Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Αν είναι τόσο σάπιο όσο φαίνεται θα τον νοιάζει και τον μέσο gamer γιατί σε 1080p-1440p που είναι σχεδόν όλοι θα φαίνεται ακόμη περισσότερο η θολούρα. DML ftw και στις RDNA3 τα λέμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, panospeter είπε

Εκτός βέβαια και αν η Nvidia χρηματοδοτεί τα studio για να αναπτύξουν το DLSS support (αλλά για πόσα game θα το κάνει αυτό ?)

Σε πολλα games και μαλιστα αυτα που σε νοιαζει κιολας το DLSS, εκει παιζει να μην δουμε καν FSR ακομα και κακο να ειναι και να μην εχει σημασια για την nvidia η υπαρξη του.

Το κακο ειναι οτι παιζει να το δουμε σε πολλες μετριοτητες για τον λογο που θετεις, σαπακια games unoptimized, free performance upgrade για ολες τις καρτες, οπως ειναι πολλα σε unity και dx11. 

Oχι οτι δεν θα γινει και αυτο με DLSS αλλα μονο που ειναι dx12 σε μηχανες οπως η UE5 και γενικα σε AAA studios, θα γινει καταχρηση δυσκολοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Razor333 είπε

Μαλλον θα πρεπει να συντονιστειτε στην πραγματικοτητα, mining aside, απεναντι στην 6800xt εχει κλειδωσει πλεον 3070ti, ετσι και αλλιως 3070 = 6800xt απο πραγματικες τιμες στην αγορα, το κακο ειναι οτι απο αρχες μαρτιου και οι δυο εχουν τσιμπησει ενα 40%+ και θα παρει πολυ καιρο για να τις δουμε στα 700-800€, που μπορει να φτασουν συμφωνα με το msrp τους, σε custom εκδοσεις.

Οποτε ναι παιρνεις και DLSS στην ιδια τιμη, αλλα ξεκινας και απο ενα -30% base performance και την μιση vram.

Δεν μιλάμε για την ανωμαλία που υπάρχει αυτήν την στιγμή.Ούτως η άλλος οι τιμές αγοράς είναι αδιάφορες, το MSRP ίδιο είναι. Το ότι είναι πιο ακριβές οι nvidia είναι επειδή έχουν μεγαλύτερη ζήτηση. Θές λόγω mining, θες λόγω DLSS..

17 λεπτά πριν, panospeter είπε

You missed the point guys.

Η επικράτηση δεν θα παιχτεί στις εταιρίες GPU και στο πόσο καλή ή μούφα είναι η τεχνολογία τους, άλλα στα gaming studios.

Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να πουλάνε τους τίτλους τους και όχι κάρτες γραφικών.

Ή ανάπτυξη και υποστήριξη DLSS ή FSR ενέχει κόστος, οπότε έχουν 3 επιλογές. Ή υποστηρίζουν FSR που (θεωριτικά) καλύπτει τις περισσότερες GPU τις αγοράς και αυτές που είναι ήδη σε χρήση, ή υποστηρίζουν DLSS που υποστηρίζει μόνο Nvidia 20 Series και πάνω ή και τα δύο.

Θα κάνουν το προφανές αδιαφορόντας για την ποιότητα, καθώς ο μέσος gamer ενδιαφέρεται να τρέχει το γ....... το game και δεν τον πολυνοιάζει αν θα είναι blury το δέντρο ή όχι. Ο απαιτητικός gamer έχει κάνει την καβάτζα αγοράζοντας κάρτα τούμπανο και πιθανότατα δεν χρειάζεται καμία απο τις 2 τεχνολογίες.

Εκτός βέβαια και αν η Nvidia χρηματοδοτεί τα studio για να αναπτύξουν το DLSS support (αλλά για πόσα game θα το κάνει αυτό ?)

Δεν ισχύει αυτό που λές και είναι αυταπόδεικτο από την πραγματικότητα. Αν οι devs απλά θέλουν να υποστηριξούν αυτό που έχει μικρότερο κόστος τότε μάντεψε. Δεν θα υποστήριζαν τίποτα από τα 2. There you go, μηδενικό κόστος. Στα παίχνιδια όπως και σε οτιδήποτε άλλο υπάρχει ανταγωνισμός. Όταν το Χ παιχνίδι υποστήριζει DLSS και δείχνει 3 φορές καλύτερο και τρέχει στα 200 fps σε σχέση με το Ψ παιχνίδι που δείχνει blurry af και ταυτόχρονα σέρνεται, μάντεψε τι καντίλια και ακυρώσεις θα πέσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, panospeter είπε

ε τι;

23 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Το κακο ειναι οτι παιζει να το δουμε σε πολλες μετριοτητες για τον λογο που θετεις, σαπακια games unoptimized, free performance upgrade για ολες τις καρτες, οπως ειναι πολλα σε unity και dx11. 

DX11 καινούργια δεν πολυβγαίνουν πλέον, και αν βγαίνουν δεν τα ξέρει η μάνα τους. Εμάς μας νοιάζει τι θα γίνει με τα ΑΑΑ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Herald είπε

Δεν μιλάμε για την ανωμαλία που υπάρχει αυτήν την στιγμή.Ούτως η άλλος οι τιμές αγοράς είναι αδιάφορες, το MSRP ίδιο είναι. Το ότι είναι πιο ακριβές οι nvidia είναι επειδή έχουν μεγαλύτερη ζήτηση. Θές λόγω mining, θες λόγω DLSS..

Δεν υπαρχει ανωμαλια αυτη την στιγμη, υπαρχει ανωμαλια σχεδον απο την αρχη που παει για μηνες και γινεται ολο και χειροτερη, κανεναν πραγματικο αγοραστη δεν ενδιαφερει το msrp, αλλα τι βρισκει τωρα στην αγορα και ποσα πρεπει να σκασει, την δεδομενη στιγμη, κατι που γινεται ολο και χειροτερο.

Οι 3070/3080 μας χαιρετανε συντομα, γιατι δεν εχουν κανενα λογο υπαρξης στο msrp, θα πουλαει τις πολυ πιο συμφερουσες (για τον πετσινο) Ti και παμε παρακατω, προσωπικα πιστευω τις Ti ηθελε να τις φερει νωριτερα, το πολυ 1-2 μηνες μετα τις Rdna2, ειδη απο αρχες τους χρονου ηταν γνωστη η υπαρξη τους, απλα πηγαν πισω λογο mining, γιατι ηταν και ειναι πιο συμφερον να σπρωχνεις οσο πιο ακριβα το φθηνο προιον.

5 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

DX11 καινούργια δεν πολυβγαίνουν πλέον, και αν βγαίνουν δεν τα ξέρει η μάνα τους. Εμάς μας νοιάζει τι θα γίνει με τα ΑΑΑ..

Ε δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα, δες τι παιζει (και με τι) ο κοσμος γενικα και παιρνεις μια εικονα. 

Για εμενα το upscale εχει νοημα για RT και μελλοντικα για next gen μηχανες οπως η UE5 γιατι ακομα και χωρις RT προβλεπεται να ειναι αρκετα βαρια τα games, ακομα και για 1440p native.

Επεξ/σία από Razor333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
9 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Ε δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα, δες τι παιζει (και με τι) ο κοσμος γενικα και παιρνεις μια εικονα. 

Για εμενα το upscale εχει νοημα για RT και μελλοντικα για next gen μηχανες οπως η UE5 γιατι ακομα και χωρις RT προβλεπεται να ειναι αρκετα βαρια τα games, ακομα και για 1440p native.

Ε απλά μου φαίνεται δύσκολο να κάτσουν να ασχοληθούν στα παλιά games να βάλουν FSR. Τα καινούργια που βγαίνουν από μεγάλα studios είναι σχεδόν πάντα πλέον DX12. Τώρα τα μικρά studios που ίσως βγάζουν σε DX11 αναλόγως το πόσο φόρτος είναι να βάλουν FSR θα το κάνουν. Βέβαια από την άλλη συνήθως αυτά τα games παίζουν και σε μπρίκια, γι' αυτό είπα ότι τα AAA μας νοιάζουν που είναι βαριά και εκεί χρειάζονται οι upscale τεχνολογίες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ε απλά μου φαίνεται δύσκολο να κάτσουν να ασχοληθούν στα παλιά games να βάλουν FSR. Τα καινούργια που βγαίνουν από μεγάλα studios είναι σχεδόν πάντα πλέον DX12. Τώρα τα μικρά studios που ίσως βγάζουν σε DX11 αναλόγως το πόσο φόρτος είναι να βάλουν FSR θα το κάνουν. Βέβαια από την άλλη συνήθως αυτά τα games παίζουν και σε μπρίκια, γι' αυτό είπα ότι τα AAA μας νοιάζουν που είναι βαριά και εκεί χρειάζονται οι upscale τεχνολογίες..

Στο μυαλο μου εχω πατατες τυπου valheim, που θα μπορουσαν να το χρησιμοποιησουν, αν υπαρξει ευκολο plugin για το κανουν deployment σε 1 ΣΚ παντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
17 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Στο μυαλο μου εχω πατατες τυπου valheim, που θα μπορουσαν να το χρησιμοποιησουν, αν υπαρξει ευκολο plugin για το κανουν deployment σε 1 ΣΚ παντα.

Αυτό έχει γραφικά από PS1, οπουδήποτε παίζει. Το θέμα είναι να το έχουν τα βαριά. Ας πούμε ανακοινώθηκε DLSS για το RDR2, εκεί χρειάζεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αυτό έχει γραφικά από PS1, οπουδήποτε παίζει. Το θέμα είναι να το έχουν τα βαριά. Ας πούμε ανακοινώθηκε DLSS για το RDR2, εκεί χρειάζεται..

Καλα light δεν ειναι με 1060 παλευεις για 60αρι στα 1080p και θελει και κοψιμο. Το προβλημα με αυτα τα games ειναι οτι ενω δειχνουν χαλια σαν ps3, δεν παιζουν καλα γιατι δεν εχουν κανει optimize, οποτε αν θελει 2-3 μηνες να το στρωσουν η ενα ΣΚ να ανοιξουν ειτε DLSS ειτε FSR μαντεψε τι θα κανουν πρωτα. 

To rdr2 για εμενα προσωπικα ειναι ειδη στην κατηγορια ''valheim'', δεν με ενδιαφερει καν αν θα παρει FSR. 2-3 games με ενδιαφερουν απο οτι υπαρχει τωρα και το βλεπω για κουβα 3/3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Αν το game έχει stuttering λόγω engine, το FSR δεν θα βοηθήσει και πολύ. Τώρα αν έχει γραφικά από PS2 και τρέχει και σάπια ε τότε οι devs κοιμούνται όρθιοι και μπορεί και να μην ασχοληθούν καν με το FSR. Άσε που με FSR θα δείχνει ακόμη χειρότερο. Οι upscaling τεχνικές έχουν νόημα κυρίως αν το game έχει RT. Να πεις δηλαδή "εντάξει ρίχνω την ανάλυση μεν, αλλά παίρνω το RT". Αν δεν έχει RT και τρέχει καλά δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις DLSS. Τo DLSS Quality παρότι είναι αρκετά καλό, σίγουρα το native είναι καλύτερο, εκτός αν οι devs κοιμούνται πάλι και δεν μπορούν να φτιάξουν ένα σωστό ΤΑΑ. Τώρα σε παλιότερες gpu ναι αξίζει, αλλά θεωρώ ότι καλύτερα να δοκιμάσεις πρώτα να κόψεις μερικά πολύ βαριά settings που κάνουν ελάχιστη διαφορά στο image quality παρά να καταφύγεις σε upscaling. Στην τελική όλα εξαρτώνται από το πόσο καλό θα είναι το FSR. Αν είναι σαν το DLSS 1.0, δε πα να δουλεύει και στην 750, κανείς δεν θα ενδιαφερθεί..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O 3600 ειναι αρκετός αλλά έχει απώλειες σε fps..Σε ιδιο περίπου μηχάνημα με άλλη cpu και παραπλήσιες κάρτες είχα μέχρι και 20 fps κάτω.Πήρα ιντελ τελικά για τα παιχνίδια...Ο 3600 ειναι vfm και κάνει τα παντα το θέμα ειναι εσύ ποσο περισσότερο ζητάς από το σύστημά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το valheim, δεν είναι για συμπεράσματα 2 γραμμές προσθέτεις στο ini + το τρέχεις σε exclusive fullscreen mode από steam launcher και παίρνεις αμέσως αμέσως ένα 15-20%.

Επίσης ποιος ασχολείται ακόμα με αυτό? Βγήκε κανένα update?😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...