Προς το περιεχόμενο

665 ευρω για ανακτηση δεδομενων. Τι να κανω;


Witcher1st

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διαφορά είναι ότι αυτοί που δεν χρεώνουν διάγνωση σου αφήνουν το περιθώριο να αποφασίσεις αν θα προχωρήσεις ή όχι ΧΩΡΙΣ να σου πάρουν χρήματα.
Το κόστος της διάγνωσης μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελεί προκαταβολή για την εργασία και δεσμεύει τον πελάτη.
Είναι ένας τρόπος άσκησης πίεσης να ολοκληρώσει ο πελάτης τη δουλειά σ' αυτούς.
Είναι δικαίωμά τους αλλά είναι απαράδεκτο.
Εγώ και μόνον γι αυτό ΔΕΝ θα πήγαινα σ' αυτούς.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 225
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Η διαφορά είναι ότι αυτοί που δεν χρεώνουν διάγνωση σου αφήνουν το περιθώριο να αποφασίσεις αν θα προχωρήσεις ή όχι ΧΩΡΙΣ να σου πάρουν χρήματα.
Το κόστος της διάγνωσης μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελεί προκαταβολή για την εργασία και δεσμεύει τον πελάτη.
Είναι ένας τρόπος άσκησης πίεσης να ολοκληρώσει ο πελάτης τη δουλειά σ' αυτούς.
Είναι δικαίωμά τους αλλά είναι απαράδεκτο.
Εγώ και μόνον γι αυτό ΔΕΝ θα πήγαινα σ' αυτούς.

-

Δεν νομίζω να του έβαλαν το πιστόλι στον κρόταφο για να τους διαλέξει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Πολύ απλά, αφού έγινε η ζημιά, δεν έπρεπε να πας σε αυτούς.
Είναι δικαίωμά τους να είναι πανάκριβοι και να πουλάνε βιτρίνα αλλά μπορούσες να ρωτήσεις κι αλλού.
Και 100 ευρώ να γλυτώσεις είναι μεγάλο κέρδος.
Εγώ θα έπαιρνα τον δίσκο και θα τον πήγαινα αλλού - κι ας με κοιτούσαν με μισό μάτι.
Και μετά θα έγραφα μια κριτική κακών εντυπώσεων για το υψηλό κόστος συγκριτικά με τους άλλους που μου έκαναν την ίδια δουλειά φτηνότερα.
Δικό σου είναι το σφάλμα που δεν έκανες έρευνα αγοράς.
Π.χ., έπρεπε να πας πρώτα στη Northwind που κάνει τη διάγνωση δωρεάν.

-

Και να δεις πόση σημασία θα δώσουν για την κριτική "κακών εντυπώσεων για το υψηλό κόστος". Ίσα ίσα που δεν θέλουν τέτοιους πελάτες σαν και του λόγου σου, που δεν θέλουν να πληρώνουν. Όλοι οι σοβαροί επιστήμονες / ελεύθεροι επαγγελματίες / εταιρείες τεχνολογίας δεν θέλουν μηδενιστές σαν και του λόγου σας. Υπάρχουν και αξιοπρεπείς άνθρωποι στην κοινωνία, χωνέψτε το.

7 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Η διαφορά είναι ότι αυτοί που δεν χρεώνουν διάγνωση σου αφήνουν το περιθώριο να αποφασίσεις αν θα προχωρήσεις ή όχι ΧΩΡΙΣ να σου πάρουν χρήματα.
Το κόστος της διάγνωσης μπορεί να θεωρηθεί ότι αποτελεί προκαταβολή για την εργασία και δεσμεύει τον πελάτη.
Είναι ένας τρόπος άσκησης πίεσης να ολοκληρώσει ο πελάτης τη δουλειά σ' αυτούς.
Είναι δικαίωμά τους αλλά είναι απαράδεκτο.
Εγώ και μόνον γι αυτό ΔΕΝ θα πήγαινα σ' αυτούς.

-

Απαράδεκτο είναι να μην θέλεις να πληρώνεις. Ο χρόνος των επαγγελματιών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ! ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ!!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Και να δεις πόση σημασία θα δώσουν για την κριτική "κακών εντυπώσεων για το υψηλό κόστος". Ίσα ίσα που δεν θέλουν τέτοιους πελάτες σαν και του λόγου σου, που δεν θέλουν να πληρώνουν. Όλοι οι σοβαροί επιστήμονες / ελεύθεροι επαγγελματίες / εταιρείες τεχνολογίας δεν θέλουν μηδενιστές σαν και του λόγου σας. Υπάρχουν και αξιοπρεπείς άνθρωποι στην κοινωνία, χωνέψτε το.

Είπα, δικό του είναι το σφάλμα που δεν έψαξε.
Η συγκεκριμένη εταιρία πουλάει μεγάλη βιτρίνα.

Ας μην δώσουν. Οι αναγνώστες ιδιώτες όμως θα δώσουν.
Ναι δεν θέλουν μηδενιστές.
Θέλουν πελάτες να τους λιβανίζουν και να είναι έρμαια των οικονομικών τους ορέξεων.
Άλλο η αξιοπρέπεια κι αλλο η εκμετάλλευση.
-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Και μετά θα έγραφα μια κριτική κακών εντυπώσεων για το υψηλό κόστος συγκριτικά με τους άλλους που μου έκαναν την ίδια δουλειά φτηνότερα.

Aν είχες συμφωνήσει μια τιμή χ και δεν την τήρησαν έτσι ώστε να αλλάξει το τελικό κόστος ή να λειτουργούσαν όπως σκιτζήδες του στυλ 'θα τα βρούμε" και να του σέρβιραν μετά την τιμή ή να είχαν προξενήσει οι ίδιοι περαιτέρω βλάβη είτε η ποιότητα της εργασίας να μην ήταν η αναμενόμενη θα  είχες ένα δίκιο αλλά επειδή πρότειναν μια τιμή και του/σου φάνηκαν πολλά τότε το να βγεις δημόσια και ανώνυμα να κάνεις δυσφήμιση εγείρει λόγο για ΑΓΩΓΗ. κάθε επαγγελματίας που σέβεται το επάγγελμα του πφείλει να το προστατεύει από κάθε κακόβουλο, αλλιώς θα μπορούσε ο κάθε ανταγωνιστής ή κακόβουλος για προσωπικό όφελος να γράφει οτι τερατούργημα του έρθει στο κεφάλι και πρέπει να έχει κάποιος πολύ χαμηλή νοημοσύνη για να πιστεύει "σιγά ποιος θα ασχοληθεί" σε τέτοιο επίπεδο είτε η εταιρεία εχει νομικό τμήμα είτε δικηγόρο εξωτερικά που συνεργάζεται πρώτα κατατίθεται η αγωγή και δεν την απασχολο΄ν προκαταβολικά πληρωμές σε νομικά έξοδα όπως κάνει ο κάθε ιδιώτης για να μυνήσει την κυρα Μαρία που έριξε νερά στην μπουγάδα του....

Εδώ έχει 100% άδικο ο νηματοθέτης δεν του έκλεψε κάποιος λευτά, δεν του κατέστρεψε κανείς τον δίσκο του, δεν τον εμποδίζει κάποιος να απευθυνθεί οπουδήποτε, έχει μπει εδώ ανώνυμα και κράζει μια εταιρεία γιατί του φάνηκε υπερβολική η τιμή και απλά κλαψουρίζει, ΔΕΝ οφείλουν να μοιραστούν είτε αυτοί είτε κανείς την τεχνογνωσία τους, αλλά να λύσουν το πρόβλημα και μόνιν

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, V.I.Smirnov είπε

Είπα, δικό του είναι το σφάλμα που δεν έψαξε.
Η συγκεκριμένη εταιρία πουλάει μεγάλη βιτρίνα.


Ναι δεν θέλουν μηδενιστές.
Θέλουν πελάτες να τους λιβανίζουν και να είναι έρμαια των οικονομικών τους ορέξεων.

Ας μην δώσουν σημασία. Οι αναγνώστες ιδιώτες όμως θα δώσουν...

-

Δεν νομίζω. Για τους λογικούς ανθρώπους κριτήριο δεν είναι μόνο το ελάχιστο δυνατό κόστος. Εγώ δεν θα πήγαινα στον πιο φθηνό, όταν πρόκειται για τα πολύτιμα δεδομένα μου. Θα πήγαινα στον πιο αξιόπιστο, και ας ήταν ο πιο ακριβός.

Το καταλάβατε ή να το κάνω ακόμα πιο λιανά;

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λάθος κάνεις.
Είναι δικαίωμα του πελάτη να γράψει ότι δυσαρεστήθηκε και δεν θα τους ξαναπροτιμήσει επειδή είναι ακριβότεροι συγκριτικά με άλλους.
Και ότι θεωρεί απαράδεκτο το γεγονός ότι χρεώνουν τη διάγνωση και ότι αυτό τον δεσμεύει και ασκεί πίεση επάνω του.
Αυτά ΔΕΝ είναι δυσφήμιση. Δεν γράφει ψευδώς ότι τον κορόιδεψαν ή του είπαν ψέμματα.

-

7 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Δεν νομίζω. Για τους λογικούς ανθρώπους κριτήριο δεν είναι μόνο το ελάχιστο δυνατό κόστος. Εγώ δεν θα πήγαινα στον πιο φθηνό, όταν πρόκειται για τα πολύτιμα δεδομένα μου. Θα πήγαινα στον πιο αξιόπιστο, και ας ήταν ο πιο ακριβός.

Το καταλάβατε ή να το κάνω ακόμα πιο λιανά;

Σωστά - αλλά πώς κρίνεις ότι είναι πιο αξιόπιστος;
Καλές κριτικές και πιστοποιήσεις ISO έχουν κι άλλοι.
Φτηνότεροι. Πιο ακριβός ΔΕΝ σημαίνει και πιο αξιόπιστος.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, V.I.Smirnov είπε

Λάθος κάνεις.
Εϊναι δικαίωμα του πελάτη να γράψει ότι δυσαρεστήθηκε και δεν θα τους ξαναπροτιμήσει επειδή είναι ακριβότεροι συγκριτικά μέ άλλους.
Και ότι θεωρεί απαράδεκτο το γεγονός ότι χρεώνουν τη διάγνωση.
Αυτό ΔΕΝ είναι δυσφήμιση. Δεν γράφει ότι τον κορόιδεψαν ή του έιπαν ψέμματα.

-

Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχει βρει φτηνότερα.

Επίσης αν ανατρέξουμε σε άλλα ποστς του νηματοθέτη θα δούμε ότι και με τον μεσίτη που του βρήκε ενα  σπίτι σκεφτόταν πως θα τον πιστολιάσει.

Σε λιγο ειναι να παμε για συναντηση με τους ιδιοκτητες, λογικα θα ειναι και ο μεσιτης μαζι. Εγω δεν καταλαβαινω γιατι να μην κανονισω με τον ιδιοκτητη να μην πληρωθει ο μεσιτης. Ναι οκ, τσατσια μου, αλλα και εγω 600+ ετσι δεν τα δινω. Τα βγαζω με κοπο.

Περασαμε στον 2ο γυρο στα προημετελικα και τωρα θα μας περασει καστινγκ και ο ιδιοκτητης μαζι με αλλα ζευγαρια. Αντε και στον τελικο με το καλο!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχει βρει φτηνότερα.

Επίσης αν ανατρέξουμε σε άλλα ποστς του νηματοθέτη θα δούμε ότι και με τον μεσίτη που του βρήκε ενα  σπίτι σκεφτόταν πως θα τον πιστολιάσει.

Σε λιγο ειναι να παμε για συναντηση με τους ιδιοκτητες, λογικα θα ειναι και ο μεσιτης μαζι. Εγω δεν καταλαβαινω γιατι να μην κανονισω με τον ιδιοκτητη να μην πληρωθει ο μεσιτης. Ναι οκ, τσατσια μου, αλλα και εγω 600+ ετσι δεν τα δινω. Τα βγαζω με κοπο.

Περασαμε στον 2ο γυρο στα προημετελικα και τωρα θα μας περασει καστινγκ και ο ιδιοκτητης μαζι με αλλα ζευγαρια. Αντε και στον τελικο με το καλο!

Ε μα ναι, ο κύριος είναι φανερό ότι θεωρεί πως οποιαδήποτε μορφή παροχής υπηρεσιών δεν πρέπει να πληρώνεται. Είναι ο βασιλιάς που όλοι του έχουν υποχρέωση. Μόνο ο κτίστης / γεωργός /χειρωνάκτης πρέπει να πληρώνεται.

Αυτός που σπούδασε και έχει ξοδέψει δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να έχει τις ικανότητες που απαιτούνται, γιατί να πληρωθεί;

Αυτός που ξοδεύει όλο το χρόνο του, όλη την ημέρα του στην εκάστοτε παροχή υπηρεσιών, γιατί να πληρωθεί;

Μόνο ΕΓΩ πρέπει να πληρώνομαι γι' αυτό που "βγάζω με κόπο"!!

Επεξ/σία από RTW4ever
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχει βρει φτηνότερα.

Επίσης αν ανατρέξουμε σε άλλα ποστς του νηματοθέτη θα δούμε ότι και με τον μεσίτη που του βρήκε ενα  σπίτι σκεφτόταν πως θα τον πιστολιάσει.

Σε λιγο ειναι να παμε για συναντηση με τους ιδιοκτητες, λογικα θα ειναι και ο μεσιτης μαζι. Εγω δεν καταλαβαινω γιατι να μην κανονισω με τον ιδιοκτητη να μην πληρωθει ο μεσιτης. Ναι οκ, τσατσια μου, αλλα και εγω 600+ ετσι δεν τα δινω. Τα βγαζω με κοπο.

Περασαμε στον 2ο γυρο στα προημετελικα και τωρα θα μας περασει καστινγκ και ο ιδιοκτητης μαζι με αλλα ζευγαρια. Αντε και στον τελικο με το καλο!

Ο νηματοθέτης εδώ δεν έχει δίκιο (για την ανάκτηση εννοώ), το έγραψα πολλές φορές.
Πέραν της απρονοησίας του να πάθει τη ζημιά, 
υποεκτιμά το αδύνατο να κάνει ένας ερασιτέχνης τη δουλειά και 
πήγε σε μια εταιρία χωρίς να ξέρει τίποτε για την πολιτική και το κόστος της.
Και τώρα κλαψουρίζει.
Αν έψαχνε, πιθανόν θα έβρισκε κι αλλού καλύτερα/φτηνότερα.
Και 100€ ή 50€ να γλυτώσει είναι κέρδος.
Το κεφάλι του φταίει.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, RTW4ever είπε

Ε μα ναι, ο κύριος είναι φανερό ότι θεωρεί πως οποιαδήποτε μορφή παροχής υπηρεσιών δεν πρέπει να πληρώνεται. Είναι ο βασιλιάς που όλοι του έχουν υποχρέωση. Μόνο ο κτίστης / γεωργός /χειρωνάκτης πρέπει να πληρώνεται.

Αυτός που σπούδασε και έχει ξοδέψει δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να έχει τις ικανότητες που απαιτούνται, γιατί να πληρωθεί;

Αυτός που ξοδεύει όλο το χρόνο του, όλη την ημέρα του στην εκάστοτε παροχή υπηρεσιών, γιατί να πληρωθεί;

Μόνο ΕΓΩ πρέπει να πληρώνομαι γι' αυτό που "βγάζω με κόπο"!!

δεν θυμάμαι αν του το έγραψα τελικά ότι karma is a bitch. Πάλι 600 τα ευρω .(πολλές φορές ξεκινάω να απαντήσω και τελικά το σβήνω γιατί γίνομαι κακός)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Και να δεις πόση σημασία θα δώσουν για την κριτική "κακών εντυπώσεων για το υψηλό κόστος". Ίσα ίσα που δεν θέλουν τέτοιους πελάτες σαν και του λόγου σου, που δεν θέλουν να πληρώνουν. Όλοι οι σοβαροί επιστήμονες / ελεύθεροι επαγγελματίες / εταιρείες τεχνολογίας δεν θέλουν μηδενιστές σαν και του λόγου σας. Υπάρχουν και αξιοπρεπείς άνθρωποι στην κοινωνία, χωνέψτε το.

Απαράδεκτο είναι να μην θέλεις να πληρώνεις. Ο χρόνος των επαγγελματιών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ! ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ!!

Είπα εγώ να μην τον πληρώσεις ;
Αυτό που γράφω είναι να μην τον πληρώσεις αν βρεις άλλον ισάξιο που σου κάνει καλύτερη προσφορά εργασίας.
Και συχνά υπάρχει.
Και πιο σωστά, δεν πληρώσεις τον χρόνο τους αλλά κυρίως την τεχνογνωσία να σου κάνουν τη δουλειά.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλώνει ο ίδιος εδώ μέσα πως είχε άλλες επιλογές (ακόμα και εταιρία που του πρότεινε άλλο μέλος ήξερε, την οποία δεν προτίμησε).

Δηλώνει πως τους επέλεξε γιατί ήξερε πως ήταν οι καλύτεροι...

Οι κακές αυτές εταιρείες έχουν γεμάτα τα υπόγεια με server τους οποίους γεμίζουν με εκατομμύρια tb δεδομένων πιθανών πελατών που πέρασαν από τη φάση εκτίμησης, για την πιθανότητα του να επιστρέψει κάποιος από αυτούς και να ζητήσει τελικά ανάκτηση. 😂

Με το ίδιο σκεπτικό, η επόμενη εταιρεία μπορεί να κάνει λάθος στον χειρισμό προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη και να ρίξει την ευθύνη στην "κακή" πρώτη.

Με το ίδιο σκεπτικό, η επόμενη μπορεί να του δώσει ενά "χ" ποσοστό δεδομένων που να έχει ανακτήσει και η πρώτη να μπορούσε να του δώσει ένα "χ"+"ψ",
αλλά ο TS θα συνεχίζει να αποκαλεί την 2η σωστή και την 1η απατεώνα, γιατί θα νομίζει πως η 2η έκανε ότι έκανε η 1η.


Αλλά συνεχίζουμε ένα θέμα 15 σελίδες τώρα για το αν είναι ακριβά, αν θα του κάνουν ζημιά αν ζητήσει πίσω τον δίσκο χωρίς ανάκτηση, για την ίδια εταιρία που "ξέρει" ο TS σαν την καλύτερη και ποιο αξιόπιστη...

Αν πας λοιπόν στον πολιτικό μηχανικό για να σου στήσει ένα κτήριο
και σου ζητήσει 5.000.000.000€ (για έναν ουρανοξύστη), 
και σε έναν ιθαγενή και σου ζητήσει 3 χουρμάδες (για μια παράγκα από άχυρο και λάσπη)
θα λες ακόμα ότι είναι απατεώνας ο 1ος αν πας στον 2ο ???

Επεξ/σία από SoullessRider
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός που έγραψε το νήμα πάντως την έκανε και αράζει καρέκλα, πίνει καφέ και βλέπει εσάς να τσακώνεστε εξαιτίας του 🤣

Πέρα από την πλάκα. Δεν έχει νόημα να λέμε ότι κακώς κάτι κοστίζει τόσο κτλ. ή πόσο "κακές" εταιρίες ή "κακοί" πελάτες υπάρχουν.

Σε μια χώρα με ελεύθερη αγορά ο κάθε έμπορος κοστολογεί όπως θέλει μια υπηρεσία και ο πελάτης οφείλει να κάνει έρευνα αγοράς και να πάει σε αυτόν που το σηκώνει η τσέπη του. Ο Έλληνας είναι καπιταλιστής όταν είναι να εισπράξει και κατά του καπιταλισμού όταν είναι να δώσει. Αν στην περίπτωση την συγκεκριμένη ήταν τούμπα τα πράγματα θα είχε φτιαχτεί νήμα με τίτλο: "Ζήτησα τόσα για την δουλειά μου... μου είπαν ότι είναι πολλά" 😛

Αν τον ts τον ενδιέφεραν τα αρχεία, και καιγόταν θα έκανε απλώς καλύτερη έρευνα αγοράς, ούτε θέματα στο insomnia, ούτε θα έλεγε την γνώμη του για το πόσο θα έπρεπε να "πληρωθούν". Δεν κοστολογεί ο πελάτης μια δουλειά αλλά η εταιρία, ο πελάτης σκέφτεται μετά αν αξίζει να δώσει το ποσό, αν του κάνει η εταιρία κτλ.

Άμα κάθε εταιρία καθότανε να σπαταλάει χρόνο να ρίχνει συνεχώς τις τιμές της, να κάνει παζάρια και να χαλάει τον χρόνο της τόσο εύκολα θα είχε κλείσει προ πολλού.

Και όχι δεν είναι σωστό να λέμε ότι μια εταιρία είναι ακριβή και να αφήνουμε αρνητική κριτική για αυτό τον λόγο γιατί δεν έκανε κάτι η εταιρία για να ζημιώσει τον πελάτη, έδωσε την τιμή της που με μια έρευνα αγοράς είναι μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια τιμών για την συγκεκριμένη υπηρεσία. Δεν μπορούμε να θυμώνουμε με μια εταιρία επειδή εμείς αποφασίσαμε ότι κάτι είναι "εύκολο¨ή κάνει "τάδε ποσό" επειδή τόσα μπορούμε να δώσουμε.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρα που καταλήγει το θρεντ? 

οτι έχουμε μια κλασσική περίπτωση ελληναρά κλαψα που επειδή βαριέται να ψάξει και να οργανώσει τη λύση στο πρόβλημά του, καταφέρεται άδικα απέναντι στον οποιονδήποτε ΕΛΕΥΘΕΡΟ επαγγελματία που σε μια καπιταλιστική αγορά χρεώνει ΟΣΟ νομίζει ΕΚΕΙΝΟΣ και όχι όσο ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ τον συγκεκριμένο κλαψο-ελληναρά.

και έχουμε 15 σελίδες θρεντ που ανοίγει flame war για το πόσο δίκαιο ή άδικο είναι το σύστημα χρέωσης και η πολιτική της κάθε tic toc λες και έχουμε έστω και στον ελάχιστο βαθμό να υποδείξουμε την πολιτική τους που όπως έγραψε και κάποιος πιο πάνω...ΔΕ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟ ΚΡΟΤΑΦΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΗΓΕ ΤΟ ΔΙΣΚΟ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ.

εντάξει ίντερνετ ελληνικό οκ....να κουβεντιάσουμε τη λύση ενός προβλήματος να βοηθήσουμε όσο γίνεται αλλά εδώ μιλάμε για περίπτωση ατόμου που δε θες να βοηθήσεις με τη συμπεριφορά που έχει και όσα λέει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...