Προς το περιεχόμενο

Black Myth: Wukong [PC]


Sakiz105

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, xtrmsnpr said:

Εγώ θέλω να βάλουμε ένα στοίχημα, αν δεν είναι θα μου το πάρεις δώρο, αν χάσω δε κερδίζεις τίποτα, απλώς θα χαρείς το παιχνίδι. 

Stuttering ή θέματα όλα τα παιχνίδια λίγο πολύ έχουν στις αρχές. Αυτό είναι δεδομένο. Πόσο μάλλον λόγω Stutter Engine 5. Αν δεν καίγεσαι απλά περιμένεις sales βρε συ Άκη, ή απλά κάποια έκδοση με πιθανά expansion/dlcs. Και το Caylisto χαμός γινόταν, αλλά το παίξαμε με τα πρώτα patches που έστρωσαν κάπως το χαλι. Είχα όρεξη και το έπαιξα τότε, τελείωσε. Αν μου είχε φύγει το αίσθημα θα περίμενα το δωρεάν, ή στη μισή τιμή απ' ότι το πήρα (πχ 15€).

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 678
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

26 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Stuttering ή θέματα όλα τα παιχνίδια λίγο πολύ έχουν στις αρχές. Αυτό είναι δεδομένο. Πόσο μάλλον λόγω Stutter Engine 5. Αν δεν καίγεσαι απλά περιμένεις sales βρε συ Άκη, ή απλά κάποια έκδοση με πιθανά expansion/dlcs. Και το Caylisto χαμός γινόταν, αλλά το παίξαμε με τα πρώτα patches που έστρωσαν κάπως το χαλί. Είχα όρεξη και το έπαιξα τότε. Αν μου είχε φύγει το αίσθημα θα περίμενα το δωρεάν, ή στη μισή τιμή απ' ότι το πήρα (πχ 15€).

Όχι όχι, ο αρκιν κατάλαβε τι έγραψα, δε μιλάω για στατεριν, μιλάω ότι αν δεν είναι πένα που γράφει με τόση σιγουριά, να μου το πάρει δώρο 😁

Πολύ σιγουριά ξαφνικά και βομβαρδισμός από ρεβιουζ εδώ μέσα, για να δούμε τι? Ότι τα σαητς κάνουν κλαπ κλαπ? Φτάνει έχουμε χορτάσει από τέτοια πολιτική. 

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, aetos1988 said:

Είδαμε και οι υπόλοιποι τι κάνουν... Να σου θυμίσω όταν κυκλοφόρησε το CP2077... 

Ότι και να μου θυμισεις δεν παύει να ισχύει ότι την Unreal λίγα στούντιο έχουν καταφέρει να την μάθουν και εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι Κινεζους χωρίς να μου αποδείξουν πρώτα ότι το παιχνίδι τους τρέχει σωστά.

Όταν δω τις τεχνικές αναλυσεις,τις οποίες από ότι φαίνεται τις έχουν παγώσει για μετά το launch,τότε θα αποφασίσω εάν θα το δοκιμάσω.

Μέχρι τότε το προσπερνάω.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, optimus prime είπε

προσωπικά δεν εμπιστεύομαι Κινεζους χωρίς να μου αποδείξουν πρώτα ότι το παιχνίδι τους τρέχει σωστά.

είμαι σίγουρος αδερφέ μου optimus ότι θα εργαστούν σκληρά μέρα νύχτα για να κερδίσουν πάλι την εμπιστοσύνη σου 💪

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Arkin δες αυτό εδώ το gameplay και κάτσε μέτρα πόσες φορές του φριζαρει πανω στην μαχη.

Δλδ μιλαμε ουτε στα βιντεο δεν μπορει να κρυφτει αυτο το χαλι..

Κατά τα άλλα στην Unreal 5 αφού η μηχανή σηκώνει foliage και lighting δεν θα μασάει στις μάχες,θα τρεχει φλούδα.. 

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Εγώ θέλω να βάλουμε ένα στοίχημα, αν δεν είναι θα μου το πάρεις δώρο, αν χάσω δε κερδίζεις τίποτα, απλώς θα χαρείς το παιχνίδι. 

Δεν βαζω ποτε στοιχημα ειπαμε δεν ειμαστε τζογαδοροι. Απο το benchmark κρινω καθαρα και θα δουμε και με το day one patch που θα παρει. Hogwarts να μην ειναι που δεν θα ειναι γιατι δεν εχει τοσους NPC και μια χαρα θα παει. 

15 λεπτά πριν, optimus prime είπε

@Arkin δες αυτό εδώ το gameplay και κάτσε μέτρα πόσες φορές του φριζαρει πανω στην μαχη.

Δλδ μιλαμε ουτε στα βιντεο δεν μπορει να κρυφτει αυτο το χαλι..

Κατά τα άλλα στην Unreal 5 αφού η μηχανή σηκώνει foliage και lighting δεν θα μασάει στις μάχες,θα τρεχει φλούδα.. 

 

Αναφερει καπου με τι συστημα το παιζει και τι ρυθμισεις? Γιατι δεν ειδα να το γραφει καπου τωρα το βλεπω μηπως το αναφερει οταν μιλαει. 

Λεει οτι του αρεσει παραπανω απο οτι περιμενε. Θετικο οτι το μονο που εχει σαν τα souls games ειναι το bonfire καπου εκει τελειωνει η συγκριση. Action RPG στυλ god of war αυτο ακριβως που ηθελα. 

Δυσκολο για mastered η μαχη αλλα rewarding.

Επεξ/σία από Arkin
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, Arkin said:

 

Αναφερει καπου με τι συστημα το παιζει και τι ρυθμισεις? Γιατι δεν ειδα να το γραφει καπου τωρα το βλεπω μηπως το αναφερει οταν μιλαει. 

 

Ti σύστημα ρε Arkin τώρα να σου πει,αυτό νμζεις θα κανει την διαφορά?

Αυτά είναι προβλήματα της μηχανης που λίγοι devs παγκοσμίως ξέρουν να λύνουν.. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Ti σύστημα ρε Arkin τώρα να σου πει,αυτό νμζεις θα κανει την διαφορά?

Αυτά είναι προβλήματα της μηχανης που λίγοι devs παγκοσμίως ξέρουν να λύνουν.. 

Κοιτα τα πραγματικα 100% smooth παιχνιδια στον υπολογιστη ειναι ελαχιστα οπως λες πχ ενα forza ενα gears ενα avatar ενα 2077. Το 99% της unreal κατι θα εχουν. Οσο δεν βλεπω σε καμια περιπτωση τα χαλια του hogwarts και του jedi survivor παρα μονο κατι micro stutter εδω και εκει τα οποια θα λυθουν ακομα και με το day one patch ειμαι οκ. Και το hellblade ειχε αυτα τα micro stutter και το kena και γενικα καθε unreal παιχνιδι εκτος απο κατι λιγα που ανεφερα. Δεν γινεται να παρατησουμε οτι εχει micro stutter η traversal stutter και πιστευω οτι και αυτα τα μικρα που βλεπουμε στις μαχες θα τα λυσουν γρηγορα μονο τα traversal θα μεινουν που δεν φτιαχνονται ποτε και πουθενα. Στο benchmark ειδα μονιμα την καρτα 99% οποτε απο εκει και περα δεν μπορω να κανω κατι αλλο εγω στο hogwarts εχω σημεια με 60% usage γονατιζει ο 5700x και παλι λογο FG ειναι οκ τα frames. Το παιχνιδι βλεπω οτι εχει παθος ενεργεια και ατμοσφαιρα απο εκει και περα οταν το παιξουμε θα γραψουμε περισσοτερα. Απο τα video και τα reviews με τον καθενα να γραφει το μακρυ και το κοντο του αντικειμενικη αποψη δεν σχηματιζεις. 

3 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

Μια χαρά... Εδώ ένα παιχνίδι των 6ωρων το τραβάω στις 7 τουλάχιστον και μου παίρνει καμία εβδομάδα παίζοντας "λάου λάου" (σιγά σιγά, χωρίς βιασύνη, παίρνει το χρόνο του δηλαδή μέσα στην καθημερινότητα μου με μια χαμαλοδουλειά στην πλάτη μου).

Α οχι ενα 2ωρο 3ωρο τη μερα αν μπορεσω να το ριξω λιγοτερο δεν το απολαμβανεις οπως πρεπει νιωθεις οτι δεν επαιξες οταν το κλεινεις. 

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Westbaum είπε

🤣😅

image.png.c6dbc1e1e6f0c452162947a3f8434128.pngimage.png.e4d979658024b7eb4683eb38186872b3.png

Το είδα και εγώ αυτό. Τα περισσότερα χαμηλά σε βαθμολογία reviews αυτό κραζουν δηλαδή οι βλακες ήθελαν γυναίκα χαρακτήρα αλλά και το όλο θέμα γύρω από το studio. Τα άλλα μισά χαμηλά σε rating reviews μιλάνε για το performance και κάποια crashes και αόρατους τοίχους. Δηλαδή το παιχνίδι έπεσε στο 82 από αυτά τα νούμερα που βάζουν 70 και 75. Αν φύγουν αυτά είναι στο 88 με 90. Μόνο μαύρο σε τέτοια reviews που δεν μιλάνε πραγματικά για το παιχνίδι αλλά ασχολούνται με τα υπαρξιακά τους και το performance που θα λυθεί. Το Review που ανέφερες κράζει και ότι το hype για ακόμα ένα soul παιχνίδι δεν καλύφθηκε λες και είπαν ποτέ ότι θα είναι soul like οι developers. Action rpg με κινεζική μυθολογία είναι και αυτό ακριβώς έδωσαν. Αντε με τους τρόμπες. 

Ο άλλος από κάτω κράζει για τα πολλά bosses και επειδή χάνετε στο χάρτη ήθελε mini map. Για αυτο παρε ένα 3 στα 5. Τι να πω δεν ξέρω 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Action rpg το βάφτισαν γιατί εάν το έλεγαν soulslike όλα τα media θα το συγκριναν με το Elden Ring και θα του χαλούσαν το Image.

Οι Κινέζοι είναι πονηροι είπαμε,δεν είναι κορόιδα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το metacritic θα έπρεπε να μην υπολογίζει στον μέσο όρο παράταιρες βαθμολογίες. Ειδικά όταν βλέπουμε "επιχειρήματα" σαν τα παραπάνω. Για το review bombing από χρήστες και bots δε μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα έτσι και αλλιώς, ας τουλάχιστον προστατεύσουν τον μέσο όρο από τα critic reviews. Δε φταίνε σε τίποτα studios να ανοιγοκλείνουν ή να "αλλάζουν ρότα" για να ικανοποιηθεί και ο τελευταίος κομπλεξικός.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, ilos είπε

Το metacritic θα έπρεπε να μην υπολογίζει στον μέσο όρο παράταιρες βαθμολογίες. Ειδικά όταν βλέπουμε "επιχειρήματα" σαν τα παραπάνω. Για το review bombing από χρήστες και bots δε μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα έτσι και αλλιώς, ας τουλάχιστον προστατεύσουν τον μέσο όρο από τα critic reviews. Δε φταίνε σε τίποτα studios να ανοιγοκλείνουν ή να "αλλάζουν ρότα" για να ικανοποιηθεί και ο τελευταίος κομπλεξικός.

Ετσι ακριβως το παιχνιδι ειναι του 90 και οχι του 82 που επεσε λογο ολων αυτων που πρεπει να καλυψουν την ανυπαρξια τους. Eυτυχως τους εγραψε στα @@ τους η game science και εδωσε κατι πραγματικα καλο οποτε προτεινω ξυδακι βαλσαμικο σε ολους αυτους του woke reviewers. 

1 ώρα πριν, optimus prime είπε

Action rpg το βάφτισαν γιατί εάν το έλεγαν soulslike όλα τα media θα το συγκριναν με το Elden Ring και θα του χαλούσαν το Image.

Οι Κινέζοι είναι πονηροι είπαμε,δεν είναι κορόιδα.. 

Παλι καλα που δεν ειναι souls και ειναι action rpg αυτο ηθελε ο κοσμος και μπραβο τους. Παμε να το λιωσουμε 3 μερουλες ελπιζω να φαω και λιγο ξυλο απο τα bosses να προσπαθησω για mastered πανω στη μαχη μιας και ειναι τερμα rewarding και satisfying απο οτι γραφουν. 

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, Arkin said:

 [...]

 

Spoiler

Grap a Coffee Guys. Για πάμε:

Περί SR κριτικής , ο λόγος ...

Και γ²μω τις δηλώσεις λέμε! Δηλαδή αυτό εγκρίθηκε έτσι, με άνεση. Πρέπει κάπως να τραβήξεις τα βλέμματα. Ουάου. Είναι κακοήθεις νάρκισσοι όσοι πετάνε αυτό το μπαλάκι του "everything MUST DEI (or it's - ότι ταμπελίτσα βάζουν να τελειώνει σε -ist /ικο/στης) Because... FU ... that's why. ". Επίσης έχει γίνει debunked το παραμύθι που συνεχίζει να προωθείται πέρι "συμπεριφορών" από το στούντιο.

Πρόκειται για μια συλλογική νοοτροπία. Μια ολοφάνερη συλλογική έμφυτη νοοτροπία. 

—Έλλειψη συμπερίληψης και ... διαφορετικότητας λοιπόν;! ΠΟΥ; Έριξε μια ματιά ο/η/το/τα συγγραφέας πριν πετάξει κάτι τέτοιες δηλώσεις μέσα στη συγκεκριμένη κριτική ; Για πάμε να το αναλύσουμε με τη 'δική της οπτική'...

Έχουν συμπεριλάβει τόσους πολλούς διαφορετικούς εμφανισιακά μυθικούς ή και μη τύπους χαρακτήρων: φίδι, αράχνη, αρκούδα, τίγρη, αετό, δράκους (κα) – είναι πιο γεμάτο από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Καλά δεν το βλέπει ο-η-το screenrant reviewer αυτό; Μυστήρια πράγματα.

Επιπλέον, όπως προείπαμε για τη γέννηση του, ο Wukong, ως μαγικό ον, προερχόμενος από γονέα 1 + γονέα 2 μια ... πέτρα, σημαίνει ότι δεν έχει ξεκάθαρο φύλο, είναι "no binary"· είναι ο πρεσβευτής της... LGBTQDLC+ κοινότητας. Οι περισσότεροι πίθηκοι έχουν μαύρο δέρμα, οπότε η εκδοχή αυτή με λευκό δέρμα αποτελεί ένδειξη διαφορετικότητας (diversity). Επίσης, οι πίθηκοι έχουν παρατηρηθεί να παρουσιάζουν ομοφυλοφιλική συμπεριφορά κατά καιρούς, κάτι που καθιστά την προσέγγιση αυτή πιο συμπεριληπτική (inclusive). Με τη λογική αυτή☑️, οριστε. Τέλος, είναι επίσης ένθερμος υποστηρικτής της vegan διατροφής, κάτι που βοηθά στην προώθηση της κουλτούρας της οικολογικής συνείδησης και του κινήματος σωτηρίας του πλανήτη☑️. 😄

--- Πάμε λοιπόν εν τάχει να απαντήσουμε (όχι που θα το δει το άτομο αυτό αλλά επειδή μπορούμε και πρέπει να μην λαμβάνουμε υπόψιν μας τέτοιες "αρνητικές" πτυχές)...

— Τι είναι ο Sun Wukong. Από που κρατά η σκούφια του 

20240809_035033.jpg.a9500671985b28497208cec79a88ccb0.jpg

Ο Sun Wukong δεν γεννήθηκε " ακριβώς " αλλά πλάθηκε. Σύμφωνα με την κινεζική μυθολογία και το κλασικό πρωτότυπο έργο "Ταξίδι στη Δύση/Journey to the west" που εμπνεύστηκε. Ο γνωστός και ως Βασιλιάς των Πιθήκων, ήρθε στην ζωή από μία μαγική πέτρα που βρισκόταν στην κορυφή ενός βουνού. Η πέτρα αυτή ήταν εμποτισμένη με τις Δυνάμεις του Ουρανού και της Γης. Με το πέρας πολλών ετών, απέκτησε ζωή, εξερράγη δίνοντας πνοή στον εμβληματικό αυτόν ήρωα.

Αυτή η γέννηση, από την πέτρα, υποδηλώνει την υπερφυσική υπόσταση του και τη μοναδικότητα του ως ένα ον με εξαιρετικές δυνάμεις και ικανότητες, σχεδόν ανίκητος, έξυπνος, (έπειτα σοφός), με παιχνιδιάρικη και μοναδικά χιουμοριστική διάθεση - κάτι που φαίνεται στο περιπετειώδες Ταξίδι που θα ακολουθήσει. 

Η υπερβολική αυτοπεποίθηση και φύση του, όπως και η ανάγκη του για δύναμη τον οδήγησαν σε αντιπαραθέσεις με θεϊκές δυνάμεις και αρχικά ήταν ατίθασος και ανυπάκουος στους θεούς και σε άλλα επουράνια όντα. Μετά από πολλές περιπέτειες και τιμωρίες, καταλήγει μαθητής του Tang Sanzang και θα συμπορευτούν, ο ένας ως προστάτης και ο άλλος ως δάσκαλος. Στο μυθιστόρημα, ως ένας σημαντικός χαρακτήρας ο Tang Sanzang είναι ο δάσκαλος και προστάτης μιας ομάδας φανταστικών ηρώων που τον συνοδεύουν στο ταξίδι του προς τη Δύση (Ινδία). Ο πιο διάσημος από αυτούς είναι ο μαϊμούδος μας, ο Sun Wukong, ο Βασιλιάς των Μαϊμούδων.

Μετά από πολλές περιπέτειες και τιμωρίες, σε κάποια φάση της ιστορίας για να εξιλεωθεί για τις αμαρτίες του, αναλαμβάνει την αποστολή αυτή να συνοδεύσει τον μοναχό για να ανακτήσουν κάποιες ιερές βουδιστικές γραφές από την Ινδία, κάτι που θα εξελιχθεί και στην προσωπική του αναμόρφωση. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αυτού, ο Wukong λειτουργεί ως ο προστάτης της ομάδας, χρησιμοποιώντας τις ικανότητες του για να ξεπεράσει αμέτρητους αντιπάλους, δαίμονες, τέρατα, κινδύνους και εμπόδια. Η σχέση τους είναι η κλασσική αυτή σχέση μεταξύ δασκάλου και μαθητή, αλλά και μεταξύ προστάτη και προστατευόμενου. Αλλά με κάθε εμπόδιο, ο Sun W. άρχισε να νοιάζεται πραγματικά για τον μοναχό, ως φίλος και σύμμαχος του. Στην πορεία, αναπτύσσει σεβασμό για το πρόσωπο του, καθώς αναγνωρίζει την αφοσίωση του μοναχού στο στόχο του και την ηθική του στάση.

Παρά τη σκανδαλιάρικη και ανυπότακτη φύση του, ο Wukong σταδιακά γίνεται πιο πειθαρχημένος και σοφός, διατηρώντας όμως το χιούμορ και το παιχνιδιάρικο του πνεύμα.

 

              Στα πιο σοβαρά 🙊

Gameplay-ακα τώρα όσο το χαζεύω πριν πατήσουμε σε λίγες μέρες το κουμπάκι του Play: 

Ο σχεδιασμός του gameplay είναι πολύ έξυπνα δοσμένος και θεωρώ ως linear game του ταιριάζει. Τα περισσότερα παρεμφερή παιχνίδια, τι κάνουν, προσφέρουν και εμπλουτίζουν τη φαρέτρα σου με διάφορα όπλα, δυνάμεις εξ αυτων, για να βιώσεις διαφορετικά στυλ μάχης και αίσθηση αλληλεπίδρασης, ενθαρρύνοντας σε να δοκιμάσεις διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης για να επιτεθείς στα boss, αλλά ο μικρός μας πίθηκος (σε σύγκριση μεγέθους με κάτι θεριά όπως ο icy dragon που φαίνεται σε πολλά gameplay ή η τιγρη) κρατά μόνο ένα ραβδί. Ένα μαγικό ΠΑΛΟΥΚΙ έτοιμο να σκάσει στα κεφάλια τους. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που η Game Science εισήγαγε το σύστημα μεταμόρφωσης και φαίνεται να προσφέρει αντίστοιχα μια φρέσκια αύρα και τσαχπινιά, το οποίο επιτρέπει να αλλάζεις μορφή στον χαρακτήρα κατά το δοκούν και να χρησιμοποιείς τις ικανότητες του εχθρού που έφαγες πριν λάχανο, όπως θες, κάτι που ΦΥΣΙΚΑ προσθέτει αρκετούς πόντους στην όλη ατμόσφαιρα με ποικιλόμορφους εχθρούς στο διάβα σου, σε τεράστιο αριθμό. Έξυπνη ιδέα.

Mini map, δεν έχει; Μα πώς γίνεται αυτό, θα ρωτήσει κάποιος. 

Δεν ξέρω την σχεδιαστική απάντηση, δεν γνωρίζω αν έχουν αναφέρει ή θα αναφερθεί κάπου officially ΑΛΛΑ. Νομίζω ότι το επέλεξαν σκόπιμα να μην συμπεριλάβουν χάρτη στο παιχνίδι, γιατί στο μυθιστόρημα, οι ήρωες μας ταξιδεύουν χωρίς να γνωρίζουν τους κινδύνους που ελλοχεύουν.

Η πρώτη τους μεγάλη προσπάθεια 

Ας έχουμε υπόψη μας για μένα πως αυτό είναι το πρώτο παιχνίδι μεγάλης κλίμακας με μια ομάδα ανάπτυξης γύρω στα ~140 (πλέον) άτομα, προγραμματιστές & καλλιτέχνες, από μια εταιρεία που έχει φτιάξει μόλις 2 mobile παιχνίδια στο ενεργητικό της. Αν διορθωθεί (και θα συμβεί αυτό αργά ή γρήγορα) και το stuttering mess, θα είναι ακόμα καλύτερο στο να μην χαλάσει την συνολική εικόνα του τίτλου (και εν μέρει τις αρχικές πωλήσεις που είναι πλέον σημαντικός στόχος). Τόσα και τόσα καλά παιχνίδια φάγανε άδικο - ως έναν βαθμό - χαμό λόγω performance όμως στο τέλος δικαιώθηκαν (επέλεξε όποιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα θέλεις). Ναι δεν είναι ωραίο οπτικά να δεις να τρέχει χαλιά εξ αρχής, κοιτάς το πορτοφόλι σου με μισό μάτι, όμως, είναι το πρώτο τους μεγάλο βήμα, ας πάρουν ένα μικρό ελαφρυντικό, ας δούμε τι θα γίνει και στο Day 1 fix-patch & μη ξεχνάμε, και η κουτσή Μαρία ξέρει πως η μηχανή γραφικών δεν είναι in house αλλά φορέας προβλημάτων εκ φύσεως, χρόνια τώρα "φτιάχνεται και θα το φτιάξουμε".

Περί δυσκολίας 

Η αλήθεια είναι πως έχουν την χάρη τους τέτοια παιχνίδια (και τα καθαρά souls like της From καθώς εδώ έχουμε συνταγή action rpg κατά μεγγγαααλλλλοοοο ποσοστό - ΔΕΝ είναι souls) δε μπορώ να καίω τη ψυχή και τα νεύρα μου να ψαχουλεύομαι γιατί με καθαρίζουν σαν φυστίκι. Αυτό φαίνεται πιο βατό στους εχθρούς μιας και που δε μπορω αυτό με το μαζοχισμό, ξύλο, και τι builds αλχημείες να φτιάξω μέσω οδηγών ή μη. Ίσως οι βετεράνοι των souls να ξενερώσουν γιατί περίμεναν ένα souls αντίπαλο ή να τους φανεί "παιχνιδάκι" σε ευκολία και ταχύτητα τερματισμού. Είναι ταμάμ για εμάς τους πιο "φλώρους" :P

Υπάρχει η άποψη (λογικό) ότι το παιχνίδι δεν προσφέρει επιλογές άμεσα δυσκολίας. Βάζοντας σε σκέψεις τους ενδιαφερόμενους παίκτες. Ωστόσο, αν καταφέρετε να ξεπαστρέψετε το όποιο boss σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, απ'ότι κατάλαβα, θα ενεργοποιηθεί η δεύτερη μορφή της μάχης με αυτό. Αν, όμως, το νικήσετε κουτσά στραβά, με δυσκολία, η δεύτερη μορφή δεν θα εμφανιστεί. Έτσι λειτουργεί η προσαρμοσμένη δυσκολία του παιχνιδιού. Αν αλλάξει κάτι με κάποιο feature update, ή τι γίνεται στο NG+ δε το γνωρίζω ακριβώς. 

Επίλογος 

Οπότε,

Πολύ καλή και τίμια πρώτη προσπάθεια δίπλα και στο εξαιρετικά ενδιαφέρον Stellar Blade για μένα (ακούγεται πως έρχεται κι αυτό στο pc κάποια στιγμή, σύντομα) και Lies of P, με τις όποιες διαφορές τους. Αυτό βλέπω, ξεπέρασε πολλά εμπόδια που μεγαλύτερα στούντιο αρκετές φορές πέφτουν μέσα - εννοείται πως περιμένουμε να δούμε τι άλλο θα προσφέρει αυτή η ομάδα, η οποία έρχεται αρκετά ορεξάτη - στα μεγάλα πλέον ΑΑΑ σαλόνια. 

Αυτά. Reject Modernity, Embrace Monke(y)!

Υ.Γ.

Must Read:

https://www.offlinepost.gr/2023/03/16/sun-wukong-o-athanatos-basilias-tvn-pithikvn/

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

WOW

A reviewer from bilibili (Gamersky, a popular games website) has mentioned a few things that have not been mentioned by other reviewers

  1. the first game episode, black wind mountain, takes 3-5 hours to pass (for most bosses and main story). And the other maps can be 5 times larger..

  2. He is fairly skilled in ARPG, but needed 35 hours to pass main story with only necessary exploration.

  3. The game has a very interesting way to fill westerners with some basic understanding of the mythology and ancient novel, including different styles of cartoons....

  4. There is 40% game content hidden, waiting to be explored by the players

  5. There are more than 50 spirit skills to learn (the powerful damage skills given by absorbing monster's soul). AND a lot of full transformation skills (where you can transform and fight).

  6. He played for 70 hours, but still there are many bosses/quests hidden that he failed to find.

  7. There are lots of art and details in places for players to explore - if you are interested in history, nature and architecture, you will spend hours to enjoy the details. He described this game as "tourist simulator".

  8. There are many "photo spots" to be explored - good for someone who likes to have some coffee when playing.

  9. Because of point 1, his biggest concern is that in big maps it is very easy for people to get lost. This is consistent with all reviews we have seen today.

  10. The game has its own interesting mechanics for 2nd run after the first throughplay

  11. The Chinese voice acting is god level - it is highly recommended for non-chinese speakers to use Chinese voice and English sub

 

Παιζει πολυ καλα και σε steam deck

https://toucharcade.com/2024/08/16/black-myth-wukong-steam-deck-review-settings-pc-port-options

 

Και ναιιιιιιιιιιιιιι πολυ καλο photo mode. Η χαρα του arkin.

Black Myth: Wukong also ships with a good photo mode. This lets you adjust FOV, roll, depth of field, brightness, contrast, vignette, use many filters, toggle headgear, toggle stains on body, use frames, add a logo sticker (with a few options), sticker position, sticker size, and save these settings. I quite like the photo mode even now. It isn’t as in-depth as the best implementations, but it is a lot nicer than what we usually see from developers.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...