Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν τα παει ασχημα με Ray Tracing η 6700xt στο doom eternal σε συγκριση με 3070. Παρακατω ενα βιντεο σε σημειο με αρκετα reflections δινει 115 average σε 1440p ολα ultra με RT. 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, chrisde είπε

Υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο; Έχει ακουστεί κάτι;

A new Ghost of Tsushima retail box has removed the 'only on PlayStation' branding, sparking rumours that it may no longer be a PlayStation exclusive. The critically acclaimed action-adventure from Sucker Punch and Sony Interactive Entertainment has been given some newly updated box art on Amazon and PlayStation Direct. 

https://www.videogameschronicle.com/news/ghost-of-tsushimas-new-box-removes-only-on-playstation-sparking-pc-speculation/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Τελικά αυτό που διαπίστωσα μετά από αρκετό benchmarking είναι ότι με ένα μικρό undervolt και λίγο ποιο aggressive fan curve, αποδίδει πολύ καλύτερα ακόμα και χωρίς overclock/+power limit/memory overclock.

Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο αλγόριθμος λαμβάνει σαν παράμετρο τα junction thermals μεταξύ άλλων, και όσο ποιο ανεβασμένη είναι η θερμοκρασία, τόσο λιγότερο (σταθερό) boost παίρνεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Xoroxronis είπε

H καλυτερη αεροψυκτη μολις εγινε καλυτερη!  ;) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://wccftech.com/edge-of-eternity-tech-qa-dev-on-amd-fsr-vs-nvidia-dlss-ps5-vs-xsx-and-more/

Edge of Eternity Tech Q&A – Midgar CEO on AMD FSR vs NVIDIA DLSS, PS5 vs XSX and More

 

Can you compare the process of implementing AMD's FSR and NVIDIA's DLSS in Edge of Eternity? Which differences did you encounter?

Implementing DLSS was quite complex to integrate into Unity for a small studio like us; it required tweaking the engine and creating an external plugin to bridge Unity and DLSS. It was complicated, but in the end, it gave amazing results. FSR, on the other hand, was very easy to implement, it only took me a few hours, requiring only simple data. However, it did require the source data to be as sharp as possible since FSR is not a deep learning method and cannot reconstruct loss details. We needed to replace the built-in Unity TAA with the AMD Cauldron TAA (opensource) that we ported to Unity as it is a lot better at preserving details.

 

Quality-wise, do you feel there is a noticeable difference between the two in your game? Also, do you expect many other developers to implement both technologies in their titles?

Quality-wise, when there is a lot of pixel info available for upscaling to 4K, both technologies give amazing results, and I have a hard time seeing differences between them. I’d even say that I slightly prefer the FSR for 4K resolution since it doesn’t introduce any artifacts/minor blurriness that DLSS can sometimes introduce. For lower resolutions like upscaling to 1080p or 720p, I think DLSS gives a better result since it can reconstruct parts of missing details due to the nature of the technique. That said, I'm playing Edge of Eternity on a GPD Win3 (Intel APU), and using FSR to upscale to 720p gives a very similar result to native on a small screen like that and allows 60 FPS gameplay.

I think FSR being very easy to integrate means more games are going to get it, DLSS is more complicated to integrate. Aside from pre-integrated versions in engine (UE already has it and it’s coming to Unity but only for HDRP, whereas our integration is for the built-in pipeline) or AAA games, I don’t think many small developers will integrate it.

A few years ago, during our first chat, you told me that the Xbox One version was running Edge of Eternity at just 720p and that you were worried about the performance of this system. Were there any changes since then? FSR has recently been confirmed to be working on Xbox One, too, so I'm wondering if you are looking into implementing it on consoles to help with performance.

We use FSR on every console version now to be able to improve the shading/assets density/resolution, thanks to being able to run internally at a lower resolution. I think FSR for consoles is really a must.

 

 

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Arkin είπε

Δεν τα παει ασχημα με Ray Tracing η 6700xt στο doom eternal σε συγκριση με 3070. Παρακατω ενα βιντεο σε σημειο με αρκετα reflections δινει 115 average σε 1440p ολα ultra με RT. 

 

αρκει το game να μην εχει βαρύ rt. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, DiAvOl είπε

Έχει βάλει κανείς Adrenaline 21.6.2 ? Είναι stable?

Μια χαρά είναι και νομίζω δίνουν και λίγο καλύτερα νούμερα στο απλό TS.

https://www.3dmark.com/spy/21257820

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, DiAvOl είπε

Έχει βάλει κανείς Adrenaline 21.6.2 ? Είναι stable?

Κομπλε ειναι και με τα vulkan entries που εβαλαν με εξαλειψαν τελειως τα 20 δευτερολεπτα stuttering που ειχα στο days gone με dxvk οταν ξεκιναγα το παιχνιδι στο πρωτο loading. Βαλτε τους ανετα.

Κανα μισαωρακι δοκιμασα το παρακατω προφιλ με μονιμο 99% load δεν τα πηγε ασχημα απο θερμοκρασιες και efficiency. Δειχνει να ειναι stable στα 1080 που δοκιμασα με ιδια συχνοτητα κρασαρε αμεσα. Πιστευω για τις ζεστες που εχουμε τωρα και σε ενα τοσο βαρυ παιχνιδι οπως το days gone ειναι καλα τα νουμερα. 69 peak πυρηνας 70 οι μνημες 85 το junction και 1600 στροφες οι ανεμιστηρες με 170watt peak μεσω ορο ειχα 155 και 2500 συχνοτητα. 

 

Screenshot_1.png

Screenshot_2.png

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

αρκει το game να μην εχει βαρύ rt. 

Ισχύει ότι ειδικά με gi δεν την παλευουν. Αν είχαν fsr κατι metro control cp2077 παλι playable θα ήταν για 50+ fps με RT ανοιχτό. Αλλά στα sponsored παιχνίδια δεν περιμένω πολλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ισχύει ότι ειδικά με gi δεν την παλευουν. Αν είχαν fsr κατι metro control cp2077 παλι playable θα ήταν για 50+ fps με RT ανοιχτό. Αλλά στα sponsored παιχνίδια δεν περιμένω πολλά. 

στο doom που εβαλες παντως ειναι λιγο περιπτωση γιατι χανει κανα 30αρια fps απο την vram η 3070 σε αυτα τα settings :P . Θυμαμαι ειχα δει συγκριτικο stock vs +1000mem στην 3070 στο doom 4k και ειχε κοντα 20% διαφορά fps

Φυσικα δεν ειναι δικαιολογία, και οι δυο οι κάρτες στο συγκεκριμένο βγαζουν 100+ οποτε ειναι αψογες. 

Επεξ/σία από Sakiz105
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Sakiz105 είπε

στο doom που εβαλες παντως ειναι λιγο περιπτωση γιατι χανει κανα 30αρια fps απο την vram η 3070 σε αυτα τα settings :P . Θυμαμαι ειχα δει συγκριτικο stock vs +1000mem στην 3070 στο doom 4k και ειχε κοντα 20% διαφορά fps

Το βίντεο πιο πάνω ειναι στα 1440p χάνει όντως τόσα fps με RT ανοιχτό και σε αυτή την ανάλυση? Σε 4k ξέρω για doom breakpoint που πέφτει αρκετά λόγο vram. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...