Προς το περιεχόμενο

Ούτε τηλεφωνο ούτε ιντερνετ μετα απο αναβάθμιση γραμμής απο 24 σε 100 mbps


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα ανοίγω αυτό το θέμα μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να με βοηθήσει. Έκανα πριν μερικές μέρες αναβάθμιση απο 24 σε 100 (εταιρεία Nova/forthnet) και όπως καταλαβαίνετε έγινε η γραμμη ευριζωνική. Αρχικά μου έστειλαν καινούριο ρούτερ (ZTE H288A) που διάβασα ότι είναι και καλό ρούτερ. Έπειτα μου είπαν ότι καποια στιγμη θα μου στείλουν μνμ ότι θα γινει η αναβάθμιση και ότι δεν θα έχω ιντερνετ για μερικες ώρες. Όντως έτσι έγινε και μόλις τελέιωσε η εργασία μου ήρθε μήνυμα ότι εχει ενεργοποιηθει η γραμμη και πως πρεπει να βάλω τον καινουριο εξοπλισμο. Συνδέω το ρουτερ βάση τον οδηγιών. Έχω 1 τηλέφωνο δίπλα στο ρουτερ και άλλα δύο τηλέφωνα σε άλλο σημείο μαζί με συναγερμό που συνδέεται στην γραμμη. Τα στήνω βάση των οδηγιών αλλά ούτε ιντερνετ ούτε τηλεφωνο. Έπειτα δοκίμασα βήματα όπως reset το ρούτερ επαναφορά στις εργοστασιακές αποσύνδεσα όλα τα τηλέφωνα και έβαλα μόνο το καλώδιο dsl απευθείας στο ρούτερ, δοκίμασα χωρίς ρούτερ μόνο το τηλέφωνο να δω αν έχω τουλάχιστον τηλεφωνία επίσης τιποτα, τέλος δοκίμασα και άλλο ρούτερ που υποστηρίζει vdsl χωρίς τηλέφωνα πάνω και πάλι το ίδιο. Πήρα και τηλεφωνο την τεχνική του υποστήριξει ούτε αυτοι βγαλαν άκρη και κλεισαμε ραντεβου να έρθει ο τεχνικός τους την δευτέρα. μέχρι τότε εγώ έχω μείνει χωρίς ίντερνετ ούτε τηλέφωνο. Πιστεύω ότι είναι θέμα του παρόχου αλλά ήθελα να ρωτήσω μήπως έχει κανείς καμια ιδέα να  με βοηθήσει. Υπάρχει περίπτωση να φταίει ο συναγερμός και να επηρεάζει???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τηλεφωνία δεν θα είχες χωρίς το router, ούτως ή άλλως. Συνέδεσες, όπως είπες, το τηλεφωνικό καλώδιο από τον τοίχο που έρχεται η γραμμή , κατευθείαν στο router. Δεν έκανε τίποτα? Τα φίλτρα τα συνέδεσες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι το δοκίμασα και αυτό και το δοκίμασα και με άλλο ρούτερ που έχω σπίτι και πάλη του ίδιο.  Θέλω να πιστεύω ότι αφού δεν δίνει απευθείας στο ρούτερ πρέπει να έκαναν βλακεία αυτοί.

Επεξ/σία από alex723243
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

     Όσο ανεβαίνει η ταχύτητα τόσο πιο ευαίσθητο γίνεται το σήμα σε παρεμβολές από bridge taps. Θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις την εσωτερική σου καλωδίωση.

      Αν η συνδεσμολογία στο σπίτι σου είναι "εν σειρά" όπως στα περισσότερα σπίτια (δηλαδή το καλώδιο έρχεται από τον κατανεμητή στην πρώτη πρίζα, μετά στην επόμενη κλπ) άνοιξε την πρώτη πρίζα και ξεσύνδεσε όλα τα καλώδια εκτός από αυτά που έρχονται απ' έξω, από τον κατανεμητή. Συνέδεσε το router σου κατ' ευθείαν σ' αυτήν την πρίζα και κάνε έναν έλεγχο στην ταχύτητα σου. Λογικά θα πρέπει να έχει ανέβει.

      Αν λοιπόν ανέβει, ακολούθησε εδώ το σχήμα 2 της εικόνας 4 ή 5 (ανάλογα σε ποια πρίζα θα συνδέσεις το router) για να συνδέσεις σωστά καλώδια, router και τηλέφωνα.

      Το μόνο που θα άλλαζα στο σχέδιο αυτό είναι ότι θα συνέδεα απ' ευθείας το router στο διπλό πριζάκι στην υποδοχή που έρχονται τα καλώδια από τον κατανεμητή και με ένα καλώδιο το phone1 του router με την άλλη υποδοχή (πριζάκι) που φεύγουν τα καλώδια για το υπόλοιπο σπίτι (έτσι ώστε να έχεις τηλέφωνο και συναγερμό στις υπόλοιπες πρίζες). Το τηλέφωνο που έχεις δίπλα στο router θα το συνδέσεις στο phone2 του router.

      Αν η συνδεσμολογία στο σπίτι σου είναι "τύπου αστέρα" (δηλαδή το καλώδιο από τον κατανεμητή έρχεται μέχρι κάποιο σημείο και εκεί συνδέεται παράλληλα με τα καλώδια που πάνε στις πρίζες) τα πράγματα είναι δυσκολότερα αφού θα πρέπει να βρεις το σημείο που γίνεται αυτή η σύνδεση (συνήθως ένα κουτί στον τοίχο ή κάποια σύνδεση στο πατάρι) και μετά να κάνεις τις σωστές συνδέσεις.

      Αν δεν δεις διαφορά περιμένεις τον τεχνικό της Nova/forthnet.

Επεξ/σία από afm
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε σήμερα τεχνικός της NOVA μέτρησε τις γραμμές είδε και την συνδεσμολογία μου λεει τα έχεις όλα κομπλέ και πως ο τεχνικός του ΟΤΕ Σύνδεσε λάθος γραμμή, δήλωσε την βλάβη και μου είπε σε δύο εργάσιμες θα είναι έτοιμοΑλλιώς πάρε τηλέφωνο ξανά. Ελπίζω να μην γίνει αυτό το POST 50σελιδο 😂😂.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά,

Πρόσφατα έκανα αίτημα για αναβαθμιση σε 100mbps γραμμή στην nova στις 26/11/2020 και μου είπαν σε 5 μερες θα γινει τελικα κατέληξε να γίνει η ενημέρωση 31/12 αφότου με μεγάλη δυσκολία είχα καταφέρει να παρω το καινούριο ρουτερ το συνδέω και δεν έχω ιντερνετ ουτε τηλεφωνο. Έπειτα από συζήτηση με την τεχνική υπηρεσία κατέληξαν να μου στείλουν τεχνικό ο οποίος αν βρει θέμα είναι δωρεάν αν όχι ειναι 30 ευρώ. Εγω πάντως είναι σίγουρος  πως οτε παλι έκανε τα μαγικά του στο καφάο και στη γραμμή μου ξέρετε μήπως τι μπορο να κανω τα έχω προσπαθήσει όλα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 01/01/2021 at 01:22, Konstantinos_2020 said:

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά,

Πρόσφατα έκανα αίτημα για αναβαθμιση σε 100mbps γραμμή στην nova στις 26/11/2020 και μου είπαν σε 5 μερες θα γινει τελικα κατέληξε να γίνει η ενημέρωση 31/12 αφότου με μεγάλη δυσκολία είχα καταφέρει να παρω το καινούριο ρουτερ το συνδέω και δεν έχω ιντερνετ ουτε τηλεφωνο. Έπειτα από συζήτηση με την τεχνική υπηρεσία κατέληξαν να μου στείλουν τεχνικό ο οποίος αν βρει θέμα είναι δωρεάν αν όχι ειναι 30 ευρώ. Εγω πάντως είναι σίγουρος  πως οτε παλι έκανε τα μαγικά του στο καφάο και στη γραμμή μου ξέρετε μήπως τι μπορο να κανω τα έχω προσπαθήσει όλα !

αν ειχες πριν και οχι τωρα 99 τις 100 εχει γινει βλακεια στο γυρισμα απο οτε στο καφαο,kv . καλη υπομονη μερες που ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσική περίπτωση βλάβης.... και εγώ σε αναβάθμιση από ADSL24 σε VDSL50 (Vodafone) ειχα το ίδιο θέμα... Ο πΟΤΕ είχε συνδέσει αλλού τη γραμμή μου (έτσι μου είπαν αλλά σιγά μην την είχε συνδεσει καν)  και μετά από 7 μέρες και αρκετη ταλαιπωρία  με το τεχνικό τμημα της Vodafone ξαφνικά όλα έφτιαξαν και από τότε δουλεύει η γραμμή χωρις κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν σε έχει συνδέσει ακόμα ο ΟΤΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 02/01/2021 at 14:16, nik0laus said:

Κλασσική περίπτωση βλάβης.... και εγώ σε αναβάθμιση από ADSL24 σε VDSL50 (Vodafone) ειχα το ίδιο θέμα... Ο πΟΤΕ είχε συνδέσει αλλού τη γραμμή μου (έτσι μου είπαν αλλά σιγά μην την είχε συνδεσει καν)  και μετά από 7 μέρες και αρκετη ταλαιπωρία  με το τεχνικό τμημα της Vodafone ξαφνικά όλα έφτιαξαν και από τότε δουλεύει η γραμμή χωρις κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν σε έχει συνδέσει ακόμα ο ΟΤΕ.

πολλες φορες γινονται προβληματα σε αλλαγες απο adsl σε vdsl.αλλα ειναι και κατι που σχετικα φτιαχνεται ευκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, poulinos είπε

πολλες φορες γινονται προβληματα σε αλλαγες απο adsl σε vdsl.αλλα ειναι και κατι που σχετικα φτιαχνεται ευκολα.

Εύκολα φτιάχνεται αλλά τρώει συνήθως μια βδομάδα .... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, nik0laus said:

Εύκολα φτιάχνεται αλλά τρώει συνήθως μια βδομάδα .... :D

σε μενα ειχε φαει μια ημερα ή 2 αλλα ναι ειδικα τωρα με αργιες με covid κτλ αστα να πανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...