Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!δεν ανοίγω συχνά θέματα,ωστόσο ανοίγω το συγκεκριμένο για απόψεις-γνώμες-συμβουλές όλων όσων γνωρίζουν από γαλλικά ή είχαν στη κατοχή τους το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Φεβρουάριος 2020 λοιπόν λίγο πριν την καραντίνα ψάχνω για αμάξι έχοντας ένα ποσό στα 3,750 ευρώ διαθέσιμο μετά από πάρα πολύ κόπο και δουλειά. Με ένα citroen saxo για το οποίο είχα βρει αγοραστή και περίμενα να το πουλήσω για να συμπληρώσω. Για να μη σας κουράζω από τώρα ψάχνοντας στις αγγελίες έπεσε το μάτι μου σε ένα πεζό 307 8v 75 ίππους του 2004 με μόνο 86.000 άλογα. Ο άνθρωπος που το πούλαγε το είχε σε κατάσταση καινούριου,μαζί με φιμέ,ενισχυτή,συναγερμό όλο το πακέτο στα 3,750 ευρώ. Εντυπωσιασμένος από το αμάξι,και ελέγχοντας το στο μηχανικό μου μπήκα στη διαδικασία αγοράς. Μετέπειτα,πούλησα και το σάξο,οπότε το έστειλα το αμάξι για αέριο. Εκεί γίνεται και το λάθος να το πάω σε κάποιον Νότια που φημίζεται παρόλα αυτά για την καλή δουλειά του. Μόλις παίρνω το αμάξι αυτό που παρατηρώ ήταν πως όταν ζεστενόταν(κυρίως) έκανε αυξομειώσεις στις στροφές πάνω κάτω,όχι πάντα αλλά τακτικά. Ο εγκαταστάτης έλεγε άσχετα πράγματα,γενικά δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του και πήγα στην επίσημη αντιπροσωπία..εκεί κάναμε κάποια πράγματα όπως παραμετροποίηση εγκατάστασης,μπέκ χάνα,αλλαγή μπουζί+πολλαπλασιαστή γιατί τα είχαν φτύσει καθώς και καθαρισμό πεταλούδας΄. Εκεί είδα καλύτερη εξυπηρέτηση,βελτιώθηκε η βλάβη ωστόσο παραμένει,όπου έχω ήδη πάρει την απόφαση να κατεβάσω το αμάξι τρίπολη στον γνωστό εγκαταστάτη να το κάνουμε φύλλο και φτερό.

 

Ωστόσο αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής,το αμάξι ζορίζεται στην εκκίνηση(με την βενζίνη φαίνεται να τα πηγαίνει πιο καλά)στις χαμηλές στροφές είναι αρκετά βαρύ μέχρι να πιάσει μια α ταχύτητα. Μπορώ να πώ ότι το ότι είναι βαρύ δε με χαλάει γιατί έχει αρκετά καλά κρατήματα σε μεγάλες ταχύτητες..ωστόσο σε ανηφόρες και γενικά όπου πρέπει να δώσει με δυσκολεύει απίστευτα σε σημείο να φοβάμαι να το παρκάρω σε ανηφόρα ή να το ξεκινήσω. Γενικά με τις ανηφόρες έχω θέμα αλλά με τα παλιά αμάξια σάξο και άτος δεν είχα θέμα γιατί πάταγα γκάζι και έπαιρναν αμέσως,ενώ αυτό δεν ανταποκρίνεται το ίδιο. Επίσης στο παρκάρισμα έχει περίεργο μέγεθος και πάλι ενώ το έχω δουλέψει με δυσκολεύει. Για να καταλήξω και να μη γράφω σεντόνια,αξίζει να κάνω κάποια αναβάθμιση για να πάρει τα πάνω του λίγο και να είναι πιο ευκίνητο σε κάποια πράγματα?'ή να πάω σε κάτι άλλο?Αν έχετε προτάσεις ή κάποια άποψη με το τεχνικό ζήτημα που έχω θα ήθελα να ακούσω και συγνώμη για το μεγάλο μέγεθος!

Δημοσ.

αυτό το αμάξι είναι πιο αργό και από την καθυστέρηση. 75 ίππους; Στις ανηφόρες πρέπει να κατεβαίνεις να σπρώχνεις

Δημοσ.

Ως γνωστόν το αέριο έχει ποίο αργή καύση , οπότε είναι λογικό το αμάξι να μην αρπάζει εύκολα , αυτό όμως ίσως να μπορεί κατά ένα μέρος να αλλάξει μέσω του εγκεφάλου .

Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι πραγματικά; Ρωτάω γιατί με τα έτη και την χρήση χάνεις ίππους ! Θέλω να πω ότι ανάλογα την μηχανική κατάσταση μπορεί να είσαι και -5 ίππους κάτω. Όταν το πήρες ήταν ποίο ζωηρό το αμάξι ; Αφήνεις να αδειάσει από καύσιμο τελείως όταν το έχεις στο αέριο;  Ρωτάω γιατί ο Πεθερός μου έχει κάψει δύο αντλίες βενζίνης με αυτή την τακτική, και πριν από αυτό .. το αμάξι ήταν ψοφιο στον δρόμο.

Επίσης η ιστορία μας έχει μάθει ότι όταν βάζεις χέρι σε κάτι , αναπόφευκτα αυτό χάνει την αξία του . Συνεπώς μην περιμένεις να πάρεις τα χρήματα που επένδυσες πίσω , αλλά ούτε και τα χρήματα που διέθεσες για την αρχική αγορά του οχήματος , άσε που έχει και θέμα , οπότε θα το δώσεις σε εξευτελιστικη τιμή και είναι κρίμα! αν δεν υπάρχει μπάτζετ για αγορά ενός άλλου , μάλλον πως το παντρεύτηκες .

Βρες κάποιον σοβαρό εγκατάστατη , και με αυτό εννοώ επαγγελματία και πες του να σου ρυθμίσει την μονάδα σωστά και δεν θα έχεις πρόβλημα .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, DeathBoy είπε

Καλησπέρα σε όλους!δεν ανοίγω συχνά θέματα,ωστόσο ανοίγω το συγκεκριμένο για απόψεις-γνώμες-συμβουλές όλων όσων γνωρίζουν από γαλλικά ή είχαν στη κατοχή τους το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Φεβρουάριος 2020 λοιπόν λίγο πριν την καραντίνα ψάχνω για αμάξι έχοντας ένα ποσό στα 3,750 ευρώ διαθέσιμο μετά από πάρα πολύ κόπο και δουλειά. Με ένα citroen saxo για το οποίο είχα βρει αγοραστή και περίμενα να το πουλήσω για να συμπληρώσω. Για να μη σας κουράζω από τώρα ψάχνοντας στις αγγελίες έπεσε το μάτι μου σε ένα πεζό 307 8v 75 ίππους του 2004 με μόνο 86.000 άλογα. Ο άνθρωπος που το πούλαγε το είχε σε κατάσταση καινούριου,μαζί με φιμέ,ενισχυτή,συναγερμό όλο το πακέτο στα 3,750 ευρώ. Εντυπωσιασμένος από το αμάξι,και ελέγχοντας το στο μηχανικό μου μπήκα στη διαδικασία αγοράς. Μετέπειτα,πούλησα και το σάξο,οπότε το έστειλα το αμάξι για αέριο. Εκεί γίνεται και το λάθος να το πάω σε κάποιον Νότια που φημίζεται παρόλα αυτά για την καλή δουλειά του. Μόλις παίρνω το αμάξι αυτό που παρατηρώ ήταν πως όταν ζεστενόταν(κυρίως) έκανε αυξομειώσεις στις στροφές πάνω κάτω,όχι πάντα αλλά τακτικά. Ο εγκαταστάτης έλεγε άσχετα πράγματα,γενικά δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του και πήγα στην επίσημη αντιπροσωπία..εκεί κάναμε κάποια πράγματα όπως παραμετροποίηση εγκατάστασης,μπέκ χάνα,αλλαγή μπουζί+πολλαπλασιαστή γιατί τα είχαν φτύσει καθώς και καθαρισμό πεταλούδας΄. Εκεί είδα καλύτερη εξυπηρέτηση,βελτιώθηκε η βλάβη ωστόσο παραμένει,όπου έχω ήδη πάρει την απόφαση να κατεβάσω το αμάξι τρίπολη στον γνωστό εγκαταστάτη να το κάνουμε φύλλο και φτερό.

Ωστόσο αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής,το αμάξι ζορίζεται στην εκκίνηση(με την βενζίνη φαίνεται να τα πηγαίνει πιο καλά)στις χαμηλές στροφές είναι αρκετά βαρύ μέχρι να πιάσει μια α ταχύτητα. Μπορώ να πώ ότι το ότι είναι βαρύ δε με χαλάει γιατί έχει αρκετά καλά κρατήματα σε μεγάλες ταχύτητες..ωστόσο σε ανηφόρες και γενικά όπου πρέπει να δώσει με δυσκολεύει απίστευτα σε σημείο να φοβάμαι να το παρκάρω σε ανηφόρα ή να το ξεκινήσω. Γενικά με τις ανηφόρες έχω θέμα αλλά με τα παλιά αμάξια σάξο και άτος δεν είχα θέμα γιατί πάταγα γκάζι και έπαιρναν αμέσως,ενώ αυτό δεν ανταποκρίνεται το ίδιο. Επίσης στο παρκάρισμα έχει περίεργο μέγεθος και πάλι ενώ το έχω δουλέψει με δυσκολεύει. Για να καταλήξω και να μη γράφω σεντόνια,αξίζει να κάνω κάποια αναβάθμιση για να πάρει τα πάνω του λίγο και να είναι πιο ευκίνητο σε κάποια πράγματα?'ή να πάω σε κάτι άλλο?Αν έχετε προτάσεις ή κάποια άποψη με το τεχνικό ζήτημα που έχω θα ήθελα να ακούσω και συγνώμη για το μεγάλο μέγεθος!

Εάν θές κατι περισσότερο δεν αξίζει . Πούλησε το συγκεκριμένο. Με το υγραέριο δέν λύθηκαν τα προβλήματα που είχες;

Είτε το κρατάς γιατί έχεις ρίξει λεφτά και στο υθγραέριο μέχρι να μαζέψεις χρήματα ή το δίνεις , γνωμη μου

Τι τρόπο οδήγησης κάνεις ; Μήπως έχει μακρύ σασμάν και αλλάζεις νωρίς ταχύτητες;

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
6 ώρες πριν, DeathBoy είπε

Καλησπέρα σε όλους!δεν ανοίγω συχνά θέματα,ωστόσο ανοίγω το συγκεκριμένο για απόψεις-γνώμες-συμβουλές όλων όσων γνωρίζουν από γαλλικά ή είχαν στη κατοχή τους το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Φεβρουάριος 2020 λοιπόν λίγο πριν την καραντίνα ψάχνω για αμάξι έχοντας ένα ποσό στα 3,750 ευρώ διαθέσιμο μετά από πάρα πολύ κόπο και δουλειά. Με ένα citroen saxo για το οποίο είχα βρει αγοραστή και περίμενα να το πουλήσω για να συμπληρώσω. Για να μη σας κουράζω από τώρα ψάχνοντας στις αγγελίες έπεσε το μάτι μου σε ένα πεζό 307 8v 75 ίππους του 2004 με μόνο 86.000 άλογα. Ο άνθρωπος που το πούλαγε το είχε σε κατάσταση καινούριου,μαζί με φιμέ,ενισχυτή,συναγερμό όλο το πακέτο στα 3,750 ευρώ. Εντυπωσιασμένος από το αμάξι,και ελέγχοντας το στο μηχανικό μου μπήκα στη διαδικασία αγοράς. Μετέπειτα,πούλησα και το σάξο,οπότε το έστειλα το αμάξι για αέριο. Εκεί γίνεται και το λάθος να το πάω σε κάποιον Νότια που φημίζεται παρόλα αυτά για την καλή δουλειά του. Μόλις παίρνω το αμάξι αυτό που παρατηρώ ήταν πως όταν ζεστενόταν(κυρίως) έκανε αυξομειώσεις στις στροφές πάνω κάτω,όχι πάντα αλλά τακτικά. Ο εγκαταστάτης έλεγε άσχετα πράγματα,γενικά δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του και πήγα στην επίσημη αντιπροσωπία..εκεί κάναμε κάποια πράγματα όπως παραμετροποίηση εγκατάστασης,μπέκ χάνα,αλλαγή μπουζί+πολλαπλασιαστή γιατί τα είχαν φτύσει καθώς και καθαρισμό πεταλούδας΄. Εκεί είδα καλύτερη εξυπηρέτηση,βελτιώθηκε η βλάβη ωστόσο παραμένει,όπου έχω ήδη πάρει την απόφαση να κατεβάσω το αμάξι τρίπολη στον γνωστό εγκαταστάτη να το κάνουμε φύλλο και φτερό.

Ωστόσο αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής,το αμάξι ζορίζεται στην εκκίνηση(με την βενζίνη φαίνεται να τα πηγαίνει πιο καλά)στις χαμηλές στροφές είναι αρκετά βαρύ μέχρι να πιάσει μια α ταχύτητα. Μπορώ να πώ ότι το ότι είναι βαρύ δε με χαλάει γιατί έχει αρκετά καλά κρατήματα σε μεγάλες ταχύτητες..ωστόσο σε ανηφόρες και γενικά όπου πρέπει να δώσει με δυσκολεύει απίστευτα σε σημείο να φοβάμαι να το παρκάρω σε ανηφόρα ή να το ξεκινήσω. Γενικά με τις ανηφόρες έχω θέμα αλλά με τα παλιά αμάξια σάξο και άτος δεν είχα θέμα γιατί πάταγα γκάζι και έπαιρναν αμέσως,ενώ αυτό δεν ανταποκρίνεται το ίδιο. Επίσης στο παρκάρισμα έχει περίεργο μέγεθος και πάλι ενώ το έχω δουλέψει με δυσκολεύει. Για να καταλήξω και να μη γράφω σεντόνια,αξίζει να κάνω κάποια αναβάθμιση για να πάρει τα πάνω του λίγο και να είναι πιο ευκίνητο σε κάποια πράγματα?'ή να πάω σε κάτι άλλο?Αν έχετε προτάσεις ή κάποια άποψη με το τεχνικό ζήτημα που έχω θα ήθελα να ακούσω και συγνώμη για το μεγάλο μέγεθος!

Όλα αυτά για ένα αμάξι 20ετιας των 3.8Κ€ που μάλιστα έβγαζε καινούργιο 75 άλογα @120Nm;  

Τα προβλήματα απόδοσης είναι και θέμα του αναιμικού κινητήρα, τα ίδια είχα όταν οδηγούσα το οικογενειακό όχημα πριν 15+ χρόνια.

Έκανες τον σταυρό σου για να κάνεις προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο. 

Ίσως θα ήταν καλύτερο να το έδινες από την στιγμή που έβγαλε τόσα προβλήματα. Εάν δεν τα έχεις μάλλον καλύτερα να μην το πειράξεις παραπέρα.

Δεν ξέρω για αναβάθμιση, δεν νομίζω να έχει λογική με τέτοια "κακή" βάση, αλλά σίγουρα δεν είμαι ειδικός. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η θα εχεις οικονομία η θα εχεις επιδόσεις

Αφου το εκανες υγραεριο, σε νοιαζει η οικονομία, αρα παρατα τις βελτιώσεις στην ακρη. Απο ενα μοτερ με 75hp 20ετιας,σου έχουν μείνει καμιά 60αρια μουλαρια😀

Το μονο που μπορει να σου προσφερει αυτο το αμαξι ειναι να σε πηγαινει απο το μερος Α στο μερος Β, χωρις να βρεχεσαι. Μην καψεις αλλα λεφτα.

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 3
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,για να απαντήσω συνολικά. Τα χλμ είναι πραγματικά του αυτοκινήτου,το αυτοκίνητο οπτικά είναι πανέμορφο και η κατάσταση του εσωτερικά εξωτερικά τέλεια. Αυτό με τράβηξε πιο πολύ συν ότι είχε κάποια έξτρα,συν ότι αυτός που το είχε ήταν ψείρας. Δεν λέω δε θέλω και κανένα με τρομερά άλογα να σκοτωθώ αλλά μια παραπάνω επιτάχυνση θα την ήθελα. Ειδικά σε αυτό το αμάξι δεν είναι οι ίπποι το θέμα αλλά η κακή αναλογία ίππων με βάρος. Και ταξίδι πήγαμε 5 άτομα και τα 160 τα πήγαινε καλά. Αυτό που με κρατάει πίσω είναι στις χαμηλές στροφές μαζί με τα ψόφια πράγματα σε ανηφόρα + το θέμα που έχει με το υγραέριο το οποίο πιστεύω είναι συνολικό κακής εγκατάστασης υγραερίου + ότι κάτι ηλεκτρολογικό έχει που δεν το έχουμε βρεί ακόμα. Να απαντήσω επίσης για το παιδί που έγγραψε για την οδήγηση ότι μου το κάνει και όταν είμαι σταματήμενος οπότε δεν είναι θέμα το πώς οδηγώ. Από πλευράς οικονομίας με έχει βοηθήσει πολύ γιατί κάνω χλμ...του έβαλα 10 ευρώ έχω φτάσει 180 χλμ και ακόμα δεν έχει χτυπήσει. Σκέφτομαι να το δώσω αλλά αυτή τη φορά λέω να πάω σε κάτι πιο σίγουρο. Αν έχετε κάποια πρόταση καλοδεχόυμενη,προσωπικά μου αρέσουν μικρά αυτοκίνητα τύπου swift το οποίο το καλοκοιτάω..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα αυτοκίνητα είναι σαν τους κουμπαράδες , τρύπια ... και επιδόσεις και οικονομία , ήθελες κάτι σε turbo εξαρχής με πάνω από 100άλογα, οπότε τα 75 ατμοσφαιρικά σε κανένα αμάξι δεν δίνουν επιδόσεις( ίσως στα πολύ μικρά ). Καλός εγκαταστάτης ( δεν έχω αέριο εγώ  ) είναι ο Γεραντίδης στη Θεσσαλονίκη, έλυσε τα προβλήματα του αδελφού μου.

Όταν το Dacia Duster με εργοστασιακό υγραέριο το παίρνεις με 15.000 ευρώ περίπου ( έχει λίγα άλογα όμως ) αν γίνεται , κάνεις το step up με εγγυήσεις και όλα τα καλά ενός καινούριου. Μεγάλο step up όμως , με 3.750 μάλλον δεν γίνεται.

Σε πρώτη φάση να αλλάξεις φιλοσοφία , όχι χαμηλές στροφές στην οδήγηση , στις 3000 στροφές είναι καλή βάση οδήγησης όχι λιγότερο, δοκιμασμένο από μένα , είδα επιπλέον οικονομία , άρα χαμηλές στροφές δεν σημαίνει χαμηλή κατανάλωση. Η ροπή στα ατμοσφαιρικά , αυτή που κινεί τα κιλά , συνήθως φτάνει στο μάξιμουμ μετά τα 2500 στροφές.

Σίγουρο στο μεταχειρισμένο , έννοιες αντίθετες. Κάτι σε ecoboost με 100 , 125 άλογα , έχουν βραβεία και διάρκεια και οικονομία, απλά δεν θεωρώ όμορφα τα ford ...

 

ΥΓ αέριο και turbo , δεν ξέρω τι γίνεται , πριν πολλά χρόνια δεν έβαζαν αέριο σε turbo , δεν ξέρω σήμερα τι κάνουν .....

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

δε ξερω αν στο ειπε ο φιλος ο Γκολεμης αλλα ο κινητηρας αυτος...δεν

εδω ειχα εγω το 16βαλδιδο 1600 του 05 και ζοριζοταν στο ιδιο πλαισιο με 120 αλογα!

Ωστοσο σαν αξιοπιστια ο 1600 αρης ειναι μερα με νυχτα με το 14αρι σου...

Γενικα το 307 δε θυμιζεται για τα ηλεκτρικα του (απο οθονες που χαλανε με τον...ηλιο, μεχρι γρυλλους παραθυρων) και δυστηχως δεν εχει τη καλυτερη μεταπωληση

εγω σαν παθων οταν ακουω για πεζω αλλαζω συζητηση (και δεν ειχα και τρελα θεματα με κινητηρα!) εξαιτιας του συγκεκριμμενου μοντελου

Δημοσ.

3750 για 307; γνωστος μου εδωσε ενα ιδιο 1600 με αεριο παρα πολυ προσεγμενο με 170000 χλμ, σε κατασταση σχεδόν βιτρινας με φιμε ηχο κλπ με 1000 ευρω (αφου το ειχε βαλει αγγελια 1500 κ τον πεθαναν στα παζαρια).

Δυστυχως σου τον επιασαν κανονικα... (αν μου ελεγες οτι το πηρες τον ιουνιο θα σου ελεγα οτι ειναι το ιδιο με γυρισμενα χλμ κ καπελο).

 

 

επι του ερωτηματος σου δεν αναβαθμιζεται, το πουλας κ προχωρας παρακατω...

Δημοσ.

Το να πας σε κάτι άλλο είναι η νορμαλ λύση, αλλά..3750 + το υγραέριο είναι λεφτά που όχι απλά δεν θα τα πάρεις αλλά ούτε θα τα πλησιάσεις. 307 16 χρόνων με έναν κινητήρα που πάει μόνο σε ευθεία κι αυτό με το ζόρι, δεν θα πάει πάνω από 2000 άντε 2500 χιλιάδες. Όποτε το θέμα είναι αν είσαι διατεθειμένος να χάσεις τόσα λεφτά μέσα σε λίγους μήνες 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, paylidis είπε

3750 για 307; γνωστος μου εδωσε ενα ιδιο 1600 με αεριο παρα πολυ προσεγμενο με 170000 χλμ, σε κατασταση σχεδόν βιτρινας με φιμε ηχο κλπ με 1000 ευρω (αφου το ειχε βαλει αγγελια 1500 κ τον πεθαναν στα παζαρια).

Δυστυχως σου τον επιασαν κανονικα... (αν μου ελεγες οτι το πηρες τον ιουνιο θα σου ελεγα οτι ειναι το ιδιο με γυρισμενα χλμ κ καπελο).

επι του ερωτηματος σου δεν αναβαθμιζεται, το πουλας κ προχωρας παρακατω...

Νομίζω κότσο έπιασαν τον γνωστό σου που το έδωσε μόνο 1000€...

https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=dm&mileage=>100000&mileage=<200000&make=213&model=671&engine_size=1351-1650

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, karaLRS είπε

Νομίζω κότσο έπιασαν τον γνωστό σου που το έδωσε μόνο 1000€...

https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=dm&mileage=>100000&mileage=<200000&make=213&model=671&engine_size=1351-1650

Δεν ήθελε να ασχοληθεί καθόλου Λόγω δουλειάς . Φαντάσου κοψοχρονιά και του έφαγε μια εβδομάδα. 
 

υγ 1200 του έδιναν ανταλλαγή 

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
Στις 12/9/2020 στις 1:00 ΠΜ, DeathBoy είπε

Καλησπέρα σε όλους!δεν ανοίγω συχνά θέματα,ωστόσο ανοίγω το συγκεκριμένο για απόψεις-γνώμες-συμβουλές όλων όσων γνωρίζουν από γαλλικά ή είχαν στη κατοχή τους το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Φεβρουάριος 2020 λοιπόν λίγο πριν την καραντίνα ψάχνω για αμάξι έχοντας ένα ποσό στα 3,750 ευρώ διαθέσιμο μετά από πάρα πολύ κόπο και δουλειά. Με ένα citroen saxo για το οποίο είχα βρει αγοραστή και περίμενα να το πουλήσω για να συμπληρώσω. Για να μη σας κουράζω από τώρα ψάχνοντας στις αγγελίες έπεσε το μάτι μου σε ένα πεζό 307 8v 75 ίππους του 2004 με μόνο 86.000 άλογα. Ο άνθρωπος που το πούλαγε το είχε σε κατάσταση καινούριου,μαζί με φιμέ,ενισχυτή,συναγερμό όλο το πακέτο στα 3,750 ευρώ. Εντυπωσιασμένος από το αμάξι,και ελέγχοντας το στο μηχανικό μου μπήκα στη διαδικασία αγοράς. Μετέπειτα,πούλησα και το σάξο,οπότε το έστειλα το αμάξι για αέριο. Εκεί γίνεται και το λάθος να το πάω σε κάποιον Νότια που φημίζεται παρόλα αυτά για την καλή δουλειά του. Μόλις παίρνω το αμάξι αυτό που παρατηρώ ήταν πως όταν ζεστενόταν(κυρίως) έκανε αυξομειώσεις στις στροφές πάνω κάτω,όχι πάντα αλλά τακτικά. Ο εγκαταστάτης έλεγε άσχετα πράγματα,γενικά δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του και πήγα στην επίσημη αντιπροσωπία..εκεί κάναμε κάποια πράγματα όπως παραμετροποίηση εγκατάστασης,μπέκ χάνα,αλλαγή μπουζί+πολλαπλασιαστή γιατί τα είχαν φτύσει καθώς και καθαρισμό πεταλούδας΄. Εκεί είδα καλύτερη εξυπηρέτηση,βελτιώθηκε η βλάβη ωστόσο παραμένει,όπου έχω ήδη πάρει την απόφαση να κατεβάσω το αμάξι τρίπολη στον γνωστό εγκαταστάτη να το κάνουμε φύλλο και φτερό.

Ωστόσο αυτό που σκέφτομαι είναι το εξής,το αμάξι ζορίζεται στην εκκίνηση(με την βενζίνη φαίνεται να τα πηγαίνει πιο καλά)στις χαμηλές στροφές είναι αρκετά βαρύ μέχρι να πιάσει μια α ταχύτητα. Μπορώ να πώ ότι το ότι είναι βαρύ δε με χαλάει γιατί έχει αρκετά καλά κρατήματα σε μεγάλες ταχύτητες..ωστόσο σε ανηφόρες και γενικά όπου πρέπει να δώσει με δυσκολεύει απίστευτα σε σημείο να φοβάμαι να το παρκάρω σε ανηφόρα ή να το ξεκινήσω. Γενικά με τις ανηφόρες έχω θέμα αλλά με τα παλιά αμάξια σάξο και άτος δεν είχα θέμα γιατί πάταγα γκάζι και έπαιρναν αμέσως,ενώ αυτό δεν ανταποκρίνεται το ίδιο. Επίσης στο παρκάρισμα έχει περίεργο μέγεθος και πάλι ενώ το έχω δουλέψει με δυσκολεύει. Για να καταλήξω και να μη γράφω σεντόνια,αξίζει να κάνω κάποια αναβάθμιση για να πάρει τα πάνω του λίγο και να είναι πιο ευκίνητο σε κάποια πράγματα?'ή να πάω σε κάτι άλλο?Αν έχετε προτάσεις ή κάποια άποψη με το τεχνικό ζήτημα που έχω θα ήθελα να ακούσω και συγνώμη για το μεγάλο μέγεθος!

Εγω θα το εδινα..

Κοιτα fiat bravo  με Τ-jet κινητηρα. Εχουν εναν πολυ αξιολογο κινητηρα και φημιζεται για την καλη τους συνεργασια με αεριο(που απο οτι καταλαβα σε ενδιαφερει το αεριο)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...