kmarios Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Επαναφέρω το θέμα, μιας και το αρχικό πόστ της προσφοράς έχει σβηστεί. Υπάρχει κάποιος που παρέλαβε από MediaMarkt το XIAOMI Mi TV Box στην τιμή των 30e ? Έιχε μπει σε προσφορά απο MediaMarkt το XIAOMI Mi TV Box στις 22 - 23 Αυγούστου στην τιμή των 30e. Η αγορά μου, από 23.08.2020, έχει ακόμα το μήνυμα ¨Οι άνθρωποί μας εργάζονται σκληρά για σένα και τα προϊόντα σου " 2
tz3s Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Ε νταξ....... καποιες φορες παιρνει 2-3 μηνες να ερθει post απο Κινα 2
johnnyf95 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Αυτό έλαβα εγώ μετά από δικό μου μήνυμα. «Καλησπέρα σας, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το προιόν της παραγγελίας τελικά δεν βρέθηκε διαθέσιμο στο δίκτυο των προμηθευτών μας. Σας ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση.» Απαράδεκτοι 1 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, johnnyf95 είπε Αυτό έλαβα εγώ μετά από δικό μου μήνυμα. «Καλησπέρα σας, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το προιόν της παραγγελίας τελικά δεν βρέθηκε διαθέσιμο στο δίκτυο των προμηθευτών μας. Σας ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση.» Απαράδεκτοι Μπορείς να τους απαντήσεις: Η αναστάτωσή μου θα σας κοστίσει με αυτό το προϊόν Βρες ένα αντίστοιχο, ίδιο ή ελαφρώς καλύτερο και διεκδίκησέ το
Doubt Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 10 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Μπορείς να τους απαντήσεις: Η αναστάτωσή μου θα σας κοστίσει με αυτό το προϊόν Βρες ένα αντίστοιχο, ίδιο ή ελαφρώς καλύτερο και διεκδίκησέ το Δεν είναι υποχρεωμένοι.
zx1234r Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Το θέμα που άνοιξε στην κατηγορία Προσφορές , δεν είναι προσφορά. 1 3
g_f Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Έχει γίνει λίγο ο,τι να ναι το σύστημά τους μετά την συγχώνευση με public. 7 Αυγούστου παρήγγειλα ηλεκτρονικά μια tv με παραλαβή απο εμένα απο το κατάστημα. Παλαιότερα σε 1-2 ώρες είχα mail οτι είναι έτοιμο το προιόν για παραλαβή. Τελικά την ίδια μέρα έτυχε να περνάω και μπήκα και την πήρα απο την στοίβα. Στο ταμείο ζήτησα να χρησιμοποιήσω κάποιες δωροεπιταγές που είχα απο παλαιότερες αγορές. Το "νέο" σύστημα δεν τις αναγνώριζε, και θεωρητικά έπρεπε να να πάρω τηλ να μου στείλουν καινούργιες κλπ. Τελικά μια πιο έμπειρη υπάλληλος βρήκε την λύση. Η μεγάλη πλάκα είναι οτι για ετοιμοπαράδοτο προιόν που υπήρχαν πάρα πολλά κομμάτια στο κατάστημα, με πήραν τηλέφωνο στις 18 Αυγούστου να μου πουν οτι ήταν έτοιμο για παραλαβή.
imvrios Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Ok, είναι εμφανές ότι έχουν πρόβλημα και ότι προσωρινά οι μόνες ασφαλείς αγορές από αυτούς είναι στο φυσικό τους κατάστημα. Για το δικό τους το καλό θα πρέπει αυτά να τα λύσουν πριν τη Black Friday και τα Χριστούγεννα αλλιώς θα χάσουν μεγάλο κομμάτι του τζίρου της φετινής χρονιάς. Τώρα επί του συγκεκριμένου ο καθένας πράττει σύμφωνα με τις αντιλήψεις του, πόσο γερά νεύρα έχει, πόσο χρόνο θέλει να αφιερώσει και πόσο του αρέσει το πάρε δώσε με εκπροσώπους πρώτου επιπέδου που δεν έχουν αρμοδιότητα να κάνουν πολλά πράγματα κλπ Για να μην είναι τελείως ξεφτίλα η κατάσταση, μακάρι να είχαν κάποιο stock και να κάλυψαν έστω και ορισμένους. Αν δεν είχαν καθόλου stock και βγήκε προσφορά μιλάμε για μεγάλο fail.
Aias Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) και μενα το ιδιο εχει ερθει εδω και ενα μηνα,οι κρητικες στο skroutz τα λενε ολα Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2020 από Aias
Προτεινόμενες αναρτήσεις