john1987 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 4 ώρες πριν, mp123 είπε Μην ψαρώνετε με το hybrid. Σας έχει όλους μια μανία με αυτήν την λέξη. Οκ θα γλυτώσεις 1 λίτρο στα 100. Κλάιν μαιν.Οταν λήξει η εγγύηση και σου βγάλει ζημιά στο σύστημα κλάφτα η όταν θα το πουλήσεις μετά σιγά μην το πάρει κανένας . Μηχανικός ειμσι hybrid ποτέ δεν θα παρω. ( κάθε 3 χρόνια αλλάζω αμάξι ) hybrid ποτέ όσο έχω την επιλογή να πάρω κάτι χωρίς αυτό το σύστημα. Δυστυχώς το Yaris Hybrid εντελώς σκέτο φτάνει 17.600 (και αν θες χρηματοδότηση επιτόκιο 9,5!). Μπορείς να εξηγήσεις λιγο παραπάνω τι σε φοβίζει ως μηχανικό; Γιατι το πουλάνε ως φουλ αξιόπιστο και με 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας.
mp123 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 20 λεπτά πριν, john1987 είπε Δυστυχώς το Yaris Hybrid εντελώς σκέτο φτάνει 17.600 (και αν θες χρηματοδότηση επιτόκιο 9,5!). Μπορείς να εξηγήσεις λιγο παραπάνω τι σε φοβίζει ως μηχανικό; Γιατι το πουλάνε ως φουλ αξιόπιστο και με 11 χρόνια εγγύηση μπαταρίας. Όσο πιο απλό τόσο καλύτερο είναι για εμένα. Όσο έχεις εγγύηση οκ δεν τρέχει τίποτα. Όμως μετά τι γίνετε. Συνήθως στην Ελλάδα οι πιο πολλοί κρατάνε τα αυτοκίνητα τουλάχιστον 15 χρόνια. Άρα σε βάθος χρόνου αξιζει ; Όταν λήξει η εγγύηση αξιζει ; Η μπαταρία μπορεί να έχει εγγύηση αλλά τα παρελκόμενα ; Ολα τα ηλεκτρονικά που είναι φορτωμένα ώστε να λειτουργήσει σαν hybrid όχι. Όταν βγει από την εγγύηση και η μπαταρια και εχεισ Ζημιά ( που σίγουρα θα έχεις ) έχεις δυο επιλογές. Η το στοτωνεις σε τιμή πολυ χαμηλότερη από ότι του ακριβως ίδιου συμβατικού μοντέλου η τις αλλάζεις. Για εμένα είναι μια η άλλη. Τι hybrid τι συμβατικό τα ίδια θα δώσεις σε βάθος χρόνου. Δεν είναι κορόιδα στις αυτοκινητοβιομηχανίες.Δεν βγάζουν κάτι να κερδίσουμε.Το παν είναι να κερδίσουν αυτοι.Σκεψουτο λίγο.Εγω θα συνεχίζω να αγοράζω συμβατικά αυτοκίνητα ως ότου θα βγαίνουν στην παραγωγή. Ποτέ δεν θα πάρω hybrid. Προσωπική άποψη πάντα. 1
Nick_007 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2020 13 ώρες πριν, mp123 είπε Βγάλε το οπελ. Βγάλε το κια. Το οπελ είναι οπελ απλώς το κια δεν αξιζει όσα ζητάει. Τωρα αν τα δυο αυτά τα συγκρινεις σαν τεστ ντραιβ ( είχα ι10 2017 και ι20 2012 ) το σουιφτ είναι κλάσεις ανώτερο. Δεν συγκρίνετε.τωρα θα μου πεις άλλο το ι20 του 2020. Έχω να σου πω Χιουντάι είναι τα ίδια είναι. Ίδια φιλοσοφία. Διαλέγεις λοιπόν. Σπορ αίσθηση , νεανικό ( Φυσικα τηρουμένων των αναλογιών μιλάμε τωρα ) αλλά λίγους χώρους πας σουιφτ θέλεις ουδέτερο οδηγικά αλλα χώρους πας ι20. Είναι απλό. Ποιοτικώς τα ίδια είναι μην ψάχνετε διάφορες. Υ.γ κόψε στα 15κ. Πολλά δινεις για αυτη την κατηγορία. Ένα εργαλείο δουλειάς είναι.συμβιβασου με λιγότερα έξτρα . https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/09/timokatalogos_new_i20.pdf To πιο οικονομικό αυτόματο i20 είναι στα 16.190 € χωρίς μεταλλικό χρώμα. Λες να τρέξει με προσφορά ή θα μείνουν ίδιες οι τιμές για 6 μήνες το λιγότερο;
mp123 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, Nick_007 είπε https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/09/timokatalogos_new_i20.pdf To πιο οικονομικό αυτόματο i20 είναι στα 16.190 € χωρίς μεταλλικό χρώμα. Λες να τρέξει με προσφορά ή θα μείνουν ίδιες οι τιμές για 6 μήνες το λιγότερο; Αυτό είναι το καινούριο που θα έρθει εχεισ Δικιο. Τωρα το είδα. Στο απερχόμενο μοντέλο ήταν 14800 περίπου μεσαία έκδοση. Ακρίβινε και η Χιουντάι.Τωρα 16200 για Χιουντάι είναι πολλά. Αμα αντέχεις 1500 παραπάνω παρτο. Αλλοιώς μανουαλ στα 14700.Προσφορά στα αυτόματα λίγο δύσκολο. Εισάγουν πολυ λίγα κομμάτια.
QuantumWanderer Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Σημείωση: όταν ρωτάει κάποιος για να αγοράσει κάτι, δεν έχει καμία αξία να γράφουμε τις υποκειμενικές μας αντιλήψεις βάσει γούστου, αλλά μόνο τεκμηριωμένα πράγματα. Δεν λέω ότι τα hybrid, για παράδειγμα, είναι η χρυσή λύση χωρίς άλλα κριτήρια ... αλλά τί να κάνουμε, η Toyota έχει κλείσει σπίτια και θα κλείσει κι άλλα, με την τελευταία γενιά κινητήρα. Να σημειώσω πάλι, ότι δεν είμαι φαν της Toyota. Αν απαντούσα με υποκειμενικό τρόπο θα έλεγα όχι. Αν αναλύσουμε την οικονομοτεχνική εξίσωση, βγαίνει αυτόματα αυτό. Ακόμα και με προβολή στα 10-15 χρόνια, όταν τα άλλα θα είναι σάπια και θα έχουν κάψει σημαντικά παραπάνω καύσιμο. Ένα υβριδικό θα είναι mainstream τότε και για μεταπώληση, με μικρό κόστος αντικατάστασης μπαταρίας. Να αναλύσουμε την απόσβεση λόγω μειωμένης κατανάλωσης;
Nick_007 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 57 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Σημείωση: όταν ρωτάει κάποιος για να αγοράσει κάτι, δεν έχει καμία αξία να γράφουμε τις υποκειμενικές μας αντιλήψεις βάσει γούστου, αλλά μόνο τεκμηριωμένα πράγματα. Δεν λέω ότι τα hybrid, για παράδειγμα, είναι η χρυσή λύση χωρίς άλλα κριτήρια ... αλλά τί να κάνουμε, η Toyota έχει κλείσει σπίτια και θα κλείσει κι άλλα, με την τελευταία γενιά κινητήρα. Να σημειώσω πάλι, ότι δεν είμαι φαν της Toyota. Αν απαντούσα με υποκειμενικό τρόπο θα έλεγα όχι. Αν αναλύσουμε την οικονομοτεχνική εξίσωση, βγαίνει αυτόματα αυτό. Ακόμα και με προβολή στα 10-15 χρόνια, όταν τα άλλα θα είναι σάπια και θα έχουν κάψει σημαντικά παραπάνω καύσιμο. Ένα υβριδικό θα είναι mainstream τότε και για μεταπώληση, με μικρό κόστος αντικατάστασης μπαταρίας. Να αναλύσουμε την απόσβεση λόγω μειωμένης κατανάλωσης; Σε βάθος 10-15 χρόνια είναι καλύτερη οικονομική επιλογή. Στην δική μου την περίπτωση, δηλαδή με 10Κ το χρόνο χιλιόμετρα και με σκοπό ίσως να το αλλάξω σε 5 χρόνια για 100% ηλεκτρικό ίσως να μην είναι, τουλάχιστον με τα τωρινά δεδομένα. Εάν είχαμε πυλωτή στην πολυκατοικία θα κοιτούσα από τώρα για 100% ηλεκτρικό. Η διαφορά κίνησης ανά 1000 χιλιόμετρα με ένα Swift είναι περίπου 50-60 Ευρώ και ας υποθέσουμε 600 Ευρώ το χρόνο. Η σύγκριση είναι όμως με την Active Plus έκδοση που υπολογίζω να βγαίνει 19+Κ με το configurator της Toyota. Προσπαθώ να συγκρίνω μήλα με μήλα αλλά δεν μου είναι εύκολο
QuantumWanderer Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Yaris Hybrid 5ετίας θα σκοτώνουν για τούς δώσεις προτεραιότητα να το πάρουν. Βάζω κι αυτό στην εξίσωση, σαν ετήσια απώλεια αξίας.
Nick_007 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπέρα, Ήρθε η ωρα να σας δώσω feedback από την έρευνα μου και κατάτασω τα αυτοκίνητο βάσει την προτίηση μου, επίσης και με τα δικά μου αντικειμενικά κριτήρια 1. Peugeot 208 έκδοση Allure -> Τελική τιμή 19.200 Το πιο όμορφο από όσα είδα και οδήγησα Ποιοτικό εσωτερικό με καλό και σύγχρονο design Πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση Υπάρχει ειδική έκπτωση σε αυτήν την περίδοσο και γιαυτό το έχω πρώτο υποψήφιο 2. Toyota Yaris έκδοση Style -> Τελική τιμή E 20.450 Την καλύτερη οδική συμπεριφορά από όσα είδα και οδήγησα Καλό εσωτερικό και δεν μπορώ να καταλάβω τα σχόλια για μέτρια ποιότητα που έχω διβάσει γενικά. Ένιωθα ότι οδηγούσα μεγαλύτερο αυτοκίνητο 3. Hyundai i20 Premium -> Τελική τιμή E 17.800 Το καλύτερο VFM από όσα είδα και οδήγησα (δεν οδήγσα το αυτόματο) Πολύ ωραία χρώματα σαν επιλογές Μέτρια πλαστικά εσωτερικά 4. Renault Clio RS Line -> E 21.000 Τρέχει έκπτωτικό προγραμμα αυτην την περίοδο για ορισμένα οχήματα και είχαν να μου προτείνουν σε αυτόματο μόνο το RS Line Το αναφέρω μόνο καθώς το είδα και είχε πολύ καλή ποιότητα. Το έχω αποκλείσει πάντως Το υβριδικό απλησιάστο, 24.000 Τείνω στο Peugeot καθως μου άρεσε αρκετά και παίρνω μια καλή έκδοση σε έκπτωση. Το Yaris με κριτήριο οικονομικό σε βάθος χρόνο και εάν θέλω το απολύτο VFM το i20. Απέκλεισα το Swift γιατί σε VFM τo i20 είναι ανώτερο για εμένα. Πιστεύω το ΣΚ να έχω καταλήξει και ευχαριστώ σε όλους για τις πληροφορίες. Νίκος 1 1
Nick_007 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Καλημέρα, Ευχαριστώ σε όλους για τις συμβουλές και τελικά προχώρησα στο Yaris. Νίκος 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα