Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Lamogio01 είπε

Για καινούργιο θες +4 χιλιάρικα μιας και ξεκινάει από τα 22000

ασε να ξερω κατι παραπανω :) απο τα 19 του χουνται θες 2 χιλιαρικα διαφορα για καινουργιο με 4 χρονια εγγυηση....

α και επιλογή σε αυτα τα λεφτα βενζίνη η ντιζελ...

Επεξ/σία από paylidis
  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, paylidis είπε

ασε να ξερω κατι παραπανω :) απο τα 19 του χουνται θες 2 χιλιαρικα διαφορα για καινουργιο με 4 χρονια εγγυηση....

α και επιλογή σε αυτα τα λεφτα βενζίνη η ντιζελ...

Στον διαμορφωτή πάντως το βγάζει ως φθηνότερο ~22500€, με ένα ~110 ίππων βενζινοκινητήρα και εσωτερικό εξοπλισμό...τιμόνι και καθίσματα.

|

Είναι και πόσο αμάξι θα πάρεις με τα λεφτά και τι κόστη/έτος λόγω σέρβις απαρτίων είναι. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

ασε να ξερω κατι παραπανω :) απο τα 19 του χουνται θες 2 χιλιαρικα διαφορα για καινουργιο με 4 χρονια εγγυηση....

α και επιλογή σε αυτα τα λεφτα βενζίνη η ντιζελ...

Από τα 19 μέχρι τα 22430 του q2 είναι είναι 3000 διαφορά 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από αρκετό ψάξιμο από χτες μέχρι σήμερα, κατέληξα στα παρακάτω συμπεράσματα και οι ειδικοί αν διαφωνείτε είστε ευπρόσδεκτοι να αναφέρετε τις αντιρρήσεις σας. 

Η γενική μου εικόνα είναι οτι με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω και πού ίσως αυξηθούν κατά μια τάξη 10-15% worst case scenario, με συμφέρει η βενζίνη. Επειδή στα ταξίδια εκτός πόλης θα είμαστε δυο άτομα στο αμάξι και θα υπάρχει και βαλίτσα, μάλλον χρειάζομαι τουλάχιστον 100 ίππους. Επειδή όμως θέλω και χαμηλά τέλη και κατανάλωση, για να το πετύχω αυτό πρέπει να πάω σε μικρότερα κυβικά (1000) άρα σε κινητήρα turbo. 

Νομίζω οτι η αγορά πολύ νέου μοντέλου (π.χ. νέο i20 έναντι του facelift) είναι κακή επιλογή. Αυτό γιατί κάθε τι καινούργιο είναι υπερτιμημένο αλλά επίσης δεν έχει δοκιμαστεί στο δρόμο και δεν ξέρεις τι προβλήματα θα βγάλει. Οπότε μάλλον πρέπει να επιλέξω αυτοκίνητα που βγήκαν ή είχαν facelift 2017-2019. 

Τα features που χρειάζομαι πάνω, όπως πίσω κάμερα, cruise control, 350lt+ αποθηκευτικό χώρο και hill holder σε κάθε αυτοκίνητο πακετάρονται σε μια έκδοση μαζί με άλλα feature που μπορεί να μη χρειάζομαι. Για παράδειγμα μπορεί σε μια μάρκα το cruise control να βρίσκεται στην premum ή exclusive έκδοση που συμπεριλαμβάνει και αυτόματο κλιματισμό και διάφορα άλλα που δεν χρειάζομαι. Έτσι δεν πληρώνω απλά αυτά που θέλω, αλλά όλο το πακέτο που περιλαμβάνει και πράγματα που δεν χρειάζομαι. Οπότε πρέπει να επιλέξω μάρκα που μου ταιριάζει μια έκδοσή της ιδανικά με όλα τα χαρακτηριστικά που θέλω και όσο δυνατόν λιγότερα παραπάνω εξτρα που δεν χρειάζομαι ώστε να μην ανέβει πολύ στην τιμή.

Τέλος πρέπει να δω τα προβλήματα που βγάζει το καθένα. Π.χ. έχω διαβάσει οτι το ibiza DSG βγάζει πρόβλημα στο κιβώτιο που διορθώνεται δύσκολα και με αρκετό κόστος λόγω ακριβών υλικών.

Οπότε τελικά πιστεύω οτι μάλλον πρέπει να κάνω μια πολύ καλή ιεράρχηση πρώτα από το 1) τι χρειάζομαι, 2) ποια χαρακτηριστικά - λύσεις θα καλύψουν αυτό που χρειάζομαι, 3) τι μοντέλα, σε τι προσφορές (ετοιμοπαράδοτα κτλ) δίνουν οι αντιπροσωπίες στα specs που ζητάω. Και έτσι να επιλέξω μια μάρκα όχι επειδή είμαι χοντάκιας ή νισσανάκιας η μου άρεσε η μούρη του fiesta κτλ αλλά επειδή την παρούσα στιγμή, το σετάρισμά της καλύπτει τις ανάγκες μου με τον ποιο value-for-money τρόπο.

Συμφωνείτε με τη λογική μου ?
 

Επεξ/σία από issle
  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, LongTom είπε

Στον διαμορφωτή πάντως το βγάζει ως φθηνότερο ~22500€, με ένα ~110 ίππων βενζινοκινητήρα και εσωτερικό εξοπλισμό...τιμόνι και καθίσματα.

|

Είναι και πόσο αμάξι θα πάρεις με τα λεφτά και τι κόστη/έτος λόγω σέρβις απαρτίων είναι. 

 

4 λεπτά πριν, Lamogio01 είπε

Από τα 19 μέχρι τα 22430 του q2 είναι είναι 3000 διαφορά 

αφηστε τους διαμορφωτες. Μιλαω με πραγματικές τιμες αντιπροσωπείας (πετρελαιο 1.6 116 ιπποι), με διζωνικο κλίμα, οθονες, αισθητηρες κλπ (και cc οριακά)... Και ακομα και 22 να φτασει παλι ειναι αστεια η διαφορα του χουνται με ενα κανονικό αυτοκινητο...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

αφηστε τους διαμορφωτες. Μιλαω με πραγματικές τιμες αντιπροσωπείας (πετρελαιο 1.6 116 ιπποι), με διζωνικο κλίμα, οθονες, αισθητηρες κλπ (και cc οριακά)... Και ακομα και 22 να φτασει παλι ειναι αστεια η διαφορα του χουνται με ενα κανονικό αυτοκινητο...

Επίσημος τιμοκατάλογος Audi... κανένας διαμορφωτής 1.6 πετρέλαιο 22550.

Δημοσ.

@issle μια χαρά η λογική σου , όσο για τα προβλήματα , μπορεί να προκύψουν σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, οπότε τα 8 χρόνια της FORD σαν εγγύηση ή τα 7 της Kia ίσως σε κατευθύνουν προς τα κει.

Μία επίσκεψη σε διάφορες αντιπροσωπίες θα σου δώσουν καλύτερες τιμές

Δημοσ.

Τι να σας πω ρε παιδιά, προσωπικά προτιμώ τα 18-19 για ένα φουλ εξοπλισμένο, καινούργιο και αξιόπιστο Hyundai με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς ψιλά γράμματα και φθηνά servis και ανταλλακτικά, παρά τα 21 για ένα άδειο παλιό audi με τα όποια θέματα του VAG, απλά και μόνο για να λέω ότι έχω audi...Και μένα μ'αρέσουν τα premium, αλλά καλό είναι να μπαίνει και λίγο λογική και όχι μόνο συναίσθημα...
Επίσης, νομίζω ότι είναι πλέον καιρός να ξεφύγουμε με τα "μα καλά τόσα για Hyundai" γιατί αν δει κανείς τα αυτοκίνητα που έχουν στον στόλο οι Κορεάτες και απλά δεν εισάγουμε εμείς εδώ θα μας κοπεί η ανάσα...
Με την ίδια λογική, γιατί να δώσει κανείς 21 για ένα παλιό πλέον audi Q2, όταν με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις Civic...
Για να φέρω και προσωπικό παράδειγμα, είχα πάρει προσωπικά προσφορά για το Q3 πριν κάποιο διάστημα στα 30.000 και το αμάξι ούτε καν κάμερα οπισθοπορίας δεν είχε, την στιγμή που είχα προσφορά για A class στα 32.000 με 5ετη εγγύηση, τις 2 μεγάλες οθόνες, ηλιοροφή, led, συναγερμό, κρυφό φωτισμό, αναδιπλούμενους, κάμερα και διάφορα άλλα, τι να λέμε τώρα...Στα 30.000 παίρνεις επίσης φουλ εξοπλισμένο mazda cx-30 και cx-5 και όχι audi με φώτα αλογόνου...
Επίσης γιατί να δώσεις 30+ πάλι για audi ή merc όταν μπορείς να πάρεις tesla και ούτω καθεξής...
Τέσπα, το παιδί ψάχνει για αυτοκίνητο με ταβάνι τα 14.000 και με κάποια χαρακτηριστικά συγκεκριμένα και καλώς ή κακώς μόνο Κορέα και Ιαπωνία παίζουν σε αυτά τα λεφτά, γι' αυτό κιόλας του πρότεινα να δει την Experience και την Premium έκδοση, που έχουν όσα ζητάει και λογικά είναι και στα λεφτά του, οπότε ας μην ξεφεύγουμε... Αλλιώς μπορείς να δεις και Kia Rio, ίσως και το Stonic, Mazda 2, Citroen C3 κλπ, αν και νμζ βγαίνουν λίγο παραπάνω...

  • Like 16
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, paylidis είπε

αφηστε τους διαμορφωτες. Μιλαω με πραγματικές τιμες αντιπροσωπείας (πετρελαιο 1.6 116 ιπποι), με διζωνικο κλίμα, οθονες, αισθητηρες κλπ (και cc οριακά)... Και ακομα και 22 να φτασει παλι ειναι αστεια η διαφορα του χουνται με ενα κανονικό αυτοκινητο...

Μιλάμε για ένα πολύ φτωχό πακέτο με έναν οριακά αρκετό κινητήρα για το σκάφος (μην πω αναιμικό), με μικρότερη εγγύηση, αρκετά έως πολύ ακριβότερα σέρβις/ανταλλακτικά (με τα όποια "ωραία" του ομίλου VAG) και πάλι κάνει χιλιάδες ευρώ παραπάνω επειδή πληρώνεις την μάρκα. 

Δεν ξέρω, αλλά προσωπικά δεν το βρίσκω καλή επιλογή να ανταλλάξεις τόσο αμάξι για ένα σηματάκι στην μάσκα. 

 

31 λεπτά πριν, issle είπε

Μετά από αρκετό ψάξιμο από χτες μέχρι σήμερα, κατέληξα στα παρακάτω συμπεράσματα και οι ειδικοί αν διαφωνείτε είστε ευπρόσδεκτοι να αναφέρετε τις αντιρρήσεις σας. 

Η γενική μου εικόνα είναι οτι με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω και πού ίσως αυξηθούν κατά μια τάξη 10-15% worst case scenario, με συμφέρει η βενζίνη. Επειδή στα ταξίδια εκτός πόλης θα είμαστε δυο άτομα στο αμάξι και θα υπάρχει και βαλίτσα, μάλλον χρειάζομαι τουλάχιστον 100 ίππους. Επειδή όμως θέλω και χαμηλά τέλη και κατανάλωση, για να το πετύχω αυτό πρέπει να πάω σε μικρότερα κυβικά (1000) άρα σε κινητήρα turbo. 

Νομίζω οτι η αγορά πολύ νέου μοντέλου (π.χ. νέο i20 έναντι του facelift) είναι κακή επιλογή. Αυτό γιατί κάθε τι καινούργιο είναι υπερτιμημένο αλλά επίσης δεν έχει δοκιμαστεί στο δρόμο και δεν ξέρεις τι προβλήματα θα βγάλει. Οπότε μάλλον πρέπει να επιλέξω αυτοκίνητα που βγήκαν ή είχαν facelift 2017-2019. 

Τα features που χρειάζομαι πάνω, όπως πίσω κάμερα, cruise control, 350lt+ αποθηκευτικό χώρο και hill holder σε κάθε αυτοκίνητο πακετάρονται σε μια έκδοση μαζί με άλλα feature που μπορεί να μη χρειάζομαι. Για παράδειγμα μπορεί σε μια μάρκα το cruise control να βρίσκεται στην premum ή exclusive έκδοση που συμπεριλαμβάνει και αυτόματο κλιματισμό και διάφορα άλλα που δεν χρειάζομαι. Έτσι δεν πληρώνω απλά αυτά που θέλω, αλλά όλο το πακέτο που περιλαμβάνει και πράγματα που δεν χρειάζομαι. Οπότε πρέπει να επιλέξω μάρκα που μου ταιριάζει μια έκδοσή της ιδανικά με όλα τα χαρακτηριστικά που θέλω και όσο δυνατόν λιγότερα παραπάνω εξτρα που δεν χρειάζομαι ώστε να μην ανέβει πολύ στην τιμή.

Τέλος πρέπει να δω τα προβλήματα που βγάζει το καθένα. Π.χ. έχω διαβάσει οτι το ibiza DSG βγάζει πρόβλημα στο κιβώτιο που διορθώνεται δύσκολα και με αρκετό κόστος λόγω ακριβών υλικών.

Οπότε τελικά πιστεύω οτι μάλλον πρέπει να κάνω μια πολύ καλή ιεράρχηση πρώτα από το 1) τι χρειάζομαι, 2) ποια χαρακτηριστικά - λύσεις θα καλύψουν αυτό που χρειάζομαι, 3) τι μοντέλα, σε τι προσφορές (ετοιμοπαράδοτα κτλ) δίνουν οι αντιπροσωπίες στα specs που ζητάω. Και έτσι να επιλέξω μια μάρκα όχι επειδή είμαι χοντάκιας ή νισσανάκιας η μου άρεσε η μούρη του fiesta κτλ αλλά επειδή την παρούσα στιγμή, το σετάρισμά της καλύπτει τις ανάγκες μου με τον ποιο value-for-money τρόπο.

Συμφωνείτε με τη λογική μου ?
 

Ωραιά και λογικά τα λες εκτός από αυτό. Ανάλογα τι αγοράζεις. 

Για 14Κ€ πέρα από το i20,  οριακά το RIO έχει σχεδόν τα πάντα, εκτός από hill assist εάν δεν απατώμαι. 

Δημοσ.

Πάντως εμφανισιακά είναι ωραίο το νέο i20. Το ibiza dsg στα 14.000 είναι ευκαιρια ή θα είναι καλύτερο το νέο i20 για παράδειγμα?

 

Πάντως γενικά στις κατηγορίες αυτές βρίσκαμε αυτοκίνητο στα 15.000 και στη μεγαλύτερη στα 20. Γιατί έχουν ακριβυνει τόσο και τα αυτοκίνητα? 

  • Like 1
Δημοσ.

Για ποιο λόγο έχεις βάλει ως βασικό κριτήριο την κάμερα; Τόσες 10ετιες παρκάρει ο κόσμος χωρίς κάμερες. Ένα gimmick είναι η κάμερα. Αν υπάρχει έχει καλώς αλλά σίγουρα δεν θα έπρεπε να αποτελεί βασικό κριτήριο για αγορά αυτοκινήτου ποσό μάλλον στις κατηγορίες που θα σε πάει το μπατζετ σου. Να πω ότι έπαιρνες κανα kodiaq τότε ναι να ζητάς κάμερα. Αλλά τώρα δεν έχει νόημα. Το πολύ αισθητήρας και εισια κομπλέ. 
 

Οσον αφορά αυτό που είπε ο παυλιδης μην κολλάτε στις μάρκες. Αυτό που λέει είναι ότι παίρνεις πολύ περισσότερο αμάξι. Βέβαια το παιδί είπε 14Κ μαξ και να μιλάμε για 22 είναι μη ρεαλιστικό. Αλλά όντως δεν μπορεις να συγκρίνεις ένα i20 με ένα q2 σαν αμάξια. Ξεχάστε τις μάρκες. Είναι άλλη κατηγορία και πολύ περισσότερο αμάξι για τα λεφτά σου. Προσωπικά δεν μαρεσει καν το q2 αλλά δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης. 
 

Με 14 μαξ δεν φεύγεις από την μικρή κατηγορία με τίποτα. Κοιτά όλα τα μικρά και δες ποιο σε καλύπτει είτε είναι Kia, Hyundai, Toyota ή ότι άλλο είναι. 

  • Like 3
  • Confused 2
Δημοσ.

Να προσθέσουμε βέβαια εδώ ότι αν υπάρχει infotainment οθόνη στο αυτοκίνητο (που πλέον έχουν όλα σχεδόν ακόμα και στις βασικές τους), ότι με ένα κιτ της τάξης 50-60 ή ακόμα και 100€ για πιο "επώνυμο" μπαίνει η κάμερα οπισθοπορειας μαζί με Park sensor "χερατα" μετά την αγορά με πραγματικά τις ελάχιστες γνώσεις ηλεκτρονικής ή με την βοήθεια κάποιου φίλου γνώστη. 

Ακόμα και σε ηλεκτρολόγο ψαγμένο να πας, αν του πας το σύστημα (φυσικά αγορασμένο από εξωτερικό) είναι θέμα ελάχιστου χρόνου να το τοποθετήσει, με λογικό κόστος. 

Οπότε γενικά, εκτός του ότι είναι gimmick, αν από μια έκδοση λείπει μόνο αυτό και είναι τοοοοσο αναγκαίο, υπάρχει γενικά και αυτή η λύση που το έχω δει προσωπικά να συμβαίνει και θα το έκανα και ο ίδιος αν είχα οθόνη στο αυτοκίνητο. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Lamogio01 είπε

Επίσημος τιμοκατάλογος Audi... κανένας διαμορφωτής 1.6 πετρέλαιο 22550.

Οι τιμοκατάλογοι κάνουν τη δουλειά τους και οι πωλητές τις εκπτώσεις τους ;) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όντως τώρα που το σκέφτομαι η κάμερα δεν είναι μεγάλη ανάγκη. Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Γενικά κάθε ώρα που περνάει και διαβάζω περισσότερα στα forum τόσο πιο πολύ ωριμάζει η σκέψη μου. Οπότε θέλει υπομονή και μελέτη πριν την επιλογή. Μια άσχετη ερώτηση. Σχετικά με το κέρδος με τη χρήση πετρελαίου:

 

Βλέπω στα specs του Ibiza:
Κινητήρας πετρελαίου 3.4lt/100km
Κινητήρας βενζίνης 4lt/100km

Τιμή πετρελαίου 1.05 / lt

Τιμή βενζίνης 1.35 / lt

Οπότε για 8000km to χρόνο έχουμε έχουμε κόστος:

Πετρέλαιο 1.05 * 3.4 * 80 = 285 euro

Βενζίνη 1.35 * 4 * 80 = 432 euro

Διαφορά : 147 euro

Αν ο κινητήρας πετρελαίου κάνει 1500 ευρώ παραπάνω, τότε κάνω απόσβεση τη διαφορά στο κόστος αγοράς σε 10 χρόνια έτσι ?

Υπάρχει κάποιος άλλος παράγοντας που διαφοροποιεί τη διαφορά ? Διαφορετικό κόστος συντήρησης ? Διαφορετικά τέλη ? Κάπου διάβασα οτι τα turbo βενζίνης οι ασφαλιστικές τα χρεώνουν μεγαλύτερη ασφάλεια το χρόνο, ισχύει ?

Επεξ/σία από issle

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...