wargasm Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 16 λεπτά πριν, Arkin είπε Δοκιμασε λιγο να βαλεις οπως το εχω στο .ini αρχειο κανε το αντιγραφη επικολληση οπως ειναι και replace οτι εχει το αρχειο. Σιγουρα θα στο αλλαξει Απόκρυψη περιεχομένων ;;;;;;;;;; Ultrawide/Narrower Fixes ;;;;;;;;;; [Fix Aspect Ratio] ; Fixes aspect ratio. ; In-game Settings->Display->Aspect Ratio now controls HUD size. Enabled = true [Fix FOV] ; Fixes cropped FOV. Enabled = true ;;;;;;;;;; General ;;;;;;;;;; [Developer Console] ; Enable developer console. ; If the console does not open, check the README or "WukongTweak.log" for info on how to enable it. Enabled = true [Gameplay FOV] ; Add to gameplay FOV in degrees. (Valid range: -80 to 80) ; Game default = 0 AdditionalFOV = 30 ;;;;;;;;;; Graphical Tweaks ;;;;;;;;;; [Adjust Sharpening] ; Adjusts sharpening strength. (r.Tonemapper.Sharpen) ; Set to 0 to disable fully. ; Game default = 3.66667 Strength = 1 [Chromatic Aberration] ; Set to false to disable chromatic aberration. (r.SceneColorFringeQuality) ; Game default = true Enabled = false [Vignette] ; Set to false to disable vignetting. (r.Tonemapper.Quality) ; Game default = true Enabled = false [Virtual Shadow Maps] ; Set to true to enable virtual shadow maps. ; These can produce much higher quality non-RT shadows but may cause some visual errors. ; Game default = false Enabled = false ;;;;;;;;;; Console Variables ;;;;;;;;;; [Custom CVars] ; Add Unreal Engine console variables below to be set on startup. ; Format is "CVar = Value". Below is an example. ; r.Tonemapper.GrainQuantization = 0 Καπως ετσι πρεπει να φαινεται. Εχω και reshade στο βιντεο πες μου να σε στειλω οπως ειναι τους φακελους με τα shaders να το κουμπωσεις και μετα το κανεις on-off μεσα απο το παιχνιδι με ενα κουμπι. Πωωω εγώ άλλαζα την τιμή του game default όχι του additional. Δεν ξέρω αν θα το κρατήσω 30 γιατί έχω συνηθίσει κάπως το προηγούμενο, θα το δοκιμάσω να δω πως είναι κι στην αίσθηση. thanks arkin! 1
Arkin Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 16 λεπτά πριν, wargasm είπε Πωωω εγώ άλλαζα την τιμή του game default όχι του additional. Δεν ξέρω αν θα το κρατήσω 30 γιατί έχω συνηθίσει κάπως το προηγούμενο, θα το δοκιμάσω να δω πως είναι κι στην αίσθηση. thanks arkin! Το default ειναι αυτο που εχει το παιχνιδι δεν το πειραζεις αυτο καθολου. Στο additional βαζεις την τιμη που θελεις εσυ. Το 30 ισως ειναι λιγο υψηλο αλλα δοκιμαζεις και βλεπεις πιο σε βολευει καλυτερα παει μεχρι 80 νομιζω που εκει οκ δεν μπορεις να παιξεις. Koυμπωσε και το reshade περνας τα αρχεια που εχω μεσα στο win64 φακελο και τρεχεις το παιχνιδι. Με το pad του πληκτρολογιου με τον αστερισκο και την ανω παυλα εχω να ανοιγει το panel απο το reshade και το αλλο on-off toggle. Το δοκιμαζεις αν σου αρεσει το κρατας αν οχι αστο κλειστο αλλα επειδη ειναι η πρωτη φορα που θα το δοκιμασεις νομιζω θα πεις τι εχανα τοσο καιρο. Αναμενω εντυπωσεις. https://uploadnow.io/f/P2dhB0b 1
wargasm Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, Arkin είπε Το default ειναι αυτο που εχει το παιχνιδι δεν το πειραζεις αυτο καθολου. Στο additional βαζεις την τιμη που θελεις εσυ. Το 30 ισως ειναι λιγο υψηλο αλλα δοκιμαζεις και βλεπεις πιο σε βολευει καλυτερα παει μεχρι 80 νομιζω που εκει οκ δεν μπορεις να παιξεις. Koυμπωσε και το reshade περνας τα αρχεια που εχω μεσα στο win64 φακελο και τρεχεις το παιχνιδι. Με το pad του πληκτρολογιου με τον αστερισκο και την ανω παυλα εχω να ανοιγει το panel απο το reshade και το αλλο on-off toggle. Το δοκιμαζεις αν σου αρεσει το κρατας αν οχι αστο κλειστο αλλα επειδη ειναι η πρωτη φορα που θα το δοκιμασεις νομιζω θα πεις τι εχανα τοσο καιρο. Αναμενω εντυπωσεις. https://uploadnow.io/f/P2dhB0b Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο απλό να ενεργοποιηθεί το reshade. Ωστόσο να πω την αλήθεια, ενώ μου τα κάνει πιο έντονα και ζωντανά τα χρώματα και τις αντιθέσεις, μου δίνει την αίσθηση ότι αφαιρεί λίγο από τη φυσικότητα των χρωμάτων του περιβάλλοντος / ambient occlusion. Σε άλλα παιχνίδια είμαι σιγουροσ θα κάνει μαγικά, σε αυτό νομίζω πως κάτι κερδίζεις αλλά και κάτι χάνεις. θα το δοκιμάσω σίγουρα στα επόμενα παιχνίδια όμως.
Arkin Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 22 λεπτά πριν, wargasm είπε Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο απλό να ενεργοποιηθεί το reshade. Ωστόσο να πω την αλήθεια, ενώ μου τα κάνει πιο έντονα και ζωντανά τα χρώματα και τις αντιθέσεις, μου δίνει την αίσθηση ότι αφαιρεί λίγο από τη φυσικότητα των χρωμάτων του περιβάλλοντος / ambient occlusion. Σε άλλα παιχνίδια είμαι σιγουροσ θα κάνει μαγικά, σε αυτό νομίζω πως κάτι κερδίζεις αλλά και κάτι χάνεις. θα το δοκιμάσω σίγουρα στα επόμενα παιχνίδια όμως. Μπορεις να φερεις την εικονα οπως θελεις εσυ με καθε reshade. Εγω παντα εχω λιγο ανεβασμενο vibrance και την αντιθεση δεν την παω πολυ υψηλα γιατι μετα χανεις σημεια απο το σκοτεινιασμα οποτε την αφηνω χαμηλα αλλα φευγει η ασπριλα της εικονας. Μπορεις να κλεισεις vibrance απο το menu με το κουμπι που σε ειπα ασε μονο το curves reshade και εισαι αψογα εφοσον θες πιο φυσικα χρωματα και οχι πιο εντονα. Το reshade ειναι must στα περισσοτερα παιχνιδια ειδικα αυτα πιο ειναι σε πιο υποτονικο pattern χρωματων.
wargasm Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Η αλήθεια είναι ότι δεν πειραματίστηκα με ρυθμίσεις. σίγουρα όμως είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο και είναι και κάτι που πάντα ήθελα να δοκιμάσω και σίγουρα θα με απασχολήσει σε κάποιο επόμενο. εσυ το βάζεις πάντα σε κάθε παιχνίδι @Arkin ?
Arkin Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, wargasm είπε Η αλήθεια είναι ότι δεν πειραματίστηκα με ρυθμίσεις. σίγουρα όμως είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο και είναι και κάτι που πάντα ήθελα να δοκιμάσω και σίγουρα θα με απασχολήσει σε κάποιο επόμενο. εσυ το βάζεις πάντα σε κάθε παιχνίδι @Arkin ? Το χρησιμοποιω απο το 2017 και το βαζω σχεδον σε καθε μεγαλο παιχνιδι δηλαδη πολλων ωρων. Σε indie πχ 4-5 ωρων δεν θα ασχοληθω με reshade. Σε παιχνιδια οπως forza 4/wukong/witcher 3/AC κτλ βαζω παντα και το ρυθμιζω να ειναι οπτικα οσο καλυτερο γινεται για τα δικα μου γουστα χωρις να χανετε η ατμοσφαιρα ομως του παιχνιδιου. Μπορεις να κανεις παπαδες γενικα με το reshade εγω ενα vibrance χρησιμοποιω και curves/level ενω παλιοτερα εβαζα και clarity+lumasharpen σε 1080p monitor για πιο crispy εικονα ενω στα 1440p δεν χρειαζεται.
wargasm Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2024 5 λεπτά πριν, Arkin είπε Το χρησιμοποιω απο το 2017 και το βαζω σχεδον σε καθε μεγαλο παιχνιδι δηλαδη πολλων ωρων. Σε indie πχ 4-5 ωρων δεν θα ασχοληθω με reshade. Σε παιχνιδια οπως forza 4/wukong/witcher 3/AC κτλ βαζω παντα και το ρυθμιζω να ειναι οπτικα οσο καλυτερο γινεται για τα δικα μου γουστα χωρις να χανετε η ατμοσφαιρα ομως του παιχνιδιου. Μπορεις να κανεις παπαδες γενικα με το reshade εγω ενα vibrance χρησιμοποιω και curves/level ενω παλιοτερα εβαζα και clarity+lumasharpen σε 1080p monitor για πιο crispy εικονα ενω στα 1440p δεν χρειαζεται. Θα σε χρειαστώ ξανά για αυτό 😉 Ευχαριστώ arkin για όλα σήμερα. 2
chrisde Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Αγαπάμε Arkin επειδή είναι πρόθυμος να βοηθήσει (και το κάνει) κόσμο. Η αλήθεια είναι όμως ότι στο reshade το παρακάνει με το vibrance. Δεν τον κρίνω, αν γουστάρει έτσι γούστο του και δικαίωμα του (προφανώς - το λέει και ο ίδιος άλλωστε ότι οι ρυθμίσεις του είναι για να ικανοποιούν τα θέλω του), αλλά θεωρώ ότι ειδικά αν έχεις καλή οθόνη (πόσο μάλλον oled) δεν πειράζεις τα χρώματα διότι τα αλλοιώνεις χωρίς λόγο. Αν είχες καμιά μέτρια ips θα σου λεγα οκ (και πάλι με μέτρο) αλλά τώρα απλά όχι. Για μένα σε oled το reshade έχει λόγο ύπαρξης για να διορθώνει όπου χρειάζεται το hdr. Επίσης όσο ήμουν σε 1440p χρησιμοποιούσα αβέρτα όπου με έπαιρνε το dldsr, για μένα είναι must σε 1080p και 1440p όσον αφορά το clarity.
TitanX Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2024 Reshade ειναι μεγαλη ανακάλυψη. Χρησιμοποίώ σχεδόν σε όλους του τίτλους μιας και μ' αρέσει να αφαιρω το πολυ χρώμα και να δημιουργώ μια ατμόσφαιρα Bleak. ΕΙδικα σε κατι fallout 4 Elden ring κλπ τέτοιου τύπου παιχνίδια αλλαζει απιστευτα η αισθηση. Οπως ειπα ειναι η προσωπικη μου προτιμηση, γενικα τα πολλα χρωματακια εντονα δεν μου αρέσουν. Τωρα αν βρειτε και συνδυασετε enb με reshade ενταξει τα λέμε.
Arkin Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Black Myth: Wukong Patch 1.0.12.16581 Spoiler New Gameplay: Challenge “It’s tough to confront the old rivals anew, but the Great Sage will always prevail!” After completing the game at least once, the Destined One can find “Challenge” at any Keeper’s Shrine. There are two types of challenge available: “Return of Rivals” and “Gauntlet of Legends”. “Return of Rivals” The Destined One can challenge a former opponent to a duel, choosing from three levels of difficulty. If any opponents remain undefeated in the main game, the corresponding rebattle will be unavailable. “Gauntlet of Legends” The Destined One can battle against multiple opponents in succession, using customized curses to tailor the difficulty. This mode can be difficult, as some old opponents may surprise with new moves. Proceed with caution! If any opponents remain undefeated in the main game, the related gauntlet will be unavailable. Completing any gauntlet rewards players with new rare treasures. Medicine: “Glimmering Scale Pellets” and its formula; Drink and Soaks: “Sour Wine”, “Frost-Enduring Chrysanth”, and “Robust Antler”; Curios: “Stone Tiger Tally”, “Ever-Burning Palace Lantern”, and “Fragment of the Ocean-Settling Pillar”; Equipment: “Three Hill Crown”; Weapons: “Qing Mallet”, “Fanged Cyan Staff”, and “Leeching Centipede Staff”. New Game Feature: Journeyer’s Chart “Let the chart chart the journeyer’s journey.” A remarkable one has captured these landscapes, organizing them into charts for guidance and marking. A Journeyer’s Chart can be unlocked when the Destined One first enters Black Wind Mountain and meets the Keeper. Afterwards, for each new territory reached, a “Journeyer’s Chart” can be purchased at the Keeper’s Shrine. New Equipment: Armor Set of Opulence As the year comes to a close, we wish all Destined Ones an early Happy Chinese New Year! May you have joy and prosperity all year round. Four special armor pieces have been crafted to celebrate the upcoming Chinese New Year. After installation, all Destined Ones can claim these directly through “Trailblazer’s Gift” at any Keeper’s Shrine. New Music Library Functions “Black Myth: Wukong Soundtrack Selection” has been added as a new soundtrack application (some tracks are not available for export due to copyright restrictions). Please note: Due to configuration issues on EPIC, purchasers of “Black Myth: Wukong Deluxe Edition Upgrade” may experience delays in receiving the soundtrack selection. Your patience is much appreciated. Bug Fixes Bosses Fixed an issue where yaoguai chiefs “The King of the Kingdom of Flowing Sands and His Son” might not drop the spirit of “Second Rat Prince” upon defeat. Fixed an issue where yaoguai queen “Kang-Jin Star” would die unexpectedly under certain conditions. Fixed an issue where “Zhu Bajie” could not be defeated during a certain phase. Fixed an issue where yaoguai king “Yellow Loong” would get stuck underground in certain situations. Fixed an issue where some skills of yaoguai king “Yellow Loong” could not be interrupted even after being seen-through. Fixed an issue where yaoguai chiefs “Cloudy Mist, Misty Cloud” would continue attacking players while in invisible state under certain conditions. Fixed an issue where yaoguai chief Lang-Baw-Baw could not engage in combat under certain conditions. Fixed an issue where some skills of “Erlang, the Sacred Divinity” would deal abnormal damage to the Destined One. Fixed an issue where the Destined One could engage in the battle with “The Four Heavenly Kings” in forms other than “Stone Monkey” under specific operations. Fixed an issue where the Destined One could be blocked by an invisible wall, preventing him from entering combat in certain situations. Improved the grappling performance of yaoguai king “Yellow Wind Sage”. Reduced the invulnerability duration of “Green-Capped Martialist”. Enhanced the effectiveness of the vessel “Wind Tamer” against yaoguai chief “Non-Void”. Improved the combat experience with yaoguai chiefs “Cloudy Mist, Misty Cloud”. Improved the combat experience with yaoguai chief “Emerald-Armed Mantis”. Improved the combat experience with “The Great Sage’s Broken Shell”. Levels Fixed an issue where Zhu Bajie did not appear in Mount Huaguo under certain conditions. Protagonist Improved the experience when the Destined One consumes multiple medicines consecutively. Enhanced the experience of Varied Combos and Charged Heavy Attacks. Optimized the description of Transformations-related Talents. Fixed an issue where the damage detection of Spirit Skills persisted indefinitely under certain operations. Fixed an issue where the animation of Life-Saving Strand could not be triggered when the Talent had taken effect under specific operations. Fixed an issue where “Bull King’s Mask” could gain Focus even when attacked during invincible states (Doging, Perfect Dodging, or Seeing-Through). Interaction The Music Library progress bar now supports dragging. Control customization for Keyboard & Mouse now supports mouse side buttons. Fixed an issue where the Sprint button icon would not display in Controller Type B’s layout. Fixed an issue where the Inventory interface might not display content under certain operations. Fixed an issue where the UI could become misaligned under specific operations. Sound and Subtitles Fixed errors in some sound effects. Fixed abnormal voice playback for certain yaoguai kings. Optimized the volume of certain sound effects. Performance Fixed occasional crashes for some users after enabling DLSS frame generation. Fixed screen flickering issues for some users after enabling XeSS. Fixed a memory leak issue under certain conditions. Fixed crashes caused by outdated drivers. Optimized performance for numerous scenes and boss fights on medium and low-end configurations. Enhanced the performance of Full Ray Tracing on GeForce RTX. Localization and Other Added language support for Turkish. Added and improved translations for Portraits in several languages. Corrected translation errors and fixed issues with spelling, capitalization, and terminology consistency in several languages. Improved the translation of lyrics in several languages. Enhanced the quality of some English voiceovers and their synchronization with subtitles. Improved text display in several languages. 3
7nisiotis Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) και η υπόλοιπη playlist εδώ Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από 7nisiotis 5 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα