Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου είχα χαλάσει ένας σκληρός 1TB, το "μεγάλο" κατάστημα μου έδινε πιστωτικό μικρότερη αξίας, για να πάρω ίδιο σκληρό από άλλη εταιρία έπρεπε να συμπληρώσω χρήματα, το έστειλα στην Samsung και μου τον αντικατέστησε με άλλο ίδιας χωρητικότητας.

Διαφορετικά το μεγάλο κατάστημα θα έβγαζε λεφτά 1. από την αρχική πώληση, 2. από τα χρήματα που θα συμπλήρωνα στο πιστωτικό για νέο δίσκο, 3.Απο την αντικατάσταση και εκ΄νεου πώληση του σκληρού από τη Samsung

Εδώ αρνούνται να δώσουν χρήματα πίσω και παραπέμπουν σε πιστωτικό 99,9999% των περιπτώσεων, επίσης η αξία του πιστωτικού που κόβουν εξαρτάτε από το αν έχει ανέβει ή πέσει η τιμή του προϊόντος που χάλασε, αν έχει ανέβει δίνουν την τιμή αρχικής πώλησης, αν έχει πέσει δίνουν την τρέχων τιμή.

Δεν καταλαβαίνω προς τι αυτή η τυφλή υπεράσπιση των καταστημάτων από την στιγμή που κάνουν ότι γουστάρουν και όχι δεν αναφέρομαι σε "σκρουτζομάγαζα" που το λένε πολλοί σνομπάροντας αλλά στα άλλα τα μεγάλα καταστήματα που είναι ¨σοβαρά" και "αξιόπιστα" και μερικοί μάλιστα τα προμοτάρουν απαξιώνοντας τα άλλα λέγοντας ότι τα "σκρουτζομάγαζα" θα σε ταλαιπωρήσουν στην εγγύηση κτλ ενώ τα μεγάλα μέλι γάλα, αμ δε, τα ίδια χάλια όλα.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, μου χάλασαν κάτι razer ακουστικά που είχα πάρει από Msystems, με πήραν τώρα τηλ και λένε ότι δεν υπάρχει αντικατάσταση γιατί δεν βγαίνει πλέον το μοντέλο, και πως θα μου δώσουν πιστωτικό(στην τιμή αγοράς). Είναι νόμιμο αυτό; Δεν γίνεται επιστροφή γιατί δεν μου χρειάζεται κάτι απ το κατάστημά τους.

Επεξ/σία από splanis
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, splanis είπε

Καλησπέρα, μου χάλασαν κάτι razer ακουστικά που είχα πάρει από Msystems, με πήραν τώρα τηλ και λένε ότι δεν υπάρχει αντικατάσταση γιατί δεν βγαίνει πλέον το μοντέλο, και πως θα μου δώσουν πιστωτικό(στην τιμή αγοράς). Είναι νόμιμο αυτό; Δεν γίνεται επιστροφή γιατί δεν μου χρειάζεται κάτι απ το κατάστημά τους.

Αν το πιστωτικό είναι στην τιμή αγοράς τότε ναι, είναι καλυμένοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δείτε παρακατω την συνέχεια της ιστορίας με το εν λόγω κατάστημα:

Μετά από πολλές περιπέτειες και προκλητική κοροιδία αναγκάστηκα να στείλω την παρακάτω επιστολή.

Στην συνέχεια με πήρε τηλέφωνο ένας τύπος,

  • μου ζήτησε συγγνώμη,
  • δεν μου έδωσε καμία επαρκή δικαιολογια για τα τερατώδη που θα διαβάσετε παρακάτω,
  • υποσχέθηκε και γραπτή απάντηση όπως ζήτησα
  • και από τότε δεν ξαναυπήρξε καμία επικοινωνία από την πλευρά τους.

Θα φάνε καταγγελία μόνο και μόνο επειδή σέβομαι τον χρόνο που έχασα.

Γεια σας,
Επικοινωνώ σχετικά με την παραγγελία #------------- και το ζήτημα με της εγγύησης που έχει προκύψει.
Πιο συγκεκριμένα,
08.08.2020 και 24.08.2020: Επικοινώνησα μαζί σας για να σας ενημερώσω για το πρόβλημα με το προϊόν και μου αναφέρατε πως για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να αποστείλω και την συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα είχα κανένα δικαίωμα στην εγγύηση. Ζήτησα γραπτώς απάντηση γι αυτό σας το αίτημα την οποία ποτέ δεν έλαβα. Μετά από κόπο και διάνυση απόστασης βρήκα την αρχική συσκευασία.
26.08.2020: Απέστειλα το προϊόν
27.08.2020: Παραλάβατε το προϊόν
09.09.2020: Επειδή δεν είχα καμία ενημέρωση για 14 μέρες αναγκάστηκα να επικοινωνήσω εγώ. Μου υποσχεθήκατε πως θα επικοινωνήσετε μαζί μου σύντομα.
15.09.2020: Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας επικοινωνήσατε με συγγενικό μου πρόσωπο γιατί βρίσκομαι στο εξωτερικό στο οποίο ανακοινώσατε πως το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί και γι αυτό παρέχετε πιστωτικό 73 ευρώ. Επιπλέον τονίσατε κατά την συνομιλία πως το ζήτημα θα πρέπει να διεκπεραιωθεί όσο πιο σύντομα γίνεται.
16.09.2020: Επικοινώνησα μαζί σας και σας ρώτησα για ποιο λόγο παρέχετε πιστωτικό 73 ευρώ ενώ το προιον κόστισε 124.35 ευρώ. Επίσης σας ρώτησα γιατί εκβιάσατε το συγγενικό μου πρόσωπο ζητώντας η συναλλαγή να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Οι απαντήσεις που έλαβα ήταν οι εξής: Η μερική αποζημίωση αποφασίστηκε από το εξωτερικό επισκευαστικό κέντρο οπότε δεν γνωρίζετε τον λόγο και το αίτημα γρήγορης συναλλαγής δεν γνωρίζετε τον λόγο και θα ρωτήσετε και θα με ενημερώσετε. Επειδή οι απαντήσεις σας δεν με κάλυψαν, ζήτησα διευκρινήσεις και μου υποσχεθήκατε να επικοινωνήσετε μαζί μου άμεσα.
17.09.2020: Επικοινώνησα ξανά στο τέλος της ημέρας μιας και εσείς δεν επικοινωνήσατε μαζί μου. Η απάντηση που έλαβα σχετικά με το μειωμένο ποσό ήταν πως το ποσό μειώθηκε γιατί περιλαμβάνει μόνο το υπόλοιπο της εγγύησης. Επειδή δεν κατάλαβα την έννοια «υπόλοιπο εγγύησης» ζήτησα διευκρινήσεις που η εκπρόσωπός σας δεν γνώριζε και επικοινώνησε ξανά με το επισκευαστικό κέντρο. Δεν κατάφερε να βρει κάποιον στο επισκευαστικό κέντρο και μου είπε πως η απόφαση αυτή δεν αφορά την εταιρία σας γιατί η εγγύηση στον αγοραστή παρέχετε από τον κατασκευαστή. Η απόφαση της επιστροφής των 73 ευρώ πάρθηκε από τον κατασκευαστή οπότε η εταιρία σας δεν φέρει καμία ευθύνη. Επίσης για την πίεση στο συγγενικό μου πρόσωπο, η απάντηση ήταν πως ο λόγος της πίεσης ήταν να κλείσει η υπόθεση γρήγορα. Στο τέλος της συνομιλίας ζήτησα γραπτώς όλες αυτές τις απαντήσεις γιατί νομικώς είναι αστείες. Μου υποσχεθήκατε πως θα τις λάβω και πως θα επικοινωνήσετε και τηλεφωνικώς, πράγμα το οποίο δεν έγινε ποτέ.
25.09.2020: Οκτώ μέρες μετά δεν έλαβα καμία απάντηση. Τηλεφώνησα ξανά και ο εκπρόσωπός σας δεν ήξερα καν το ζήτημα που εκκρεμούσε οπότε είπα όλη την ιστορία από την αρχή. Με έβαλε στην αναμονή για να μιλήσει με το after sale service και τελικά μετά από αρκετή αναμονή η εκπρόσωπός σας μου απάντησε πως δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και τόσο καιρό γιατί είχατε αιτηθεί στο επισκευαστικό κέντρο να εγκρίνει το πλήρες ποσό. Στην συνέχεια μου είπε πως εντός της ημέρας θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν για την έκβαση της υπόθεσης. Της απάντησα πως και τις προηγούμενες φορές έλαβα την ίδια υπόσχεση και δεν πραγματοποιήθηκε και πως επειδή πλέον δεν εμπιστεύομαι την εταιρεία σας, ζητώ να λάβω τις απαντήσεις σας γραπτώς. Μου απάντησε πως είναι σύμφωνη και πως θα λάβω τις απαντήσεις σας γραπτώς.
26.09.2020: Όπως ήταν αναμενόμενο δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε γραπτώς ούτε τηλεφωνικώς οπότε αναγκάστηκα να επικοινωνήσω ξανά με δική μου πρωτοβουλία. Ο εκπρόσωπός σας και πάλι δεν γνώριζε την υπόθεση και εξήγησα ξανά όλη την ιστορία από την αρχή. Αυτά που μου είπε πως αυτός είναι ένας απλός τηλεφωνητής και δεν γνωρίζει και ίσως να μην είχαν απάντηση από το after sales service και ίσως γι αυτό να μην έλαβα απάντηση. Όμως παρόλα αυτά την Δευτέρα 28.09.2020 θα με ενημέρωναν. Ζήτησα και πάλι να λάβω αυτή την υπόσχεση γραπτώς από τον υπάλληλο στο τηλεφωνικό κέντρο και δέχτηκε. Παρόλα αυτά όμως δεν έλαβα τίποτα.
01.10.2020: Δεν είχα καμία ενημέρωση οπότε για μια ακόμη φορά επικοινώνησα με δική μου πρωτοβουλία. Ο υπάλληλος μου είπε πως εγκρίθηκε το ολικό πιστωτικό. Στην ερώτησή μου γιατί δεν έλαβα γραπτώς όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματά μου παρά τις υποσχέσεις σας, ο εκπρόσωπός σας μου είπε πως το after sales service είναι διαφορετικό τμήμα και δεν γνωρίζει. Του απάντησα πως δεν με αφορούν τα ενδοεταιρικά σας ζητήματα και μου υποσχέθηκε πως θα λάβω γραπτώς και προφορικώς άμεση απάντηση κατά προτεραιότητα.
01.10.2020: Επικοινώνησα ξανά, ζήτησα ξανά απαντήσεις γραπτώς και προφορικώς και μου δόθηκε ξανά η υπόσχεση πως θα λάβω απαντήσεις γραπτώς και προφορικως. Επισήμανα πως η ίδια υπόσχεση έχει δοθεί πάνω από από πέντε φορες μέχρι τώρα και η τηλεφωνήτρια δεσμεύτηκε ως αυτή την φορά θα μεσολαβήσει και η ίδια για να με καλέσουν σίγουρα. Επίσης μου ζήτησε να σας στείλω τα ερωτήματά μου σε email.
03.10.2020: Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν με κάλεσε ούτε μου έστειλε email οπότε τηλεφωνησα ξανά. Η τηλεφωνήτρια μου είπε πως επειδή είναι Σάββατο δεν μπορεί να μάθει τον λόγο που δεν με κάλεσαν. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προιστάμενο αλλά δεν μου δόθηκε η δυνατότητα.
Αναλογιζόμενος τις γελοίες διαστάσεις τις υπόθεσης, τον χρόνο που έχασα και την προσβλητική αντιμετώπιση μου από την πλευρά σας, είμαι διατεθειμένος και αποφασισμένος να καταγγείλω τις πρακτικές σας σε όλους τους αρμόδιους φορείς, να κοινοποιήσω την υπόθεση στις ενώσεις καταναλωτών καθώς και να την δημοσιεύσω σε όλα τα τεχνολογικά διαδικτυακά forums.
Από την πλευρά σας αναμένω απαντήσεις στα ερωτήματά μου που συνοψίζονται ως εξής:
1.Γιατί στο τηλεφώνημα στις 08.08 και 24.08 ζητήσατε την συσκευασία για να έχωδικαίωμα στην εγγύηση. Γιατί δεν με ενημερώσατε γραπτώς για το αίτημά σας όπωςυποσχεθήκατε.
2.Τί είναι το «υπόλοιπο εγγύησης» και γιατί προσπαθήσατε να με αποζημιώσετε μερικώς. Γιατί δεν αποστείλατε γραπτώς το αίτημα όπως επανειλημμένως ζήτησα;
3.Γιατί εκβιάσατε το συγγενικό μου πρόσωπο για μια γρήγορη απόφαση;
4.Γιατί δεν επικοινωνήσατε μετά τις 7 κλήσεις μου όπως κάθε φορά υποσχόσασταν;
5.Ποια είναι η τελική έκβαση της υπόθεσής μου και πώς και πότε θα αποζημιωθώ;
6.Με ποιο τρόπο σκοπεύετε να με αποζημιώσετε για όλη αυτή την ταλαιπωρία πουπεριγράφω παραπάνω, για τον κόπο, κόστος και χρόνο να βρω την αρχική συσκευασίαενώ νομικά δεν απαιτείται, για τον χρόνο που έχασα και για τις 2 περίπου ώρες(01:48:38) χρόνου τηλεφωνικών συνδιαλέξεων (συμπεριλαμβανομένου της αναμονής)που έχει καταγράψει το κινητό μου στις συνομιλίες με την εταιρία σας, όπως και γιατον χρόνο που έχασα για να συντάξω την παρούσα επιστολή.
Παρακαλώ δώστε μου απαντήσεις για κάθε μου ερώτημα ξεχωριστά.
Αναμένω τις απαντήσεις σας και δεσμεύομαι για κάθε νομικό μου δικαίωμα.

 

Επεξ/σία από funbreaker
  • Like 5
Δημοσ.
Στις 14/10/2020 στις 2:14 ΜΜ, Narayan είπε

Αν το πιστωτικό είναι στην τιμή αγοράς τότε ναι, είναι καλυμένοι.

Όχι.

Μπορούν να του κάνουν αντικατάσταση με προιόν αντίστοιχων χαρακτηριστικών. Το πιστωτικό δεν είναι επιλογή τους.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, funbreaker είπε

Δείτε παρακατω την συνέχεια της ιστορίας με το εν λόγω κατάστημα:

Μετά από πολλές περιπέτειες και προκλητική κοροιδία αναγκάστηκα να στείλω την παρακάτω επιστολή.

Στην συνέχεια με πήρε τηλέφωνο ένας τύπος,

  • μου ζήτησε συγγνώμη,
  • δεν μου έδωσε καμία επαρκή δικαιολογια για τα τερατώδη που θα διαβάσετε παρακάτω,
  • υποσχέθηκε και γραπτή απάντηση όπως ζήτησα
  • και από τότε δεν ξαναυπήρξε καμία επικοινωνία από την πλευρά τους.

Θα φάνε καταγγελία μόνο και μόνο επειδή σέβομαι τον χρόνο που έχασα.

Γεια σας,
Επικοινωνώ σχετικά με την παραγγελία #------------- και το ζήτημα με της εγγύησης που έχει προκύψει.
Πιο συγκεκριμένα,
08.08.2020 και 24.08.2020: Επικοινώνησα μαζί σας για να σας ενημερώσω για το πρόβλημα με το προϊόν και μου αναφέρατε πως για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να αποστείλω και την συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα είχα κανένα δικαίωμα στην εγγύηση. Ζήτησα γραπτώς απάντηση γι αυτό σας το αίτημα την οποία ποτέ δεν έλαβα. Μετά από κόπο και διάνυση απόστασης βρήκα την αρχική συσκευασία.
26.08.2020: Απέστειλα το προϊόν
27.08.2020: Παραλάβατε το προϊόν
09.09.2020: Επειδή δεν είχα καμία ενημέρωση για 14 μέρες αναγκάστηκα να επικοινωνήσω εγώ. Μου υποσχεθήκατε πως θα επικοινωνήσετε μαζί μου σύντομα.
15.09.2020: Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας επικοινωνήσατε με συγγενικό μου πρόσωπο γιατί βρίσκομαι στο εξωτερικό στο οποίο ανακοινώσατε πως το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί και γι αυτό παρέχετε πιστωτικό 73 ευρώ. Επιπλέον τονίσατε κατά την συνομιλία πως το ζήτημα θα πρέπει να διεκπεραιωθεί όσο πιο σύντομα γίνεται.
16.09.2020: Επικοινώνησα μαζί σας και σας ρώτησα για ποιο λόγο παρέχετε πιστωτικό 73 ευρώ ενώ το προιον κόστισε 124.35 ευρώ. Επίσης σας ρώτησα γιατί εκβιάσατε το συγγενικό μου πρόσωπο ζητώντας η συναλλαγή να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Οι απαντήσεις που έλαβα ήταν οι εξής: Η μερική αποζημίωση αποφασίστηκε από το εξωτερικό επισκευαστικό κέντρο οπότε δεν γνωρίζετε τον λόγο και το αίτημα γρήγορης συναλλαγής δεν γνωρίζετε τον λόγο και θα ρωτήσετε και θα με ενημερώσετε. Επειδή οι απαντήσεις σας δεν με κάλυψαν, ζήτησα διευκρινήσεις και μου υποσχεθήκατε να επικοινωνήσετε μαζί μου άμεσα.
17.09.2020: Επικοινώνησα ξανά στο τέλος της ημέρας μιας και εσείς δεν επικοινωνήσατε μαζί μου. Η απάντηση που έλαβα σχετικά με το μειωμένο ποσό ήταν πως το ποσό μειώθηκε γιατί περιλαμβάνει μόνο το υπόλοιπο της εγγύησης. Επειδή δεν κατάλαβα την έννοια «υπόλοιπο εγγύησης» ζήτησα διευκρινήσεις που η εκπρόσωπός σας δεν γνώριζε και επικοινώνησε ξανά με το επισκευαστικό κέντρο. Δεν κατάφερε να βρει κάποιον στο επισκευαστικό κέντρο και μου είπε πως η απόφαση αυτή δεν αφορά την εταιρία σας γιατί η εγγύηση στον αγοραστή παρέχετε από τον κατασκευαστή. Η απόφαση της επιστροφής των 73 ευρώ πάρθηκε από τον κατασκευαστή οπότε η εταιρία σας δεν φέρει καμία ευθύνη. Επίσης για την πίεση στο συγγενικό μου πρόσωπο, η απάντηση ήταν πως ο λόγος της πίεσης ήταν να κλείσει η υπόθεση γρήγορα. Στο τέλος της συνομιλίας ζήτησα γραπτώς όλες αυτές τις απαντήσεις γιατί νομικώς είναι αστείες. Μου υποσχεθήκατε πως θα τις λάβω και πως θα επικοινωνήσετε και τηλεφωνικώς, πράγμα το οποίο δεν έγινε ποτέ.
25.09.2020: Οκτώ μέρες μετά δεν έλαβα καμία απάντηση. Τηλεφώνησα ξανά και ο εκπρόσωπός σας δεν ήξερα καν το ζήτημα που εκκρεμούσε οπότε είπα όλη την ιστορία από την αρχή. Με έβαλε στην αναμονή για να μιλήσει με το after sale service και τελικά μετά από αρκετή αναμονή η εκπρόσωπός σας μου απάντησε πως δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και τόσο καιρό γιατί είχατε αιτηθεί στο επισκευαστικό κέντρο να εγκρίνει το πλήρες ποσό. Στην συνέχεια μου είπε πως εντός της ημέρας θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν για την έκβαση της υπόθεσης. Της απάντησα πως και τις προηγούμενες φορές έλαβα την ίδια υπόσχεση και δεν πραγματοποιήθηκε και πως επειδή πλέον δεν εμπιστεύομαι την εταιρεία σας, ζητώ να λάβω τις απαντήσεις σας γραπτώς. Μου απάντησε πως είναι σύμφωνη και πως θα λάβω τις απαντήσεις σας γραπτώς.
26.09.2020: Όπως ήταν αναμενόμενο δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε γραπτώς ούτε τηλεφωνικώς οπότε αναγκάστηκα να επικοινωνήσω ξανά με δική μου πρωτοβουλία. Ο εκπρόσωπός σας και πάλι δεν γνώριζε την υπόθεση και εξήγησα ξανά όλη την ιστορία από την αρχή. Αυτά που μου είπε πως αυτός είναι ένας απλός τηλεφωνητής και δεν γνωρίζει και ίσως να μην είχαν απάντηση από το after sales service και ίσως γι αυτό να μην έλαβα απάντηση. Όμως παρόλα αυτά την Δευτέρα 28.09.2020 θα με ενημέρωναν. Ζήτησα και πάλι να λάβω αυτή την υπόσχεση γραπτώς από τον υπάλληλο στο τηλεφωνικό κέντρο και δέχτηκε. Παρόλα αυτά όμως δεν έλαβα τίποτα.
01.10.2020: Δεν είχα καμία ενημέρωση οπότε για μια ακόμη φορά επικοινώνησα με δική μου πρωτοβουλία. Ο υπάλληλος μου είπε πως εγκρίθηκε το ολικό πιστωτικό. Στην ερώτησή μου γιατί δεν έλαβα γραπτώς όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματά μου παρά τις υποσχέσεις σας, ο εκπρόσωπός σας μου είπε πως το after sales service είναι διαφορετικό τμήμα και δεν γνωρίζει. Του απάντησα πως δεν με αφορούν τα ενδοεταιρικά σας ζητήματα και μου υποσχέθηκε πως θα λάβω γραπτώς και προφορικώς άμεση απάντηση κατά προτεραιότητα.
01.10.2020: Επικοινώνησα ξανά, ζήτησα ξανά απαντήσεις γραπτώς και προφορικώς και μου δόθηκε ξανά η υπόσχεση πως θα λάβω απαντήσεις γραπτώς και προφορικως. Επισήμανα πως η ίδια υπόσχεση έχει δοθεί πάνω από από πέντε φορες μέχρι τώρα και η τηλεφωνήτρια δεσμεύτηκε ως αυτή την φορά θα μεσολαβήσει και η ίδια για να με καλέσουν σίγουρα. Επίσης μου ζήτησε να σας στείλω τα ερωτήματά μου σε email.
03.10.2020: Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν με κάλεσε ούτε μου έστειλε email οπότε τηλεφωνησα ξανά. Η τηλεφωνήτρια μου είπε πως επειδή είναι Σάββατο δεν μπορεί να μάθει τον λόγο που δεν με κάλεσαν. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προιστάμενο αλλά δεν μου δόθηκε η δυνατότητα.
Αναλογιζόμενος τις γελοίες διαστάσεις τις υπόθεσης, τον χρόνο που έχασα και την προσβλητική αντιμετώπιση μου από την πλευρά σας, είμαι διατεθειμένος και αποφασισμένος να καταγγείλω τις πρακτικές σας σε όλους τους αρμόδιους φορείς, να κοινοποιήσω την υπόθεση στις ενώσεις καταναλωτών καθώς και να την δημοσιεύσω σε όλα τα τεχνολογικά διαδικτυακά forums.
Από την πλευρά σας αναμένω απαντήσεις στα ερωτήματά μου που συνοψίζονται ως εξής:
1.Γιατί στο τηλεφώνημα στις 08.08 και 24.08 ζητήσατε την συσκευασία για να έχωδικαίωμα στην εγγύηση. Γιατί δεν με ενημερώσατε γραπτώς για το αίτημά σας όπωςυποσχεθήκατε.
2.Τί είναι το «υπόλοιπο εγγύησης» και γιατί προσπαθήσατε να με αποζημιώσετε μερικώς. Γιατί δεν αποστείλατε γραπτώς το αίτημα όπως επανειλημμένως ζήτησα;
3.Γιατί εκβιάσατε το συγγενικό μου πρόσωπο για μια γρήγορη απόφαση;
4.Γιατί δεν επικοινωνήσατε μετά τις 7 κλήσεις μου όπως κάθε φορά υποσχόσασταν;
5.Ποια είναι η τελική έκβαση της υπόθεσής μου και πώς και πότε θα αποζημιωθώ;
6.Με ποιο τρόπο σκοπεύετε να με αποζημιώσετε για όλη αυτή την ταλαιπωρία πουπεριγράφω παραπάνω, για τον κόπο, κόστος και χρόνο να βρω την αρχική συσκευασίαενώ νομικά δεν απαιτείται, για τον χρόνο που έχασα και για τις 2 περίπου ώρες(01:48:38) χρόνου τηλεφωνικών συνδιαλέξεων (συμπεριλαμβανομένου της αναμονής)που έχει καταγράψει το κινητό μου στις συνομιλίες με την εταιρία σας, όπως και γιατον χρόνο που έχασα για να συντάξω την παρούσα επιστολή.
Παρακαλώ δώστε μου απαντήσεις για κάθε μου ερώτημα ξεχωριστά.
Αναμένω τις απαντήσεις σας και δεσμεύομαι για κάθε νομικό μου δικαίωμα.

 

Το Like το έβαλα για το πολύ καλογραμμένο σου μήνυμα. Πραγματικά τερατώδη, όπως τα περιέγραψες. Εύχομαι να βγει γρήγορα άκρη και αν μπορείς ενημέρωσε για την έκβαση της υπόθεσης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, funbreaker είπε

Δείτε παρακατω την συνέχεια της ιστορίας με το εν λόγω κατάστημα:

Μετά από πολλές περιπέτειες και προκλητική κοροιδία αναγκάστηκα να στείλω την παρακάτω επιστολή.

Στην συνέχεια με πήρε τηλέφωνο ένας τύπος,

  • μου ζήτησε συγγνώμη,
  • δεν μου έδωσε καμία επαρκή δικαιολογια για τα τερατώδη που θα διαβάσετε παρακάτω,
  • υποσχέθηκε και γραπτή απάντηση όπως ζήτησα
  • και από τότε δεν ξαναυπήρξε καμία επικοινωνία από την πλευρά τους.

Θα φάνε καταγγελία μόνο και μόνο επειδή σέβομαι τον χρόνο που έχασα.

Γεια σας,
Επικοινωνώ σχετικά με την παραγγελία #------------- και το ζήτημα με της εγγύησης που έχει προκύψει.
Πιο συγκεκριμένα,
08.08.2020 και 24.08.2020: Επικοινώνησα μαζί σας για να σας ενημερώσω για το πρόβλημα με το προϊόν και μου αναφέρατε πως για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να αποστείλω και την συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα είχα κανένα δικαίωμα στην εγγύηση. Ζήτησα γραπτώς απάντηση γι αυτό σας το αίτημα την οποία ποτέ δεν έλαβα. Μετά από κόπο και διάνυση απόστασης βρήκα την αρχική συσκευασία.
26.08.2020: Απέστειλα το προϊόν
27.08.2020: Παραλάβατε το προϊόν
09.09.2020: Επειδή δεν είχα καμία ενημέρωση για 14 μέρες αναγκάστηκα να επικοινωνήσω εγώ. Μου υποσχεθήκατε πως θα επικοινωνήσετε μαζί μου σύντομα.
15.09.2020: Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας επικοινωνήσατε με συγγενικό μου πρόσωπο γιατί βρίσκομαι στο εξωτερικό στο οποίο ανακοινώσατε πως το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί και γι αυτό παρέχετε πιστωτικό 73 ευρώ. Επιπλέον τονίσατε κατά την συνομιλία πως το ζήτημα θα πρέπει να διεκπεραιωθεί όσο πιο σύντομα γίνεται.
16.09.2020: Επικοινώνησα μαζί σας και σας ρώτησα για ποιο λόγο παρέχετε πιστωτικό 73 ευρώ ενώ το προιον κόστισε 124.35 ευρώ. Επίσης σας ρώτησα γιατί εκβιάσατε το συγγενικό μου πρόσωπο ζητώντας η συναλλαγή να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Οι απαντήσεις που έλαβα ήταν οι εξής: Η μερική αποζημίωση αποφασίστηκε από το εξωτερικό επισκευαστικό κέντρο οπότε δεν γνωρίζετε τον λόγο και το αίτημα γρήγορης συναλλαγής δεν γνωρίζετε τον λόγο και θα ρωτήσετε και θα με ενημερώσετε. Επειδή οι απαντήσεις σας δεν με κάλυψαν, ζήτησα διευκρινήσεις και μου υποσχεθήκατε να επικοινωνήσετε μαζί μου άμεσα.
17.09.2020: Επικοινώνησα ξανά στο τέλος της ημέρας μιας και εσείς δεν επικοινωνήσατε μαζί μου. Η απάντηση που έλαβα σχετικά με το μειωμένο ποσό ήταν πως το ποσό μειώθηκε γιατί περιλαμβάνει μόνο το υπόλοιπο της εγγύησης. Επειδή δεν κατάλαβα την έννοια «υπόλοιπο εγγύησης» ζήτησα διευκρινήσεις που η εκπρόσωπός σας δεν γνώριζε και επικοινώνησε ξανά με το επισκευαστικό κέντρο. Δεν κατάφερε να βρει κάποιον στο επισκευαστικό κέντρο και μου είπε πως η απόφαση αυτή δεν αφορά την εταιρία σας γιατί η εγγύηση στον αγοραστή παρέχετε από τον κατασκευαστή. Η απόφαση της επιστροφής των 73 ευρώ πάρθηκε από τον κατασκευαστή οπότε η εταιρία σας δεν φέρει καμία ευθύνη. Επίσης για την πίεση στο συγγενικό μου πρόσωπο, η απάντηση ήταν πως ο λόγος της πίεσης ήταν να κλείσει η υπόθεση γρήγορα. Στο τέλος της συνομιλίας ζήτησα γραπτώς όλες αυτές τις απαντήσεις γιατί νομικώς είναι αστείες. Μου υποσχεθήκατε πως θα τις λάβω και πως θα επικοινωνήσετε και τηλεφωνικώς, πράγμα το οποίο δεν έγινε ποτέ.
25.09.2020: Οκτώ μέρες μετά δεν έλαβα καμία απάντηση. Τηλεφώνησα ξανά και ο εκπρόσωπός σας δεν ήξερα καν το ζήτημα που εκκρεμούσε οπότε είπα όλη την ιστορία από την αρχή. Με έβαλε στην αναμονή για να μιλήσει με το after sale service και τελικά μετά από αρκετή αναμονή η εκπρόσωπός σας μου απάντησε πως δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και τόσο καιρό γιατί είχατε αιτηθεί στο επισκευαστικό κέντρο να εγκρίνει το πλήρες ποσό. Στην συνέχεια μου είπε πως εντός της ημέρας θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν για την έκβαση της υπόθεσης. Της απάντησα πως και τις προηγούμενες φορές έλαβα την ίδια υπόσχεση και δεν πραγματοποιήθηκε και πως επειδή πλέον δεν εμπιστεύομαι την εταιρεία σας, ζητώ να λάβω τις απαντήσεις σας γραπτώς. Μου απάντησε πως είναι σύμφωνη και πως θα λάβω τις απαντήσεις σας γραπτώς.
26.09.2020: Όπως ήταν αναμενόμενο δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε γραπτώς ούτε τηλεφωνικώς οπότε αναγκάστηκα να επικοινωνήσω ξανά με δική μου πρωτοβουλία. Ο εκπρόσωπός σας και πάλι δεν γνώριζε την υπόθεση και εξήγησα ξανά όλη την ιστορία από την αρχή. Αυτά που μου είπε πως αυτός είναι ένας απλός τηλεφωνητής και δεν γνωρίζει και ίσως να μην είχαν απάντηση από το after sales service και ίσως γι αυτό να μην έλαβα απάντηση. Όμως παρόλα αυτά την Δευτέρα 28.09.2020 θα με ενημέρωναν. Ζήτησα και πάλι να λάβω αυτή την υπόσχεση γραπτώς από τον υπάλληλο στο τηλεφωνικό κέντρο και δέχτηκε. Παρόλα αυτά όμως δεν έλαβα τίποτα.
01.10.2020: Δεν είχα καμία ενημέρωση οπότε για μια ακόμη φορά επικοινώνησα με δική μου πρωτοβουλία. Ο υπάλληλος μου είπε πως εγκρίθηκε το ολικό πιστωτικό. Στην ερώτησή μου γιατί δεν έλαβα γραπτώς όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματά μου παρά τις υποσχέσεις σας, ο εκπρόσωπός σας μου είπε πως το after sales service είναι διαφορετικό τμήμα και δεν γνωρίζει. Του απάντησα πως δεν με αφορούν τα ενδοεταιρικά σας ζητήματα και μου υποσχέθηκε πως θα λάβω γραπτώς και προφορικώς άμεση απάντηση κατά προτεραιότητα.
01.10.2020: Επικοινώνησα ξανά, ζήτησα ξανά απαντήσεις γραπτώς και προφορικώς και μου δόθηκε ξανά η υπόσχεση πως θα λάβω απαντήσεις γραπτώς και προφορικως. Επισήμανα πως η ίδια υπόσχεση έχει δοθεί πάνω από από πέντε φορες μέχρι τώρα και η τηλεφωνήτρια δεσμεύτηκε ως αυτή την φορά θα μεσολαβήσει και η ίδια για να με καλέσουν σίγουρα. Επίσης μου ζήτησε να σας στείλω τα ερωτήματά μου σε email.
03.10.2020: Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν με κάλεσε ούτε μου έστειλε email οπότε τηλεφωνησα ξανά. Η τηλεφωνήτρια μου είπε πως επειδή είναι Σάββατο δεν μπορεί να μάθει τον λόγο που δεν με κάλεσαν. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προιστάμενο αλλά δεν μου δόθηκε η δυνατότητα.
Αναλογιζόμενος τις γελοίες διαστάσεις τις υπόθεσης, τον χρόνο που έχασα και την προσβλητική αντιμετώπιση μου από την πλευρά σας, είμαι διατεθειμένος και αποφασισμένος να καταγγείλω τις πρακτικές σας σε όλους τους αρμόδιους φορείς, να κοινοποιήσω την υπόθεση στις ενώσεις καταναλωτών καθώς και να την δημοσιεύσω σε όλα τα τεχνολογικά διαδικτυακά forums.
Από την πλευρά σας αναμένω απαντήσεις στα ερωτήματά μου που συνοψίζονται ως εξής:
1.Γιατί στο τηλεφώνημα στις 08.08 και 24.08 ζητήσατε την συσκευασία για να έχωδικαίωμα στην εγγύηση. Γιατί δεν με ενημερώσατε γραπτώς για το αίτημά σας όπωςυποσχεθήκατε.
2.Τί είναι το «υπόλοιπο εγγύησης» και γιατί προσπαθήσατε να με αποζημιώσετε μερικώς. Γιατί δεν αποστείλατε γραπτώς το αίτημα όπως επανειλημμένως ζήτησα;
3.Γιατί εκβιάσατε το συγγενικό μου πρόσωπο για μια γρήγορη απόφαση;
4.Γιατί δεν επικοινωνήσατε μετά τις 7 κλήσεις μου όπως κάθε φορά υποσχόσασταν;
5.Ποια είναι η τελική έκβαση της υπόθεσής μου και πώς και πότε θα αποζημιωθώ;
6.Με ποιο τρόπο σκοπεύετε να με αποζημιώσετε για όλη αυτή την ταλαιπωρία πουπεριγράφω παραπάνω, για τον κόπο, κόστος και χρόνο να βρω την αρχική συσκευασίαενώ νομικά δεν απαιτείται, για τον χρόνο που έχασα και για τις 2 περίπου ώρες(01:48:38) χρόνου τηλεφωνικών συνδιαλέξεων (συμπεριλαμβανομένου της αναμονής)που έχει καταγράψει το κινητό μου στις συνομιλίες με την εταιρία σας, όπως και γιατον χρόνο που έχασα για να συντάξω την παρούσα επιστολή.
Παρακαλώ δώστε μου απαντήσεις για κάθε μου ερώτημα ξεχωριστά.
Αναμένω τις απαντήσεις σας και δεσμεύομαι για κάθε νομικό μου δικαίωμα.

 

Dude, κάνε την καταγγελία να αρχίσει να τρέχει. Έπρεπε να το είχες κάνει νωρίτερα όταν έβλεπες πως δεν χαμπαριάζουν

Επεξ/σία από cthulhucarbide
  • Like 1
Δημοσ.

Με προβληματική κάρτα γραφικών απο το you (infoquest) και 1 μήνα πριν λήξει η εγγύηση, τους την έστειλα και επειδή δεν υπήρχε η ίδια στο εμπόριο για να μου την αντικαταστήσουν, μου έστειλαν με έμβασμα όλο το ποσό που είχα δώσει για να την αγοράσω. Χωρίς γκρίνιες και πονηριές. Όλο το ποσό πρέπει να επιστραφεί κανονικά.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, christakos07 είπε

Όχι.

Μπορούν να του κάνουν αντικατάσταση με προιόν αντίστοιχων χαρακτηριστικών. Το πιστωτικό δεν είναι επιλογή τους.

αρα οχι επιστροφη χρηματων; το προιον αντιστοιχων χαρακτηριστικων ειναι αχρηστη επιλογη, τι να το κανω, καλυτερα πιστωτικο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, splanis είπε

αρα οχι επιστροφη χρηματων; το προιον αντιστοιχων χαρακτηριστικων ειναι αχρηστη επιλογη, τι να το κανω, καλυτερα πιστωτικο

Δεν έχεις δικαίωμα επιλογής. Αν σου δώσουν αντίστοιχο ή καλύτερο προϊόν, στα πλαίσια της αντικατάστασης, αυτό παίρνεις. 

Αν το παραπάνω δεν είναι εφικτό, επιστρέφουν τα χρήματα, στο ακριβές ποσό τής αρχικής αγοράς. Απλά η επιστροφή χρημάτων γίνεται κανονικά και όχι με μορφή πίστωσης.

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, christakos07 είπε

Δεν έχεις δικαίωμα επιλογής. Αν σου δώσουν αντίστοιχο ή καλύτερο προϊόν, στα πλαίσια της αντικατάστασης, αυτό παίρνεις. 

Αν το παραπάνω δεν είναι εφικτό, επιστρέφουν τα χρήματα, στο ακριβές ποσό τής αρχικής αγοράς. 

φανταζομαι οτι μπορει να θεωρηθει αντιστοιχο προιον με τα razer https://www.msystems.gr/gaming-headsets/hyperx-cloud-earbuds-gaming-headphones-with-mic-red-hx-hsceb-rd

-3 ευρω διαφορα, αλλα εφοσον μου προτεινουν πιστωτικό γιατι να μην το δεχτω, τα ακουστικα πλεον δεν τα χρεαιζομαι αφου εχω αλλα

Επεξ/σία από splanis
  • Like 1
Δημοσ.
On 15/10/2020 at 23:32, funbreaker said:

Δείτε παρακατω την συνέχεια της ιστορίας με το εν λόγω κατάστημα:

Μετά από πολλές περιπέτειες και προκλητική κοροιδία αναγκάστηκα να στείλω την παρακάτω επιστολή.

Στην συνέχεια με πήρε τηλέφωνο ένας τύπος,

  • μου ζήτησε συγγνώμη,
  • δεν μου έδωσε καμία επαρκή δικαιολογια για τα τερατώδη που θα διαβάσετε παρακάτω,
  • υποσχέθηκε και γραπτή απάντηση όπως ζήτησα
  • και από τότε δεν ξαναυπήρξε καμία επικοινωνία από την πλευρά τους.

Θα φάνε καταγγελία μόνο και μόνο επειδή σέβομαι τον χρόνο που έχασα.

Γεια σας,
Επικοινωνώ σχετικά με την παραγγελία #------------- και το ζήτημα με της εγγύησης που έχει προκύψει.
Πιο συγκεκριμένα,
08.08.2020 και 24.08.2020: Επικοινώνησα μαζί σας για να σας ενημερώσω για το πρόβλημα με το προϊόν και μου αναφέρατε πως για να ισχύει η εγγύηση πρέπει να αποστείλω και την συσκευασία. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα είχα κανένα δικαίωμα στην εγγύηση. Ζήτησα γραπτώς απάντηση γι αυτό σας το αίτημα την οποία ποτέ δεν έλαβα. Μετά από κόπο και διάνυση απόστασης βρήκα την αρχική συσκευασία.
26.08.2020: Απέστειλα το προϊόν
27.08.2020: Παραλάβατε το προϊόν
09.09.2020: Επειδή δεν είχα καμία ενημέρωση για 14 μέρες αναγκάστηκα να επικοινωνήσω εγώ. Μου υποσχεθήκατε πως θα επικοινωνήσετε μαζί μου σύντομα.
15.09.2020: Με καθυστέρηση μιας εβδομάδας επικοινωνήσατε με συγγενικό μου πρόσωπο γιατί βρίσκομαι στο εξωτερικό στο οποίο ανακοινώσατε πως το προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί και γι αυτό παρέχετε πιστωτικό 73 ευρώ. Επιπλέον τονίσατε κατά την συνομιλία πως το ζήτημα θα πρέπει να διεκπεραιωθεί όσο πιο σύντομα γίνεται.
16.09.2020: Επικοινώνησα μαζί σας και σας ρώτησα για ποιο λόγο παρέχετε πιστωτικό 73 ευρώ ενώ το προιον κόστισε 124.35 ευρώ. Επίσης σας ρώτησα γιατί εκβιάσατε το συγγενικό μου πρόσωπο ζητώντας η συναλλαγή να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Οι απαντήσεις που έλαβα ήταν οι εξής: Η μερική αποζημίωση αποφασίστηκε από το εξωτερικό επισκευαστικό κέντρο οπότε δεν γνωρίζετε τον λόγο και το αίτημα γρήγορης συναλλαγής δεν γνωρίζετε τον λόγο και θα ρωτήσετε και θα με ενημερώσετε. Επειδή οι απαντήσεις σας δεν με κάλυψαν, ζήτησα διευκρινήσεις και μου υποσχεθήκατε να επικοινωνήσετε μαζί μου άμεσα.
17.09.2020: Επικοινώνησα ξανά στο τέλος της ημέρας μιας και εσείς δεν επικοινωνήσατε μαζί μου. Η απάντηση που έλαβα σχετικά με το μειωμένο ποσό ήταν πως το ποσό μειώθηκε γιατί περιλαμβάνει μόνο το υπόλοιπο της εγγύησης. Επειδή δεν κατάλαβα την έννοια «υπόλοιπο εγγύησης» ζήτησα διευκρινήσεις που η εκπρόσωπός σας δεν γνώριζε και επικοινώνησε ξανά με το επισκευαστικό κέντρο. Δεν κατάφερε να βρει κάποιον στο επισκευαστικό κέντρο και μου είπε πως η απόφαση αυτή δεν αφορά την εταιρία σας γιατί η εγγύηση στον αγοραστή παρέχετε από τον κατασκευαστή. Η απόφαση της επιστροφής των 73 ευρώ πάρθηκε από τον κατασκευαστή οπότε η εταιρία σας δεν φέρει καμία ευθύνη. Επίσης για την πίεση στο συγγενικό μου πρόσωπο, η απάντηση ήταν πως ο λόγος της πίεσης ήταν να κλείσει η υπόθεση γρήγορα. Στο τέλος της συνομιλίας ζήτησα γραπτώς όλες αυτές τις απαντήσεις γιατί νομικώς είναι αστείες. Μου υποσχεθήκατε πως θα τις λάβω και πως θα επικοινωνήσετε και τηλεφωνικώς, πράγμα το οποίο δεν έγινε ποτέ.
25.09.2020: Οκτώ μέρες μετά δεν έλαβα καμία απάντηση. Τηλεφώνησα ξανά και ο εκπρόσωπός σας δεν ήξερα καν το ζήτημα που εκκρεμούσε οπότε είπα όλη την ιστορία από την αρχή. Με έβαλε στην αναμονή για να μιλήσει με το after sale service και τελικά μετά από αρκετή αναμονή η εκπρόσωπός σας μου απάντησε πως δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και τόσο καιρό γιατί είχατε αιτηθεί στο επισκευαστικό κέντρο να εγκρίνει το πλήρες ποσό. Στην συνέχεια μου είπε πως εντός της ημέρας θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν για την έκβαση της υπόθεσης. Της απάντησα πως και τις προηγούμενες φορές έλαβα την ίδια υπόσχεση και δεν πραγματοποιήθηκε και πως επειδή πλέον δεν εμπιστεύομαι την εταιρεία σας, ζητώ να λάβω τις απαντήσεις σας γραπτώς. Μου απάντησε πως είναι σύμφωνη και πως θα λάβω τις απαντήσεις σας γραπτώς.
26.09.2020: Όπως ήταν αναμενόμενο δεν είχα καμία ενημέρωση ούτε γραπτώς ούτε τηλεφωνικώς οπότε αναγκάστηκα να επικοινωνήσω ξανά με δική μου πρωτοβουλία. Ο εκπρόσωπός σας και πάλι δεν γνώριζε την υπόθεση και εξήγησα ξανά όλη την ιστορία από την αρχή. Αυτά που μου είπε πως αυτός είναι ένας απλός τηλεφωνητής και δεν γνωρίζει και ίσως να μην είχαν απάντηση από το after sales service και ίσως γι αυτό να μην έλαβα απάντηση. Όμως παρόλα αυτά την Δευτέρα 28.09.2020 θα με ενημέρωναν. Ζήτησα και πάλι να λάβω αυτή την υπόσχεση γραπτώς από τον υπάλληλο στο τηλεφωνικό κέντρο και δέχτηκε. Παρόλα αυτά όμως δεν έλαβα τίποτα.
01.10.2020: Δεν είχα καμία ενημέρωση οπότε για μια ακόμη φορά επικοινώνησα με δική μου πρωτοβουλία. Ο υπάλληλος μου είπε πως εγκρίθηκε το ολικό πιστωτικό. Στην ερώτησή μου γιατί δεν έλαβα γραπτώς όλες τις απαντήσεις στα ερωτήματά μου παρά τις υποσχέσεις σας, ο εκπρόσωπός σας μου είπε πως το after sales service είναι διαφορετικό τμήμα και δεν γνωρίζει. Του απάντησα πως δεν με αφορούν τα ενδοεταιρικά σας ζητήματα και μου υποσχέθηκε πως θα λάβω γραπτώς και προφορικώς άμεση απάντηση κατά προτεραιότητα.
01.10.2020: Επικοινώνησα ξανά, ζήτησα ξανά απαντήσεις γραπτώς και προφορικώς και μου δόθηκε ξανά η υπόσχεση πως θα λάβω απαντήσεις γραπτώς και προφορικως. Επισήμανα πως η ίδια υπόσχεση έχει δοθεί πάνω από από πέντε φορες μέχρι τώρα και η τηλεφωνήτρια δεσμεύτηκε ως αυτή την φορά θα μεσολαβήσει και η ίδια για να με καλέσουν σίγουρα. Επίσης μου ζήτησε να σας στείλω τα ερωτήματά μου σε email.
03.10.2020: Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν με κάλεσε ούτε μου έστειλε email οπότε τηλεφωνησα ξανά. Η τηλεφωνήτρια μου είπε πως επειδή είναι Σάββατο δεν μπορεί να μάθει τον λόγο που δεν με κάλεσαν. Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον προιστάμενο αλλά δεν μου δόθηκε η δυνατότητα.
Αναλογιζόμενος τις γελοίες διαστάσεις τις υπόθεσης, τον χρόνο που έχασα και την προσβλητική αντιμετώπιση μου από την πλευρά σας, είμαι διατεθειμένος και αποφασισμένος να καταγγείλω τις πρακτικές σας σε όλους τους αρμόδιους φορείς, να κοινοποιήσω την υπόθεση στις ενώσεις καταναλωτών καθώς και να την δημοσιεύσω σε όλα τα τεχνολογικά διαδικτυακά forums.
Από την πλευρά σας αναμένω απαντήσεις στα ερωτήματά μου που συνοψίζονται ως εξής:
1.Γιατί στο τηλεφώνημα στις 08.08 και 24.08 ζητήσατε την συσκευασία για να έχωδικαίωμα στην εγγύηση. Γιατί δεν με ενημερώσατε γραπτώς για το αίτημά σας όπωςυποσχεθήκατε.
2.Τί είναι το «υπόλοιπο εγγύησης» και γιατί προσπαθήσατε να με αποζημιώσετε μερικώς. Γιατί δεν αποστείλατε γραπτώς το αίτημα όπως επανειλημμένως ζήτησα;
3.Γιατί εκβιάσατε το συγγενικό μου πρόσωπο για μια γρήγορη απόφαση;
4.Γιατί δεν επικοινωνήσατε μετά τις 7 κλήσεις μου όπως κάθε φορά υποσχόσασταν;
5.Ποια είναι η τελική έκβαση της υπόθεσής μου και πώς και πότε θα αποζημιωθώ;
6.Με ποιο τρόπο σκοπεύετε να με αποζημιώσετε για όλη αυτή την ταλαιπωρία πουπεριγράφω παραπάνω, για τον κόπο, κόστος και χρόνο να βρω την αρχική συσκευασίαενώ νομικά δεν απαιτείται, για τον χρόνο που έχασα και για τις 2 περίπου ώρες(01:48:38) χρόνου τηλεφωνικών συνδιαλέξεων (συμπεριλαμβανομένου της αναμονής)που έχει καταγράψει το κινητό μου στις συνομιλίες με την εταιρία σας, όπως και γιατον χρόνο που έχασα για να συντάξω την παρούσα επιστολή.
Παρακαλώ δώστε μου απαντήσεις για κάθε μου ερώτημα ξεχωριστά.
Αναμένω τις απαντήσεις σας και δεσμεύομαι για κάθε νομικό μου δικαίωμα.

 

Τους ξαναέστειλα email ζητώντας γραπτή απάντηση και με γράφουν κανονικά.

Σε αυτή την περίπτωση, μιας και η επικοινωνία γινόταν τηλεφωνικά, πώς μπορώ να αποδείξω αυτά που γράφω;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Σε αυτή την περίπτωση, μιας και η επικοινωνία γινόταν τηλεφωνικά, πώς μπορώ να αποδείξω αυτά που γράφω;

Δεν μπορεις, παρα μονο με το ιστορικο κλησεων που εχεις φανταζομαι (screenshot κτλ)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...