Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, kkatzos είπε

Από τότε έχουν έρθει τα πάνω κάτω.

Σε πρόσφατα βιντεάκια πάντως με κάρτες που έχουν αρκετή VRAM οι διαφορές είναι 100-500ΜΒ. Ψίχουλα δηλαδή...

Έβλεπα αυτό που έβαλε ο atenra και δείχνει την μία στα 3.9 να βαράει limits ενώ η άλλη ήταν στα 2.9. Μεγάλες διαφορές

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Herald είπε

Έβλεπα αυτό που έβαλε ο atenra και δείχνει την μία στα 3.9 να βαράει limits ενώ η άλλη ήταν στα 2.9. Μεγάλες διαφορές

Δες με 6900 vs 3090. Δεν υπάρχει σοβαρή διαφορά (ανάλογα το παιχνίδι βέβαια)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Herald είπε

E για να κρατάει παραπάνω reserved....κάποιο λόγο θα έχει. Το ξέρουμε γενικά ότι oι nvidia έχουν καλύτερο compression, θυμάμαι από παλιά που τεστάρανε 480 4αρα και 1060 3αρα, η πρώτη βάραγε stutters λόγω vram σε παιχνίδια που η 2η ήταν κομπλέ

Μόνο στο Cyberpunk έχει τόσο διαφορά και δεν είναι η μόνη κάρτα, το κάνει και σε άλλες όπως την 6600ΧΤ , οπότε έχει να κάνει καθαρά μόνο με το συγκεκριμένο παιχνίδι. Βέβαια άλλο το Memory reserve και άλλο το Game Memory usage, αν χρειαζόταν πάνω από το VRAM της κάρτας θα τράβαγε παραπάνω από Main Memory (RAM) κάτι το οποίο είναι ακριβός το αντίθετο με την 1650 να τραβάει παραπάνω από RAM.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Μόνο στο Cyberpunk έχει τόσο διαφορά και δεν είναι η μόνη κάρτα, το κάνει και σε άλλες όπως την 6600ΧΤ , οπότε έχει να κάνει καθαρά μόνο με το συγκεκριμένο παιχνίδι. Βέβαια άλλο το Memory reserve και άλλο το Game Memory usage, αν χρειαζόταν πάνω από το VRAM της κάρτας θα τράβαγε παραπάνω από Main Memory (RAM) κάτι το οποίο είναι ακριβός το αντίθετο με την 1650 να τραβάει παραπάνω από RAM.

Mάλλον λές για άλλο video, εγώ σε αυτό που ανέβασες βλέπω 25+% παραπάνω vram usage και 50% παραπάνω ram usage, πχ. στο Forza horizon. Και στο god of war είναι η μεγαλύτερη διαφορά σε vram που ξεπερνάει το 30%

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Herald είπε

Mάλλον λές για άλλο video, εγώ σε αυτό που ανέβασες βλέπω 25+% παραπάνω vram usage και 50% παραπάνω ram usage, πχ. στο Forza horizon. Και στο god of war είναι η μεγαλύτερη διαφορά σε vram που ξεπερνάει το 30%

Κάθε παιχνίδι συμπεριφέρεται διαφορετικά από κάρτα σε κάρτα, αν πάντως είχε πρόβλημα και δεν του έφτανε το VRAM θα έπεφταν και τα 1% αλλά και τα average  fps, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει ούτε στο CP77 ούτε και στα άλλα παιχνίδια.  

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Κάθε παιχνίδι συμπεριφέρεται διαφορετικά από κάρτα σε κάρτα, αν πάντως είχε πρόβλημα και δεν του έφτανε το VRAM θα έπεφταν και τα 1% αλλά και τα average  fps, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει ούτε στο CP77 ούτε και στα άλλα παιχνίδια.  

Ρε συ μας κοροιδεύεις? Αφού έριξε settings μέχρι εκεί που να του φτάνει η vram και να μην πέφτουν τα 1% και τα average...Αμά βάλει τα textures πιο ψηλά θα γράψει μονοψήφιο, ενώ η 1650 έχει πολύ αέρα με 1gb ελεύθερο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Herald είπε

Ρε συ μας κοροιδεύεις? Αφού έριξε settings μέχρι εκεί που να του φτάνει η vram και να μην πέφτουν τα 1% και τα average...Αμά βάλει τα textures πιο ψηλά θα γράψει μονοψήφιο, ενώ η 1650 έχει πολύ αέρα με 1gb ελεύθερο

Μην λες πράγματα που δεν ισχύουν, όταν το παιχνίδι χρειάζεται 4GB, τόσο θα χρειάζεται από όλες τις κάρτες. Το memory compression έχει να κανει με το memory Bandwidth και όχι με το memory capacity.

Σου είπα και πριν, άλλο είναι το Memory reserve και άλλο το Memory Usage.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Aten-Ra είπε

Μην λες πράγματα που δεν ισχύουν, όταν το παιχνίδι χρειάζεται 4GB, τόσο θα χρειάζεται από όλες τις κάρτες. Το memory compression έχει να κανει με το memory Bandwidth και όχι με το memory capacity.

Σου είπα και πριν, άλλο είναι το Memory reserve και άλλο το Memory Usage.

Εσύ λες πράματα που δεν ισχύουν. Είναι διαπιστωμένο με review  ότι oι nvidia κάρτες χρειάζονται λιγότερη vram. 

 

Πριν μου είπες ότι αν χρειαζόταν περισσότερη vram θα το βλέπαμε στο memory usage. Ε το βλέπουμε, ζητάει 30% παραπάνω vram και 50% (!!!) παραπάνω ram. Τώρα γιατί κάνεις τούμπα πάλι? 

 

54 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

αν χρειαζόταν πάνω από το VRAM της κάρτας θα τράβαγε παραπάνω από Main Memory (RAM

Εσύ το έγραψες αυτό

Δημοσ.

Όλη αυτή η κουβέντα για μια κάρτα που θα παίζει αποκλειστικά σε 1080p?

Πόσα παιγνίδια χωρίς ultra textures ζητάνε παραπάνω, δηλαδή?

Αυτό είναι το θέμα της κάρτας ή ο πυρήνας για κυκλοφορία του 2022?

Δημοσ.

Στο techpoweup στην ανάλυση για το Dying Light 2 αναφέρει ότι οι AMD χρησιμοποιούν 800ΜΒ παραπάνω vram

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Herald είπε

Εσύ λες πράματα που δεν ισχύουν. Είναι διαπιστωμένο με review  ότι oι nvidia κάρτες χρειάζονται λιγότερη vram. 

 

Πριν μου είπες ότι αν χρειαζόταν περισσότερη vram θα το βλέπαμε στο memory usage. Ε το βλέπουμε, ζητάει 30% παραπάνω vram και 50% (!!!) παραπάνω ram. Τώρα γιατί κάνεις τούμπα πάλι? 

 

Εσύ το έγραψες αυτό

Είπα ότι αν χρειαζόταν παραπάνω VRAM θα έπαιρνε από την Ram του συστήματος και αυτό θα είχε επιπτώσεις στις επιδόσεις και στα 1% άλλα και στα average fps. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται σε κανένα από τα video.

Επαναλαμβάνω, άλλο το memory reserve και άλλο το actual usage. Και τα Windows όσο παραπάνω μνήμη έχεις κρατάνε σε reserve, αυτό δεν σημαίνει ότι την χρησιμοποίει όλη εκείνη την στιγμή. Επίσης δεν είναι δυνατόν στο ίδιο παιχνίδι δυο διαφορετικές κάρτες με 4GB,  στην μια να χρειάζεται 4GB και στην άλλη 3GB, εκτός αν μέσα από τον κώδικα του παιχνιδιού έχουν κάνει λαλακια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αυτό είναι το θέμα της κάρτας ή ο πυρήνας για κυκλοφορία του 2022?

Kυρίως η Vram είναι το θέμα, ο πυρήνας είναι κομπλέ, γιαυτό και αποδίδει αρκετά καλά σε low settings. Απλά ο συνδιασμός memory bandwidth + low memory κατρακυλάει τις επιδόσεις όταν ανεβαίνουν τα textures. Το να κόβεις όμως τα textures είναι μεγαλή λαλακία, είναι το μοναδικό setting που κάνει οπτική διαφορά και δεν κόβει επιδόσεις (αρκεί φυσικά να έχεις την ram). Γιαυτό και θεωρώ την κάρτα μέγιστη πατάτα, γιατί είναι κάρτα που πρέπει να κόψεις τα settings που σου δίνουν eye candy για να μην βαρέσει μονοψήφια. 

2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Είπα ότι αν χρειαζόταν παραπάνω VRAM θα έπαιρνε από την Ram του συστήματος και αυτό θα είχε επιπτώσεις στις επιδόσεις και στα 1% άλλα και στα average fps. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται σε κανένα από τα video.

Επαναλαμβάνω, άλλο το memory reserve και άλλο το actual usage. Και τα Windows όσο παραπάνω μνήμη έχεις κρατάνε σε reserve, αυτό δεν σημαίνει ότι την χρησιμοποίει όλη εκείνη την στιγμή. Επίσης δεν είναι δυνατόν στο ίδιο παιχνίδι δυο διαφορετικές κάρτες με 4GB,  στην μια να χρειάζεται 4GB και στην άλλη 3GB, εκτός αν μέσα από τον κώδικα του παιχνιδιού έχουν κάνει λαλακια.

Εντάξει, πάσο, αμα δεν είναι να παραδεχομάστε τα προφανή *uck dis

4 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Στο techpoweup στην ανάλυση για το Dying Light 2 αναφέρει ότι οι AMD χρησιμοποιούν 800ΜΒ παραπάνω vram

Άντε ρε κακοπροαίρετε και εσύ, αφού σου λέει αλλό το usage αλλό reserve. Το ότι ζητάει 50% παραπάνω ram συστήματος και 30% παραπάνω vram δεν είναι η γάτα στα κεραμίδια.

Επεξ/σία από Herald
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Herald είπε

Kυρίως η Vram είναι το θέμα, ο πυρήνας είναι κομπλέ, γιαυτό και αποδίδει αρκετά καλά σε low settings. Απλά ο συνδιασμός memory bandwidth + low memory κατρακυλάει τις επιδόσεις όταν ανεβαίνουν τα textures. Το να κόβεις όμως τα textures είναι μεγαλή λαλακία, είναι το μοναδικό setting που κάνει οπτική διαφορά και δεν κόβει επιδόσεις (αρκεί φυσικά να έχεις την ram). Γιαυτό και θεωρώ την κάρτα μέγιστη πατάτα, γιατί είναι κάρτα που πρέπει να κόψεις τα settings που σου δίνουν eye candy για να μην βαρέσει μονοψήφια. 

Εντάξει, πάσο, αμα δεν είναι να παραδεχομάστε τα προφανή *uck dis

Συνεχίζεις να λες πράγματα που δεν στέκουν, η 6500ΧΤ δεν είναι μόνο ταχύτερη από την 1650 σε Low settings αλλά σε όλα τα Settings. Μόνο όταν είναι σε PCIe 3.0 παρουσιάζονται σε κάποια παιχνίδια μειωμένες επιδόσεις γιατί δεν έχει το bandwidth να πάρει από την main memory (RAM). Σε PCIe 4.0 δεν έχει τέτοιο πρόβλημα όταν το παιχνίδι χρειάζεται παραπάνω από το VRAM της κάρτας.

Παράδειγμα παρακάτω, 6500ΧΤ vs RX 580 8GB σε high-ultra settings (PCIe 4.0)

 

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, ioannis__ είπε

Στο techpoweup στην ανάλυση για το Dying Light 2 αναφέρει ότι οι AMD χρησιμοποιούν 800ΜΒ παραπάνω vram

Λογικό, εξακολουθούν να έχουν χειρότερο compression αν δεν κάνω λάθος.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Λογικό, εξακολουθούν να έχουν χειρότερο compression αν δεν κάνω λάθος.

Άντε πάλι, το memory compression έχει να κάνει με το Bandwidth και όχι με το Capacity.

Επίσης άλλο πράγμα το Memory Allocation και άλλο πράγμα το Memory Usage.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...