dimipap Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Γειά σας παιδιά. Εδω και ενα χρόνο έχω πάροχο την nova με 100mbps. Σήμερα πήγα σε κατάστημα της nova για μεταφορά γραμμής στο νέο μου σπίτι που εχω νοικιάσει. Η κοπέλα μου είπε οτι στην συγκεκριμένη περιοχή δεν υποστηρίζει την ταχύτητα των 100mbps! Της λέω ωραία κάνε 50αρα,μου απαντάει ούτε 50αρα,μονο 24mbps έχει. Πήγα στην cosmote και στην Vodafone καο μου είπαν ότι στην περιοχή υποστηρίζει έως 200mbps. Εάν κάνω διακοπή ίντερνετ - τηλέφωνο(δεν με ενδιαφέρει να κρατήσω το νούμερο) και πάω στην Vodafone η cosmote θα πληρώσω πέναλτι; Κάπου είχα διαβάσει οτι εάν διακόψω εντελώς την υπηρεσία δεν πληρώνω πέναλτι. Ισχύει κάτι τέτοιο; Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2020 από dimipap
geo9419 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Οταν υπάρχει προωρή λήξη συμβολαίου υπάρχει πρόστιμο. Στην δική σου περιπτωση επειδή πρόκειται για μεταφόρα και υποβαθμιση υπηρεσιών δεν ξερω αν ισχυει κατι διαφορετικό. Τωρα γιατί η Νοβα δεν σου παρεχει 100mbps ενώ οι άλλοι πάροχοι μπορούν μέχρι 200mbps αφού όλοι χρησιμοποιούν το δίκτυο του ΟΤΕ. Ρώτα και στο adslgr(dot)com που σχετιζετε περισσότερο με συνδεσεις ιντερνετ.
Delijohn Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Γιατί ρωτάς σ'ένα τυχαίο φόρουμ και δεν κοιτάς το συμβόλαιο που υπογράφτηκε όταν ξεκίνησες τη σύνδεσή σου; Δεν έχει εκεί τους όρους; Στο λέω γιατί πολλές συνδέσεις γίνονται σαν συμφωνίες κατ'εξαίρεση, οπότε ίσως υπάρχουν ειδικοί όροι κ στη δικιά σου. Π.χ. όπως αναφέρθηκε ήδη, όταν υπάρχει αδυναμία παροχής ανάλογης γραμμής σε άλλη περιοχή, ίσως υπάρχει παραθυράκι ή υποπαράγραφος κλπ κλπ κλπ.. Αν πάλι έγινε τηλεφωνικά η συμφωνία με ηχογράφηση της συνομιλίας κ δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ ΓΡΑΠΤΟ, κατά 99% φεύγεις και δεν πληρώνεις τίποτα, μια και δεν παίζει να την έχουν κρατήσει έως τώρα. Έχω φύγει έτσι από δύο παρόχους παλαιότερα οι οποίοι αρνούνταν να διακόψουν τη σύνδεσή μου χωρίς κόστος, εκμεταλλευόμενοι "μια συμφωνία που είχαμε κάνει τηλεφωνικά και την είχαν ηχογραφήσει". Όταν ζητούσα τη συνομιλία ώστε να τη δώσω στο δικηγόρο μου, μου έλεγαν πως "εεεχμμμ... ναα....ξέεερετεεε.. δεν την έχουμε κρατήσει", οπότε κ γινόταν η διακοπή κι ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Προφανώς δεν έχουν κανένα τρόπο να σε πιέσουν να πληρώσεις οτιδήποτε έξτρα.
NikosKallithea Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Κανενα συμβόλαιο παρόχου δεν αναφέρει αποδέσμευση αν γίνει υποβάθμιση της ταχύτητας και μάλιστα υπαιτιότητα του πελατη(αλλαγή διεύθυνσης) 1
dimipap Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Φυσικά και θα κοιτάξω το συμβόλαιο, απλά ρωτάω μήπως έχει τύχει σε κάποιον το ίδιο πρόβλημα. Απορώ πως είναι δυνατόν να παρέχουν οι παροχοι εως 200mbps και η nova να μην παρέχει. Από την στιγμή που δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει γιατί να πληρώσω πέναλτυ; δεν ζυτησα φορητοτητα σε αλλο παροχο. Ζυτησα μεταφορά σύνδεσης λογου μετακόμισης. Στην περιοχή δεν παρέχει ούτε 50 mbps!! Στο συγκεκριμένο σπίτι που πηγαίνω έμενε ενας φίλος μου. Όταν είχε adsl(Vodafone) δεν έπιανε ούτε 7mbps.
tasos-e Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στην περιοχή που είμαι είχα βονταφον 24άρα και ήθελα 50άρα αλλά δεν είχαν στην βονταφον και όλες οι άλλες εταιρείες είχαν. Αν έφευγα μόνος θα έπρεπε να πληρώσω ρήτρα, αλλά δεν έφυγα και μετά έβαλε και η βονταφον οπότε αναβάθμισα σε αυτήν. Δεν είναι πλέον όλα ΟΤΕ κάθε εταιρεία έχει πάρει κομμάτι του δυκτιου ανάλογα την περιοχή. Στην περιοχή της Θεσσαλονίκης που είμαι έχει αναλάβει η wind. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2020 από tasos-e 1
kallonos Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Θα υπάρξει κόστος εφόσον είσαι εντός συμβολαιου. Δεν φταίει η εταιρία που μετακομίζεις. Οποτε μπορει στη μετακόμιση να σου κανει υποβαθμιση και να μην πληρωσεις κοστος εφοσον δεν εχει τις ταχυτητες που εχει το συμβολαιο στην περιοχη που θα πας. Αλλα αν κανεις διακοπη υπηρεσιων ειναι και αθέτηση του συμβολαιου. Ο λόγος που μπορεί να μην παρέχει ο άλλος πάροχος είναι να είναι με υποδομή ftth. Από όσο ξέρω ακόμη η forthnet Δεν κάνει εγκαταστάσεις ftth.
l337 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 12/9/2020 στις 2:19 ΠΜ, Delijohn είπε Γιατί ρωτάς σ'ένα τυχαίο φόρουμ και δεν κοιτάς το συμβόλαιο που υπογράφτηκε όταν ξεκίνησες τη σύνδεσή σου; Δεν έχει εκεί τους όρους; Στο λέω γιατί πολλές συνδέσεις γίνονται σαν συμφωνίες κατ'εξαίρεση, οπότε ίσως υπάρχουν ειδικοί όροι κ στη δικιά σου. Π.χ. όπως αναφέρθηκε ήδη, όταν υπάρχει αδυναμία παροχής ανάλογης γραμμής σε άλλη περιοχή, ίσως υπάρχει παραθυράκι ή υποπαράγραφος κλπ κλπ κλπ.. Αν πάλι έγινε τηλεφωνικά η συμφωνία με ηχογράφηση της συνομιλίας κ δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ ΓΡΑΠΤΟ, κατά 99% φεύγεις και δεν πληρώνεις τίποτα, μια και δεν παίζει να την έχουν κρατήσει έως τώρα. Έχω φύγει έτσι από δύο παρόχους παλαιότερα οι οποίοι αρνούνταν να διακόψουν τη σύνδεσή μου χωρίς κόστος, εκμεταλλευόμενοι "μια συμφωνία που είχαμε κάνει τηλεφωνικά και την είχαν ηχογραφήσει". Όταν ζητούσα τη συνομιλία ώστε να τη δώσω στο δικηγόρο μου, μου έλεγαν πως "εεεχμμμ... ναα....ξέεερετεεε.. δεν την έχουμε κρατήσει", οπότε κ γινόταν η διακοπή κι ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Προφανώς δεν έχουν κανένα τρόπο να σε πιέσουν να πληρώσεις οτιδήποτε έξτρα. Αν έχει γίνει τηλεφωνικά η συνομιλιά η ηχογράφηση διατηρείται στο nice για δύο χρόνια, παρά μόνο αν έχει κάνει πατάτα ο πάροχος που δεν είναι ούτε στο 0,001 των περιπτώσεων. Οπότε λίγο προσοχή στο πως συμβουλεύουμε διότι άλλος θα πληρώσει μετά.
Delijohn Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 7 λεπτά πριν, l337 είπε Αν έχει γίνει τηλεφωνικά η συνομιλιά η ηχογράφηση διατηρείται στο nice για δύο χρόνια, παρά μόνο αν έχει κάνει πατάτα ο πάροχος που δεν είναι ούτε στο 0,001 των περιπτώσεων. Οπότε λίγο προσοχή στο πως συμβουλεύουμε διότι άλλος θα πληρώσει μετά. Για να λέω ότι έχω φύγει από δύο εταιρείες έτσι, μάλλον είμαι στο 0,001 των περιπτώσεων. Δε θέλω να πω με ποιες εταιρείες μου συνέβη, αλλά με διαβεβαίωσαν ότι δεν έχουν τη συνομιλία μου μετά από 10 και 12 μήνες αντίστοιχα, ενώ το αρχικό συμβόλαιο ήταν για δύο χρόνια (και στις δύο περιπτώσεις). Και προφανώς ξεκαθάρισα τι να κάνει πρώτα και τι να ρωτήσει πρώτα. Δεν είπα φύγε κι όποιον πάρει ο χάρος. Οπότε λίγο προσοχή κ με τις κατηγορίες, προκειμένου να πούμε κάτι.
l337 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, Delijohn είπε Για να λέω ότι έχω φύγει από δύο εταιρείες έτσι, μάλλον είμαι στο 0,001 των περιπτώσεων. Δε θέλω να πω με ποιες εταιρείες μου συνέβη, αλλά με διαβεβαίωσαν ότι δεν έχουν τη συνομιλία μου μετά από 10 και 12 μήνες αντίστοιχα, ενώ το αρχικό συμβόλαιο ήταν για δύο χρόνια (και στις δύο περιπτώσεις). Και προφανώς ξεκαθάρισα τι να κάνει πρώτα και τι να ρωτήσει πρώτα. Δεν είπα φύγε κι όποιον πάρει ο χάρος. Οπότε λίγο προσοχή κ με τις κατηγορίες, προκειμένου να πούμε κάτι. Επειδή έχω άμεση σχέση με τα παραπάνω (πιο άμεση δεν γίνεται), είπα την άποψη μου εμπειρικά και ο καθένας ας πράξει όπως επιθυμεί.
Delijohn Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2020 Ναι, καλά κάνεις κι έχεις άμεση σχέση και μπράβο. Εμπειρικά μίλησα κι εγώ. Από την άλλη μεριά, του πελάτη. Που βρήκε το δίκιο του δύο φορές μάλιστα. Εδώ είναι ένα φόρουμ κι είμαστε άγνωστοι μεταξύ αγνώστων. Οπότε του καθενός ο λόγος (ασχέτως της ιδιότητάς του) έχει την ίδια αξία. Και εννοείται ότι ο καθένας πράττει όπως επιθυμεί. Όλα καλά λοιπόν, αρκεί να μη γίνονται υποδείξεις. Γιατί και πράττουμε όπως επιθυμούμε και συμβουλεύουμε όπως επιθυμούμε.
tilaverboy Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Καλημέρα σας. Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα. Ήμουν στην cosmote με 0 αποσυνδέσεις και 0 κλήσεις για παράπονα στο 13788. Είχα vdsl 100αρη και τερμάτιζα στα 105. Μου έκαναν πρόταση να ανέβουμε σε 200αρη καθώς η γραμμή τερμάτιζε στα 196mbps. Πλήρωνα μαζίμε την τηλεόραση 56 ευρώ. Να σημειωθεί ότι το cosmote tv είναι απαραίτητο στην εν λόγω πολυκατοικία 6 διαμερισμάτων καθώς έχω παραπονεθεί να επισκευαστεί η κεραία και δεν το δέχονται. Τέλος πάντων όλα καλά. Έπειτα από 2 ετη άνευ προβλημάτων αποφασίσαμε να πάμε στη nova στον εον καθώς δελεαστήκαμε από την τιμή με 33 ευρώ που τα είχε όλα μέσα. Τα πράγματα κυλούσαν καλά αλλά μετά από το πρώτο δωρεάν 3 μηνο άρχισαν τα προβλήματα. Είχα ασταμάτητες αποσυνδέσεις. Περίπου στα 30. Την επόμενη μέρα καμία αποσύνδεση. Την παρά επόμενη 18 αποσυνδέσεις. Να σημειωθεί πως η εσωτερική καλωδίωση αλλάχτηκε και περνάω από το εν λόγω καφαο που είναι στα 4-7m από το σπίτι μου. Ασταμάτητες κλήσεις στη nova .Με βγάζαν τρελό, μου έλεγαν ότι δεν έβλεπαν αποσυνδέσεις. Τους απαντούσα ότι 11 που τελειώνω από το ιατρείο και μπαίνω σπίτι, δεν έχω διάθεση να τους καλώ κάθε μέρα για να τους κατηγορώ. Δεν έχω ελεύθερο χρόνο και δεν έχω και το κουράγιο να τους καλώ για τα ασταμάτητα προβλήματα. Με ταλαιπωρούν από τον Ιούνιο και με γράφουν στα παλιά τους υποδήματα. Μετά από 3 μήνες αποφάσισαν να στείλουν τεχνικό. Μου είπαν ότι ακαταλαβίστικα ότι φταίνε οι θύρες του ΟΤΕ και ο ανάδρομος Ερμής. Ότι θα φτιαχτεί εντός δυο ημερών και άλλες τρίχες κατσαρές. Δεν θέλω να ισιώσω τις κατσαρές τους τρίχες. Μου ζήτησαν να πάμε σε ADSL. Έκανα κίνηση στον εετ. Ζήτησα να αρθεί το τηλεφωνικό μου απόρρητο αφού παραδέχτηκαν στα τελευταία τηλέφωνα ότι όντως υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να διακόψω αζημίως το συμβόλαιο τους; Δεν επιθυμώ ούτε να μου δώσουν τίποτα, απλώς θέλω να κρατήσω τον αριθμό και να φύγω τρέχοντας στον ΟΤΕ. Ευχαριστω.
kallonos Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 10 ώρες πριν, tilaverboy είπε Καλημέρα σας. Δεν ανοίγω καινούργιο θέμα. Ήμουν στην cosmote με 0 αποσυνδέσεις και 0 κλήσεις για παράπονα στο 13788. Είχα vdsl 100αρη και τερμάτιζα στα 105. Μου έκαναν πρόταση να ανέβουμε σε 200αρη καθώς η γραμμή τερμάτιζε στα 196mbps. Πλήρωνα μαζίμε την τηλεόραση 56 ευρώ. Να σημειωθεί ότι το cosmote tv είναι απαραίτητο στην εν λόγω πολυκατοικία 6 διαμερισμάτων καθώς έχω παραπονεθεί να επισκευαστεί η κεραία και δεν το δέχονται. Τέλος πάντων όλα καλά. Έπειτα από 2 ετη άνευ προβλημάτων αποφασίσαμε να πάμε στη nova στον εον καθώς δελεαστήκαμε από την τιμή με 33 ευρώ που τα είχε όλα μέσα. Τα πράγματα κυλούσαν καλά αλλά μετά από το πρώτο δωρεάν 3 μηνο άρχισαν τα προβλήματα. Είχα ασταμάτητες αποσυνδέσεις. Περίπου στα 30. Την επόμενη μέρα καμία αποσύνδεση. Την παρά επόμενη 18 αποσυνδέσεις. Να σημειωθεί πως η εσωτερική καλωδίωση αλλάχτηκε και περνάω από το εν λόγω καφαο που είναι στα 4-7m από το σπίτι μου. Ασταμάτητες κλήσεις στη nova .Με βγάζαν τρελό, μου έλεγαν ότι δεν έβλεπαν αποσυνδέσεις. Τους απαντούσα ότι 11 που τελειώνω από το ιατρείο και μπαίνω σπίτι, δεν έχω διάθεση να τους καλώ κάθε μέρα για να τους κατηγορώ. Δεν έχω ελεύθερο χρόνο και δεν έχω και το κουράγιο να τους καλώ για τα ασταμάτητα προβλήματα. Με ταλαιπωρούν από τον Ιούνιο και με γράφουν στα παλιά τους υποδήματα. Μετά από 3 μήνες αποφάσισαν να στείλουν τεχνικό. Μου είπαν ότι ακαταλαβίστικα ότι φταίνε οι θύρες του ΟΤΕ και ο ανάδρομος Ερμής. Ότι θα φτιαχτεί εντός δυο ημερών και άλλες τρίχες κατσαρές. Δεν θέλω να ισιώσω τις κατσαρές τους τρίχες. Μου ζήτησαν να πάμε σε ADSL. Έκανα κίνηση στον εετ. Ζήτησα να αρθεί το τηλεφωνικό μου απόρρητο αφού παραδέχτηκαν στα τελευταία τηλέφωνα ότι όντως υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να διακόψω αζημίως το συμβόλαιο τους; Δεν επιθυμώ ούτε να μου δώσουν τίποτα, απλώς θέλω να κρατήσω τον αριθμό και να φύγω τρέχοντας στον ΟΤΕ. Ευχαριστω. Ότι κανείς θα το κάνεις μέσω mail. Θα γράψεις ένα μέιλ και θα αναφέρεις όλα τα προβλήματα που υπάρχουν. Τις επικοινωνίες που είχες και τις ημερομηνίες. Θα ζητήσεις να μπορέσεις να αποδεσμευτείς χωρίς κόστος. Είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν εντός 20 ημερών, αν δεν απαντήσουν ή δεν σε καλύπτει αυτό που λένε κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ με τα σχετικά μέιλ επισυναπτόμενα. 1
tilaverboy Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, kallonos είπε Ότι κανείς θα το κάνεις μέσω mail. Θα γράψεις ένα μέιλ και θα αναφέρεις όλα τα προβλήματα που υπάρχουν. Τις επικοινωνίες που είχες και τις ημερομηνίες. Θα ζητήσεις να μπορέσεις να αποδεσμευτείς χωρίς κόστος. Είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν εντός 20 ημερών, αν δεν απαντήσουν ή δεν σε καλύπτει αυτό που λένε κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ με τα σχετικά μέιλ επισυναπτόμενα. Σας ευχαριστώ πολύ. Ζήτησα να γίνει άρση του τηλεφωνικού μου απορρήτου προς απόδειξη των λεγόμενων μου. Πιάνεται και αυτό ως αποδεικτικό στοιχείο δεδομένου ότι οι κλήσεις μου είναι ηχογραφημένες από αυτούς; Πάντως να είμαι ειλικρινής να απέχεις από το καφαο 6-7m να παίρνεις από αυτό επίσημα, να έχει καλά στατιστικά η γραμμή και να σου λένε να πας σε ADSL με έβγαλε από τα ρούχα μου. Δεν γίνεται για την ίδια απόσταση ποτέ να δίνει διακοσάρι κι αυτή να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν ούτε το κατοστάρι.
tilaverboy Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Να ρωτήσω λίγο κάτι; Εε μου κατηγόρησαν ότι φταίει ΟΤΕ γι’ αυτό έχω διακοπές η nova . Ζήτησα να μου το στείλουν γραπτώς σε mail από τη νόβα και αυτό και ότι θα κάνει ΟΤΕ σήμερα και αύριο στην προσπάθειά τους να το επιδιορθώσουν και δυσανασχέτησαν. Ζήτησα να μου σταλθεί μαζί με τις σφραγίδες του ΟΤΕ. Φταίω εγώ κάπου; Έκανα κάτι λάθος; Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2022 από tilaverboy
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα