Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, jniki10 είπε

θα σε γελασω γιατι ηταν και νυχτα δε βλεπαμε καλά. Φλάντζα;

Γεμισε το με νερο. Βαλτο να δουλεψει μεχρι ν ανεβασει θερμοκρασια και κοιτα αν εμφανιζονται φυσαλιδες στο δοχειο...

Επεξ/σία από PLACEBO_89
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jniki10 είπε

αμα βρίσκεται σε περιβάλλον με ατμό  τι υποτιθεται οτι πρεπει να δείχνει μια οποιαδήποτε ένδειξη ή μηδεν;

Το κύκλωμα ψύξης του αυτοκινήτου ΔΕΝ είναι "περιβάλλον με ατμό", σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορεί υγρό μέσα σε αυτό.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Το κύκλωμα ψύξης του αυτοκινήτου ΔΕΝ είναι "περιβάλλον με ατμό", σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορεί υγρό μέσα σε αυτό.

Παντα ευστοχες απαντησεις χωρις να κουραζεις!!!

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, jniki10 είπε

αμα βρίσκεται σε περιβάλλον με ατμό  τι υποτιθεται οτι πρεπει να δείχνει μια οποιαδήποτε ένδειξη ή μηδεν;

Την τελευταία ένδειξη που είχε όταν υπήρχαν υγρά . Που συνήθως είναι 90. Δυστυχώς !!

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jniki10 είπε

Καλησπέρα

Έχθες βράδυ σε αμαξι φίλου που πήρε μεταχειρισμενο πριν κανα μήνα ενω πηγαιναμε πορεία αρχιζουν λευκοι καπνοι να βγαίνουν απο το καπό. Θερμοκρασία εκείνη τη στιγμη ηταν σε νορμάλ επίπεδα. Αφου ανοιξαμε το καπό διαπιστώσαμε οτι τα παραφλού εβραζαν στο δοχείο της υπερχείλησης και ενα σωληνάκι που έρχεται απο το μοτέρ στο επάνω μέρος του δοχείου είχε σπάσει. Το βαλαμε καπως παλι πισω και γεμισαμε με νερο (πηρε γυρω στα 3.5 λιτρα) προσπαθησαμε να το παμε σπιτι του, αλλα το ξαναπέταξε χωρίς να σηκωνει θερμοκρασία. Τώρα είναι παρκαρισμένο και θα το πάει συνεργείο. Το έψαξα λίγο και είδα οτι μπορεί να είναι απο το καπακι του δοχείου μέχρι φλάντζα. Εχετε κάποια ιδέα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ειναι πλαστικο..

 

25857277_6_b.jpg

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, jniki10 είπε

δεν αναψε οχι. Το βεντιλατερ νομίζω οτι δε πηρε ποτε μπρος ειναι η αλήθεια.

Επειδή και εγω την έχω πατησει με το δεικτη της θερμοκρασίας σκεφτομαι να βάλω άλλον δικό μου πλεον.

να ευχεσαι να μην ειναι τρισιμπιτερ γιατι εγω ετσι την πατησα και το πετξα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, razorblade334 είπε

να ευχεσαι να μην ειναι τρισιμπιτερ γιατι εγω ετσι την πατησα και το πετξα

Τρισιμπιτερ;Τι είναι αυτό;

Και ντιστριμπιτερ να θες να πεις σιγά την βλάβη.

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, htaccess είπε

Καταρχάς.... λάθος η χρήση νερού.

Ο topic starter εννοεί ό,τι δεν ανέβασε θερμοκρασία στο όργανο, δεν έχει σημασία όμως γιατί η ένδειξη σε αυτή την περίπτωση είναι πλασματική.

Ένα παράδειγμα, όταν σπάσει/ανοίξει το x κολάρο όπως προφανώς και έγινε.

Ένα άλλο παράδειγμα.... όταν βάζεις νερό.

Κοιτα εμενα οταν  πεταξε τα νερα απλα ανεβασε αποτομα θερμοκρασια..  Απλα οπως και να εχει δεν γινεται να μην επηρεαστεί η ενδειξη!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολλά μπορεί να είναι αδερφέ.

Τα υγρά του κλειστού κυκλώματος μπορούν άνετα να δουλέψουν 110+ βαθμούς χωρίς βρασμό.

Ενα πλεονέκτημα στο κλειστό κύκλωμα είναι ότι μπορείς να ανεβάσεις το σημείο βρασμού του υγρού όταν είναι υπό πίεση.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα πλέον δουλεύουν με θερμοκρασίες 107-110 βαθμών ανεβάζοντας θεωρητικά οι κατασκευαστές τον βαθμό απόδοσης,το όργανο μπορεί να λέει 90 αλλά αν βάλεις διαγνωστικό θα δεις 105+

Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα το παγούρι ή η τάπα του και έχεις απώλεια πίεσης άρα βράσιμο?

Επίσης βαλε μόνο επώνυμο υγρό πχ g12 και αραίωση μόνο με καθαρό νερό βρύσης όχι απεσταγμένο.

Επεξ/σία από davarisx
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mια μεγάλη σειρά Fiesta με τοντρικύλινδρο Ecoboost 1.0L είχε πρόβλημα με ελαττωματικά κολλάρα ψυκτικού ως αποτέλεσμα ήταν υπερθέρμανση και κολλημένη φλάτζα καπακιού δείτε και 

https://www.whatcar.com/news/ford-ecoboost-engine-recall-–-what-you-need-to-know/n17972 και 

https://www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-6231037/Ford-refund-thousands-owners-cars-overheating-Ecoboost-petrol-engines.html

Eπισης κάπου έγραφε ένας συνφορουμίτης ότι το μτχ. καλύπτεται υποχρεωτικά από εγγύηση καλής λειτουργίας. Από που προκύπτει; Μακάρι να ήταν έτσι αλλά το μτχ. το ελέγχεις διεξοδικά και αν συμβεί κάτι μετά δυστυχώς το πληρώνεις. Εκτός αν στο συμφωνητικό αγοράς από μάντρα υπάρχει εγγύηση. Αλλά και αυτή αξίζει όσο ο λόγος του μαντρά δηλ. συνήθως μηδέν.

 

Επεξ/σία από kalmik
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Κοιτα εμενα οταν  πεταξε τα νερα απλα ανεβασε αποτομα θερμοκρασια..  Απλα οπως και να εχει δεν γινεται να μην επηρεαστεί η ενδειξη!

Όχι πάντα, το αναφέραμε και πιο πάνω, ο αισθητήρας είναι εμβαπτίσεως, έχει να κάνει από που είναι η διαρροή, αν πχ αν είναι το πάνω κολάρο, πιθανώς να προλάβεις να δεις αλλαγή θερμοκρασίας, αν είναι το κάτω κολάρο όμως... όχι   

Κοίταξε να δεις (3πρ) , πόσο ωραία μελετημένα και μεθοδευμένα είναι, που ένας απλός αισθητήρας έλλειψης ψυκτικού υγρού λύνει το πρόβλημα (1ο στάδιο οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων, 2ο στάδιο + ηχητική ειδοποίηση), άλλα 1 στα 1000 οχήματα το έχουν από την παραγωγή τους, και κόστος.... μηδαμινό ;)

 

 

Επεξ/σία από htaccess
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kalmik είπε

Mια μεγάλη σειρά Fiesta με τοντρικύλινδρο Ecoboost 1.0L είχε πρόβλημα με ελαττωματικά κολλάρα ψυκτικού ως αποτέλεσμα ήταν υπερθέρμανση και κολλημένη φλάτζα καπακιού δείτε και 

https://www.whatcar.com/news/ford-ecoboost-engine-recall-–-what-you-need-to-know/n17972

Eπισης κάπου έγραφε ένας συνφορουμίτης ότι το μτχ. καλύπτεται υποχρεωτικά από εγγύηση καλής λειτουργίας. Από που προκύπτει; Μακάρι να ήταν έτσι αλλά το μτχ. το ελέγχεις διεξοδικά και αν συμβεί κάτι μετά δυστυχώς το πληρώνεις. Εκτός αν στο συμφωνητικό αγοράς από μάντρα υπάρχει εγγύηση. Αλλά και αυτή αξίζει όσο ο λόγος του μαντρά δηλ. συνήθως μηδέν.

  • Όταν αγοράζετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από εγκεκριμένο έμπορο, πρέπει να σας δώσει εγγύηση αν το αυτοκίνητο:
    • είναι λίγοτερο από 10 χρονών, και
    • έχει κάνει λιγότερα από 160.000 χιλιόμετρα.
  • Η νομοθετημένη εγγύηση στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ισχύει για τρεις μήνες ή 5000 χιλιόμετρα, οποιοδήποτε είναι το πρώτο. Ο έμπορος πρέπει να φτιάξει τις βλάβες που καλύπτονται από την εγγύηση για να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο είναι σε κατάσταση που είναι κατάλληλη σύμφωνα με το πόσο χρονών είναι.
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, greekfragma είπε
  • Όταν αγοράζετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από εγκεκριμένο έμπορο, πρέπει να σας δώσει εγγύηση αν το αυτοκίνητο:
    • είναι λίγοτερο από 10 χρονών, και
    • έχει κάνει λιγότερα από 160.000 χιλιόμετρα.
  • Η νομοθετημένη εγγύηση στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ισχύει για τρεις μήνες ή 5000 χιλιόμετρα, οποιοδήποτε είναι το πρώτο. Ο έμπορος πρέπει να φτιάξει τις βλάβες που καλύπτονται από την εγγύηση για να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο είναι σε κατάσταση που είναι κατάλληλη σύμφωνα με το πόσο χρονών είναι.

Eχεις την καλωσύνη να γράψεις με βάση ποιά συγκεκριμένη νομοθεσία προβλέπονται όλα αυτά για μεταχειρισμένα; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, kalmik είπε

Eχεις την καλωσύνη να γράψεις με βάση ποιά συγκεκριμένη νομοθεσία προβλέπονται όλα αυτά για μεταχειρισμένα; 

Νομος 2251/1994

η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι κατά ρητή επιταγή του νόµου (Αρ.5, παρ.3) “εύλογη σε σχέση µε την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος”.

Επομένως, κατά την πώληση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, ο έμπορος οφείλει να ενηµερώσει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Επεξ/σία από greekfragma
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαρροή ψυκτικού υγρου είναι φίλε απο κάποιο σωληνάκι η κολλαρο.

Για να χάσει 3μιση λίτρα νερό κάποιο σωληνάκι έχει σπάσει.

Κάλεσε οδική βοήθεια να το πας με ασφάλεια σε ένα καλό συνεργείο και θα το φτιάξουν.

Επίσης καλως έριξες απιονισμενο  νερο.

Καλύτερα είναι απο φτηνιάρικο παραφλου.

Επεξ/σία από georgebou21

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...