Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Αυτός που πήρε 4K/1440p οθόνη γιατί έχει visual hyperacuity και "καταλαβαίνει τη διαφορά". ^_^ 

Δέχομαι blind test 4k / 1440p / 1080p σε 27αρα οθόνη. Δέχομαι και 1440 / 1080 σε 24αρά. Το 4k δεν έχω ιδέα αν θα το δώ σε 24αρα, δεν έχω δοκιμάσεi

 

YΓ1. Βασικά επειδή πήγα από 34αρα 2560 * 1080p σε 49αρα 5120 * 1440, μιλάμε για 27αρα 1080p / 1440p αντίστοιχα. Τεράστιες οι διαφορές. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Herald είπε

Δέχομαι blind test 4k / 1440p / 1080p σε 27αρα οθόνη. Δέχομαι και 1440 / 1080 σε 24αρά. Το 4k δεν έχω ιδέα αν θα το δώ σε 24αρα, δεν έχω δοκιμάσεi

 

YΓ1. Βασικά επειδή πήγα από 34αρα 2560 * 1080p σε 49αρα 5120 * 1440, μιλάμε για 27αρα 1080p / 1440p αντίστοιχα. Τεράστιες οι διαφορές. 

Σε 27'' blind test μεταξυ 1080p και 1440p ειναι σαν να κλεβεις εκκλησια, σε 4Κ δυσκολευει, αλλα ενα απλο πραγμα να κανεις να πας να κλεισεις το αθλιο ΤΑΑ (αν γινεται) και μια χαρα βλεπεις την διαφορα και παλι.

  • Like 2
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Σε 27'' blind test μεταξυ 1080p και 1440p ειναι σαν να κλεβεις εκκλησια, σε 4Κ δυσκολευει, αλλα ενα απλο πραγμα να κανεις να πας να κλεισεις το αθλιο ΤΑΑ (αν γινεται) και μια χαρα βλεπεις την διαφορα και παλι.

Καλά για 1080 / 1440 ναι, είναι μεγάλη η διαφορά. Για 4k / 1440p δεν ξέρω σίγουρα, αλλά όταν βλέπω μεγάλη διαφορά με downscale σε 1440p monitor, ε δεν μπορεί, το native 4k θα δείχνει ακόμα καλύτερο. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Herald είπε

Καλά για 1080 / 1440 ναι, είναι μεγάλη η διαφορά. Για 4k / 1440p δεν ξέρω σίγουρα, αλλά όταν βλέπω μεγάλη διαφορά με downscale σε 1440p monitor, ε δεν μπορεί, το native 4k θα δείχνει ακόμα καλύτερο. 

Σε games που εχουν επιλογη να κλεισεις το ΑΑ εντελως, μια χαρα διαφορα βλεπω αν βαλω 4Κ στην 27'', απλα με το ΤΑΑ που εχουν τα περισσοτερα games η διαφορα μικραινει, αλλα με κοστος στο sharpness και στα artifacts, υποθετω αν εχεις και το pixel count το 4Κ σε 27'' εχει ακομα μεγαλυτερη διαφορα, ιντσες που υποτιθεται ειναι αχρηστο, ας πουμε οτι ειναι περιττο με καλο ΑΑ η DLSS.

Επεξ/σία από Razor333
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Σε games που εχουν επιλογη να κλεισεις το ΑΑ εντελως, μια χαρα διαφορα βλεπω αν βαλω 4Κ στην 27'', απλα με το ΤΑΑ που εχουν τα περισσοτερα games η διαφορα μικραινει, αλλα με κοστος στο sharpness και στα artifacts, υποθετω αν εχεις και το pixel count το 4Κ σε 27'' εχει ακομα μεγαλυτερη διαφορα, ιντσες που υποτιθεται ειναι αχρηστο, ας πουμε οτι ειναι περιττο με καλο ΑΑ η DLSS.

Πάντως δεν διαφωνώ με τον pirmen ότι είναι άχρηστο το 4k σε 27", απλά αυτό οφείλεται εξολοκλήρου στο performance hit. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Herald είπε

Πάντως δεν διαφωνώ με τον pirmen ότι είναι άχρηστο το 4k σε 27", απλά αυτό οφείλεται εξολοκλήρου στο performance hit. 

 

Ουτε εγω διαφωνω, γιατι υπαρχουν ΑΑ που δουλευουν, αλλα αν θελεις να ξεφορτωθεις το ΑΑ εντελως, κυριως κακο TAA, ειναι ο μονος τροπος να το κανεις απο μια αποψη, αλλα το κοστος ειναι απο την μια τρελο και πολλα games πλεον εχουν το ΤΑΑ τοσο φυτεμενο στην μηχανη τους, που δεν ειναι καν option να το κανεις disable, υπαρχει λογος γιαυτο, γιατι δεν ειναι και τοσο αρκετα τα 1080p και τα 1440p σε 24'' και 27'' αντιστοιχα για να παιζεις χωρις ΑΑ.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Herald είπε

Δέχομαι blind test 4k / 1440p / 1080p σε 27αρα οθόνη. Δέχομαι και 1440 / 1080 σε 24αρά. Το 4k δεν έχω ιδέα αν θα το δώ σε 24αρα, δεν έχω δοκιμάσεi

 

YΓ1. Βασικά επειδή πήγα από 34αρα 2560 * 1080p σε 49αρα 5120 * 1440, μιλάμε για 27αρα 1080p / 1440p αντίστοιχα. Τεράστιες οι διαφορές. 

Δύο περιπτώσεις:

1. Αν καταλαβαίνεις τη διαφορά 1440p->4K στις "Χ" ίντσες τότε ακόμα και το ultra quality FSR σε 4K(=άκρως απαιτητικός user) είναι μη αποδεκτό.

2. Αν δεν καταλαβαίνεις διαφορά τότε πάμε στο 1440p για να αξιολογήσουμε το FSR. Εκεί όπου ακόμα και το ultra quality δείχνει εμφανή σημάδια downgrade κατά γενική ομολογία.

Η ουσία είναι ότι έχεις μια τεχνολογία που βγάζει native αίσθηση σε κίνηση και native textures(με σωστό LOD bias) για χρήστες που δεν είναι παθιασμένοι με το θεϊκό IQ(1080p/1440p), απέναντι σε μια τεχνολογία που "τρώγεται" ΜΟΝΟ σε αναλύσεις που πάνε οι πλέον "καμμένοι" με το IQ. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν την αντίφαση στη δεύτερη περίπτωση εν σχέση με την πρώτη.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δύο περιπτώσεις:

1. Αν καταλαβαίνεις τη διαφορά 1440p->4K στις "Χ" ίντσες τότε ακόμα και το ultra quality FSR σε 4K(=άκρως απαιτητικός user) είναι μη αποδεκτό.

2. Αν δεν καταλαβαίνεις διαφορά τότε πάμε στο 1440p για να αξιολογήσουμε το FSR. Εκεί όπου ακόμα και το ultra quality δείχνει εμφανή σημάδια downgrade κατά γενική ομολογία.

Η ουσία είναι ότι έχεις μια τεχνολογία που βγάζει native αίσθηση σε κίνηση και native textures(με σωστό LOD bias) για χρήστες που δεν είναι παθιασμένοι με το θεϊκό IQ(1080p/1440p), απέναντι σε μια τεχνολογία που "τρώγεται" ΜΟΝΟ σε αναλύσεις που πάνε οι πλέον "καμμένοι" με το IQ. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν την αντίφαση στη δεύτερη περίπτωση εν σχέση με την πρώτη.

Καλά εμένα δεν με απασχολεί έτσι και αλλιώς το FSR λόγω του sharpening που έχει με nvidia κάρτες. Αν το δοκιμάσω σε AMD και δεν μου προκαλεί ζαλάδα θα συζήτησουμε και για το image quality του :P 

Δημοσ.
Στις 19/7/2021 στις 12:44 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε

Πάντως το 1440P έχει ανάγκη για sharpening παντού ενώ στο 4Κ σε κάποια δεν χρειάζεται. Έχει αρκετή διαφορά στο clarity το 4Κ.

Το clarity έχει να κάνει με το ppi και την απόσταση θέασης. Μια 55αρα 4k έχει 80ppi. Μια 27αρα 1440p έχει 109ppi. Αν κάθεσαι στην ίδια απόσταση και στις 2 η πρώτη θα έχει πολύ πιο crispy εικόνα. Δεν έχει να κάνει με την ανάλυση δηλαδή εκτός αν μιλάμε για ίδιες διαστάσεις οθόνης. 

3 λεπτά πριν, Herald είπε

Καλά εμένα δεν με απασχολεί έτσι και αλλιώς το FSR λόγω του sharpening που έχει με nvidia κάρτες. Αν το δοκιμάσω σε AMD και δεν μου προκαλεί ζαλάδα θα συζήτησουμε και για το image quality του :P 

Πάντως δοκίμασε οποτε σου βρεθεί ευκαιρία το ris της AMD. Τέτοια καθαρότητα σε εικόνα χωρίς δημιουργία artifacts δεν είχα καταφέρει ούτε με lumasharpen ούτε με clarity reshade. 

Re8 FSR. Είμαι από κινητό και δεν καταλαβαίνω διαφορές στην εικόνα στα 1080p. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Δύο περιπτώσεις:

1. Αν καταλαβαίνεις τη διαφορά 1440p->4K στις "Χ" ίντσες τότε ακόμα και το ultra quality FSR σε 4K(=άκρως απαιτητικός user) είναι μη αποδεκτό.

2. Αν δεν καταλαβαίνεις διαφορά τότε πάμε στο 1440p για να αξιολογήσουμε το FSR. Εκεί όπου ακόμα και το ultra quality δείχνει εμφανή σημάδια downgrade κατά γενική ομολογία.

Η ουσία είναι ότι έχεις μια τεχνολογία που βγάζει native αίσθηση σε κίνηση και native textures(με σωστό LOD bias) για χρήστες που δεν είναι παθιασμένοι με το θεϊκό IQ(1080p/1440p), απέναντι σε μια τεχνολογία που "τρώγεται" ΜΟΝΟ σε αναλύσεις που πάνε οι πλέον "καμμένοι" με το IQ. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν την αντίφαση στη δεύτερη περίπτωση εν σχέση με την πρώτη.

Το FSR για το IQ δεν κανει τιποτα απολυτως, fps booster ειναι και τιποτα παραπανω, οτι θεματα εχεις με μια μετρια υλοποιηση ΤΑΑ τα μεταφερει και τα κανει και amplify με extra sharpness να τα βλεπεις ακομα καλυτερα, προφανεστατα και δεν κανει για οσους καθονται διπλα σε τεραστιες οθονες και ψειριζουν τα παντα, αλλα κανει για οσους καθονται συμφωνα με τα guidelines σε μεγαλες 4Κ/1440p uw, για να τους ξελασπωσει καπως, τουλαχιστον σε non RT/ AMD RT™ games, εκει που θελουν να πανε απο τα 90-100 καρε οσο πιο κοντα στα 120 η 144 αν εχουν π.χ. lg oled η 144hz uw 1440p monitor, καλη ωρα στο RE8, χωρις να αφησουν και καποιο ιδιαιτερο IQ στο τραπεζι.

Το DLSS με ενα ultra quality θα μπορουσε σε ολα αυτα τα games να ειναι και IQ booster (ειδη ειναι σε πολλα), κυριως για οσους παιζουμε μεχρι 1440p, αντι να βαζουμε +DSR με τα οποια μειονεκτηματα του, οπως το performance hit σε non native αναλυσεις για το monitor, οτι καποια games το αγνοουν και στο οτι σου κανει μπουρδελο το desktop αν ξεχαστεις και κλεισεις το παιχνιδι με alt-f4.

 

Δημοσ.

Resident Evil Village – AMD FSR vs Native 4K Benchmarks & Comparisons

And, unfortunately, AMD FSR cannot come close to native 4K, even at its Ultra Quality Mode.

These results were to be expected though. After all, AMD FSR is basically an upscaling technique with some sharpening and nothing more. In other words, it’s not a reconstruction tech like DLSS which can sometimes surpass native resolutions.

Κακώς συγκρίνουν το FSR με το DLSS δηλαδή. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Γενικά το FSR πως λειτουργεί; Όταν κάνεις render σε χαμηλότερη ανάλυση κάποια pixels λείπουν, πως τα γεμίζει αυτά για να βγάλει την output ανάλυση; Με βάση τα διπλανά pixels; Θυμάμαι στο πανεπιστήμιο είχα κάνει κάτι τέτοιο σε java και απλά έπαιρνε το μέσο όρο από το χρώμα των γύρω γύρω pixels και το έβαζε σε αυτό που έλειπε. Αλλά το FSR δεν παίζει να είναι τόσο απλοϊκό.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Γενικά το FSR πως λειτουργεί; Όταν κάνεις render σε χαμηλότερη ανάλυση κάποια pixels λείπουν, πως τα γεμίζει αυτά για να βγάλει την output ανάλυση; Με βάση τα διπλανά pixels; Θυμάμαι στο πανεπιστήμιο είχα κάνει κάτι τέτοιο σε java και απλά έπαιρνε το μέσο όρο από το χρώμα των γύρω γύρω pixels και το έβαζε σε αυτό που έλειπε. Αλλά το FSR δεν παίζει να είναι τόσο απλοϊκό.

Δεν τα γεμιζει, απο οτι φαινεται multi-pass Lanczos filter χρησιμοποιει συν καποιο sharpening, κοινως good old interpolation, εστω με πιο advanced filter.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Δεν τα γεμιζει, απο οτι φαινεται multi-pass Lanczos filter χρησιμοποιει συν καποιο sharpening, κοινως good old interpolation, εστω με πιο advanced filter.

Στο Documentation λέει ότι κάνει ένα πέρασμα με EASU (Edge-Adaptive Spatial Upsampling), αλλά δεν βρήκα πληροφορίες για το τι κάνει ακριβώς, και μετά περνάει το sharpening.

Υ.Γ. Πλέον και το DLSS είναι "open source", μπορείς να κατεβάσεις το SDK από το site της NVIDIA..

Edit: "An upscaling pass called EASU (Edge-Adaptive Spatial Upsampling) that also performs edge reconstruction. In this pass the input frame is analyzed and the main part of the algorithm detects gradient reversals – essentially looking at how neighboring gradients differ – from a set of input pixels. The intensity of the gradient reversals defines the weights to apply to the reconstructed pixels at display resolution."

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...