lnwolfgr Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Είναι μέχρι να καταλάβουν όλοι ότι ουσιαστικά ακούνε αναλογικά, είτε είναι mp3 είτε flac είτε cd , αλλά πολλοί δεν το ξέρουν (η δεν δίνουν σημασία).
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 5 ώρες πριν, jon_pallis είπε Δεν υπάρχει digital ήχος που να ξεπερνά τον analog σε ποιότητα. Χμ, ναι, δεν ισχύει αυτό, εκτός αν έχεις reel-to-reel tape ας πούμε που και πάλι είναι συζητήσιμο... Μάλλον απλά σου αρέσει ο ήχος των αναλογικών μέσων.
jon_pallis Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, SeaLion είπε Χμ, ναι, δεν ισχύει αυτό, εκτός αν έχεις reel-to-reel tape ας πούμε που και πάλι είναι συζητήσιμο... Μάλλον απλά σου αρέσει ο ήχος των αναλογικών μέσων. ποσσιμπολ
CheOnWeb Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2020 13 hours ago, SeaLion said: Χμ, ναι, δεν ισχύει αυτό, εκτός αν έχεις reel-to-reel tape ας πούμε που και πάλι είναι συζητήσιμο... Μάλλον απλά σου αρέσει ο ήχος των αναλογικών μέσων. Προφανώς, μόνο το μαγνητικό μέσο (και όχι οποιοδήποτε μαγνητικό) είναι το μόνο που έχει νόημα να συγκρίνεις με το ψηφιακό. Τέλη '80 αρχές '90, δούλευα συχνά (ως πελάτης) στο Sound Studio, στη Μεσογείων, ένα Studio αμερικάνικης κατασκευής, ίσως το καλύτερο full analog studio στην Ελλάδα (τότε by far το καλύτερο)για μουσική και κινηματογράφο. Είχαμε πολλές συζητήσεις για το θέμα και αρκετές διαφωνίες φυσικά, όπου το αφεντικό (αρκετά μεγαλύτερός μου) ήταν υπέρ του αναλογικού, ενώ ο αρχι-τεχνικός (λίγο μεγαλύτερός μου) ήταν κάπου ανάμεσα. Μετά από αρκετές συζητήσεις και δοκιμές (έγραφα παράλληλα σε DAT απ' την έξοδο της τερατώδους Neve😍, ενώ αυτοί σε tape), είχαμε καταλήξει ότι το πιο καλό workflow ήταν η εγγραφή σε 2" Tape με 30ips και Dolby SR (Noise Reduction) και μετά ψηφιακή επεξεργασία και φυσικά, ψηφιακό master. Θυμάμαι να ψάχνουμε τα CDs που κυκλοφορούσαν τότε, αν ήταν AAD, ADD Ή DDD. 😄 Από τότε δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το θέμα αλλά με τις υψηλότερες δειγματοληψίες που έχουμε πια και τα 32bit floating, ίσως και μην ισχύει πια ούτε το "πλεονέκτημα" της αρχικής εγγραφής σε analog. Το σίγουρο πάντως είναι ότι στη σύγκριση analog-digital, το βινύλιο δεν έχει καμμία δουλειά. Είναι αστείο και να το συζητάμε. 1
FarCry Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 13/9/2020 στις 11:45 ΜΜ, BackFromHell είπε Οχι απαραιτητως την ιδια πληροφορια....Αν ας πουμε πας να αντιγραψεις στα 10-15 χρονια ενα audio cd σε ενα αλλο, απο αποψης πιστοτητας δε θα εισαι στο ιδιο επιπεδο, διοτι μεσολαβει error correction στην αναγνωση και του αυθεντικου, αλλα μετεπειτα και του αντιγραμενου μεσου, κι αυτο σημαινει οτι η πληροφορια , λιγο ή πολυ, δεν ειναι το ιδιο ακριβης με την αρχικη. Δε το αντιλαμβανεσαι σε data, ομως στο audio που η πιστοτητα ειναι σημαντικη, παιζει ρολο ενιοτε. Το αν η διαφορα αυτη ειναι ακουστη ειναι αλλη συζητηση (γνωμη μου, πως δεν ειναι, αλλα δεν μπορω να αντιπαρελθω το γεγονος οτι με το error correction "χανεται" πληροφορια). Προφανως -το εγραψα και παραπανω- ακομα κι ετσι, το cd σε πιστοτητα, ηταν, ειναι και θα ειναι ανωτερο απο το βινυλιο. Αλλα σαν υλικο-μεσο, φθειρεται απο το χρονο πιο ευκολα απο το βινυλιο (το βινυλιο φθειρεται πολυ πιο ευκολα απο τη χρηση). Ειδικα με κατι φθηνιαρικα με υλικα της πλακας που κατεκλυαν την αγορα τις περασμενες δεκαετιες, τα cd δεν εβγαζαν καλα καλα 5ετια ζωης... Αν γίνει interpolation ναι δεν μπορεί να είναι ακριβώς ίδια πληροφορία με bit. Αλλά το error correction βάση του αλγορίθμου σου κρατάει την πληροφορία ακέραια γι'αυτό και ένα ποσοστό πληροφορίας είναι τέτοια δεδομένα. Σαν το XOR σε raid 3 δίσκους. Έχεις ένα σοβαρό μέσο για την σωστή ανάκτηση δεδομένων που δεν υπάρχει σύγκριση με το βινύλιο γιατί δεν έχει τίποτα. Και εγώ δεν πιστεύω πως μπορείς να ακούσεις διαφορά στον ηχο. Επίσης αν έχεις και καλύτερη ποιότητα αρχείου δηλαδή DVD-audio, SACD έχεις αρκετα περισσότερη πληροφορία που καθιστά ακόμα λιγότερο το πρόβλημα της ενδεχόμενης πιστότητας. Και αν βάλουμε το γεγονός πως μπορείς να κρατάς και αντίγραφα και πως τα λάθη είναι τυχαία μπορείς να κάνεις και ανάκτηση χωρίς interpolation εάν αντιπαραβάλλεις πηγές χωρίς λάθη, όπως πχ κολλάς πολλαπλές εικόνες για να εξαλείψεις τον θόρυβο, λόγω του τυχαίου θορύβου. Όταν κάτι είναι σε ψηφιακή μορφή μπορείς να το δουλέψεις με πολλούς τρόπους. Τώρα για τα οπτικά μέσα θυμάμαι πως τα πρώτα ήταν για τα μπάζα γιατί δεν είχαν καν προστασία του πολυκαρβονικου φύλλου εγγραφής από την πάνω πλευρά και ξεφλουδιζε 😂 . Γρήγορα βέβαια όλα αυτά φτιάχτηκαν και εταιρείες σοβαρές όπως verbatim έχουν υλικά που κρατάνε χρόνια Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2020 από FarCry
marypro Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Για την ιστορία αφήνω αυτό εδώ https://webradio.ert.gr/deytero-programma/par-to-allios-tha-vris-paraskevi-20-dekemvriou-2019-o-technikos-ichou-ke-charaktis-diskon-giannis-ioannidis-sto-deftero-programma-tis-ellinikis-radiofonias/ 1
simos1974 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Στις 15/9/2020 στις 11:50 ΠΜ, Jkatikas είπε Αν εννοείς στούντιο της γειτονιάς που θα πάω εγώ κ εσύ να κάνουμε την φάση μας , σίγουρα υπάρχουν.αν μιλάμε για στούντιο από τα οποία θα προκύψει κάποια κυκλοφορία δίσκου, αμφιβάλλω.η αλλαγή στην επεξεργασία έχει γίνει μέσα στο 80'...αυτή την στιγμή δεν πρέπει κανένας που να ηχογραφεί αναλογικα Υπαρχουν στουντιο ,οπως της Pro Ject που κανουν πληρως αναλογικη ηχογραφηση ,νομιζω και τα Abbey Road , αλλα κυριως κυκλοφορουν παλαιοτερες αναλογικες ηχογραφησεις σε νεο pressing με εξαιρετικη ποιοτητα ηχου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα