καταλάβετε πως η βελόνα δεν δείχνει σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές στη θερμοκρασία και ειδικά τις απότομες αλλαγές. Προφανώς για να μη τρομάζει τον οδηγό με τις διακυμάνσεις τις θερμοκρασίας ανεβαίνει μέχρι τους 90 και μετά αλλάζει θέση αν παραμένει ψηλά για αρκετό χρόνο. Το θεωρώ λάθος από τη μεριά των κατασκευαστών. Θα έπρεπε να δείχνει σωστές ενδείξεις και σίγουρα να υπάρχει μία φωτεινή ένδειξη μετά από κάποιο όριο.

Η διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας είναι πολύ σημαντική όχι μόνο για την ψύξη της μηχανής αλλά για τη σωστή της λειτουργία. Ο κατασκευαστής τη σχεδίασε και επέλεξε τα μέταλλά για να δουλεύουν με συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασίας. Θεωρώ σημαντικό όπως τσεκάρουμε λάδια αέρα κ.τ.λ. να τσεκάρουμε μια φορά το μήνα και τη θερμοκρασία με ένα obd scanner και το κινητό μας τόσο σε κίνηση όσο και σε στάση. Αν δούμε αλλαγές στα όρια (ελάχιστο-μέγιστο) ίσως πρέπει να το ελέγξει μηχανικός για διαρροές.

Υπαρχουν και χειροτερα.Σε μερικα αυτοκινητα δεν υπαρχει καν δεικτης θερμοκρασιας.Π,χ yaris mk2.Aναβει ενα Cold και ενα hot.Μαλλον το hot  θα ειναι λιγο πριν την εκρηξη.

Δημοσ.
Στις 25/9/2020 στις 11:43 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Σε καινούργιο αμάξι δεν υπάρχει.Ο εγκέφαλος δίνει την εντολή για την ανάφλεξη.

Είσαι σίγουρος ότι ζητησαν τόσα πολλά,μεχρι 50€ βρισκεις μεταχειρισμένο ευκολα.

δεν υπυρχε το ανταλλακτικο πουθενα καιμ η θεση τουθ δε βοελευε αστα

το πηγα για κατστροφη γιατι 30 χρονια εβγαλε ποσα να βγαλει. τωρα σκπτομαι να παρω ενα opel crosa 1.2 μοντελο 200-2002

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...