stelios_2809 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Καλησπέρα στην κοινότητα, Το ΙΧ μου σιγά σίγα χρειάζεται αμορτισέρ. Σήμερα στο σέρβις μου το σχολίασε και ο τεχνικός. Ζήτησα λοιπόν μια προσφορά από το συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία) , όπου και μέσα στην ημέρα έλαβα. Η τιμή για εργοστασιακό είναι 850+ καθώς για άλλους κατασκευαστές 600 - 900. Η παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ανταλλακτικά,βάσεις αμορτισέρ,ροδέλες,λάστιχα,εργασία,ευθυγράμμιση. Το συνεργείο μου ανέλυσε και το αντίστοιχο κόστος των παραπάνω. Προσπαθώ να βρω στο internet τιμές για αμορτισέρ για το μοντέλο μου, αλλά με δυσκολεύει η αναζήτηση. Είναι συγκεκριμένο αμορτισέρ με βάση τον α.πλαισίου? γιατί πχ για το μοντέλο μπορώ να βρω 4-άδα 250 ευρώ όταν το συνεργείο μου την εμφανίζει 500-600. Αν κάποιος γνωρίζει και μπορεί να συμβουλέψει θα βοηθήσει πολύ ! Ευχαριστώ Το ΙΧ μου είναι Golf Tdi 2016, R line με 120.000 χλμ.
Joshua21 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Αμορτισέρ θα βρεις με βάση το μοντέλο σου, και όχι με τον αριθμό πλαισίου. Επίσης είναι καλύτερα να βρεις τους κωδικούς από τα αμορτισέρ που σε ενδιαφέρουν μέσα από το part catalogue της εταιρείας που επιθυμείς, και μετά να ψάξεις τους συγκεκριμένους κωδικούς στα site με ανταλλακτικά. 2
meletis_m Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 56 λεπτά πριν, stelios_2809 είπε Καλησπέρα στην κοινότητα, Το ΙΧ μου σιγά σίγα χρειάζεται αμορτισέρ. Σήμερα στο σέρβις μου το σχολίασε και ο τεχνικός. Ζήτησα λοιπόν μια προσφορά από το συνεργείο (όχι αντιπροσωπεία) , όπου και μέσα στην ημέρα έλαβα. Η τιμή για εργοστασιακό είναι 850+ καθώς για άλλους κατασκευαστές 600 - 900. Η παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ανταλλακτικά,βάσεις αμορτισέρ,ροδέλες,λάστιχα,εργασία,ευθυγράμμιση. Το συνεργείο μου ανέλυσε και το αντίστοιχο κόστος των παραπάνω. Προσπαθώ να βρω στο internet τιμές για αμορτισέρ για το μοντέλο μου, αλλά με δυσκολεύει η αναζήτηση. Είναι συγκεκριμένο αμορτισέρ με βάση τον α.πλαισίου? γιατί πχ για το μοντέλο μπορώ να βρω 4-άδα 250 ευρώ όταν το συνεργείο μου την εμφανίζει 500-600. Αν κάποιος γνωρίζει και μπορεί να συμβουλέψει θα βοηθήσει πολύ ! Ευχαριστώ Το ΙΧ μου είναι Golf Tdi 2016, R line με 120.000 χλμ. Σιγουρα θα βγαίνει και σε εμπορίου . Καλύτερα θα βρείς λεπτομέρειες εάν βρείς τους κωδικούς τών γνησιων ανταλλακτικων. Ρώτησε σε μια αντιπροσωπεία . Τώρα σε εμπορίου μπορείς να δείς σε Sachs, Kyb, Blistein, Monroe Συνήθως Bilstein προτιμούν στα γερμανικά, αναλόγως τι βγαίνει για το μοντέλο 1
dpolal Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, stelios_2809 είπε Το ΙΧ μου είναι Golf Tdi 2016, R line με 120.000 χλμ. Χάλασαν τα αμορτισέρ σε 4 χρονών αυτοκίνητο ;;; 3
stelios_2809 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 49 λεπτά πριν, dpolal είπε Χάλασαν τα αμορτισέρ σε 4 χρονών αυτοκίνητο ;;; δεν ξέρω αν χάλασαν, ήταν η συμβουλή του τεχνικού. το παράξενο είναι ότι του κάνω εύκολη σχετικά οδήγηση (σχεδόν το 80-90% σε εθνικό δίκτυο εκτός Αθήνας). από την άλλη μια αίσθηση όχι τόσο σφιχτά όσο στην αρχή την έχω. πως μπορώ να το μετρήσω ? 58 λεπτά πριν, meletis_m είπε Σιγουρα θα βγαίνει και σε εμπορίου . Καλύτερα θα βρείς λεπτομέρειες εάν βρείς τους κωδικούς τών γνησιων ανταλλακτικων. Ρώτησε σε μια αντιπροσωπεία . Τώρα σε εμπορίου μπορείς να δείς σε Sachs, Kyb, Blistein, Monroe Συνήθως Bilstein προτιμούν στα γερμανικά, αναλόγως τι βγαίνει για το μοντέλο τα ίδια μου είπαν 850-860 sachs 660 Blistein 900
vamvakoolas Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) μου κανει εντυπωση που θελουν αντικατασταση μετα απο 4 χρονια και 120.000 μιας και φορας αρκετα καλα αμορτισερ. Η r-line αν θυμαμαι εχει τρομερο συνδιασμο ελατηρια/αμορτισες (bilstein.sachs) αλλα με σπορτιφ προσανατολισμο. Σιγουρα βρισκεις και φθηνοτερα αλλα θυσιαζεις κρατημα και αισθηση. Δικη μου συμβουλη ειναι να κρατησεις τα εργοστασιακα (που οπως θα καταλαβες δεν ειναι vw αλλα απο ανεξαρτητο κατασκευαστη) απλως βρες τους κωδικους αν μπορεις και ψαξε μπας τα βρεις φθηνοτερα (καλη λυση ειναι kayaba με αρκετα χαμηλοτερη τιμη απλως δε τα βρισκεις ευκολα Ελλαδα για αυτες τις σειρες) υγ συνηθως η αναζητηση για ανταλλακτικα γινεται με μοντελο τυπος (κουπε/λιμουζινα/στεσιον) ετος κινητηρας Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2020 από vamvakoolas
NikosKallithea Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Πηγαινε σε αμορτισερα που διαθέτει μηχανημα να βάλει επάνω το αυτοκίνητο να στα μετρήσει. 1
bezan Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 10 ώρες πριν, Joshua21 είπε Αμορτισέρ θα βρεις με βάση το μοντέλο σου, και όχι με τον αριθμό πλαισίου. Επίσης είναι καλύτερα να βρεις τους κωδικούς από τα αμορτισέρ που σε ενδιαφέρουν μέσα από το part catalogue της εταιρείας που επιθυμείς, και μετά να ψάξεις τους συγκεκριμένους κωδικούς στα site με ανταλλακτικά. Joshua καλη σου μερα, αμορτισερ μην ψαχνετε βαση του μοντελου ποτε, βαση πλαισιου και εργοστασιακων προδιαγραφων παντα, γιατι πολλα ναι μεν ταιριαζουν κιαι μπαινουν αλλα δεν ειναι τα σωστα. προσφατο παραδειγμα σε μια επισκευη που εκανα σε αλμερα Ν15 challenge. οταν μου εφεραν τα αμορτισερ μαζι με το αμαξι απο την αρχη ειδα οτι τα αμορτισερ δεν πρεπει να ειναι σωστα, ο κατοχος επεμενε οτι ειναι σωστα . αφου μ εσπασε πολυ τα νευρα βγαζω τα παλια βαζω τα καινουργια και τι να δω? πισω οκ, μπροστα κατσικι το αμαξι, μουρη πανω. το παιρνει το αμαξι νευριασμενος και παει σε καννονικο μηχανικο. του λεει ο μηχανικος θα κατσει, με τα πολλα σε μια βδομαδα ηρθε παλι το παλικαρι και ζητησε να παραγγειλουμε τα σωστα. η διαφορα ηταν στο πιατελο του ελατηριου και εδινε παραπανω υψος στην μουρη απο οτι θα επρεπε, 2,4 ποντους.... ιδιο πραγμα με polo 6n2, να θελεις να παραγγειλεις αμορτισερ απο GTI και να σου λενε τα δικα τους οι ανταλλακτικατζιδες, και οταν φερνεις το αμαξι και ειναι η μουρη ψηλα, θα κατσει σε λεν. ειδικα στα πολο και στα αλμερα θα δειτε πολλα στον δρομο με σωστη ζαντα και λαθος αμορτισερ, μπαμ κανουν. 9 ώρες πριν, vamvakoolas είπε μου κανει εντυπωση που θελουν αντικατασταση μετα απο 4 χρονια και 120.000 μιας και φορας αρκετα καλα αμορτισερ. Η r-line αν θυμαμαι εχει τρομερο συνδιασμο ελατηρια/αμορτισες (bilstein.sachs) αλλα με σπορτιφ προσανατολισμο. Σιγουρα βρισκεις και φθηνοτερα αλλα θυσιαζεις κρατημα και αισθηση. Δικη μου συμβουλη ειναι να κρατησεις τα εργοστασιακα (που οπως θα καταλαβες δεν ειναι vw αλλα απο ανεξαρτητο κατασκευαστη) απλως βρες τους κωδικους αν μπορεις και ψαξε μπας τα βρεις φθηνοτερα (καλη λυση ειναι kayaba με αρκετα χαμηλοτερη τιμη απλως δε τα βρισκεις ευκολα Ελλαδα για αυτες τις σειρες) υγ συνηθως η αναζητηση για ανταλλακτικα γινεται με μοντελο τυπος (κουπε/λιμουζινα/στεσιον) ετος κινητηρας συμφωνω, και επειδη ειναι καλο αμαξι και εχει σωστη αναρτηση, θα εκανα ερευνα τι φοραει ακριβως εργοστασιακα, με κωδικους, και μετα θα προχωρουσα σε αγορα!!! 1
poihths Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 τα μετρανε και στο ΚΤΕΟ, μηπως να περιμένεις να περάσεις κτεο και μετα βλεπεις
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Το αμορτισερ κανονικά μετριέται μόνο του.Οταν μετράς πάνω στο αμάξι μετράς όλη την ανάρτηση.Απο λάστιχα μέχρι ελατηρια. Κανείς δεν το κάνει,ακόμα λιγότεροι έχουν τον εξοπλισμό. https://stellox.com/infocenter/technical-advice/methods-of-fault-diagnostics-of-shock-absorbers/ 1
toyo73 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το αμορτισερ κανονικά μετριέται μόνο του.Οταν μετράς πάνω στο αμάξι μετράς όλη την ανάρτηση.Απο λάστιχα μέχρι ελατηρια. Κανείς δεν το κάνει,ακόμα λιγότεροι έχουν τον εξοπλισμό. https://stellox.com/infocenter/technical-advice/methods-of-fault-diagnostics-of-shock-absorbers/ Θα πρεπει να ξυλωσεις την αναρτηση.Ειναι σαν να θες να κανεις δυναμομετρηση και να την κανεις σε δυναμομετρο παγκου που ειναι το τελειο, αλλα θελει ξυλωμα ο κινητηρας για να μπει μονος του στο δυναμομετρο.
Joshua21 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, bezan είπε Joshua καλη σου μερα, αμορτισερ μην ψαχνετε βαση του μοντελου ποτε, βαση πλαισιου και εργοστασιακων προδιαγραφων παντα, γιατι πολλα ναι μεν ταιριαζουν κιαι μπαινουν αλλα δεν ειναι τα σωστα. προσφατο παραδειγμα σε μια επισκευη που εκανα σε αλμερα Ν15 challenge. οταν μου εφεραν τα αμορτισερ μαζι με το αμαξι απο την αρχη ειδα οτι τα αμορτισερ δεν πρεπει να ειναι σωστα, ο κατοχος επεμενε οτι ειναι σωστα . αφου μ εσπασε πολυ τα νευρα βγαζω τα παλια βαζω τα καινουργια και τι να δω? πισω οκ, μπροστα κατσικι το αμαξι, μουρη πανω. το παιρνει το αμαξι νευριασμενος και παει σε καννονικο μηχανικο. του λεει ο μηχανικος θα κατσει, με τα πολλα σε μια βδομαδα ηρθε παλι το παλικαρι και ζητησε να παραγγειλουμε τα σωστα. η διαφορα ηταν στο πιατελο του ελατηριου και εδινε παραπανω υψος στην μουρη απο οτι θα επρεπε, 2,4 ποντους.... ιδιο πραγμα με polo 6n2, να θελεις να παραγγειλεις αμορτισερ απο GTI και να σου λενε τα δικα τους οι ανταλλακτικατζιδες, και οταν φερνεις το αμαξι και ειναι η μουρη ψηλα, θα κατσει σε λεν. ειδικα στα πολο και στα αλμερα θα δειτε πολλα στον δρομο με σωστη ζαντα και λαθος αμορτισερ, μπαμ κανουν. Καλημέρα, τα έχεις μπερδέψει λίγο... Πρώτα από όλα για τα γιαπωνέζικα γενικώς η πιο συνηθισμένη επιλογή είναι τα KYB, τα οποία ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα να τα παραγγείλεις με αριθμό πλαισίου, μόνο με μάρκα, μοντέλο, κινητήρα, body style ή ότι άλλο έχει ο κατάλογος της KYB. Επίσης το συγκεκριμένο μοντέλο (almera challgenge) έχει μια ιδιομορφία, είναι μια μετατροπή που γινόταν εδώ στην Ελλάδα από τον τοπικό εισαγωγέα (Θεοχαράκη), του ξήλωνε τα εργοστασιακά ελατήρια/αμορτισέρ και του έβαζε χαμηλώματος... έτσι και βάλεις σε challenge τα standard αμορτισέρ τότε όχι μόνο θα καταστραφούν γρήγορα μια και με το παραμικρό θα τερματίζουν, αλλά και η οδική του συμπεριφορά θα γίνει επικίνδυνη. Κατά τα άλλα συμφωνούμε, δεν είναι λίγες οι φορές που οι ανταλλακτικατζήδες σου δίνουν ότι να ναι, αλλά από αυτό μπορείς να γλιτώσεις μόνο ελέγχοντας ο ίδιος τους κωδικούς από τον κατάλογο της KYB ή όποιας άλλης εταιρείας.
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, toyo73 είπε Θα πρεπει να ξυλωσεις την αναρτηση.Ειναι σαν να θες να κανεις δυναμομετρηση και να την κανεις σε δυναμομετρο παγκου που ειναι το τελειο, αλλα θελει ξυλωμα ο κινητηρας για να μπει μονος του στο δυναμομετρο. Αμα θες να μετρήσεις μονο τον κινητηρα ναι,αλλιώς μετράς και τις απώλειες απο το σύστημα μετάδοσης.Και πρέπει να κάνεις τις αναγωγές μετά στο πόσο βγάζει ο κινητηρας. Αλλη δυσκολία όμως να βγάλεις τα αμορτισερ και άλλη τον κινητήρα. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2020 από Ukforthemoment
bezan Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Πρώτα από όλα για τα γιαπωνέζικα γενικώς η πιο συνηθισμένη επιλογή είναι τα KYB, τα οποία ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα να τα παραγγείλεις με αριθμό πλαισίου, μόνο με μάρκα, μοντέλο, κινητήρα, body style ή ότι άλλο έχει ο κατάλογος της KYB. Λαθος διατυπωση απο μεριας μου μαι οντως θελουν ολες τις λεπτομερειες, εγω για monroe ελεγα, εχω και την απαντηση καπου απο τα monroe και τις διαφορες που εχει το καθενα, αμα θελεις στο περναω κιολας, καθαρα πληροφοριακα να δεις πως ασχολειται μια εταιρια με καποιον ασχετο πελατη (οπως εγω) και βοηθαει. 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Επίσης το συγκεκριμένο μοντέλο (almera challgenge) έχει μια ιδιομορφία, είναι μια μετατροπή που γινόταν εδώ στην Ελλάδα από τον τοπικό εισαγωγέα (Θεοχαράκη), του ξήλωνε τα εργοστασιακά ελατήρια/αμορτισέρ και του έβαζε χαμηλώματος... έτσι και βάλεις σε challenge τα standard αμορτισέρ τότε όχι μόνο θα καταστραφούν γρήγορα μια και με το παραμικρό θα τερματίζουν, αλλά και η οδική του συμπεριφορά θα γίνει επικίνδυνη. ακριβως αναποδα λειτουργουσε το συγκεκριμενο, εχοντας το πιατελο πιο κοντα στο τοπ μαουντ με μακρυτερο καλαμι, πες οτι το αμορτισερ δεν δουλευε καθολου... μιας και το ελατηριο εινια αυτο που ειναι υπευθυνο κατα ενα 80% για το μπηστιγμα του αυτοκινητου και το υψος του
babisa Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Καλημέρα, τα έχεις μπερδέψει λίγο... Πρώτα από όλα για τα γιαπωνέζικα γενικώς η πιο συνηθισμένη επιλογή είναι τα KYB, τα οποία ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα να τα παραγγείλεις με αριθμό πλαισίου, μόνο με μάρκα, μοντέλο, κινητήρα, body style ή ότι άλλο έχει ο κατάλογος της KYB. Επίσης το συγκεκριμένο μοντέλο (almera challgenge) έχει μια ιδιομορφία, είναι μια μετατροπή που γινόταν εδώ στην Ελλάδα από τον τοπικό εισαγωγέα (Θεοχαράκη), του ξήλωνε τα εργοστασιακά ελατήρια/αμορτισέρ και του έβαζε χαμηλώματος... έτσι και βάλεις σε challenge τα standard αμορτισέρ τότε όχι μόνο θα καταστραφούν γρήγορα μια και με το παραμικρό θα τερματίζουν, αλλά και η οδική του συμπεριφορά θα γίνει επικίνδυνη. Κατά τα άλλα συμφωνούμε, δεν είναι λίγες οι φορές που οι ανταλλακτικατζήδες σου δίνουν ότι να ναι, αλλά από αυτό μπορείς να γλιτώσεις μόνο ελέγχοντας ο ίδιος τους κωδικούς από τον κατάλογο της KYB ή όποιας άλλης εταιρείας. Για να βαλουμε λοιπον τα πραγματα στη θεση τους αμορτισερ παραγγελνεις ΜΟΝΟ με τον αριθμο πλαισιου ,σε οποιοδηποτε καταστημα ανταλακτικων και οποιαδηποτε μαρκα προσφερει το εκαστοτε καταστημα ΚΥΒ,Bilstein,Monroe,Sachs κλπ. Και μια που πιασαμε το Almera,δεν ευθυνεται ο Θεοχαρακης.. Η Nissan το το βγαζει ετσι, απο το 95 μεχρι το 97 με χαμηλοτερο πιατο στα μπροστινα και φαρδυ πιατο στα πισω και απο το 97 μεχρι το 2000 με ψηλοτερο πιατο στα μπροστινα και στενο πιατο πισω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα