Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άκυρο και εδώ. Συνέβη αυτό που αναμέναμε. Δεν υπήρχε περίπτωση να δεχτούν ζημιά δεκάδων χιλιάδων ευρώ για να καλύψουν τις παραγγελίες. 

Τουλάχιστον ήταν έντιμοι στην εξήγηση.

ΥΓ. Νομίζω ότι πλέον μπορούμε να δείρουμε τον neos 😄

edit: δε χρειάζεται να το ποστάρετε όλοι. Ένα μαζικό template στείλανε, όχι προσωποποιημένα μηνύματα.

Επεξ/σία από imvrios
Δημοσ.

Αναμενόμενο βρε παιδιά, τι να λέμε τώρα. 

Και μένα μου ήρθε το MAIL της ακύρωσης.

Η συγκεκριμένη ηχόμπαρα έχει αρχική τιμή 3-4 φορές πάνω των 250 ευρώ, και σε προσφορά αν πάει 500 ευρώ και πάλι λίγα είναι.

Λάθος καταχώρηση έγινε. So simple.

Δημοσ.

Γεια σας!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω τεχνικών δυσλειτουργιών, το προϊόν SOUNDBAR LG SN9 της παραγγελίας σας o836719712 εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή στο public.gr.

Η κατάσταση έχει πλέον αποκατασταθεί και έχουμε ήδη προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις. Ως εκ τούτου έχουμε προχωρήσει σε ακύρωση της παραγγελίας σας.

Αναγνωρίζοντας την πρόθεσή σας για αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος, σας ενημερώνουμε ότι θα χρειαστεί να καταχωρήσετε νέα παραγγελία με την σωστή τιμή.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και ευχαριστούμε για την κατανόησή σας!

 Με εκτίμηση,

Ομάδα Customer Passion

Δημοσ.
Μόλις τώρα, panos7 είπε

Άκυρο και σε εμενα.

Καμια επιταγη να παρουμε εστω γινεται;

Oχι αλλα θα εισαι πλεον απο τους προνομιουχους που θα λαμβανεις ωραιοτατα newsletters :D  :D 

Δημοσ.

Τώρα έβλεπα το ιστορικό από τις παραγγελίες, βρήκα και μια "ακυρωμένη" από  09/07/2017  για ένα Laptop Asus 17.3" με i7 και GTX 950M που έδινε δώρο ηχέια Logitech για όποιον θυμάται. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και σε εμένα ακυρο

 

 

Γεια σας!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω τεχνικών δυσλειτουργιών, το προϊόν SOUNDBAR LG SN9 της παραγγελίας σας εμφανίστηκε με λανθασμένη τιμή στο public.gr.

Η κατάσταση έχει πλέον αποκατασταθεί και έχουμε ήδη προβεί στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις. Ως εκ τούτου έχουμε προχωρήσει σε ακύρωση της παραγγελίας σας.

Αναγνωρίζοντας την πρόθεσή σας για αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος, σας ενημερώνουμε ότι θα χρειαστεί να καταχωρήσετε νέα παραγγελία με την σωστή τιμή.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και ευχαριστούμε για την κατανόησή σας!

 Με εκτίμηση,

Ομάδα Customer Passion

Επεξ/σία από balantis
Δημοσ.
Μόλις τώρα, sarpan είπε

Oχι αλλα θα εισαι πλεον απο τους προνομιουχους που θα λαμβανεις ωραιοτατα newsletters :D  :D 

Ενταξει ετσι κι αλλιως με σπαμαρανε γιατι ειμα πελατης 😁

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...