Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια.

Πελατης μου εδωσε iPad που κλειδωσε το παιδί του. Ενα gmail που μαλλον ειχε δηλωσει δεν φαίνεται να ειναι αυτο και μετα απο reset που καναμε το email φαίνεται με αστερακια και δεν το αναγνωρίζει.

Τελος πάντων εκανα την διαδικασία με τηλεφωνημα στην Apple, μου ανοιξανε case, ανεβασα την αποδειξη αγοράς απο Public αλλα παιρνω απαντηση οτι 

We reviewed your documentation, but it did not match our records.

Ξανα προσπάθεια, ξανα τα ιδια. Εχει κανεις φιλος αντιστοιχη εμεπειρια απο official unlock\ cloud id removal?

 

Δημοσ.

Κανονικα η αποδειξη αγορας, εφοσον εχει τον σειριακο πανω της αρκει. Ζητησατε διευκρινησεις για το τι σημαινει "did not match our records"?

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ πιθανό θα χρειαστεί να ανεβάσεις και φωτογραφία την ταυτότητα (προφανώς του κατόχου). :)

https://discussions.apple.com/thread/251520462

Αναφορά σε κείμενο

contact Apple Support and present your original purchase receipt for your device from an authorized Apple seller with the device’s serial number on it. You’ll need a photo ID too.

 

Δημοσ.

Μπα τι περιεργο? Δεν μου ειπαν για ταυτοτητα, μονο την αποδειξη να σκαναρω. Εκτος εαν παιζει θεμα που το αιτημα το κανω εγω με το ονομα μου και οχι με το ονομα "κατοχου" (αλλα και η αποδειξη δεν αναγραφει το ονομα κατοχου)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παλια αρνητικη ηρθε η απάντηση απο Apple.

Hi Fotis,

Thank you for contacting us.


The information we received was not sufficient for us to process your request. To show proof of ownership of your product, provide all documentation showing your purchase of the device.

Ρε παιδιά, στην αποδειξη δεν γραφει ονομα πελατη. Εγω την αιτηση την εκανα με το δικο μου ονομα.

Λετε να παιζει καποιο ρολο οταν το πρωτοχρησιμοποιησε ο μικρος και εφτιαξε αυτο το cloud id να κοιτανε το ονομα του? Μηπως να κανω εκ νεου αιτημα δηλώνοντας το ονομα του?

Αλλα εαν ζητησουν ταυτότητα αυτος ειναι 10 χρονων δεν εχει τιποτα.

Πιο πολυ για τον πατέρα του που θα πάνε χαμενα τα λεφτα του iPad σκέφτομαι, κριμα μου φαίνεται.

Για πειτε καμια ιδεα παρακαλω.

Να διευκρινησω οτι σε φιλική συζητηση με (πρωην) τεχνικό service της iStorm μου ειπε οτι ουτε και αυτοι γνωρίζουν τι ειδους records κοιταει η Apple και αντιπαραθέτει ουτε και εαν ρωτήσεις σου λενε.

Επεξ/σία από Fotis_Greece
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι για την ιστορια να αναφερω οτι στην πεμπτη προσπαθεια εγινε unlocked. Πεντε φορες εστειλα τα ιδια εντυπα. Ευτυχως καποιος με λυπηθηκε και μου ειπε οτι δεν τους αρεσε το email μου (της μορφης info@) διοτι δεν ταιριαζε με το ονομα μου!!!!

Αυτο ηταν το ολο "the documentation did not match our records)

Εφτιαξα fotis@...  και ολα μια χαρα!!!

Ελεος!

Επεξ/σία από Fotis_Greece

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...