Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

ναι και σε nvidia. Είμαστε premium-άδες εμείς, τα έχουμε όλα. Πέρα απ' την πλάκα και εγώ το περιμένω να το δω με τα μάτια μου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ομαλοποιείται η κατάσταση στην αγορά. Αργά αλλά σταθερά.

Τώρα υπάρχουν ετοιμοπαράδοτες 6700ΧΤ στα 850€+ από Amazon.

Χάλια τιμές αλλά ταυτόχρονα σαφής βελτίωση από τα 1100-1200€ της προηγούμενης εβδομάδας.

https://www.amazon.es/-/pt/dp/B08YKCC8XD/

https://www.amazon.es/-/pt/dp/B08ZDT3Q8H/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Herald είπε

 

Θα δουλεύει και σε nvidia έτσι? Θέλω να το δοκιμάσω δίπλα δίπλα με dlss να δώ τα ψάρια

Αμα ενεργοποιησεις και τα δυο μαζι,κερδιζεις +100% σε αποδοση? 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

https://videocardz.com/newz/amd-fidelityfx-super-resolution-coming-to-7-games-at-launch

Μπούρδες τα launch games αλλά απ' τα επόμενα είναι κάποια που αξίζουν. Για να δούμε πως θα τα πάει από ποιότητα..

Γελάει ο κόσμος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/6/2021 στις 12:35 ΜΜ, yiannis1991 είπε

https://videocardz.com/newz/amd-fidelityfx-super-resolution-coming-to-7-games-at-launch

Μπούρδες τα launch games αλλά απ' τα επόμενα είναι κάποια που αξίζουν. Για να δούμε πως θα τα πάει από ποιότητα..

Την υποστήριξη κοιτάς εσύ; Ούτε να με πλήρωναν δεν θα άνοιγα σε game αυτό το βδέλυγμα.

Ειδικά τώρα που το DLSS(2.2 version) πλησιάζει κάθε μέρα όλο και πιο κοντά στην native τελειότητα. Το μόνο που μένει να φτιάξουν είναι τα reflections για τα οποία το AI δεν έχει καμία πληροφορία και τα αφήνει σε χαμηλή ανάλυση. Αλλιώς και με DLSS balanced(640p --> 1080p) το αποτέλεσμα είναι αξιοπρεπέστατο και κλάσεις ανώτερο από το decoy της AMD.

υ.γ.: Το dll αρχείο του DLSS 2.2 είναι περίπου 3 Mbyte μεγαλύτερο από το παλιό. Φαίνεται ότι η nvidia σταδιακά εμπλουτίζει το νευρωνικό δίκτυο για να βελτιώσει την ποιότητα του reconstruction. Αρνητικό μεν από άποψη επιδόσεων σε tensor core επίπεδο, αλλά αναγκαίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλο το trick για να δώσει ζωή στις κονσόλες να αντέξουν 7-8 χρονια με 4k60 και decent γραφικά και όσους έχουν παλιές gpus... αλλα άμα ισχύει η βρώμα ότι οι νέες gpu θα είναι multi core και 7700(η όπως αλλιώς λέγεται) > 6900 τότε σιγά μην ασχοληθεί κανεις με dlss και FidelityFX

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το DLSS αν συνεχίσει να εξελίσσεται έτσι και να υλοποιείται όλο και περισσότερο μια χαρά θα είναι. Σκέψου θα μπορείς να παίξεις 4K DLSS με μία 3060. Not bad. Τώρα το FSR, σύμφωνα με τον moore's law is dead στο YT που είναι καλός σε ότι αφορά τα AMD leaks, θα προσανατολίζεται περισσότερο στο perf boost παρά στο quality. Να έχεις δηλαδή τα διπλά fps σε 4K με ποιότητα λίγο καλύτερη από native 1440p. Αυτό στις κονσόλες που κάθεσαι στα 3-4 μέτρα απ' την τηλεόραση δεν θα είναι πρόβλημα αλλά στο PC που είσαι δίπλα στο monitor θα την καταλαβαίνεις την διαφορά, δεν γίνεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το DLSS αν συνεχίσει να εξελίσσεται έτσι και να υλοποιείται όλο και περισσότερο μια χαρά θα είναι. Σκέψου θα μπορείς να παίξεις 4K DLSS με μία 3060. Not bad. Τώρα το FSR, σύμφωνα με τον moore's law is dead στο YT που είναι καλός σε ότι αφορά τα AMD leaks, θα προσανατολίζεται περισσότερο στο perf boost παρά στο quality. Να έχεις δηλαδή τα διπλά fps σε 4K με ποιότητα λίγο καλύτερη από native 1440p. Αυτό στις κονσόλες που κάθεσαι στα 3-4 μέτρα απ' την τηλεόραση δεν θα είναι πρόβλημα αλλά στο PC που είσαι δίπλα στο monitor θα την καταλαβαίνεις την διαφορά, δεν γίνεται..

ναι ουσιαστικά αυτό λέω και εγώ ωραίες τεχνικές που δίνουν ζωή σε πιο αδύναμο η παλιό hardware... αλλα από τη στιγμή που μπορείς να κρατήσεις 4k60 το native θα υπερτερεί... μακάρι να δούμε τρελό jump στη νέα γενιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tambas91 είπε

ναι ουσιαστικά αυτό λέω και εγώ ωραίες τεχνικές που δίνουν ζωή σε πιο αδύναμο η παλιό hardware... αλλα από τη στιγμή που μπορείς να κρατήσεις 4k60 το native θα υπερτερεί... μακάρι να δούμε τρελό jump στη νέα γενιά

Μα θα ανεβαίνουν και οι απαιτήσεις των games, πάλι top κάρτα θα χρειάζεσαι για native 4K. Το Stalker 2 έχει recommended την 1080Ti για 1080p!! Οι upscaling τεχνικές θα βοηθήσουν μία μεσαία κάρτα να ανέβει ανάλυση και έτσι όπως πάει το DLSS σιγά σιγά θα χρειάζεσαι Ηλεκτρονικό μικροσκόπιο σάρωσης για να καταλάβεις διαφορά από native. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα επικρατήσει το FSR ως ανοιχτό πρότυπο αφού θα είναι και πιο εύκολο στην υλοποίηση άρα λιγότερο κόστος στα studios. Μια software υλοποίηση όμως δεν μπορεί να είναι καλύτερη από dedicated hardware. Κάναμε αμάν 2+ χρόνια να φτάσει το DLSS σε αυτό το επίπεδο και τώρα άντε πάλι απ' την αρχή. Μαγικά δεν γίνονται. Ένα πράγμα που έμαθα στο Πανεπιστήμιο είναι για να φτιάξεις κάτι είτε τεντώνεις το software είτε πληρώνεις hardware και η δουλειά γίνεται καλύτερα και γρηγορότερα (τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις) αλλά ακριβότερα. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Γιατί και το optimization στις κονσόλες τι είναι; Degrade τα settings. Αρχικά σε σημεία που δεν φαίνεται αλλά αν πας για 4Κ εκεί σφίγγουν τα γάλατα, είναι πολλά τα pixels. Σε games με σοβαρά visuals ούτε οι next gen δεν κρατάνε 4Κ σχεδόν πουθενά, εκτός αν κοιτάς τον ουρανό ξέρω 'γω. Και ακόμη δεν έχουν βγει πραγματικά next gen παιχνίδια. Το Series S πέφτει σε 512p στο Exodus Enhanced, γελάει ο κόσμος..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Την υποστήριξη κοιτάς εσύ; Ούτε να με πλήρωναν δεν θα άνοιγα σε game αυτό το βδέλυγμα.

Ειδικά τώρα που το DLSS(2.2 version) πλησιάζει κάθε μέρα όλο και πιο κοντά στην native τελειότητα. Το μόνο που μένει να φτιάξουν είναι τα reflections για τα οποία το AI δεν έχει καμία πληροφορία και τα αφήνει σε χαμηλή ανάλυση. Αλλιώς και με DLSS balanced(640p --> 1080p) το αποτέλεσμα είναι αξιοπρεπέστατο και κλάσεις ανώτερο από το decoy της AMD.

υ.γ.: Το dll αρχείο του DLSS 2.2 είναι περίπου 3 Mbyte μεγαλύτερο από το παλιό. Φαίνεται ότι η nvidia σταδιακά εμπλουτίζει το νευρωνικό δίκτυο για να βελτιώσει την ποιότητα του reconstruction. Αρνητικό μεν από άποψη επιδόσεων σε tensor core επίπεδο, αλλά αναγκαίο.

Ένα μικρό bias το έχεις πάντως. Μικρό :P 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Μα θα ανεβαίνουν και οι απαιτήσεις των games, πάλι top κάρτα θα χρειάζεσαι για native 4K. Το Stalker 2 έχει recommended την 1080Ti για 1080p!! Οι upscaling τεχνικές θα βοηθήσουν μία μεσαία κάρτα να ανέβει ανάλυση και έτσι όπως πάει το DLSS σιγά σιγά θα χρειάζεσαι Ηλεκτρονικό μικροσκόπιο σάρωσης για να καταλάβεις διαφορά από native. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα επικρατήσει το FSR ως ανοιχτό πρότυπο αφού θα είναι και πιο εύκολο στην υλοποίηση άρα λιγότερο κόστος στα studios. Μια software υλοποίηση όμως δεν μπορεί να είναι καλύτερη από dedicated hardware. Κάναμε αμάν 2+ χρόνια να φτάσει το DLSS σε αυτό το επίπεδο και τώρα άντε πάλι απ' την αρχή. Μαγικά δεν γίνονται. Ένα πράγμα που έμαθα στο Πανεπιστήμιο είναι για να φτιάξεις κάτι είτε τεντώνεις το software είτε πληρώνεις hardware και η δουλειά γίνεται καλύτερα και γρηγορότερα (τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις) αλλά ακριβότερα. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Γιατί και το optimization στις κονσόλες τι είναι; Degrade τα settings. Αρχικά σε σημεία που δεν φαίνεται αλλά αν πας για 4Κ εκεί σφίγγουν τα γάλατα, είναι πολλά τα pixels. Σε games με σοβαρά visuals ούτε οι next gen δεν κρατάνε 4Κ σχεδόν πουθενά, εκτός αν κοιτάς τον ουρανό ξέρω 'γω. Και ακόμη δεν έχουν βγει πραγματικά next gen παιχνίδια. Το Series S πέφτει σε 512p στο Exodus Enhanced, γελάει ο κόσμος..

ναι ναι και πάλι ναι ... αλλα ... όσον αφορά τα γραφικά τουλάχιστον, 1) το 99% των παιχνιδιών που θα παίζεις τα επόμενα 8 χρονια μάντεψε τι ταβάνι θα έχουν 2) ο οπτικός τομέας μπορεί να φτάσει μέχρι ένα σημείο δες ue5 ποσο φωτορεαλιστικά γραφικά έχει... το μονο που θα μπορεί να αλλάξει ένας developer από ένα σημείο και μετά είναι ποσο ζωντανός μπορεί να φαίνεται ένας κόσμος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

ναι ναι και πάλι ναι ... αλλα ... όσον αφορά τα γραφικά τουλάχιστον, 1) το 99% των παιχνιδιών που θα παίζεις τα επόμενα 8 χρονια μάντεψε τι ταβάνι θα έχουν 2) ο οπτικός τομέας μπορεί να φτάσει μέχρι ένα σημείο δες ue5 ποσο φωτορεαλιστικά γραφικά έχει... το μονο που θα μπορεί να αλλάξει ένας developer από ένα σημείο και μετά είναι ποσο ζωντανός μπορεί να φαίνεται ένας κόσμος...

Όπως και να έχει τα παιχνίδια πάντα θα ξεπερνάν τις δυνατότητες του hardware. Θες λόγω visuals, θες λόγω κακού optimization, θες επειδή το perf jump στο υλικό είναι σχεδόν πάντα μικρότερο απ' ότι ελπίζουμε; choose your poison. Καλό είναι να υπάρχουν upscaling τεχνικές και να βελτιώνονται φτάνοντας πολύ κοντά στη native εικόνα, το κακό είναι όμως να έχουμε πισωγυρίσματα στο βωμό του open standard. Σίγουρα τα ανοιχτά πρότυπα βοηθούν την κοινότητα και το development αλλά προσωπικά αν το δω μόνο και μόνο σαν καταναλωτής και με το σκεπτικό ότι μία κάρτα την κρατάω 2-3 χρόνια θα πάω σε αυτόν που έχει το καλύτερο αποτέλεσμα ανεξαρτήτως αν αυτό επιτυγχάνεται με ανοιχτό ή όχι πρότυπο. Βέβαια ας μην προτρέχουμε, ας περιμένουμε να βγει το FSR. Wild guess από μένα, θα είναι λίγο καλύτερο από το DLSS 1.0 στο Battlefield..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...