Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Delijohn είπε

αδερφέ είσαι φάουλ.. τέτοια μωρά τα φωτογραφίζουν γυμνά, όχι μέσα στο κουτί.. ντροπή.. φωτόζ γρήγορα, αλλιώς -10 fps παντού κ μπλε οθόνες :D με το καλό να έρθουν  τα υπόλοιπα κ καλό στήσιμο

Φίλε την κρατώ σε δροσερό μέρος να είσαι σε ετοιμότητα όταν έρθουν και τα υπόλοιπα θα έχετε υλικο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

DLSS VS FSR

Δεν ξερω διαφορες παντως δεν βλεπω σε full αναλυση μεταξυ των 2. Δειτε και εσεις και πειτε μου. Και σε καποια σημεια βλεπω πιο καθαρη εικονα στο FSR το DLSS ειναι πιο blur σε σημεια. 

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο με ζουμ βλέπεις διαφορές σε video. Δεν γίνεται διαφορετικά.

Πέρα από αυτό. Αν αφήσεις επίτηδες το LOD bias ψηλά τότε αυτόματα φέρνεις το DLSS 2.2 στην ανάλυση του FSR , όπου το τελευταίο κερδίζει με το έντονο sharpen. Ακόμα και στο CP2077 το άφησαν οι κουλοί όπως να' ναι και έχανες clarity. Στον τίτλο που θα πουλούσε το RTX υποτίθεται. Έκανα την αλλαγή και δεν πίστευα στα μάτια μου(και την αδιαφορία τους).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
16 ώρες πριν, chrisde είπε

Holy Shit!!! Ευχαριστώ βρε, μου χάλασες τη μέρα...:P Θα σε πιάσω στον επόμενο driver. (Όπου εσύ θα πας 24Κ βέβαια):lol:.

Καλά καλή δουλειά δεν κάνει πάντα στους drivers, για ρώτα και αυτούς που είχαν 5700xt και black screen για κάνα χρόνο. Ακόμα και το fine wine μπορεί να μεταφραστεί από την ανάποδη, ότι δεν δίνει εξαρχής αυτό που μπορούν να αποδόσουν...

crossfire 2x5700 xt (sapphire se oc) ποτέ δεν παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα , ΠΟΤΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Μόνο με ζουμ βλέπεις διαφορές σε video. Δεν γίνεται διαφορετικά.

Πέρα από αυτό. Αν αφήσεις επίτηδες το LOD bias ψηλά τότε αυτόματα φέρνεις το DLSS 2.2 στην ανάλυση του FSR , όπου το τελευταίο κερδίζει με το έντονο sharpen. Ακόμα και στο CP2077 το άφησαν οι κουλοί όπως να' ναι και έχανες clarity. Στον τίτλο που θα πουλούσε το RTX υποτίθεται. Έκανα την αλλαγή και δεν πίστευα στα μάτια μου(και την αδιαφορία τους).

Πέραν ότι είναι πιο sharp το FSR στο συγκεκριμένο (το οποίο δεν είναι πάντα ιδανικό - πχ δες τα μαλλιά της τύπισας πόσο πιο φυσικά φαίνονται στο DLSS) δεν έχουν μεγάλες διαφορές. Θα πρέπει να το τρέξεις ο ίδιος και να εστιάσεις για να βγάλεις άκρη. Επίσης στο 4K το FSR είναι μια χαρά, το θέμα είναι τι γίνεται στις μικρότερες αναλύσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Arkin είπε

DLSS VS FSR

Δεν ξερω διαφορες παντως δεν βλεπω σε full αναλυση μεταξυ των 2. Δειτε και εσεις και πειτε μου. Και σε καποια σημεια βλεπω πιο καθαρη εικονα στο FSR το DLSS ειναι πιο blur σε σημεια. 

 

Αυτο ειναι το best case scenario για το FSR, μιλαμε για 4Κ ultra quality, παιζει στην ουσια σε υψηλοτερη internal απο το DLSS, καλη φαση βεβαια που με υψηλοτερη internal εχει και καλυτερο performance. Τουλαχιστον φαινεται καλο alternative για να παρεις ενα decent boost σε vanity αναλυσεις, αλλα δεν προκειται να σε σωσει σε heavy RT καταστασεις, ουτε καν με τις navi21.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ilos είπε

Πέραν ότι είναι πιο sharp το FSR στο συγκεκριμένο (το οποίο δεν είναι πάντα ιδανικό - πχ δες τα μαλλιά της τύπισας πόσο πιο φυσικά φαίνονται στο DLSS) δεν έχουν μεγάλες διαφορές. Θα πρέπει να το τρέξεις ο ίδιος και να εστιάσεις για να βγάλεις άκρη. Επίσης στο 4K το FSR είναι μια χαρά, το θέμα είναι τι γίνεται στις μικρότερες αναλύσεις.

H αλήθεια είναι φαίνεται πολύ soft το DLSS στο video. Βέβαια το έχω παίξει το συγκεκριμένο και δεν το παρατηρήσα ingame. Το πρόβλημα μου με το FSR είναι το sharpening, ίσως να το κάνει μόνο σε nvidia κάρτες, αλλά είναι υπερβολικό σε φάση να με ζαλίζει μετά από 10 λεπτά. 

*Υπερβολικό για τα γούστα μου, το σιχαίνομαι το sharpening μέχρι αηδίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Το DLSS έγινε θολό από τότε που η nvidia και οι devs αποφάσισαν να περάσουν τον έλεγχο στον τελικό χρήστη. Από το Control Panel ρυθμίζεις και την ένταση του sharpen και μέχρι που θα φτάσει(ignore noise) φέρνοντάς το στα μέτρα σου. Χωρίς τα oversharpen artifacts του lumasharpen και άλλων τεχνικών. Δεν υπάρχει καθαρό TAA by default όπως και να το κάνουμε.

-Δεν είναι τυχαίο ότι το DLSS στο RDR2 είναι λιγότερο θολό από το native+TAA αλλά με περισσότερα jaggies.

-Σε 4K το όφελος από DLSS είναι μικρό γιατί είσαι tensor core bound. Άλλο να ανακατασκευάζεται 4K image και άλλο 1080p ή 1440p. Επίδοση που αλλάζει από γενιά σε γενιά και μεταξύ μοντέλων. Ενώ στο FSR θα είσαι μόνιμα στα ίδια και η ποιότητα θα πέφτει κατακόρυφα σε 1440p και κάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

-Το DLSS έγινε θολό από τότε που η nvidia και οι devs αποφάσισαν να περάσουν τον έλεγχο στον τελικό χρήστη. Από το Control Panel ρυθμίζεις και την ένταση του sharpen και μέχρι που θα φτάσει(ignore noise) φέρνοντάς το στα μέτρα σου. Χωρίς τα oversharpen artifacts του lumasharpen και άλλων τεχνικών. Δεν υπάρχει καθαρό TAA by default όπως και να το κάνουμε.

-Δεν είναι τυχαίο ότι το DLSS στο RDR2 είναι λιγότερο θολό από το native+TAA αλλά με περισσότερα jaggies.

-Σε 4K το όφελος από DLSS είναι μικρό γιατί είσαι tensor core bound. Άλλο να ανακατασκευάζεται 4K image και άλλο 1080p ή 1440p. Επίδοση που αλλάζει από γενιά σε γενιά και μεταξύ μοντέλων. Ενώ στο FSR θα είσαι μόνιμα στα ίδια και η ποιότητα θα πέφτει κατακόρυφα σε 1440p και κάτω.

Έχω αρχίσει και σε συμπαθώ λόγω του κοινού χόμπι, αλλά το έχεις πάρει πολύ πατριωτικά το ζήτημα με το FSR.

Αν ευσταθεί αυτό που λέει ο Arkin και το πρόβλημα με το έντονο sharpening στο FSR υπάρχει μόνο σε nvidia κάρτες τότε μια χαρά είναι το FSR. Προφανώς δεν μπορεί να είναι καλύτερο από DLSS αλλά δεν είναι και αυτό το ζητούμενο.  Αν εξαίρεσουμε τα παιχνίδια με κακό TAA, που εκεί βάζεις DLSS για το image quality, γενικά το DLSS υπάρχει για να boostaris το performance. Ε και τα 2 το καταφέρνουν, με λίγες θυσίες στο IQ. Επιδόσεις ψάχνεις με αυτές τις τεχνικές, όχι quality boost. 

Είναι σαν να λέμε κατεβάζω τα settings από το ultra στο high. Ε δεν έχει νόημα να ψάχνεις αν το high έχει ίδιο IQ με το ultra, δεν έχει, αλλά το ζητούμενο είνια το framerate. Για πολύ βαριά παιχνίδια η για παιχνίδια με RT μια χαρά κάνει το FSR. Σκέψου και το λαό που έχει μείνει με κάρτα τύπου 1060 / 580 / 1070 κλπα, τους έκατσε λίρα 100.

Ok σαν high endas θα ήθελα υλοποίηση εφάμιλη της nvidia αλλά αυτό μπόρεσαν, αυτό μας έδωσαν. 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε 4Κ λογικό να είναι καλό αφού το 4Κ έχει εξ' αρχής τόσο πολλά pixels οπότε και να βγάλεις κάποια και μετά να ρίξεις και ένα πέρασμα το FSR + λίγο sharpening είσαι τζετ. Ακόμη και στο Quality 4Κ είναι καλό το FSR. Όσο πέφτεις σε ανάλυση και ειδικά σε 1080p ξεμένεις από πληροφορία οπότε θολούρα. Αν μπορείς με την 6700ΧΤ να έχεις 60αρι σε 4Κ FSR ultra ή έστω απλά quality τότε είναι win για μένα. Το κακό είναι ότι ενώ διαφημίστηκε ως ο Μεσσίας των παλιών mid - range καρτών (1060, 580, κτλ) σε 1080p ακόμη και στο ultra quality είναι κακό το αποτέλεσμα οπότε δώρον άδωρον.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρεαλιστικα μεχρι 1080p input για 1440p ειναι ΟΚ το FSR, αυτο ειναι το απολυτο base του, παρομοιο με 1440p+DLSS performance. Το προβλημα ειναι οτι δεν φτανει ουτε για το γαμωτο το 1080p για heavy rt games, οταν μια 3090 στο πιο βαρυ παραδειγμα παιζει οριακα στο 60αρι native.

Πρακτικα με τις Rdna2 σε επιπεδα RT turing δεν θελεις απλα κατι ιδιο με DLSS αλλα κατι που δουλευει και καλυτερα για να καλυψεις αυτο τον τομεα, οποτε ρεαλιστικα not gonna happen, απο RT θα παιξουν μονο AMD RT™, κανα shadows/AO και βαρια βαρια basic reflections/GI, παιχνιδια που 80-90% θα βασιζονται στο raster performance ετσι και αλλιως.

Λογικο οποτε να ριχνουν βαρος σε raster και μεγαλες αναλυσεις, πασχουν και λιγο στο native 4K, οποτε ριχνοντας την αναλυση πιο κατω σε 2954x1662 πανε εκει που εχει καλυτερο hit rate η cache και πετυχαινουν καλο boost, θυσιαζοντας ελαχιστο IQ, με μια πανευκολη λυση σε implementation που τρεχει σε ολες τις gpu (σχεδον) και δηθεν βοηθαει το καθε πικραμενο εκει εξω, οποτε δεν υπαρχει ηθικος ενδοιασμος απο την μερια των devs μηπως προωθουν το μονοπωλιο με proprietary λυσεις (κατι που φυσικα λυνεται ευκολα με μια καλη χορηγια απο τον πετσινο).

Το μονο σιγουρο ειναι οτι οποιος εχει nvidia, χρησιμοποιει και FSR εφοσον κρινει σε 4Κ ultra quality ειναι καλυτερο σε συγκεκριμενα games.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Σε 4Κ λογικό να είναι καλό αφού το 4Κ έχει εξ' αρχής τόσο πολλά pixels οπότε και να βγάλεις κάποια και μετά να ρίξεις και ένα πέρασμα το FSR + λίγο sharpening είσαι τζετ. Ακόμη και στο Quality 4Κ είναι καλό το FSR. Όσο πέφτεις σε ανάλυση και ειδικά σε 1080p ξεμένεις από πληροφορία οπότε θολούρα. Αν μπορείς με την 6700ΧΤ να έχεις 60αρι σε 4Κ FSR ultra ή έστω απλά quality τότε είναι win για μένα. Το κακό είναι ότι ενώ διαφημίστηκε ως ο Μεσσίας των παλιών mid - range καρτών (1060, 580, κτλ) σε 1080p ακόμη και στο ultra quality είναι κακό το αποτέλεσμα οπότε δώρον άδωρον.

Ας πούμε ότι κάποιος πάει από μόνιτορ 24" 1080p(πολύ καλή πυκνότητα εικόνας) σε 30" 4K.

Αυξάνει την επιφάνεια της οθόνης του κατά 56% ενώ παράλληλα ΤΕΤΡΑ-πλασιάζει τα pixels. Αυτό για όσους αναρωτιούνται γιατί το reconstructed 4K δείχνει πάντα τόσο καλό. Δεν έχει να κάνει με την "πολλή πληροφορία" τόσο. Απλά το 4K είναι απάτη σε τέτοιες διαστάσεις. Άσχετα με το τι λέει ο κάθε φαντασμένος.

Η ποιότητα του reconstruction φαίνεται σε 1440p και κάτω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ας πούμε ότι κάποιος πάει από μόνιτορ 24" 1080p(πολύ καλή πυκνότητα εικόνας) σε 30" 4K.

Αυξάνει την επιφάνεια της οθόνης του κατά 56% ενώ παράλληλα ΤΕΤΡΑ-πλασιάζει τα pixels. Αυτό για όσους αναρωτιούνται γιατί το reconstructed 4K δείχνει πάντα τόσο καλό. Δεν έχει να κάνει με την "πολλή πληροφορία" τόσο. Απλά το 4K είναι απάτη σε τέτοιες διαστάσεις. Άσχετα με το τι λέει ο κάθε φαντασμένος.

Η ποιότητα του reconstruction φαίνεται σε 1440p και κάτω.

Πράγματι. Ειδικά σε κάτι 28'' 4Κ ακόμη και να ρίξεις την ανάλυση στο 1662p που είναι το FSR Ulitra Quality χωρίς καν να κάνεις reconstruction, δεν παίζει καν να καταλάβεις διαφορά σε σχέση με το native 4K, ειδικά σε gameplay speed.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Arkin είπε

Εριξα και αλλο τα fans στις 1100 στροφες πρακτικα βαζεις το αυτι διπλα στο κουτι και δεν την ακους τσιμπησα και λιγο το ρευμα 1.12 volt και ειναι μονιμα 2500+ συχνοτητα με θερμοκρασια κατω απο 70 πυρηνα και στους 80 για junction. Η 5700xt ref για συγκριση την ειχα γερο UV στο 1 volt στα 1850 τραβουσα 150watt και καλοκαιρι επαιζε 78-80 πυρηνα και 90-95  junction με τον ανεμιστηρα να ακουγεται καλα στις 2000+ στροφες. Η μερα με τη νυχτα μεγαλη υποθεση το UV και στις RDNA 2 πρακτικα με 150watt περνεις το full της καρτας σε stock συχνοτητα και αν θες το κατι παραπανω χωνεις 1.20 και παιζεις σταθερα στα 2700+ για 5-6% πανω επιδοσεις με 200-220watt ρευμα ομως. 

https://postimg.cc/mcgTWksZ

Screenshot-1.png

 

Εμένα με XFX RX6800XT Merc 319 φτάνει θερμοκρασίες 65 κι μόνο 1200rpm Bios στα 2550 1.5v  από μόνο της δεν ακούγεται καθόλου ότι καλύτερο έχω πάρει σε θέμα θορυβου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...