vanguras Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Έγινε παραλαβή και από μένα το Huawei GT 2. Για όσους έχουν ενδοιασμό για το μέγεθος να σημειώσω ότι σε μένα αν και έχω σχετικά μικρό καρπό κάθεται μια χαρά. 3
Satzik Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Μπορώ να βάλω δόσεις στο eShop η πρέπει να πάω σε κατάστημα;
Arwindan Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Φαντάζομαι δεν έχει κάποιο screen protector στη συσκευασία, σωστά; Κανένα καλό να προτείνετε (από Ελλάδα για να το έχουμε άμεσα); Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου 2020 από Arwindan
dimitris1090t Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Παρέλαβα και γω σήμερα το gt2 με το καφέ λουράκι (δυστυχώς δεν είχε μέσα και το μαύρο λουρακι όπως είδα σε πολλα βίντεο στο YouTube). Βέβαια μου έστειλε μαζί η Vodafone ενα στρώμα γυμναστικής και ενα όργανο γυμναστικής οχι τίποτα αλλο θα με αναγκάσει να ξεκινήσω γυμναστική 😛😂 5
ribo7 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Το καφέ λουράκι είναι δερμάτινο?? Έτσι μου φαίνεται στις φώτο.
kronos73 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, Satzik είπε Μπορώ να βάλω δόσεις στο eShop η πρέπει να πάω σε κατάστημα; Μπορείς 1
dimitris1090t Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 49 λεπτά πριν, ribo7 είπε Το καφέ λουράκι είναι δερμάτινο?? Έτσι μου φαίνεται στις φώτο. Ναι δερμάτινο είναι το γράφει και πάνω στο λουράκι. 1
nikoskon Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 13/9/2020 στις 10:22 ΠΜ, stapd_21 είπε Ευχαριστούμε. Το ξεκαθάρισες πλήρως. Αυτό με τη μεταφορά κλήσης από το ρολόι στο κινητό νομίζω γίνεται μόνο σε ρολόγια καικινητά samsung Apple too
lionheart75 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ακόμα περιμένω 2 παραγγελίες από 06/09 και 09/09. ΄Έχω καλέσει συνολικά 3 φορές στο 13830, έχω χρεωθεί 3 φορές (καθώς η κλήση δεν είναι δωρεάν), έχω μιλήσει με 3 διαφορετικούς εκπροσώπους οι οποίοι ευγενέστατοι βέβαια έχουν καταγράψει τις παραγγελίες και έχουν ενημερώσει να με καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα παραγγελιών internet καθώς δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. Σήμερα το πρωί ήταν η 3 φορά που κάλεσα! Όσο καλέσανε πίσω εσάς από το αρμόδιο τμήμα όλες αυτές τις μέρες τόσο κάλεσαν και εμένα. Ειλικρινά δεν έχω άλλο τρόπο να επικοινωνήσω, ούτε και φυσικά υπάρχει άλλος τρόπος. Χάλια σύστημα εντελώς! Η μία παραγγελία είναι με αντικαταβολή και η δεύτερη έχει ήδη πληρωθεί. Πραγματικά μαζί με το Mediamarkt η χειρότερη εμπειρία που είχα σε αγορά online. Τραγικοί απλά. Είμαι συνδρομητής τους τόσο κινητής όσο και σταθερού / internet τρομάρα μου... Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου 2020 από lionheart75 2 1
dimitris1090t Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 20 λεπτά πριν, lionheart75 είπε Ακόμα περιμένω 2 παραγγελίες από 06/09 και 09/09. ΄Έχω καλέσει συνολικά 3 φορές στο 13830, έχω χρεωθεί 3 φορές (καθώς η κλήση δεν είναι δωρεάν), έχω μιλήσει με 3 διαφορετικούς εκπροσώπους οι οποίοι ευγενέστατοι βέβαια έχουν καταγράψει τις παραγγελίες και έχουν ενημερώσει να με καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα παραγγελιών internet καθώς δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. Σήμερα το πρωί ήταν η 3 φορά που κάλεσα! Όσο καλέσανε πίσω εσάς από το αρμόδιο τμήμα όλες αυτές τις μέρες τόσο κάλεσαν και εμένα. Ειλικρινά δεν έχω άλλο τρόπο να επικοινωνήσω, ούτε και φυσικά υπάρχει άλλος τρόπος. Χάλια σύστημα εντελώς! Η μία παραγγελία είναι με αντικαταβολή και η δεύτερη έχει ήδη πληρωθεί. Πραγματικά μαζί με το Mediamarkt η χειρότερη εμπειρία που είχα σε αγορά online. Τραγικοί απλά. Είμαι συνδρομητής τους τόσο κινητής όσο και σταθερού / internet τρομάρα μου... Εγώ που μένω επαρχία μου ήρθε με speedex δες μήπως το θέμα της αργοπορίας δεν είναι απο την vodafone αλλά απο την μεταφορική. 1
lionheart75 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, dimitris1090t είπε Εγώ που μένω επαρχία μου ήρθε με speedex δες μήπως το θέμα της αργοπορίας δεν είναι απο την vodafone αλλά απο την μεταφορική. Δεν μου έχουν στείλει κανένα μήνυμα ή ενημέρωση αποστολής. Τα μόνα που έχω είναι τα email επιβεβαίωσης των παραγγελιών. Επομένως δεν παίζει να μου έχουν στείλει κάτι. Μακάρι να ήταν αυτό φίλε μου.
nikosdet Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εγώ που έκανα χθες παραγγελία για άλλο προϊόν, μου ήρθε σήμερα sms για παράδοση αύριο (Αθήνα). Δηλαδή ήταν ταχύτατοι, διεκπεραίωσαν την παραγγελία την 1η εργάσιμη. Επειδή όμως είχα ένα θέμα κι εγώ, είναι όντως δυσλειτουργική και κακή εμπειρία η εξυπηρέτηση πελατών. Όχι οι ευγενικοί τηλεφωνητές που έχουν μπροστά, που όμως δεν μπορούν να μπουν στην ουσία, αλλά οι επιχειρησιακοί κι αυτοί που διεκπεραιώνουν την παραγγελία ή τα προβλήματα. Τους είπα το πρωί πως χρειάζεται να γίνει μία επιβεβαίωση στοιχείων (γιατί οι ίδιοι μου είχαν πει πως υπάρχει τεχνικό θέμα με τα τιμολόγια και εκδίδουν κάποια με λάθη) και ενώ υπήρχε το "θα σας καλέσουν" και δίχως προφανώς να έχω δεχτεί κλήση, η παραγγελία τελικά ήδη έφυγε προς παράδοση.. Άλλο, δε, τραγικό: δεν μπορείς, λέει, να εκδόσεις τιμολόγιο από το eshop τους αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας γιατί έχουν "τεχνικό θέμα", ενώ βγάζεις κανονικά για οποιαδήποτε άλλη νομική μορφή, ενώ στην ουσία είναι ένα και το αυτό. Εκεί μόλις τους πεις τι να κάνεις, μιας και αντικειμενικά δεν μπορείς να πας σε κατάστημα, αρχίζουν τα μη αρμοδιότητας, σε στέλνει ο ένας στον άλλο αλλά ουδείς τελικά γνωρίζει να σου πει, μάλιστα δε γνωρίζουν οι επόμενοι να υφίσταται τέτοιος περιορισμός. Ούτε υπάρχει αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσεις, είτε να καλέσεις είτε να σε καλέσουν. Το τμήμα του e-shop που έχει chat πλασάρονται μόνο ως "σύμβουλοι πωλήσεων" για να απαντήσουν απορίες για τα προϊόντα και για όλα τα άλλα "δε γνωρίζω, δεν μπορώ να κάνω κάτι". Μόνο κάπου μου ψέλλισαν πως είναι το τμήμα διεκπεραίωσης πωλήσεων, το οποίο δεν έχει εισερχόμενα και από εκεί σε καλούν οι ίδιοι μόνο, ΑΦΟΤΟΥ παραγγείλεις. Άρα όταν το πρόβλημα σου είναι πως δεν μπορείς να παραγγείλεις, είναι στυλ "τα παράπονα σας στο δήμαρχο", πετώντας μου και το θεϊκό να τους κάνω μήνυση (κατά τα άλλα δήθεν ευγενικοί, αλλά όταν εμφανώς κοροϊδευόμαστε λέγοντας πως μπορώ να κινηθώ νομικά μαζί τους γιατί δεν μπορώ να παραγγείλω ένα τάμπλετ μιλάμε "σοβαρά"...) Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου 2020 από nikosdet 1
Tasosp22 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Εγω παρέλαβα σήμερα το huawei gt και την παραγγελία την έκανα 10-9. Ουτε σμς ουτε τίποτα. Μόνο τηλ από την κουριερ σήμερα που μου το έφεραν! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα