kyr123 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Θα ακυρώσω την 3080 που έιχα προπαραγγείλει από το 2020 και θα πάω είτε σε 3080ti ή 6900xt Πείτε γνώμες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, kyr123 είπε Θα ακυρώσω την 3080 που έιχα προπαραγγείλει από το 2020 και θα πάω είτε σε 3080ti ή 6900xt Πείτε γνώμες και οι δύο είναι πολύ δυνατές κάρτες. Η Nvidia θα σου δώσει καλύτερο ray tracing και DLSS ενώ η 6900 XT raw performance (rasterization). Όποια βρείς διαθέσιμη και σε καλύτερη τιμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Arkin είπε To ris είναι το Radeon image sharpening. Ειναι κάτι σαν το lumasharpen reshade αλλά χωρίς τα artifacts που δημιουργεί. Κλειστό ris ακόμα και το native δείχνει θολό. Το fsr τουλάχιστον στο riftbreaker δεν έβαλε sharpening. Σκέτο native χωρίς sharpening VS quality fsr με 100% sharpening έδειχνε πιο καθαρό το δεύτερο. Αν βάλουμε ris στο native δείχνει καλύτερο από quality με ris αλλά μικρές διαφορες ενώ το 60% παραπάνω fps το καταλαβαίνεις. Κάτσε ρε μαν, εγώ nvidia έχω, πώς διάολο βάζει sharpening στο dota 2? Tώρα πριν λίγο το δοκίμασα. Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2021 από Herald Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Μόλις τώρα, Herald είπε Κάτσε ρε μαν, εγώ nvidia έχω, πώς διάολο βάζει sharpening στο dota 2? Tώρα πριν λίγο το δοκίμασα. Για Nvidia λογικά μέσω του Nvidia confol panel έχει φίλτρο και στο GEFORCE experience αλλά και στις ρυθμίσεις που ρυθμίζεις πόσο το θέλεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 6 ώρες πριν, arispan είπε Πάρε μια ιδέα για timings σε 10900κ με default voltage στίς μνήμες και πόσο κερδίζεις σε latency. Αυτό έχω γράψει ρε μαν αλλά πχ. με default xmp είμουνα στα 49ms latency και 51k read / writes, με tuning τα πάντα έφτασα 68k read / write και 36-37ns. Μόλις τώρα, Arkin είπε Για Nvidia λογικά μέσω του Nvidia confol panel έχει φίλτρο και στο GEFORCE experience αλλά και στις ρυθμίσεις που ρυθμίζεις πόσο το θέλεις. Ναι βρε συ, λέω όμως όταν ανοίγω το FSR βάζει sharpening από μόνο του. Λες να το κάνει το GEforce experience γιατί βλέπει upscale? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 7 λεπτά πριν, Herald είπε Αυτό έχω γράψει ρε μαν αλλά πχ. με default xmp είμουνα στα 49ms latency και 51k read / writes, με tuning τα πάντα έφτασα 68k read / write και 36-37ns. Ναι βρε συ, λέω όμως όταν ανοίγω το FSR βάζει sharpening από μόνο του. Λες να το κάνει το GEforce experience γιατί βλέπει upscale? Ίσως λογική η σκέψη σου εφόσον το βάζει μόνο όταν ενεργοποιείς fsr και όχι σε άλλη περίπτωση. Το ris δεν ανοίγει μόνο του με τον τελευταίο driver κάτι θα κάνουν όμως εφόσον γίνεται στις nvidia με το δικό τους φίλτρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, noFEARgr είπε Για το DF , δεν ξέρω αν το έκανε καταλαθος η επίτηδες παντως εν ολίγης έδειξε μαλακιες . Και η απάντηση του DF. Το downgrade παραμένει: Όπως και να το κάνουμε το FSR καταστρέφει αρκετή πραγματική λεπτομέρεια. Αν είχε βγει για κονσόλες κάτι αντίστοιχο θα γέλαγε το σύμπαν. Όπως ειρωνεύονταν το Checkerboard rendering της sony(μια μορφή TAAU) που έδειχνε πραγματικά native αλλά χάλαγε στη γρήγορη κίνηση. Χρυσαφί φυτά κοντά στον καφέ βράχο. Το FSR τα αποτελειώνει. Άρα μόνο σαν sharpening method έχει αξία. Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2021 από pirmen56 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Και η απάντηση του DF. Το downgrade παραμένει: Όπως και να το κάνουμε το FSR καταστρέφει αρκετή πραγματική λεπτομέρεια. Αν είχε βγει για κονσόλες κάτι αντίστοιχο θα γέλαγε το σύμπαν. Όπως ειρωνεύονταν το Checkerboard rendering της sony(μια μορφή TAAU) που έδειχνε πραγματικά native αλλά χάλαγε στη γρήγορη κίνηση. Χρυσαφί φυτά κοντά στον καφέ βράχο. Το FSR τα αποτελειώνει. Άρα μόνο σαν sharpening method έχει αξία. Υπερβολικος όπως πάντα, αφού γράφει AMD. Στο PC σου δοκίμασες? Εγώ δοκίμασα σε 2 παιχνίδια και δεν έχω παράπονο. Προφανώς δεν είναι DLSS και αυτό το ξέραμε από πριν. Το πρόβλημα μου εμένα είναι το sharpening που βάζει, το απεχθάνομαι, μετά από 10 λεπτά με κουράζει στα μάτια, αν το μειώσουν λίγο θα είναι αρκετά καλή λύση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 3 ώρες πριν, Aten-Ra είπε DOTA 2 - Native vs FSR https://imgsli.com/NTg3MTE FSR+RIS = sharpen+sharpen. Βγάζει ανύπαρκτη επιπλέον λεπτομέρεια όπως το oversharpened DLSS 2.0 στο Control. Εκείνο που κάτι άσχετοι έλεγαν ότι ξεπερνάει το native και έτρωγαν "φλέματα" από τα AMD fanboys. Τώρα το oversharpen είναι καλό λόγω AMD. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε FSR+RIS = sharpen+sharpen. Βγάζει ανύπαρκτη επιπλέον λεπτομέρεια όπως το oversharpened DLSS 2.0 στο Control. Εκείνο που κάτι άσχετοι έλεγαν ότι ξεπερνάει το native και έτρωγαν "φλέματα" από τα AMD fanboys. Τώρα το oversharpen είναι καλό λόγω AMD. Όλες οι μέθοδοι upscale, ακόμα και με AI, ψεύτικη λεπτομέρεια δεν είναι? Αφού κάνεις render σε χαμηλή ανάλυση δεν υπάρχει πραγματική λεπτομέρεια. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Herald είπε Υπερβολικος όπως πάντα, αφού γράφει AMD. Στο PC σου δοκίμασες? Εγώ δοκίμασα σε 2 παιχνίδια και δεν έχω παράπονο. Προφανώς δεν είναι DLSS και αυτό το ξέραμε από πριν. Το πρόβλημα μου εμένα είναι το sharpening που βάζει, το απεχθάνομαι, μετά από 10 λεπτά με κουράζει στα μάτια, αν το μειώσουν λίγο θα είναι αρκετά καλή λύση. Χωρίς αυτό χάνεται η "μαγεία" της όλης τεχνολογίας. Αφού είναι έξυπνο sharpen στα edges. Μου λες να το δω με τα μάτια μου. Και μόνο που ακούω για spatial upscale ΧΩΡΙΣ κάποιο επαναστατικό AI ξέρω περί τίνος πρόκειται. Δες εδώ state of the art upscaling με τεχνητή νοημοσύνη από στατικό low res image να καταλάβεις. Αν βγει τέτοιο ποτέ real time θα είναι nvidia γιατί μόνο οι κάρτες της έχουν πιθανότητα να πιάσουν τα απαιτούμενα PTflops. 9 λεπτά πριν, Herald είπε Όλες οι μέθοδοι upscale, ακόμα και με AI, ψεύτικη λεπτομέρεια δεν είναι? Αφού κάνεις render σε χαμηλή ανάλυση δεν υπάρχει πραγματική λεπτομέρεια. Όχι γιατί υπάρχει αληθινό detail από καρέ σε καρέ που το DLSS μαζεύει στο επόμενο. edit: Στο πρώτο καρέ γίνονται rendered ας πούμε τα μονά pixels(1, 3, 5 κτλ.) της native εικόνας. Στο δεύτερο τα ζυγά pixels. Στο τρίτο αθροίζεται η λεπτομέρεια σε ένα native καρέ. Αυτό κάνει και το checkerboard rendering για groups από pixels. Το DLSS όμως τρέχει jittered pattern. Δηλαδή τα pixels του κάθε καρέ χαμηλής ανάλυσης, ως κομμάτι της native εικόνας, αλλάζουν με τυχαίο τρόπο. Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2021 από pirmen56 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Α μπράβο αυτό. Δεν ξέρω αν μπορεί να βελτιωθεί ειδικά σε 1080p. Από 1080p σε 720p λείπουν κάποια pixels. Το FSR πως θα τα βρει χωρίς πληροφορία από προηγούμενα frames και χωρίς AI network; Από το ίδιο το frame; Από τα διπλανά pixels στο περίπου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Α μπράβο αυτό. Δεν ξέρω αν μπορεί να βελτιωθεί ειδικά σε 1080p. Από 1080p σε 720p λείπουν κάποια pixels. Το FSR πως θα τα βρει χωρίς πληροφορία από προηγούμενα frames και χωρίς AI network; Από το ίδιο το frame; Από τα διπλανά pixels στο περίπου; Ακριβώς. Το σύστημα AI που έδειξα πιο πάνω έχει εκτεθεί σε εκατομμύρια εικόνες από τον πραγματικό κόσμο και έχει αποκτήσει "αντίληψη" της πραγματικότητας. Αν του δείξεις χαμηλής ανάλυσης φωτογραφία ενός ανθρώπινου ματιού θα καταλάβει ότι πρόκειται για ανθρώπινο μάτι και θα αρχίσει να προσθέτει λεπτομέρειες που έχουν τα μάτια των ανθρώπων. Ψεύτικες λεπτομέρειες αλλά πειστικές. Η "ιστορία" του NN αυτού δεν είναι τα προηγούμενα καρέ, αλλά ό,τι θυμάται από φωτογραφίες που έχει ήδη δει. Όμως υπάρχει και η δυνατότητα βλέποντας χαμηλής ανάλυσης κινούμενη εικόνα ενός φράχτη π.χ. να εξάγει σιγά σιγά όλες τις λεπτομέρειες του φράχτη που υπάρχουν πραγματικά. Σαν τους ανθρώπους σχεδόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tambas91 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 άσχετο αλλα μονο εμενα μου φαίνεται ότι συμβαίνει αυτό όταν συζητάει ο pirmen με τον herald? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 Share Δημοσ. 24 Ιουνίου 2021 13 λεπτά πριν, Tambas91 είπε άσχετο αλλα μονο εμενα μου φαίνεται ότι συμβαίνει αυτό όταν συζητάει ο pirmen με τον herald? Πλάκα πλάκα οικονομικά με έμφαση στα λογιστικά αυτός, το ίδιο και εγώ. 10900K αυτός, το ίδιο και 'γω. Μάλιστα όταν τον πήρα αυτός τον έδινε για RMA. Λες να είναι μία από τις πολλαπλές προσωπικότητές μου; Μου φαίνεται θα ψάξω στο σπίτι μπας και βρω κρυμμένη καμιά 3090. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα