Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι εντάξει αυτά τα πρώτα games δεν είναι καν άξια σχολιασμού. Θα το δούμε στο RE Village και κυρίως στο Far Cry 6 που θα είναι και νέος τίτλος. Θα έχει ενδιαφέρον αν μπορεί κάποιος με 6700ΧΤ, 3060Ti, 3060, 1080Ti, 2070 Super, 2080 και άλλες παρόμοιες μπορεί να κρατήσει 4Κ/60 με FSR Quality που έχει 1440p render res αν δεν κάνω λάθος..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

ναι εντάξει αυτά τα πρώτα games δεν είναι καν άξια σχολιασμού. Θα το δούμε στο RE Village και κυρίως στο Far Cry 6 που θα είναι και νέος τίτλος. Θα έχει ενδιαφέρον αν μπορεί κάποιος με 6700ΧΤ, 3060Ti, 3060, 1080Ti, 2070 Super, 2080 και άλλες παρόμοιες μπορεί να κρατήσει 4Κ/60 με FSR Quality που έχει 1440p render res αν δεν κάνω λάθος..

Το RE πρεπει να εχει ειδη ΤΑΑ της προκοπης, περιμενω να δω εκει πως θα δουλευει το FSR, η ubisoft επισης εχει ΤΑΑU στην Dunia, βεβαια αφηνει πολυ aliasing, μενει να δουμε στο 6, πως θα δουλεψει με FSR.

Παντως στο reddit βλεπω τρεχει σε πολλες καρτες και πισω απο pascal/polaris, χαρα σε ολους με τα σαπακια δηλαδη, σε συνδιασμο με τα games που βγηκε.

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Πάντως οι πονηροί στο Godfall δεν ενεργοποίησαν το ΤΑΑU της UE4 που σύμφωνα με το Digital Foundry είναι απλά ένα engine command και είναι και καλύτερο απ' το FSR..

34 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Παντως στο reddit βλεπω τρεχει σε πολλες καρτες και πισω απο pascal/polaris, χαρα σε ολους με τα σαπακια δηλαδη, σε συνδιασμο με τα games που βγηκε.

E λογικό είναι. Δεν απαιτεί συγκεκριμένο hardware και απορώ γιατί δεν το είπε εξ' αρχής η AMD ότι παίζει παντού. Θα έκανε και μεγαλύτερη εντύπωση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Πάντως οι πονηροί στο Godfall δεν ενεργοποίησαν το ΤΑΑU της UE4 που σύμφωνα με το Digital Foundry είναι απλά ένα engine command και είναι και καλύτερο απ' το FSR..

E λογικό είναι. Δεν απαιτεί συγκεκριμένο hardware και απορώ γιατί δεν το είπε εξ' αρχής η AMD ότι παίζει παντού. Θα έκανε και μεγαλύτερη εντύπωση..

Οι τέρμα biased(ή διπλωμάτες με το κοινό τους) youtubers κράτησαν πολύ προσεκτική στάση για να μην το εκθέσουν. Αντίθετα η παρουσίαση του DF το διέλυσε με το screenshot που ανέβασα πιο πάνω. Γι αυτό και έπιασε χαμηλό upvote/downvote ratio στο reddit της AMD. Μόνο επικουρικά αξίζει το FSR ή σε πολύ μεγάλες αναλύσεις για μικρό boost. Διαφορές δεν βλέπεις μόνο αν τα textures είναι ήδη φτωχά ή αποτελούνται από επαναλαμβανόμενη, φρακταλική λεπτομέρεια ή δεν υπάρχει γεωμετρική πολυπλοκότητα(π.χ. βλάστηση).

Στόχος τέτοιων youtubers είναι να πείσουν αυτόν που δεν πήγε ποτέ σε nvidia RTX κάρτα να νομίζει ότι δεν χάνει και πολλά και να παραμείνει στην εταιρεία. Αυτή ήταν ΟΛΗ η φιλοσοφία του FSR. "Μείνε σε εμάς. Δεν υστερούμε, απλά διαφέρουμε".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως η μπαρα στο Kingshunt δεν δουλευει, το βαζω 50% και ειναι ακριβως ιδια εικονα και ιδια καρε, δοκιμασα fullscreen/windowed fullscreen, παλι τα ιδια. Το οτι δεν παρουσιαζουν και ξεκαθαρα καρε, αλλα αφηνουν ενα 30% gpu load επισης τραγικο, οι AMD καρτες γυρνανε συνεχεια τα ποσοστα στο load μπορει να γραφουν 99% και μετα 1%, οποτε δεν το ετρεξαν καν με AMD, τελος δεν εβαλαν για συγκριση και 4Κ native footage.

Τωρα πως ενα καναλι που παιρνει ξεδιαντροπα χρημα απο Nvidia/Intel με sponsored videos που μονο εκθειαζουν και ποτε δεν μιλανε για drawbacks οταν κανουν reviews nvidia products, παιρνει καρτες ενα μηνα πριν για να πουλησουν το ψεμα 3080=2080x2,  ενω δεν τις εχει κανενας αλλος reviewer κτλ. ειναι non biased, οι τυποι ειναι τερμα biased, αν συγκρινουν παντως 4Κ native με 1080p upscale ειναι για μπατσες, θα το τρεξω συντομα και σε nvidia να δω.

Τελος επειδη εχουν και αλλα games TAA με res scale μπαρες που οντως δουλευουν, δοκιμασα στο riftbreaker σε 4Κ 50% scale και ειναι σαφως κατωτερο απο 4Κ+FSR performance. Το kingshunt ειναι σε κωμικη κατασταση, μονο στο RE8 που εχει ειδη καλο implementation ΤΑΑ και scale που δουλευει, θα βγαλουμε ακρη.

Επεξ/σία από Razor333
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο riftbreaker σε quality mode με 100% sharpenning δειχνει καλυτερο απο native αναλυση. 

Δικα μου screens μολις τα εβγαλα. Ειναι με full ray tracing σε 3440x1440. Το sharpenning της AMD κανει τρομερη δουλεια. 

Εδω τα original links για να δειτε την original εικονα. Δεν περιμενα το quality με 100% sharpenning να δειχνει καλυτερο απο native χωρις sharpenning. Και απο 53 στα 93fps με το quality.


 

Εδω native δεν εβαλα καθολου sharpenning

native.png

Εδω ultra quality FSR χωρις καθολου sharpenning

ultra-quality.png

Εδω quality FSR χωρις καθολου sharpenning

Quality.png

Εδω quality FSR με 100% sharpenning το οποιο δειχνει εφαμιλλο με το native χωρις sharpenning αν οχι καλυτερο

Quality-with-100-sharpenning.png

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Τωρα πως ενα καναλι που παιρνει ξεδιαντροπα χρημα απο Nvidia/Intel με sponsored videos που μονο εκθειαζουν και ποτε δεν μιλανε για drawbacks οταν κανουν reviews nvidia products, παιρνει καρτες ενα μηνα πριν για να πουλησουν το ψεμα 3080=2080x2,  ενω δεν τις εχει κανενας αλλος reviewer κτλ. ειναι non biased, οι τυποι ειναι τερμα biased, αν συγκρινουν παντως 4Κ native με 1080p upscale ειναι για μπατσες, θα το τρεξω συντομα και σε nvidia να δω.

Εκείνο που πονάει στο DF είναι η εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση σε ό,τι και να πούνε.

Το GN και το hw unboxed ακόμα να αναφερθούν στο negative LOD bias που κάνει το DLSS απρόσμενα θολό σε κάποια games. Αυτά που χρησιμοποίησαν για να πείσουν ότι δεν δουλεύει παντού καλά. Μέχρι και στο DLSS 2.2 fix τόνισαν ότι το ghosting δεν εξαλείφθηκε εντελώς και ζουμάρουν όσο μπορούν για να το δεις καλύτερα.

Ξέχασαν το temporal reconstruction της ubisoft που έβγαζε το ίδιο και χειρότερο ghosting όταν οδηγούσες όχημα και δεν διορθώθηκε ποτέ(λόγω έλλειψης AI). Πουλάνε όμως ψεύτικες υποσχέσεις ότι το FSR, με τόσο φτωχό input, έχει μέλλον μπροστά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα μια συγκριση με βραδυνο background ανεβαινει και βιντεο σε λιγο

 

Native

https://postimg.cc/3yCSfvdZ

native.png

 

 

Quality No Sharpenning

https://postimg.cc/7bLsXbDg

quality-no-sharpenning.png

 

Quality 100% Sharpenning

https://postimg.cc/QVn6zsxv
 

quality-sharpenning.png

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εμένα αυτό που δεν μου αρέσει στην κάλυψη του FSR είναι ότι δεν τονίζουν τόσο πολύ ότι σε 1080p, που είναι και όσοι έχουν παλιότερες και μέτριες κάρτες για τις οποίες το FSR παρουσιάζεται ως ο Μεσσίας, είναι μαύρα χάλια. Ο Moore's law is dead που γενικά είναι σοβαρός ανέφερε ότι σε 1080p το FSR είναι καλύτερο από native 720p. Ε δηλαδή αυτό είναι κατόρθωμα τώρα; Αυτό είναι το ελάχιστο. Προφανώς και θα είναι καλύτερο από 720p αλλιώς δεν θα είχε κανένα νόημα, αλλά γενικά δεν είναι καλό σε 1080p. Σε 4Κ που το input είναι μεγάλο φυσικά και είναι πολύ καλό και θα βοηθήσει σε περιπτώσεις που δυσκολεύεσαι για το 4Κ/60, ειδικά με RT. Το ίδιο και σε 1440p με Ultra quality. Αλλά αυτός που έχει 1060 και 580 αν βάλει FSR μετά από λίγο θα έχει και μυωπία 12..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα μιλουσα με φιλο και σε αυτον με 3090, στο kingshunt δεν κανει τιποτα απολυτως η μπαρα του scale, βαζει 50% ιδια καρε, ιδια εικονα. BTW και σε 4Κ ειναι μια θολουρα το game.

Οποτε εχουμε 3 footages που δεν ξερουμε με ποια καρτα εγινε το test, δεν εχουμε native footage για συγκριση και δεν εχουμε ουτε καρε, αλλα ενα ξερο ποσοστο, κοινως κατι που δεν μπορει να γινει επαναληψη απο καποιον αλλο, αυτο δεν ειναι τεκμηριωση.

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εμένα αυτό που δεν μου αρέσει στην κάλυψη του FSR είναι ότι δεν τονίζουν τόσο πολύ ότι σε 1080p, που είναι και όσοι έχουν παλιότερες και μέτριες κάρτες για τις οποίες το FSR παρουσιάζεται ως ο Μεσσίας, είναι μαύρα χάλια. Ο Moore's law is dead που γενικά είναι σοβαρός ανέφερε ότι σε 1080p το FSR είναι καλύτερο από native 720p. Ε δηλαδή αυτό είναι κατόρθωμα τώρα; Αυτό είναι το ελάχιστο. Προφανώς και θα είναι καλύτερο από 720p αλλιώς δεν θα είχε κανένα νόημα, αλλά γενικά δεν είναι καλό σε 1080p. Σε 4Κ που το input είναι μεγάλο φυσικά και είναι πολύ καλό και θα βοηθήσει σε περιπτώσεις που δυσκολεύεσαι για το 4Κ/60, ειδικά με RT. Το ίδιο και σε 1440p με Ultra quality. Αλλά αυτός που έχει 1060 και 580 αν βάλει FSR μετά από λίγο θα έχει και μυωπία 12..

 

Μια χαρά είναι τα gains. Δες εδώ. Το πόσταρα και στο άλλο νήμα.

fsr-performance-summary.png

3.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

23% είναι με ultra quality σε 1080p και με πολύ μείωση της ποιότητας. Αλλά γενικά για την ποιότητα σε 1080p FSR έλεγα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ περιμένω ένα χρόνο + να πάρω κάρτα σε ανθρώπινη τιμή. Δε με νοιάζει αν μπορώ να παίξω το ίδιο game σε 1080p (1440p monitor έχω) ή ξέρω εγώ τώρα με upschaling αλχημείες λες και έχω κονσόλα. Native θέλω να παίξω και να βάλω μετά τα κόλπα μου με reshade κλπ. Άντε να κάνω μια εξαίρεση σε ελάχιστα games που έχουν RT και είναι βαριά και υπάρχει όντως καλή υλοποίηση DLSS 2.0. Δε θα πάρω game σε pc να έχω χειρότερο IQ από ότι θα έχω στο ps5 με κάρτα που κλείνει 5ετία, επειδή είναι ακόμα λορδέμπου η κατάσταση.

Θα το πάρω στο ps5 και ας συνεχίσουν όσο θέλουν το πανηγυράκι τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ilos είπε

Εγώ περιμένω ένα χρόνο + να πάρω κάρτα σε ανθρώπινη τιμή. Δε με νοιάζει αν μπορώ να παίξω το ίδιο game σε 1080p (1440p monitor έχω) ή ξέρω εγώ τώρα με upschaling αλχημείες λες και έχω κονσόλα. Native θέλω να παίξω και να βάλω μετά τα κόλπα μου με reshade κλπ. Άντε να κάνω μια εξαίρεση σε ελάχιστα games που έχουν RT και είναι βαριά και υπάρχει όντως καλή υλοποίηση DLSS 2.0. Δε θα πάρω game σε pc να έχω χειρότερο IQ από ότι θα έχω στο ps5 με κάρτα που κλείνει 5ετία, επειδή είναι ακόμα λορδέμπου η κατάσταση.

Αν το δεις στην πράξη, ειδικά σε 1440p οθόνη που είναι πιο κοντά στα όρια της διακριτικής ικανότητας του ματιού σου, δεν θα σου κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη να ξαναγυρίσεις σε native σε οποιοδήποτε game. Έδειξα ήδη που βρίσκεται το balanced με μόνο 1/3 της native ανάλυσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Razor333 είπε

Τωρα πως ενα καναλι που παιρνει ξεδιαντροπα χρημα απο Nvidia/Intel με sponsored videos που μονο εκθειαζουν και ποτε δεν μιλανε για drawbacks

To Digital Foundry αυτό? :P 

Τι λες ρε, το review τους ήταν ο λόγος που αγόρασα R5 1600. Τέτοιο θάψιμο που έριξε στα Intel σε αυτό το review δεν έχει ρίξει κανένας reviewer στην ιστορία των reviews. Έχεις άδικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...