Arkin Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 55 λεπτά πριν, giannis2156 είπε Εμένα με XFX RX6800XT Merc 319 φτάνει θερμοκρασίες 65 κι μόνο 1200rpm Bios στα 2550 1.5v από μόνο της δεν ακούγεται καθόλου ότι καλύτερο έχω πάρει σε θέμα θορυβου 1.2 volt εννοείς. Λογικά παίζεις με καπαρισμα στα fps δοκίμασε uncap με μόνιμα 99% gpu usage εκεί θα δεις real θερμοκρασίες. Στα 60 cap πάνω από 60 βαθμούς δεν πάει με undervolt όμως. 3
giannis2156 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, Arkin είπε 1.2 volt εννοείς. Λογικά παίζεις με καπαρισμα στα fps δοκίμασε uncap με μόνιμα 99% gpu usage εκεί θα δεις real θερμοκρασίες. Στα 60 cap πάνω από 60 βαθμούς δεν πάει με undervolt όμως. Όταν έχω 4k 60 κλείδωμα όλα στο ultra κι δεν φτάνει ποτέ πάνω από 90%. Όποιος πάρει 6800Xt τελος αναβάθμιση για 3 χρόνια
Herald Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, pirmen56 είπε Ας πούμε ότι κάποιος πάει από μόνιτορ 24" 1080p(πολύ καλή πυκνότητα εικόνας) σε 30" 4K. Αυξάνει την επιφάνεια της οθόνης του κατά 56% ενώ παράλληλα ΤΕΤΡΑ-πλασιάζει τα pixels. Αυτό για όσους αναρωτιούνται γιατί το reconstructed 4K δείχνει πάντα τόσο καλό. Δεν έχει να κάνει με την "πολλή πληροφορία" τόσο. Απλά το 4K είναι απάτη σε τέτοιες διαστάσεις. Άσχετα με το τι λέει ο κάθε φαντασμένος. Η ποιότητα του reconstruction φαίνεται σε 1440p και κάτω. Μαν σε 27αρα υπάρχει διαφορά μεταξύ 1440p και 4k, πόσο μάλλον σε 30". Και συ θα έπρεπε να το ξέρεις καλύτερα, δίνουμε μερικά χιλιάρικα για ακουστικά / dac / amps / dap ξερώ γω για το 5-10% και μου λές δεν έχει διαφορά ο διπλασιασμός της ανάλυσης Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από Herald 2
Arkin Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 27 λεπτά πριν, giannis2156 είπε Όταν έχω 4k 60 κλείδωμα όλα στο ultra κι δεν φτάνει ποτέ πάνω από 90%. Όποιος πάρει 6800Xt τελος αναβάθμιση για 3 χρόνια Είπα και εγώ γιατί είναι αρκετά λίγοι οι 65 βαθμοί με cap βγαίνουν όμως η υλοποίηση σκοτώνει. 6800xt 3080 για 4k60p και 6700xt 3070 για 1440p για 2 χρόνια είμαστε κομπλέ πιστεύω. 1 1
pirmen56 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, Herald είπε Μαν σε 27αρα υπάρχει διαφορά μεταξύ 1440p και 4k, πόσο μάλλον σε 30". Και συ θα έπρεπε να το ξέρεις καλύτερα, δίνουμε μερικά χιλιάρικα για ακουστικά / dac / amps / dap ξερώ γω για το 5-10% και μου λές δεν έχει διαφορά ο διπλασιασμός της ανάλυσης Έχει διαφορά όταν αυξηθούν ανάλογα και οι ίντσες. Όταν έφεραν πρώτη φορά στα μαγαζιά 4K το έκαναν σε οθονάρες 50+ ιντσών και έπρεπε να καθίσεις σχετικά κοντά κάθε φορά που άλλαζε η εικόνα από 1080p σε 4K(στο καλοτραβηγμένο demo) για να καταλάβεις διαφορά. Δεν στέκει το 1080p σε 24" να θεωρείται στο όριο του ιδανικού(αν όχι ιδανικό) και το 4K να κάνει τη διαφορά σε 27". 26% μεγαλύτερη επιφάνεια είναι.
Herald Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε Δεν στέκει το 1080p σε 24" να θεωρείται στο όριο του ιδανικού(αν όχι ιδανικό) και το 4K να κάνει τη διαφορά σε 27". 26% μεγαλύτερη επιφάνεια είναι. Δεν είπα ότι το 1080p σε 24" είναι το ιδανικό. Ρε μαν εγώ σου λέω το απλό, δοκίμασε να κάτσεις σε μια 27αρα 1440p / 4k και θα δείς την διαφορά. Το αν αξίζει το performance hit (που δεν αξίζει) είναι άλλο θέμα, αλλά η διαφορά φαίνεται. Βασικά απλά με downscale από 4k αν κάνεις σε 1440p monitor πάλι θα δείς διαφορά. Δοκίμασε το σε game που σε αφήνει να ανεβάσεις το resolution scale και θα το δείς. Και δεν σου μιλάω για κείμενα και τέτοια που εκεί το sharpness βγάζει μάτι, και σε games φαίνεται. ΥΓ1. Ξαναλέω, προφανώς δεν αξίζει το performance hit σήμερα, μιας και ούτε η 3090 δεν είναι άνετη σε 4k παντού, αλλά υπάρχει οπτική διαφορά. 2
giannis2156 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 16 λεπτά πριν, Herald είπε Μαν σε 27αρα υπάρχει διαφορά μεταξύ 1440p και 4k, πόσο μάλλον σε 30". Και συ θα έπρεπε να το ξέρεις καλύτερα, δίνουμε μερικά χιλιάρικα για ακουστικά / dac / amps / dap ξερώ γω για το 5-10% και μου λές δεν έχει διαφορά ο διπλασιασμός της ανάλυσης Έχει διαφορά 27 4κ σε 30 εγώ προσωπικά είχα κι 2κ 144 αλλά όταν έχεις 32 4κ Hdr βλέπεις ταινίες σε άλλο επίπεδο
kkatzos Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, Herald είπε Μαν σε 27αρα υπάρχει διαφορά μεταξύ 1440p και 4k, πόσο μάλλον σε 30". Και συ θα έπρεπε να το ξέρεις καλύτερα, δίνουμε μερικά χιλιάρικα για ακουστικά / dac / amps / dap ξερώ γω για το 5-10% και μου λές δεν έχει διαφορά ο διπλασιασμός της ανάλυσης Σε 27άρα; Βλέπεις διαφορά; Πόση διαφορά; Κάτι οριακό φαντάζομαι και μόνο αν η όραση σου είναι 20/10 ή αν είσαι μύωπας με κολλημένη τη μούρη στο μόνιτορ. Ας υποθέσουμε ότι κάτι βλέπεις. Κάποια διαφορά, καταλαβαίνεις δηλαδή ότι η ανάλυση (ισως, δεν είσαι σίγουρος) είναι ψηλότερη από QHD. Δεν υπάρχει περίπτωση όμως να καταλαβαίνεις ότι στην οθόνη είναι υπερδιπλάσιος αριθμός pixels. Το 2x performance hit το τρως όμως. Το ακριβώς αντίθετο δηλαδή, της μετάβασης FHD-->QHD σε 27άρα όπου καταλαβαίνεις και το τελευταίο pixel που έχει προστεθεί και το performance hit πιάνει τόπο. Στοιχηματίζω ότι το 80% των κατόχων 32άρας 4Κ οθόνη ταν προβληθεί slideshow με τις ίδιες εικόνες σε αρχικά μεγέθη (και όχι μετατροπές) σε UHD και σε QHD σε 32άρες οθόνες με τις συγκεκριμένες native αναλύσεις (χωρίς interpolation το τελικό αποτέλεσμα δηλαδή) δε θα καταλάβουν διαφορά... Μας αρέσει να λέμε ότι έχουμε 4Κ ανάλυση να ούμε.... Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από kkatzos
pirmen56 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 21 λεπτά πριν, Herald είπε Δεν είπα ότι το 1080p σε 24" είναι το ιδανικό. Ρε μαν εγώ σου λέω το απλό, δοκίμασε να κάτσεις σε μια 27αρα 1440p / 4k και θα δείς την διαφορά. Το αν αξίζει το performance hit (που δεν αξίζει) είναι άλλο θέμα, αλλά η διαφορά φαίνεται. Βασικά απλά με downscale από 4k αν κάνεις σε 1440p monitor πάλι θα δείς διαφορά. Δοκίμασε το σε game που σε αφήνει να ανεβάσεις το resolution scale και θα το δείς. Και δεν σου μιλάω για κείμενα και τέτοια που εκεί το sharpness βγάζει μάτι, και σε games φαίνεται. ΥΓ1. Ξαναλέω, προφανώς δεν αξίζει το performance hit σήμερα, μιας και ούτε η 3090 δεν είναι άνετη σε 4k παντού, αλλά υπάρχει οπτική διαφορά. Παίζει ρόλο και η απόσταση βάσει των ιδανικών γωνιών θέασης(40 μοίρες για cinematic εμπειρία). https://www.benq.com/en-ap/knowledge-center/knowledge/why-32-inch-4k-monitor-is-your-best-choice-for-console-gaming.html Δεν είναι τυχαίο που η πλειοψηφία ενστικτωδώς έμεινε σε 24" και 1080p για απόσταση ενός χεριού(65-75) εκατοστά). Ο πραγματικός λόγος για τον οποίο το 1440p και το 4K δεν περπάτησαν εμπορικά, ενώ το 720p είχε εγκαταλειφθεί σε χρόνο ρεκόρ. Παρακάτω δείχνουν έναν πίνακα στον οποίο το ματί έχει διακριτική ικανότητα μέχρι 286 PPI στα 61 εκατοστά. Δηλαδή έμμεσα λένε ότι και σε 24" καταλαβαίνεις τεράστια διαφορά με 4K. Δεν ξέρω όμως κάτω από ποιες συνθήκες βγήκαν αυτοί οι αριθμοί για την ανθρώπινη όραση. Κανένας δεν έχει παραπονεθεί ότι το 1080p σε 24" είναι pixelated.
Herald Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 23 λεπτά πριν, kkatzos είπε Σε 27άρα; Βλέπεις διαφορά; Πόση διαφορά; Κάτι οριακό φαντάζομαι και μόνο αν η όραση σου είναι 20/10 ή αν είσαι μύωπας με κολλημένη τη μούρη στο μόνιτορ. Ας υποθέσουμε ότι κάτι βλέπεις. Κάποια διαφορά, καταλαβαίνεις δηλαδή ότι η ανάλυση (ισως, δεν είσαι σίγουρος) είναι ψηλότερη από QHD. Δεν υπάρχει περίπτωση όμως να καταλαβαίνεις ότι στην οθόνη είναι υπερδιπλάσιος αριθμός pixels. Το 2x performance hit το τρως όμως. Το ακριβώς αντίθετο δηλαδή, της μετάβασης FHD-->QHD σε 27άρα όπου καταλαβαίνεις και το τελευταίο pixel που έχει προστεθεί και το performance hit πιάνει τόπο. Στοιχηματίζω ότι το 80% των κατόχων 32άρας 4Κ οθόνη ταν προβληθεί slideshow με τις ίδιες εικόνες σε αρχικά μεγέθη (και όχι μετατροπές) σε UHD και σε QHD σε 32άρες οθόνες με τις συγκεκριμένες native αναλύσεις (χωρίς interpolation το τελικό αποτέλεσμα δηλαδή) δε θα καταλάβουν διαφορά... Μας αρέσει να λέμε ότι έχουμε 4Κ ανάλυση να ούμε.... Kαταρχάς δεν έχω 4k, οπότε το να μου λές ότι το λέω επειδή έχω 4k... ε είναι άκυρο. Κατά τα λοιπά δεν καταλαβαίνω που διαφωνείς. Το έγραψα 3 φορές ο άτιμος οτι δεν αξίζει το performance hit. Άλλο αυτό, και αλλό να λέμε οτι δεν υπάρχει διαφορά. Είναι υπερβολικά ορατή η διαφορά, και από όσο ξέρω δεν έχω ιδιαίτερα καλή όραση. 1
Arkin Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Επειδη βλεπω οτι ξεφυγε το θεμα να γραψω οτι ολες οι αναλυσεις ειναι αξιοποιησιμες μονο οταν τηρουμε την σωστη αποσταση απο καθε οθονη. Το 720p πχ θα δειξει ακριβως το ιδιο με το 4K σε μια οθονη 32" αν η αποσταση μας ειναι 6+ μετρα. Ολα εχουν να κανουν με την αποσταση θεασης.
Razor333 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Παίζει ρόλο και η απόσταση βάσει των ιδανικών γωνιών θέασης(40 μοίρες για cinematic εμπειρία). https://www.benq.com/en-ap/knowledge-center/knowledge/why-32-inch-4k-monitor-is-your-best-choice-for-console-gaming.html Δεν είναι τυχαίο που η πλειοψηφία ενστικτωδώς έμεινε σε 24" και 1080p για απόσταση ενός χεριού(65-75) εκατοστά). Ο πραγματικός λόγος για τον οποίο το 1440p και το 4K δεν περπάτησαν εμπορικά, ενώ το 720p είχε εγκαταλειφθεί σε χρόνο ρεκόρ. Παρακάτω δείχνουν έναν πίνακα στον οποίο το ματί έχει διακριτική ικανότητα μέχρι 286 PPI στα 61 εκατοστά. Δηλαδή έμμεσα λένε ότι και σε 24" καταλαβαίνεις τεράστια διαφορά με 4K. Δεν ξέρω όμως κάτω από ποιες συνθήκες βγήκαν αυτοί οι αριθμοί για την ανθρώπινη όραση. Κανένας δεν έχει παραπονεθεί ότι το 1080p σε 24" είναι pixelated. Καλα η πλειοψηφια παιζει και σε μια πατατα συστημα, οποτε ουτε καν τολμαει για πανω απο 24'' 1080p 60Hz γιατι δεν εχει καν νοημα.
Arkin Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 FSR DLSS στο Avengers. Aν βρω συγκριση σε 1440p θα βαλω γιατι σε 4K μια χαρα τα βλεπω και τα 2 και παιζεις ανετοτατα. 3
pirmen56 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Razor333 είπε Καλα η πλειοψηφια παιζει και σε μια πατατα συστημα, οποτε ουτε καν τολμαει για πανω απο 24'' 1080p 60Hz γιατι δεν εχει καν νοημα. Κάποτε το 800*600 ήταν mainstream. Ήθελες τοπ GPU για κάτι καλύτερο. Μετά έγινε mainstream το 1280*720. Μετά το 1080p και εκεί παραμένουμε κολλημένοι μέχρι και σήμερα. Δεν μπορείς να παίξεις ultra σε 1440p χωρίς κάρτα των 700€ τουλάχιστον(RTX 3070). Το γεγονός ότι καταναλωτές και βιομηχανία αποφάσισαν ότι το 24" 1080p πρέπει να παγιωθεί ως mainstream για ΠΑΝΩ από 10 χρόνια(και βλέπουμε) κάτι σημαίνει. Το εξήγησα πιο πριν. Είναι η αναγκαία συνθήκη για κινηματογραφικές γωνίες θέασης(40 μοίρες) σε απόσταση ενός χεριού. Αν δώσεις 1440p ultra σε mainstream κάρτες των 350€ τότε οι περισσότεροι θα στραφούν στο 1080p-24" που δείχνει αρκετά cinematic για τα γούστα τους, με ακόμα φθηνότερες κάρτες. Οι εταιρείες θα χάσουν λεφτά. Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή. Πανωλεθρία στο Μιλάνο: Avengers PC Game Shows Visible Differences Between AMD FSR And NVIDIA DLSS Upscaling, Necromunda: Hired Gun Does Not FSR και native+TAA καταστρέφουν φίνες γεωμετρικές λεπτομέρειες. Πράγμα που μεταφράζεται και σε τρεμόπαιγμα σε μακρινα αντικείμενα. Δεν φαίνονται εύκολα σε βιντεάκια τέτοια πράγματα. Κανένα ιδιαίτερο θέμα με DLSS. Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από pirmen56 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα