Προς το περιεχόμενο

MediaMarkt - XIAOMI Mi TV Box [εξέλιξη]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επαναφέρω το θέμα, μιας και το αρχικό πόστ της προσφοράς έχει σβηστεί.

Υπάρχει κάποιος που παρέλαβε από MediaMarkt το XIAOMI Mi TV Box στην τιμή των 30e ?

Έιχε μπει σε προσφορά απο MediaMarkt το XIAOMI Mi TV Box στις 22 - 23  Αυγούστου  στην τιμή των 30e.

Η αγορά μου, από 23.08.2020,  έχει ακόμα το μήνυμα ¨Οι άνθρωποί μας εργάζονται σκληρά για σένα και τα προϊόντα σου "

 

 

media.png

  • Sad 2
Δημοσ.

Αυτό έλαβα εγώ μετά από δικό μου μήνυμα.

 

«Καλησπέρα σας,
 
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το προιόν της παραγγελίας τελικά δεν βρέθηκε διαθέσιμο στο δίκτυο των προμηθευτών μας. Σας ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση.»

Απαράδεκτοι 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, johnnyf95 είπε

Αυτό έλαβα εγώ μετά από δικό μου μήνυμα.

«Καλησπέρα σας,
 
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το προιόν της παραγγελίας τελικά δεν βρέθηκε διαθέσιμο στο δίκτυο των προμηθευτών μας. Σας ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση.»

Απαράδεκτοι 

Μπορείς να τους απαντήσεις:

Η αναστάτωσή μου θα σας κοστίσει με αυτό το προϊόν

Βρες ένα αντίστοιχο, ίδιο ή ελαφρώς καλύτερο και διεκδίκησέ το

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Μπορείς να τους απαντήσεις:

Η αναστάτωσή μου θα σας κοστίσει με αυτό το προϊόν

Βρες ένα αντίστοιχο, ίδιο ή ελαφρώς καλύτερο και διεκδίκησέ το

Δεν είναι υποχρεωμένοι.

 

Δημοσ.

Έχει γίνει λίγο ο,τι να ναι το σύστημά τους μετά την συγχώνευση με public.  7 Αυγούστου παρήγγειλα ηλεκτρονικά μια tv με παραλαβή απο εμένα απο το κατάστημα. Παλαιότερα σε 1-2 ώρες είχα mail οτι είναι έτοιμο το προιόν για παραλαβή. Τελικά την ίδια μέρα έτυχε να περνάω και μπήκα και την πήρα απο την στοίβα. Στο ταμείο ζήτησα να χρησιμοποιήσω κάποιες δωροεπιταγές που είχα απο παλαιότερες αγορές. Το "νέο" σύστημα δεν τις αναγνώριζε, και θεωρητικά έπρεπε να να πάρω τηλ να μου στείλουν καινούργιες κλπ. Τελικά μια πιο έμπειρη υπάλληλος βρήκε την λύση. Η μεγάλη πλάκα είναι οτι για ετοιμοπαράδοτο προιόν που υπήρχαν πάρα πολλά κομμάτια στο κατάστημα, με πήραν τηλέφωνο στις 18 Αυγούστου να μου πουν οτι ήταν έτοιμο για παραλαβή.

Δημοσ.

Ok, είναι εμφανές ότι έχουν πρόβλημα και ότι προσωρινά οι μόνες ασφαλείς αγορές από αυτούς είναι στο φυσικό τους κατάστημα. Για το δικό τους το καλό θα πρέπει αυτά να τα λύσουν πριν τη Black Friday και τα Χριστούγεννα αλλιώς θα χάσουν μεγάλο κομμάτι του τζίρου της φετινής χρονιάς.

Τώρα επί του συγκεκριμένου ο καθένας πράττει σύμφωνα με τις αντιλήψεις του, πόσο γερά νεύρα έχει, πόσο χρόνο θέλει να αφιερώσει και πόσο του αρέσει το πάρε δώσε με εκπροσώπους πρώτου επιπέδου που δεν έχουν αρμοδιότητα να κάνουν πολλά πράγματα κλπ

Για να μην είναι τελείως ξεφτίλα η κατάσταση, μακάρι να είχαν κάποιο stock και να κάλυψαν έστω και ορισμένους. Αν δεν είχαν καθόλου stock και βγήκε προσφορά μιλάμε για μεγάλο fail.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και μενα το ιδιο εχει ερθει εδω και ενα μηνα,οι κρητικες στο skroutz τα λενε ολα

Επεξ/σία από Aias
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...