Προς το περιεχόμενο

Black Myth: Wukong [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Είναι NVIDIA sponsored γι' αυτό, δεν θέλει να χαντακώσει τις κάρτες της που έχουν λίγη VRAM(4060/4070 κλπ).

έχει λογική αυτό που λες αλλά απ την άλλη πάει να μας στραγγίξει το μηχάνημα και χρησιμοποιεί μόνο 7G?!! ...  ε πλάκα μας κάνει....

  • Απαντ. 698
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, CODEC είπε

έχει λογική αυτό που λες αλλά απ την άλλη πάει να μας στραγγίξει το μηχάνημα και χρησιμοποιεί μόνο 7G?!! ...  ε πλάκα μας κάνει....

Θα έχει σίγουρα αρκετά σημεία με low-res textures..

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, CODEC είπε

έχει λογική αυτό που λες αλλά απ την άλλη πάει να μας στραγγίξει το μηχάνημα και χρησιμοποιεί μόνο 7G?!! ...  ε πλάκα μας κάνει....

Δεν σημαινει παντα περισσοτερη vram καλυτερα textures. Παιζει παρα πολυ ρολο το compression. Εδω εχουμε κρυσταλλο textures με λιγη χρηση της vram. Και καποτε παιζαμε Rise of tomb raider με πεντακαθαρα textures με 6gb vram χρηση. Η amd τραβαει vram με το τσουβαλι μπας και γονατισουν οι nvidia που ειναι τσιγκουνες σε vram. Και ας μην εχουν τα καλυτερα textures τα παιχνιδια τους. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δεν σημαινει παντα περισσοτερη vram καλυτερα textures. Παιζει παρα πολυ ρολο το compression. Εδω εχουμε κρυσταλλο textures με λιγη χρηση της vram. Και καποτε παιζαμε Rise of tomb raider με πεντακαθαρα textures με 6gb vram χρηση. Η amd τραβαει vram με το τσουβαλι μπας και γονατισουν οι nvidia που ειναι τσιγκουνες σε vram. Και ας μην εχουν τα καλυτερα textures τα παιχνιδια τους. 

Καλά αυτό σημαίνει, βάλε Far Cry 6 με HD textures που ζητάνε 16GB VRAM να δεις υφές..Δεν βλέπεις πουθενά low-res και έγινε γιατί είναι AMD sponsored, ο καθένας φροντίζει για τα προϊόντα του. 

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, CODEC είπε

έχουμε διαφορετικό game ver.  νομίζω χτες ή προχτές κάναν update.... δοκίμασε και με το νέο.

Δοκιμασα με το νεο. Ολα δεξια 75% resolution scale. Επεσε στο 17% η διαφορα με 33% μεγαλυτερη αναλυση. Δοκιμασε OC και +1550 vram συχνοτητα να δουμε ποσο θα παρεις. Φλουδα το benchmark μηδεν stutter. 

Screenshot-2.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, Arkin said:

Δεν σημαινει παντα περισσοτερη vram καλυτερα textures. Παιζει παρα πολυ ρολο το compression. Εδω εχουμε κρυσταλλο textures με λιγη χρηση της vram. Και καποτε παιζαμε Rise of tomb raider με πεντακαθαρα textures με 6gb vram χρηση. Η amd τραβαει vram με το τσουβαλι μπας και γονατισουν οι nvidia που ειναι τσιγκουνες σε vram. Και ας μην εχουν τα καλυτερα textures τα παιχνιδια τους. 

Να βγει με το καλό το game να το δούμε και από κοντά ..... και αν σε όλο το game αποδειχτεί πως μπορούν να καταφέρουν next gen textures με λίγη vram τότε ξεβρακώθηκαν όλοι τους ... και nvidia και amd.

14 minutes ago, Arkin said:

Δοκιμασα με το νεο. Ολα δεξια 75% resolution scale. Επεσε στο 17% η διαφορα με 33% μεγαλυτερη αναλυση. Δοκιμασε OC και +1550 vram συχνοτητα να δουμε ποσο θα παρεις. Φλουδα το benchmark μηδεν stutter. 

Screenshot-2.png

vram 24552Mhz ... μικρή διαφορά με πριν. Τα +1550 με έδωσαν 2 fps τρομάρα τους....

 

wukong_memoc.jpg

Επεξ/σία από CODEC
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, CODEC είπε

Να βγει με το καλό το game να το δούμε και από κοντά ..... και αν σε όλο το game αποδειχτεί πως μπορούν να καταφέρουν next gen textures με λίγη vram τότε ξεβρακώθηκαν όλοι τους ... και nvidia και amd.

vram 24552Mhz ... μικρή διαφορά με πριν. Τα +1550 με έδωσαν 2 fps τρομάρα τους....

 

wukong_memoc.jpg

Ανεβασες και συχνοτητα? Να εισαι μονιμα εκει 2900-2950? Τωρα εισαι στο 19% διαφορα απο μενα. Πρεπει με τη συχνοτητα αν παιζουμε στα ιδια να ειμαστε στο 30% τουλαχιστον διαφορα οσο δηλαδη ειναι η διαφορα 1440p/UW1440p που ειναι 33% παραπανω pixels. 

Δημοσ.
7 minutes ago, Arkin said:

Ανεβασες και συχνοτητα? Να εισαι μονιμα εκει 2900-2950? Τωρα εισαι στο 19% διαφορα απο μενα. Πρεπει με τη συχνοτητα αν παιζουμε στα ιδια να ειμαστε στο 30% τουλαχιστον διαφορα οσο δηλαδη ειναι η διαφορα 1440p/UW1440p που ειναι 33% παραπανω pixels. 

θα το δοκιμάσω

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, CODEC είπε

Να βγει με το καλό το game να το δούμε και από κοντά ..... και αν σε όλο το game αποδειχτεί πως μπορούν να καταφέρουν next gen textures με λίγη vram τότε ξεβρακώθηκαν όλοι τους ... και nvidia και amd.

vram 24552Mhz ... μικρή διαφορά με πριν. Τα +1550 με έδωσαν 2 fps τρομάρα τους....

 

wukong_memoc.jpg

Ετρεξα και εγω ενα σε 1440p

Screenshot-1.png

Δημοσ.

Με καρφωτές τιμές που μου είπες δεν τέλειωνε το bench..το πετούσε έξω. Οπότε έκανα κάποιες δοκιμές να βρω  κάποιο safe spot  στα γρήγορα λόγο και της ώρας.

GPU CLOCK : 2840  στα 1,030 περίπου

VRAM : 24552

οκ έχει μια μικρή διαφορά με πριν.

Πάντως το γεγονός πως σε 2Κ και 4Κ χρησιμοποιεί ίδια  vram αφήνει ερωτηματικά. 

 

 

 

WUKONG_OC.jpg

Δημοσ.
Μόλις τώρα, CODEC είπε

Με καρφωτές τιμές που μου είπες δεν τέλειωνε το bench..το πετούσε έξω. Οπότε έκανα κάποιες δοκιμές να βρω  κάποιο safe spot  στα γρήγορα λόγο και της ώρας.

GPU CLOCK : 2840  στα 1,030 περίπου

VRAM : 24552

οκ έχει μια μικρή διαφορά με πριν.

Πάντως το γεγονός πως σε 2Κ και 4Κ χρησιμοποιεί ίδια  vram αφήνει ερωτηματικά. 

 

 

 

WUKONG_OC.jpg

Κομπλε εισαι εκει παει με OC profile μια 4080super. Αξιοπεριεργο που οι HU την εχουν στα 87fps με ιδιες ακριβως ρυθμισεις δηλαδη και stock η καρτα παλι ειναι πανω απο 95 average. 

Screenshot-2.png

Δημοσ.
1 minute ago, Arkin said:

Κομπλε εισαι εκει παει με OC profile μια 4080super. Αξιοπεριεργο που οι HU την εχουν στα 87fps με ιδιες ακριβως ρυθμισεις δηλαδη και stock η καρτα παλι ειναι πανω απο 95 average. 

Screenshot-2.png

Δε το βλέπω να αξίζει το oc για το game.

στα 2Κ που έκανες τεστ πως το κατάφερε το low και το πήγε 46 fps..... ενώ στα 4Κ  είναι 69 ?!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, CODEC είπε

Δε το βλέπω να αξίζει το oc για το game.

στα 2Κ που έκανες τεστ πως το κατάφερε το low και το πήγε 46 fps..... ενώ στα 4Κ  είναι 69 ?!!!

Ανοιξα καποια στιγμη το afterburner και εκει εκανε το spike 0.1% ειναι δηλαδη ενω στα 3440x1440 που ειναι 69 δεν ειχα το monitoring καθολου. Δημιουργει spikes οπως και το hwinfo αν τρεχουν απο πισω και κανουν καταγραφη.

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.

Άντε να βγει το game να χουμε μια καλύτερη εικόνα γιατί ως τώρα μόνο εκτιμήσεις έχουμε... άσε και που απ τα data που συλλέγουν απ το bench  υποτίθεται θα κάνουν κάποιες διορθώσεις.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...