Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

41% πανω στο God Of War σε 1% και 0.1%

Ok, I had to triple check this. The impact of the Adrenalin preview driver on God of War (DirectX 11). 1080p, Ultra preset. FreeSync off, ResBar on. Up to 41% better P1

 

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τις τιμές στις κάρτες γραφικών, στην Αμερική πηγαίνουν αρκετά καλά τα πράγματα τις τελευταίες μέρες, και σε Nvidia και σε AMD.

RX 6900XT στα 899$, χαμηλότερο και από το msrp της. Μάλιστα δίνει και δώρο 50$ prepaid κάρτα το συγκεκριμένο.

Spoiler

Εδώ το λινκ

Screenshot_2022-05-12-10-29-01-211_com.android.chrome.jpg.3faa21a2434338819b9bd17f2d85b5ee.jpg

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν guys έπαιξα χθες το βράδυ halo κάνα 2ωρο με μόνιμη την μπάρα της amd πάνω δεξιά. Θερμοκρασίες είχα 73-78 με junction στους 90-95 και γύρω στα 90-100 fps σταθερά. Το μόνο θέμα που βρήκα ήταν κάποια frame drops αλλά αυτό παίζει να ει είναι και από το παιχνίδι. Να το ψάξω κι άλλο ή να το αφήσω όπως είναι? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Tigio13 είπε

Λοιπόν guys έπαιξα χθες το βράδυ halo κάνα 2ωρο με μόνιμη την μπάρα της amd πάνω δεξιά. Θερμοκρασίες είχα 73-78 με junction στους 90-95 και γύρω στα 90-100 fps σταθερά. Το μόνο θέμα που βρήκα ήταν κάποια frame drops αλλά αυτό παίζει να ει είναι και από το παιχνίδι. Να το ψάξω κι άλλο ή να το αφήσω όπως είναι? 

Με τι ρυθμίσεις είσαι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από υην κάρτα γραφικών όλα default και δεν έχω κάτι ενεργοποιημένο για υο συγκεκριμένο παιχνίδι. Από τα settings του παιχνιδιού είναι όλα high-ultra. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μακαρι να δωσουν FSR 2 μεσω control panel οπως στο FSR 1 να δουλευει σε καθε παιχνιδι. Εξαιρετικη δουλεια FSR 2+Sharpenning. Το open source θα επικρατησει για ακομα μια φορα οπως με το freesync και ενα σωρο αλλες τεχνολογιες.

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Arkin είπε

Εξαιρετικη δουλεια FSR 2+Sharpenning.

Απαράδεκτο το sharpening.

Το έχεις πει άπειρες φορές και κάθε φορά διαφωνώ μαζί σου.

Την καλύτερη εικόνα την είχε με το sharpening = 0 όπως και το DLSS έχει καλή ποιότητα στα παιχνίδια που δεν το έχουν παρακάνει με το sharpening.

Το sharpening δεν είναι free of charge. Προσθέτει θόρυβο και aliasing. Παραμορφώνει την εικόνα, δεν προσθέτει ευκρίνεια (τις περισσότερες φορές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Απαράδεκτο το sharpening.

Το έχεις πει άπειρες φορές και κάθε φορά διαφωνώ μαζί σου.

Την καλύτερη εικόνα την είχε με το sharpening = 0 όπως και το DLSS έχει καλή ποιότητα στα παιχνίδια που δεν το έχουν παρακάνει με το sharpening.

Το sharpening δεν είναι free of charge. Προσθέτει θόρυβο και aliasing. Παραμορφώνει την εικόνα, δεν προσθέτει ευκρίνεια (τις περισσότερες φορές).

Κοιτα ειμαι υπερ στο σωστο sharpening αναλογα τι χρειαζεται το παιχνιδι και κατα στο υπερβολικο. Θελει προσοχη οταν παιζουμε με το sharpening. Καποια παιχνιδια θελουν 20-30% RIS καποια αλλα 50-60% αναλογα τι native AA εχουν. Δεν ειναι πανακεια οπως γραφεις μπορει να καταστρεψει το ΑΑ αλλα σε ενα παιχνιδι με θολα textures terrain κτλ κανει θαυματα μια σωστη ρυθμιση sharpening. Το εχω τεσταρει σε παρα πολλα παιχνιδια το RIS και αναλογα θα παιξω απο 0 μεχρι 70%. Απο reshade πχ δεν θα εβαζα clarity με τιποτα ειναι too much ενω ενα lumasharpen σωστο δινει μια πολυ καλυτερη εικονα. Το RIS μεσω control panel ειναι το καλυτερο απλα σε καποια παιχνιδια δεν υποστηριζεται. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Το DLSS 2.0 στο Control ήθελε render resolution >=1536 X 864 για να ελαχιστοποιήσει τα motion artifacts στο επίπεδο του DLSS 2.4 με 1280Χ720.

14 λεπτά πριν, Arkin είπε

Μακαρι να δωσουν FSR 2 μεσω control panel οπως στο FSR 1 να δουλευει σε καθε παιχνιδι. Εξαιρετικη δουλεια FSR 2+Sharpenning. AI και μαλακιες παντως με το DLSS dedicated cores για DLSS κτλ. Το open source θα επικρατησει για ακομα μια φορα οπως με το freesync και ενα σωρο αλλες τεχνολογιες.

Το bold είναι ένα μεγάλο ΟΧΙ. Θέλει έξτρα data όπως και το DLSS.

Για τα υπόλοιπα...Παλιές τεχνικές με εξελικτικούς αλγόριθμους έχουν επιτύχει ίδια ή και μεγαλύτερα σκορ από deep learning λύσεις σε διάφορα AI tasks. Δηλαδή, αντί να εκπαιδεύεις ένα νευρωνικό δίκτυο ρυθμίζοντας εκατομμύρια/δισεκατομμύρια παραμέτρους αντίστοιχων εξισώσεων μπορείς να εξελίξεις λιγότερες αλλά πολυπλοκότερες εξισώσεις ώστε να πετύχουν κάτι ανάλογο.

Το AI όπως και οι γενετικοί αλγόριθμοι είναι παραμετροποίηση κατ΄ουσίαν.

Ωστόσο, όσο πολυπλοκότερο κάνεις τον αλγόριθμό σου τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις μεν σε βάρος της ταχύτητας δε. Εκεί ακριβώς δίνουν τη λύση τα Tensor Cores. Όπως ακριβώς τα RT cores επιταχύνουν μια δουλειά που θα έκανε και ένα gameboy σε...δέκα μέρες π.χ.. Είμαι σίγουρος ότι στην κίνηση το FSR 2.0 θα έχει αρκετά περισσότερες ατέλειες όσο αυξάνεις το δείγμα των υποστηριζόμενων τίτλων.

Χαίρομαι πάντως που οι κονσόλες θα μπορέσουν να τρέξουν έστω και έτσι καλό RT. Είναι κέρδος όσο το δυνατόν περισσότερα RT games και για μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...