Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, barimagas είπε

Ωπα ωπα, μην φευγεται, εχω αλλες δυο ωρες για να σχολασω😂.

Και που λετε εχω ενα c3, οι χρεωσεις τους στα σερβις ειναι και σε μενα παράλογες!! Το διακοσαρι πέφτει με το που πατησω citroen. 

χαχα οι άνθρωποι δε παιζονται. Μ αρεσει που λέγαμε πριν αγοράσουμε αμαξι ποια εταιρεια εχει τα φθηνοτερα ανταλλακτικά..... ετσι και αλλιως ολες εχουν σκοπο να μας πιάσουν τη κωλάρα οποτε πατάμε εκει ! 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Magic_Nature είπε

Παιδια σας ευχαριστώ πραγματικά για τις απαντησεις και τον χρονο σας. :)

Απο ποιον πηρες πιο χρησιμες απαντησεις-πληροφοριες???

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω ενα kia ceed 2007 στην οικογένεια, ειχε να πατησει αντιπροσωπεία 10 χρονια. Τα λαδια και τα σερβις μονοι μας. 

Έπρεπε να αλλαξω μπαρακια ζαμφορ. 84€ τα γνησια, μαζι με σφιξιμο χοιροφρενου ζητησανε αλλα 55€ εργασια. (στην ΚΙΑ)

Ενιωσα κατι να μπαινει βαθια... πλεον δεν υπάρχουν εταιριες με φθηνα ανταλλακτικα, ουτε φθηνη εργασια. Επειδη παει λιγος κοσμος σε αυτους, τους βαρανε ανελέητα αφου ετσι και αλλιως δεν θα ξαναπατησουν...

Επεξ/σία από barimagas
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε

Απο ποιον πηρες πιο χρησιμες απαντησεις-πληροφοριες???

Φιλε εσυ εδωσες πολύ καλές πληροφοριες. Τις καλυτερες ως τωρα μαζι με τον βαρυμαγκα. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Magic_Nature είπε

Φιλε εσυ εδωσες πολύ καλές πληροφοριες. Τις καλυτερες ως τωρα μαζι με τον βαρυμαγκα. 

Άτυπο ειναι δεν μετραει για τους moderators..  Με τελειωσαν(απεκλεισαν) οταν καποιος ρωτησε ................! Του απαντησα με ειρωνικο τροπο και στα καπακια του εξηγησα..  Εστειλα στους διαχειριστες να με ξεκλειδωσουν λεγοντας τους οτι τοσα χρονια εχω δωσει χρησιμες πληροφοριες και εχω παρει απο πολλους ευχαριστιες.. αλλα ουτε καν μου απαντησαν.. Με απαξιωσαν!!!   Καλη συνεχεια..

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Δημοσ.

Πάντως, χωρίς να θέλω να ξεφύγω από το θέμα και καθότι είμαι σε αναζήτηση και γω για αγορά καινούργιου, ένα από τα ερωτήματα που μου δημιουργούνται, είναι αν τελικά αξίζει να συμπεριλάβω στα κριτήρια αγοράς και το κατά πόσο μεγάλη είναι η εγγύηση ενός αυτοκινήτου?
Δηλαδή, αξίζει τελικά να πάρει κάποιος ένα Ford με 8 χρόνια εγγύηση ή ένα KIA με 7, απλά γιατί η μεγάλη εγγύηση (την οποία βέβαια πληρώνει μέσα στην τιμή αγοράς) του δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας, ή όλο αυτό είναι κάτι το ψυχαναγκαστικό και θα καταλήξει στην πορεία να το πληρώσει ακόμα πιο ακριβά μέσα από τα σέρβις?
Πάντως για να κάνω λίγο και τον δικηγόρο του διαβόλου, θεωρώ ότι είναι και λίγο λογικό οι τιμές των σέρβις στις επίσημες αντιπροσωπείες να έχουν τέτοιο καπέλο. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι το κέρδος μιας αντιπροσωπείας προέρχεται κυρίως από κει και όχι τόσο από την πώληση, οπότε αντίστοιχα για να καλύψει και αυτός τα έξοδα της αντιπροσωπείας και να βγάλει και κάποιο κέρδος, είναι λογικό να είναι σχεδόν πάντα ακριβότερος. Εδώ μια σόδα αν πάρεις από το σούπερ που κοστίζει 0,50 λεπτά, σε μια καφετέρια θα στην χρεώσουν 2,5-3 ευρώ, είναι λογικό μετά το λάδι που βρήκες  30 ευρώ να στο χρεώσουν αυτοί 50. Θα μου πεις, ας το χρέωναν 35 ή 40, πάλι κέρδος θα είχαν, εεε τόσα χρόνια νομίζω σε αυτή τη χώρα έχει γίνει πλέον συνήθεια και τρόπος ζωής...
 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με μικρή ανάλυση τα υλικά που σου προτείνουν για αλλαγή δεν ξεπερνάνε με τίποτε τα 40 ευρώ και πολλά λέω. Ειδικά το λάδι δεν είναι 5 λίτρα.Έχω το vectra αλλάζω μόνος λάδια και μαζί με το φίλτρο θέλει 3,5 λίτρα.Φίλτρο αέρα 7 ευρώ φίλτρο καμπίνας 3-4 φίλτρο λαδιού 2,5 με 3 ευρώ.

Και τα υγρά φρένων δεν αλλάζονται απλά προσθέτουμε αν έχει χάσει αλλά κανένα αυτοκίνητο δεν χάνει υγρά φρένων εκτός και έχει βλάβη.Άρα 0 υλικά. εκεί.

Από εκεί και πέρα είναι επιλογή σου.Εγώ θυμάμαι στα 2-3 χρόνια την έκανα νομίζω και εντός εγγύησης όταν μου χρέωσαν υαλοκαθαριστήρες αλλαγή 47 ευρώ.Έχω φτάσει 310.000 χιλιόμετρα και συνεχίζω απλά κάνω αλλαγή λαδιών στα 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα και ιμάντες εκεί που προτείνουν 60 με 70 χιλιάδες χιλιόμετρα.Άλλα  αλλάζω όταν χρειάζεται σε δικό μου συνεργείο που του πάω τα υλικά.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 3
Δημοσ.

ο πρωτος τσαμπουκας έπρεπε να γίνει οταν αγορασες το αμάξι, τα εβαλες κατω να δεις ποσο κανουν τα υλικα μονα τους και ποσο το αγορασες; Γιατί 17000 ευρώ για οπελ μου φαίνονται πολλα. 

Δημοσ.

30.000χλμ, 1ο service, 1.5 χρόνο ? 

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το 1ο Service ή το κάθε service γίνεται στον 1 χρόνο ή στις 20.000χλμ; 

εγώ κάνω πολλά χλμ/έτος και πάω ανά 15.000χλμ 

Το 1ο και το κάθε λιπαντικό μου service κόστιζε 110-130€, εκτός από το τελευταίο που το έκανα Αθήνα με 87€ 

Δες άλλη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημενο συνεργείο 

  • Confused 1
Δημοσ.

Η αντιπροσωπεία σου είπε για πρώτο σέρβις τώρα και όχι νωρίτερα ή εσύ το πας? Έχει μείνει το φίλτρο αέρα +λοιπά μέσα τόσα χιλιόμετρα? πουφ...
Υπολόγισε ότι η αντιπροσωπεία χρεώνει με το μανιουαλ τόσες ώρες ανάλογα με την εργασία..Εκεί είναι τα έξοδα..  Δεν χρεώνουν αυτοί ότι θέλουν ακριβώς

Δημοσ.

 Απλά θα καταστρέψεις το αυτοκίνητο στους "μάστορες" της γειτονιάς, και μόλις καταλάβουν ότι πήγες εκεί για να γλιτώσεις την αντιπροσωπεία, το πιθανότερο είναι να σου συμπληρώνουν απλά λάδι για να "γλιτώσεις" περισσότερα. Φυσικά και τα χρήματα που ζητάνε οι αντίπροσωπείες είναι υπερβολικά, αλλά τα υπολογίζεις πριν την αγορά, και τουλάχιστον για όσο ισχύει η εγγύηση καλό είναι να τα service να γίνονται εκει για τους ευνόητους λόγους... όπως και για τους ευνόητους λόγους δεν δίνει 7 χρόνια εγγύηση η opel. Toυλάχιστον για όσο δίνει να είσαι ήσυχος. Δεν θα έπρεπε εξαρχης να πάρεις αυτοκίνητο εντός εγγύησης αφού δεν σε ενδιαφέρει, θα είχες γλιτώσει ένα σκασμο λεφτα και θα έκανες και τα σερβις μόνος σου. 
  Από εκεί και πέρα δικό σου είναι, δικά σου και τα λεφτά οπότε κάνε ότι θες, εδώ απλά τη γνώμη μας λέμε επειδή ρώτησες,

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Τσάμπα είναι τα €207, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι έχουμε χρήματα για αγορά Καινούργιου αυτοκινήτου αλλά θεωρούμε το service ακριβό !!!!! Μου θυμίζει τα ακριβά κινητά με κάρτα €5 και αναπάντητες για να μην χρεωνόμαστε !!!! Ήμαρτον !!!!

Ίσως ο φίλος δε είχε τα χρήματα (να υποθέσω: η παγίδα των δόσεων...;), ίσως του ήρθαν στραβά άλλα πράγματα.... Δεν θα είναι ο μόνος... Τον καταλαβαίνω αν και συμφωνώ πως δεν ειναι καλή ιδέα να βγει από την εγγύηση για 50€.

Επίσης, ένα πράγμα είναι τα όποια αναλώσιμα και ένα άλλο η εργατωρα που πάει συνήθως 30-40 στα εξουσιοδοτημενα. 

Επεξ/σία από xx1100
  • Like 1
Δημοσ.

Ακου φιλε μου για να καταλαβεις, γιατι μαλλον ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο. Σε οποιο συνεργειο και να πας, τα λαδια τοσο θα σου τα χρεωσει. Για να μην σου πω και παραπανω. Και στο συνεργειο της γειτονιας σου να πας, ενα 50ρικο θα στα βαλει τα λαδια, γιατι και αυτοι βγαζουν και απο τα ανταλλακτικα. Ειδικα δε αν του πεις και με αποδειξη; Εκει να δεις κατι ωραιες τιμες. Ολοι χρεωνουν κανα 70αρι το 4λιτρο τα λαδια, ασχετα με το γεγονος οτι στο Skroutz μπορεις να τα βρεις με 30€.

Ο τροπος για να το αποφυγεις αυτο ειναι οντως απλα να τους τα πας εσυ. Και να ξερεις, μπορεις πολυ ανετα να πας στο εξουσιοδοτημενο με τα δικα σου αναλωσιμα, λαδια ξυδια κλπ και να τους πεις να τα περασουν στο αμαξι και να κανουν τις υπολοιπες εργασιες που προβλεπονται.

Τωρα εχεις κατσει 3 σελιδες να μας λες τα εξοδα σου και τα δανεια σου και το ρευμα σου ενω το θεμα ειναι αλλο. Αν εχεις 17χιλιαρικα να δωσεις για καινουριο αυτοκινητο, επρεπε να ειχες σκεφτει ηδη οτι τα σερβις του θα γινονται στην αντιπροσωπεια με ο,τι σημαινει αυτο. Αλλα anyway. Οταν πας σε ενα οποιοδηποτε συνεργειο το αμαξι σου που ειναι εντος εγγυησης και τους ζητησεις ανταλλακτικα προδιαγραφων Opel και μαλιστα ολα αυτα + τις εργασιες του με αποδειξεις (που μεταφραζεται σε ΦΠΑ) ποσο νομιζεις θα πληρωσεις; Οκ. Θα γλυτωσεις απο τα 207 τα 50-60 και θα πληρωσεις 140-150€. Φοβερο. Με κινδυνο να παθεις μια ζημια στο αμαξι και να παρακαλας την Opel να στο καλυψει με εγγυηση.

 

Κατα τα αλλα κατεβαζουμε νομοθεσιες τις Ε.Ε. και του Συνηγορου Καταναλωτη για την κινεζικη γκατζετια που αγορασαμε και εχει 1 χρονο εγγυηση αντι για 2, και στο αμαξι που εχουμε 4-5 χρονια εγγυηση, κοιταμε να την σαμποταρουμε με κινδυνο να μας κατσει κανα χιλιαρικο στραβη και να τρεχουμε.

Τεσπα, εσυ επιλεγεις, εσυ πληρωνεις, οτι θελεις κανεις.

  • Like 15
  • Thanks 2
Δημοσ.

αν εχει κανει καποιος 30000χιλ σε 1.5 χρονο σημαινει οτι ειναι εργαλειο δουλειας και δεν πρεπει να περιμενει το σερβις για να τσεκαρει λαδια γιατι πιθανολογω μπορει να εχει και λιγοτερο απο κιλο μεσα τωρα .......τουλαχιστον 2 ενδιαμεσες ανα 10000 χιλ αλλαγες με η χωρις φιλτρο...

εχω ενα γειτονα που απλα συμπληρωνει λαδι και τιποτα αλλο......

 

Δημοσ.

Το βασικό εξάρτημα που μπορεί να πάθει βλάβη σε ένα αυτοκίνητο και χρειάζεται την εγγύηση είναι η μηχανή άρα τι μπορεί να πάθει όταν βάζεις και έξω τα προβλεπόμενα λάδια φίλτρα και πιο τακτικά μάλιστα από ότι λέει το μάνουαλ.Τίποτε. Σε λοιπά εξαρτήματα αν πάθει βλάβη λόγω φυσιολογικής φθοράς π.χ. φρένα ψαλίδια ακρόμπαρα μπουζί , υαλοκαθαριστήρες λάστιχα έτσι κι αλλιώς η εγγύηση δεν τα καλύπτει οπότε πάλι θα τα πληρώσεις από τη τσέπη σου.

Θυμάμαι είχα πληρώσει αλλαγή ιμάντες εκεντροφόρου με αντλία νερού 400 ευρώ στην αντιπροσωπεία και τα αλλάζω έξω με 200 που πάω μόνος τα ανταλλακτικά.

Συμπέρασμα.΄΄Οταν ξέρεις και προστατεύεις  τη μηχανή σου σωστά με τα ανάλογα λιπαντικά και τα φίλτρα μήπως είναι βλακεία να πληρώνουμε σέρβις σε καραβίσιες τιμές στην αντιπροσωπεία για να μας λένε ότι έχουμε εγγύηση;;;

Τώρα όταν κάποιος είναι τελείως άσχετος με λάσπη στα μάτια και το μόνο που ξέρει είναι η τάπα να βάλει βενζίνη τότε καλό είναι να πηγαίνει στην αντιπροσωπεία όταν του λέει το βιβλίο του να έχει και το κεφάλι του ήσυχο.

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...