Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Από τηλεοράσεις και streaming είμαι εντελώς άσχετος γι αυτο και η παρακάτω ερώτηση. Ας πώ πρώτα το πρόβλημα με λίγα λόγια.

Έχω τηλεόραση samsung 50 ιντσών το μοντέλο TU7072 και πριν από 20 ημέρες ξεκίνησα την δωρεάν δοκιμαστική περίοδο στο netflix. Το πολύ σημαντικό είναι ότι τις πρώτες ημέρες όλα έδειχναν τέλεια σε επίπεδο εικόνας, παρόλο που το router απέχει πάρα πολύ από την τηλεόραση, (σε μήκος καλωδίου περίπου 20 μέτρα και με ενδιάμεσους τοίχους). Κάποια στιγμή συνέβησαν δύο πράγματα, τα αναφέρω εδώ, αν και μπορεί να είναι εντελώς άσχετα:

1. Έγινε διακοπή ρεύματος

2. επέστρεψαν οι ένοικοι τού ισογείου, (το σπίτι είναι διπλοκατοικία).

Από εκείνη την μέρα η εικόνα είναι στην χαμηλότερη δυνατή ποιότητα και υπάρχουν διακοπές στην μετάδοση ανά 2 με 3 λεπτά, όπου πρέπει να φορτώσει από την αρχή για να συνεχίσει. Τσεκάροντας την ταχύτητα που φτάνει στην τηλεόραση είδα το φοβερό νούμερο 1,5 με 2, (στους υπολογιστές που είναι δίπλα στο router με καλώδιο βέβαια) η μέση ταχύτητα είναι γύρω στα 30 με 35.)

Μίλησα με την υποστήριξη τού netflix, αλλά επειδή στο σπίτι αυτό θα μείνω το πολύ ένα χρόνο ακόμη και οι καλωδιώσεις του είναι παμπάλαιες, σκέπτομαι να αγοράσω ένα εικοσάμετρο καλώδιο ethernet. Οι τελικές μου ερωτήσεις είναι δύο:

1. Το καλώδιο λογικά θα λύσει το πρόβλημα έτσι δεν είναι; Από την στιγμή μάλιστα που το netflix ζητά μίνιμουμ ταχύτητα 25 gia ultra hd.

2. Το cat5 είναι αρκετό στην περίπτωση αυτή; Έχει μισή τιμή από το cat6 και εάν δεν έχει μεγάλη σημασία, δεν υπάρχει λόγος να δώσω τα διπλά χρήματα...

Επεξ/σία από sirtari
Δημοσ.

Αν οι ένοικοι του ισογείου χρησιμοποιούν την σύνδεση τότε θα συνεχίσει να έχει θέμα και με καλώδιο. Δε θα αλλάξει απολύτως τίποτα!

• Thanks 1
Δημοσ.